Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sysygy Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3858
:)))
Előzmény: maul (3857)
maul Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3857
Drága Sysygy!
Ez OK amit leírtál, de áruld már el nekem, hogy mit lehet egy festésen három napon keresztül tesztelni (lsd. mondjuk BAR)! Egyébként, ha ezt tesztelték, amit a fényképeken látunk, akkor a kérdésem duplán érvényes!
Előzmény: Sysygy (3856)
Sysygy Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3856
Szia maul!

Szerintem régebben is foglalkoztak a festéssel, pl. Williams piros, McLaren narancs(?). Az, hogy tavaly nem sok csapat változtatott a kinézetén persze lehet a kérdésedre válasz.

Előzmény: maul (3855)
maul Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3855
Teljesen egyetértek az általad leírtakkal, bár ebben a "nagyarc" végű mondatban némi provokációt vélek felfedezni:-)))). Tényleg miért ez anagy pörgés az autók festése körül? Én nem emlékszem, hogy tavaly ennyi hír foglalkozott volna ezzel a kérdéssel. Most akkor uborkaszezon van a hírek területén és muszály valamit írnia az újságíróknak vagy valami lényeges újítás várható a területen ( olyan újításra gondolok, hogy pl. a dukkózás anyagán hanyattesik a levegő:)))
Előzmény: Alonso Mosley (3854)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3854
Oké-oké, nem kötekedni akartam. Remélem, hogy a Honda tényleg nem enged meg magának olyan fiaskót, mint a Supertec. Nem akarom bántani a BAR-t, de rájuk férne, hogy a Honda gatyába rázza az egész csapatot.
Nagyon szeretném, ha végre sok ütőképes csapat lenne, és kiderülne sok emberről, hogy ők is tudnak annyira vezetni, mint mondjuk Irvine.
Előzmény: maul (3853)
maul Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3853
Alonso én csak annyival egészítenélek ki, hogy nem_csak a motoron múlik. Azt remélem, hogy a Honda hoz egy kis szakértelmet és precizitást. Egyszerűen úgy gondolom, hogy a HONDA nem engedheti meg magának az olyan mérvű lebőgést, mint amilyet tavaly művelt a BAR-Supertec. De tényleg hova tűntek VB-k?( Csak Damon Hill van igazoltan távol:-)))))
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3852
Még egy két nap gyakorlás, és ALONSO lenyomja a BAR-Hondát is, meglátjátok. :o)
Egyébként én továbbra sem várok túl sokat a BAR-tól. A Honda motor jól hangzik, de nem ettől lesz jó egy csapat. Ezek a teszteredmények pont olyanok, amiket váram tőlük.
Mellesleg: nem is minden Minardit tudott lenyomni Zonta.
Na, de hova tűnt J. Villeneuve? És M. Hakkinen? És M. Schumacher? Úgy látszik, aki már nyert vb-t, annak zsenánt tesztelni ebben a hidegben.
maul Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3851
Alonso!
JV-nek nem kéne ott sündörögni Jerezben a másik BAR Hondával? Ez így elég cinkes, hogy csak a Minardikat sikerült Zontának megelőznie!
Előzmény: Alonso Mosley (3849)
Pilóta Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3850
Kösz a híreket!

A hivatalos menetrend szerint a McLaren-nek is ott kellett volna lennie Coulthard-dal és Panis-sal. Róluk nem tudtok valamit? Kíváncsi lennék, hogy muzsikál a Coulthard-McLaren páros a Barichello-Ferrari ellen.

Előzmény: Alonso Mosley (3849)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3849
Jó reggelt Mindenkinek. Koránkelő Maul kollega után megpróbálom én is pár színes apróval fedobni ezt a vacak téli hajnalt. Tudom, hogy igazából senkit sem érdekel, csak azért csinálom, hogy gyarapodjon a topik. :o)

1. Lehet, hogy a Jaguarnak meg kell változtatnia az új autójuk színét. Túl nehézre sikeredett a festés, valamint nagyon visszatükrözi a fényt, ami előnytelen lehet a TV közvetítésekkor. A csapat szerint marad a zöld, mint alap, de más árnyalatot választanak.

2. Minden valószínűséggel a Toyota már 2001-ben indítja csapatát a F1-ben. Befizették a 48 millió dollárt a FIA-nak. Ezt az összeget visszakapják az első szezonjukban, de évenként 12 millióval kevesebbet, ha késlekednek a belépéssel 2001-hez képest.
Egyes források szerint 165 millió dooláros éves költségvetéssel terveznek.

3. Rubens Barrichello volt a leggyorsabb a jerezi teszt első napján, 1:39,136 időeredménnyel. A brazil 105 kört tett meg a nedves, nyirkos pályán, és volt egy rövid kirándulása a kavicson.
Az idők:
1. Rubens Barrichello (Ferrari) - 1.39''136 - 105 laps
2. Luciano Burti (Jaguar) - 1.40''276 - 69 laps
3. Johnny Herbert (Jaguar) - 1.40''384 - 46 laps
4. Marc Gene (Minardi Ford) - 1.42''474 - 27 laps
5. Ricardo Zonta (BAR Honda) - 1.42''862 - 32 laps
6. Fernando Alonso (Minardi Ford) - 1.43''474 - 18 laps (figyeljétek Alonsót!!!) :o)
7. Giorgio Vinella (Minardi Ford) - 1.45''747 - 18 laps

4. Piquet szerint Barrichello nem fog idén labdába rugni. Nehéz helyzetben van, mert nincs tapasztalata egy olyan nagy csapatnál, mint a Ferrari, ahol ráadásul Schumacher a csapattárs. a háromszoros btazil világbajnok szerint rubens egyetlen esélye, ha Schumacher megint kihagy 6-7 versenyt valami sérülés miatt.

maul Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3848
T.Tasztaltársak! Bocs, ha bárkit megbántottam volna az F1-2000-es topic felvetésével, nem ez volt a célom. Viszont akkor - a szokásoknak megfelelően - híreket mondanék:
"Vasárnap már csak Jarno Trulli és Pedro De La Rosa tesztelt Barcelonában, ahol ezután kétnapos szünetet tartanak, mielott az Arrows szerdán visszatér a Circuit De Catalunyára. A három napon át igen zsúfolt ring vasárnapra viszonylag csendessé vált, és ez jót tett a Jordan-csapatnak, illetve Trullinak. Az olasz 47 kört teljesített azzal az autóval, amellyel pénteken és szombaton a cseh Tomás Enge körözött, és 1:21.33-as idejével megjavította eddigi legjobbját (1:22.13, a 2. napon). Az ír istálló annyira elégedett a négynaposra bovített edzés eredményeivel, hogy az e heti jerezi ,,túrát" törölte is a programjából.
A Williams soforjei már szombaton befejezték a tesztelést, amelyen töretlenül fejlodött az új BMW-motorral hajtott négykereku. Gerhard Berger, a bajor gyár egyik sportigazgatója nem leplezte elégedettségét. ,,Nagyszeruek az idoeredményeink, kiderült, hogy a középmezonnyel máris fel tudjuk venni a versenyt" -- nyilatkozta az egykori osztrák Forma--1-es pilóta. Mario Thiessen technikai igazgató azonban felhívja a figyelmet a V10-es ,,gyermekbetegségeire". ,,Az eroforrás a megbízhatóság terén hullámzó teljesítményt nyújt, ezt pedig mindenképpen ki kell küszöbölnünk" -- mondta Thiessen. A Williams keddtol Jerezben tesztel, többek között a BAR, a McLaren, a Ferrari és a Sauber társaságában.
A Stewartból Jaguarrá alakuló team még nem tréningezett a többiekkel -- az új autó festését azonban, állítólag, titokban már tesztelik --, de a vezetok és a pilóták nyilatkozataikkal így is magukra irányítják a sajtó figyelmét. A hétvégén Jackie Stewart csapatfonök árulta el, hogy szükséges lépésnek tartja az átalakulást. (Mint ismeretes, az amerikai Ford gyár idén 100 millió dollárért felvásárolta a Stewart-istállót, amelyet a motorjai révén eddig is támogatott. Az évad késobbi részében szárnyra kaptak azok a pletykák, amelyek szerint a Ford Jaguar néven indítja el új csapatát az F1-ben. Ezzel a lépéssel szinte csak az istálló neve és az autó színe változik meg, utóbbi fehérbol várhatóan zöldessé válik.) ,,A Ford jól döntött, hiszen csak akkor térül meg a Forma--1-be fektetett pénze, ha Jaguar néven indít csapatot. Lehetett volna Ford vagy más márkanév, de a Jaguarnak múltja van, azt elismerik az autósportban. Az én büszkeségemet nem sérti a névváltoztatás, nem vagyok szomorú miatta" -- fogalmazott a háromszoros világbajnok skót. A Ford évente 110 millió dollárt szán a Forma--1-es programjára, amelynek jelenlegi legfontosabb állomása a CR2-es motor eloállítása. Ennek alapja az idei, szupereros és rendkívül könnyu CR1-re épül. Forma--1-es teszt. Barcelona, 4. nap: 1. Trulli (olasz, Jordan-Mugen-Honda) 1:21.33 (47), 2. De La Rosa (spanyol, Arrows-Supertec) 1:24.63 (50)" (NS).
Egyébként szerintem is "Mislen" a Michelin.
maul

MacPhisto Creative Commons License 1999.12.13 0 0 3847
T. Mindenki!

Ajánlom figyelmetekbe Tamás CICUS nevében írt hozzászólását 1999 feb 14-én keltezve 32es sorszámmal.
Új, 2000es topic kérdésével én megkerestem mind Tamást, mind Mogorvát; a régi F1 topicgazdát, és egybehangzó véleményük volt, hogy maradjon a topic.
Úgyhogy-immár másodszor-zárjuk le ezt a témát.
Ui:Arról nem beszélve, hogy ez itt maga az élő sporttörténelem.

M_P

Sysygy Creative Commons License 1999.12.13 0 0 3846
Ó, köszönöm!
Előzmény: Surranó (3845)
Surranó Creative Commons License 1999.12.13 0 0 3845
Jaja. Hallanátok, hogy mondják az angolok a Champs Élysées-t. (valami ilyesmi: csempsz ilájszisz). Vagy az asszem nátháért felelős E... (nemtom) Coli baktérium nevét: a bigyótanárom mesélte, hogy egy teljes órájába telt, mire rájött, hogy milyen Nyikolájról (i koláj) beszélnek a kanadaiak... Szóval: mislen.

Surranó

Előzmény: Sysygy (3844)
Sysygy Creative Commons License 1999.12.13 0 0 3844
Én is csodálkoztam amikor meghallottam a Eurosporton a Michelin-t kiejtve. Én úgy tudom, a cég francia, ebből következően meg (szintén csak szerintem) inkább s-sel kéne ejteni. (sőt, én így ejteném: mislen (vö. mislein))
Előzmény: Sz Tamas (3842)
Sysygy Creative Commons License 1999.12.13 0 0 3843
Sziasztok!

Visszatértem az otthon magányából ide a nyűzsgő kibertérbe. Egy kis trágyahordás kifejezetten jót tesz az ember mentális frissességének (meg persze fizikailag is).
De már ezt megelőzően arra gondoltam, mi lenne, ha indítanánk mégis egy topicot Forma-1-2000 címmel, ahol kérnénk minden kedves hozzászólót, hogy hozzászólásait ebbe a topicba írja. És persze ott lenne a link is erre a topicra.

Mit szóltok? (Különös tekintettel rád, Sz Tamás)

"Szép volt tőled! Köszönöm!"
(szívesen)

Sysygy

Előzmény: Sz Tamas (3837)
Sz Tamas Creative Commons License 1999.12.12 0 0 3842
Sziasztok!

Elöször is lenne egy kissé off kérdésem:
Hogyan kell ejteni a Michelin nevét:
Ahogy az Eurosporton szoktam hallani, tehát majdnem úgy, ahogy írjuk, vagy ahogy a balfék Knédli szokta, tehát Mislein.
Én az elsőre szavazok, de azé szeretném tudni. Köszi!

Fidusz Creative Commons License 1999.12.12 0 0 3841
Most pedig én szállítom a híreket (a Nemzeti Sportból)

"Mégsem lesz pilótaváltás a Williamsnél?

Ralf Schumi Zanardira ,,voksol"

Barcelonában továbbra is szünet nélkül köröznek a 2000-es idényre készülő Forma--1-es versenyautók, és továbbra is David Coulthard diktálja az iramot.

A McLaren-csapat skót versenyzője a katalán tréning második napján megjavította az előző napon elért 1:22.10-es idejét, és 1:21.64-gyel állt a lista élére. Ennek ellenére a wokingi istálló háza táján nem voltak tökéletesen elégedettek, mert az új váltó időnként ,,kinyiffant". Olivier
Panis, a team másik pilótája érte el a második legjobb eredményt, ő ráadásul sikerrel teljesített egy húszkörös ,,mini nagydíjszimulációt".

A mezőny első felébe került a német Ralf Schumacher is a BMW-meghajtású Williamsszel, amelynek hivatalosan továbba sincs másik sofőrje. ,,Szerintem a végén Zanardi marad a társam" -- nyilatkozta ezzel kapcsolatban a kis Schumi.

A tesztelésen bemutatkozott a cseh Tomás Enge, aki idén Forma--3000-ben versenyzett, és ha ezeken a tréningeken jól szerepel, akkor talán tesztpilótai állást kap az ír istállótól.

Végül egy hír a Minardiról: az olasz istálló kipróbálta a valenciai pályát, ám Marc Genč köridőit nem hozták nyilvánosságra.

Forma--1-es teszt. Barcelona, 2. nap:
1. Coulthard (brit,McLaren-Mercedes) 1:21.64 (18 kör),
2. Panis (francia,McLaren-Mercedes) 1:21.98 (37),
3. Trulli (olasz, Jordan-Mugen-Honda) 1:22.13 (35),
4. R. Schumacher (német, Williams-BMW) 1:23.00 (22),
5 Diniz (brazil, Sauber-Petronas) 1:23.02 (47),
6. Heidfeld (német,Prost-Peugeot) 1:23.72 (27),
7. Alesi (francia, Prost-Peugeot) 1:24.08(2),
8. De La Rosa (spanyol, Arrows-Supertec) 1:25.09 (52),
9. Webber (ausztrál, Arrows-Supertec) 1:26.56,
10 Enge (cseh,Jordan-Mugen-Honda) 1:26.57 (11)
***
A tekintélyes La Gazzetta dello Sport értesülései szerint a Michelin 2001-ben visszatér a Forma--1-be. A francia gumigyár állítólag a következő év első hónapjaiban jelenti be, hogy újra szállítani akarja termékeit a gyorsasági autósport elitkategóriájába. A Michelin 1978 és '84 között összesen 59 futamgyőzelmet szerzett, az elsőt Carlos Reutemann Ferrarijával. A Gazzetta úgy tudja, hogy a Williams és a Prost azonnal átszegődne a francia gyárhoz, és könnyen lehet, hogy a Ferrari is a váltás mellett voksolna. Mint ismeretes, a Forma--1-ben
jelenleg -- a Goodyear 1998-as kivonulása óta -- a Bridgestone az egyetlen gumiszállító."

***********
Új látom, a BMW egyre gyorsabb, már csak másfél mp. hátránya van Couldthardhoz képest. Azt hiszem, jó idény lesz jövőre.

Fidusz Creative Commons License 1999.12.12 0 0 3840
Sziasztok!

Úgy látom, Heidfeld ismét gyorsabb volt Alesinél.
SzTamás! A Jaguár színéről kb. másfél hónapja volt szó, link is volt. Lapozz vissza. Szép zöld kocsikat láthattunk.

Előzmény: Alonso Mosley (3829)
Hermit Creative Commons License 1999.12.12 0 0 3839
Üdv mindenkinek!

Rég jártam erre, de látom szépen szaporodott az anyag is, úgyhogy komoly erőfeszítést igényel az hozzászólások feldolgozása.
Na most kássuk a dolog érdemi részét Barcelonai tesztidők szombat:
Pos Name Team Lap time laps
1 D. Coulthard McLaren 1:21.44 32
2 J. Trulli Jordan 1:22.28 31
3 O. Panis McLaren 1:22.40 14
4 P. Diniz Sauber 1:22.98 48
5 P. de la Rosa Arrows 1:23.21 85
6 T. Enge Jordan 1:23.61 38
7 J. Muller Williams 1:24.10 42

Hermit

maul Creative Commons License 1999.12.11 0 0 3838
Kedves SzTamás! Ismerve az előzményeket a legtávolabb álljon tőlem, hogy a süllyesztőbe küldjem a topic, ugyanis szerintem 2000 kompatibilis:-))))Jó lenne ezzel a csapattal elemezni jövőre is a történteket!
Előzmény: Sz Tamas (3837)
Sz Tamas Creative Commons License 1999.12.11 0 0 3837
Igen, ezt megköszönném, ha megmaradna.

Szép volt tőled! Köszönöm!
Örök hála, de remélem, mások is így gondolják.
Sz Tamas

Előzmény: Sysygy (3824)
maul Creative Commons License 1999.12.10 0 0 3836
Fec! Kösz a tippet!Sysygy, szerintem ezt Te se hagyd ki!
Ordas Creative Commons License 1999.12.10 0 0 3835
Mennyire komoly az Audi erdeklodese, hogy beszall? Ez csak pletyka? Vagy Ferdinand Piech megalomaniajanak ujabb adaleka?
Fec Creative Commons License 1999.12.10 0 0 3834
Gyerekek!

Akit erdekel, annak itt van nehany kep a BAR-Honda -rol: http://www.europeanhonda.demon.nl/honda_motorsport_news_oct99.htm

(bocs, de linket lusta voltam csinalni)

Pilóta Creative Commons License 1999.12.10 0 0 3833
A DailyF1-et nézegetve egy érdekes dologra figyeltem fel. Az "F1 testing" szekcióban megtalálható, hogy az idei tesztek során az egyes pályákon milyen rekordok születtek. Ami számomra furcsa, hogy pl. Barcelonában 1:20,491-gyel Barichello tartja a csúcsot, ami akárhogy is számolom, másfél másodperccel jobb, mint Häkkinen pole pozíciót eredményező, időmérő edzésen született ideje (1:22,088). Szerintetek mi lehet az oka? Ennyit számít a motornak, ha hideg van? Vagy a teszten olyan elemeket is kipróbálnak, amit versenyen tiltanak a szabályok?
maul Creative Commons License 1999.12.10 0 0 3832
Há'még jó, hogy jó':-))))
Előzmény: Gorcsev (3828)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.10 0 0 3831
A surprise today: Mika Salo, new Sauber driver, wasn't here and Pedro Diniz replaced him. It is not known if Mika will drive later this week or only in Jerez next week.
Forrás: www.dailyf1.com
Előzmény: Sysygy (3830)
Sysygy Creative Commons License 1999.12.10 0 0 3830
Legalább az Arrowsnál jobb a Williams. (Meg Mika Salo idejére is kiváncsi lennék, ő mikor megy?)
Előzmény: Alonso Mosley (3829)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.10 0 0 3829
Barcelona times
1. D. Coulthard (McLaren Mercedes) - 1:22.09
2. J. Trulli (Jordan Mugen) - 1:22.64
3. O. Panis (McLaren Mercedes) - 1:22.96
4. N. Heidfeld (Prost Peugeot) - 1:23.00
5. P. Diniz (Sauber Petronas) - 1:23.09
6. J. Alesi (Prost Peugeot) - 1:23.66
7. R. Schumacher (BMW-Williams F1) - 1:24.40
8. P. de la Rosa (Arrows) - 1:24.48
Tegnapi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!