Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.17 0 0 3888
Tegnapi jerezi tesztidők:
Rubens Barrichello (Ferrari) - 1:23,072 - (96 laps) új körrekord, Barrichello befejezte a teszteket
Johnny Herbert (Stewart) - 1:23,097 - (96 laps)
David Coulthard (McLaren) - 1:23,459 - (57 laps)
Luciano Burti (Stewart) - 1:23,577 - (75 laps)
Olivier Panis (McLaren) - 1:24,589 - (69 laps)
Mika Salo (Sauber) - 1:24,768 - (61 laps)
Pedro Diniz (Sauber) - 1:25,463 - (57 laps)
Jacques Villeneuve (BAR) - 1:25,767 - (74 laps)
Jorg Muller (Williams) - 1:28,168 - (16 laps)

Tegnapi barcelonai tesztidők:
1 N. Heidfeld Prost 1:22.1
2 P. de la Rosa Arrows 1:23.9
3 J. Alesi Prost 1:24.6
4 T. Coronel Arrows 1:26.3 --

Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.17 0 0 3887
Bocs, Gyerekek. Mentségemre szolgáljon, hogy ez volt az első ilyen irányú próbálkozásom. Ez tényleg elég nagyra sikeredett. Igérem, a jövőben tartózkodni fogok a hasonló inzultusoktól.
Egyébként nekem ISDN-en egész gyorsan bejön :o)
Előzmény: Fidusz (3882)
Sz Tamas Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3886
És pont a Minardi engedi meg ezt a luxust! :o)
Előzmény: Sysygy (3874)
Fidusz Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3885
De azért a rajz tetszik.. :)))
Előzmény: Alonso Mosley (3881)
nils Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3884
Hehe...!
Úgy látszik, nem csak én szoktam könnyesre röhögni magam! :-)))
Előzmény: Alonso Mosley (3881)
Fidusz Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3883
Bravo Gene! A végén a Minardi lemossa majd a többit a pályáról??? :))
Előzmény: Alonso Mosley (3875)
Fidusz Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3882
Alonso mester! Azt hiszem, ezért a b@...tt nagy kép miatt még többen meg fognak nyúzni téged! Nem lehetett volna csak egy link? Vagy picit tömörítve?
Előzmény: Alonso Mosley (3881)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3881
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3880
Az eső áztatta barcelonai pályán is folyt a tesztelés tegnap:

Pos. Driver Team Time
1. Heidfeld Prost 1'35"479
2. Alesi Prost 1'36"810
3. De La Rosa Arrows 1'42"641

Sysygy Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3879
A Minardi most kicist odatette magát. Vagy csak a többiek nem voltak formában?
Előzmény: Alonso Mosley (3876)
maul Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3878
Bár nem sok minden maradt nekem a hírek terén, azért nem bírom ki, hogy ne írjak valamit:-))
"Úgy tunik, rövidesen teljessé válik az Arrows-csapat stábja. Tom Walkinshaw, az istálló tulajdonosa kinevezte Keith Shepherdet ügyviteli elnöknek, Chris Hickst pedig gazdasági igazgatónak.Tom Coronelnek, a Forma--Nippon idei bajnokának a team központjában levették a méreteit, amelyek az ülésének a megépítéséhez szükségesek. A Forma--1-es csapatok csak a pilótáik számára szoktak személyre szóló ülokéket készíteni, ugyanis ez igen költséges és hosszú ido kell az eloállításukhoz. Ezek után könnyen lehet, hogy a holland pilóta tesztpilótai, esetleg versenyzoi állást kap az Arrowstól."
Alonso! A fogadós topicba hozzászólás ment!

Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3877
Pár tasztaltársnak tetszett az ötlet egy virtuális fogadási játék indítására.
Itt lehet megnézni a kezdeményeket: Forma-1 fogadási játék topikot.
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3876
A Michelin 2001-es visszatérésekor valószínüleg a Williamsnek és a Toyotának szállít. A japán Toyota leszarja a japán Bridgestone-t?
A jerezi pálya nedves volt a szerdai edzéskor az előző éjszakai esőtől.
A Minardi befejezte 1999-es tesztprogramját, legközelebb jövő januárban fognak ismét dübörögni.
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3875
Jerezi idők a harmadik tesztnapon (szerda):

01. O. Panis (McLaren) 1:24.418 (56 laps)
02. R. Barrichello (Ferrari) 1:24.983 (102 laps)
03. J. Herbert (Stewart) 1:25.081 (83 laps)
04. M. Gené (Minardi) 1:25.157 (51 laps)
05. D. Coulthard (McLaren) 1:25.508 (57 laps)
06. J. Villeneuve (BAR) 1:25.843 (61 laps)
07. L. Burti (Jaguar) 1:26.177 (17 laps)
08. B. Junqueira (Williams) 1:26.704 (25 laps)
09. P. Diniz (Sauber) 1:26.828 (34 laps)
10. E. Irvine (Stewart) 1:26.946 (32 laps)
11. N. Fontana (Minardi) 1:27.774 (19 laps)
12. M. Wilson (Minardi) 1:27.824 (20 laps)
13. Manning (Williams) 1:28.829 (46 laps)
14. M. Salo (Sauber) 1:42.214 (87 laps)

Sysygy Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3874
Ami rendjén is van, megérdemlik. Meg különben is, ezek a tesztek az autók kipróbálására vannak, ezt nem pontozzák.
Majdnem mindegy kik tesztelnek, sőt, vannak olyan tesztpilóták, akik a világbajnokot is le tudják nyomni üres pályán való körözésben, de a verseny már nem az esetük. Igaz, ha jól láttam, volt olyan csapat, aki több mint két pilótával tesztelt. Ez ám a luxus.
Előzmény: CYRUS (3873)
CYRUS Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3873
Ugy tudom M.H és M.S januárig szabin vannak és majd csak Januárban kapcsolodnak be a tesztelésbe .
Előzmény: Sz Tamas (3871)
Sysygy Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3872
Neeekem tetszik.

Remélem ez azt jelenti, végre izgalmas versenyeket látunk, ahol majd a PÁLYÁN fog eldőlni a sorrend.

Szép álmokat
Sysygy

Előzmény: Sz Tamas (3871)
Sz Tamas Creative Commons License 1999.12.16 0 0 3871
NS idézet:
Nagydíjhangulat Jerezben

Kedden beindult a nagyüzem a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) idei utolsó hivatalos tréningjén Jerezben, a spanyol ringen összesen tizenöten futottak ki az aszfaltra. Az esos délelottöt a kicsúszások jellemezték, ám a napsütéses délutánon a pilóták már igen nagy sebességgel rótták a köröket.

A leggyorsabb a Stewart-Ford (januártól már Jaguar) volánját kezelo Johnny Herbert volt, az idei Európai Nagydíj angol gyoztese 1:25.304 perces idovel állt a lista élére. A második leggyorsabban a mclarenes Olivier Panis tette meg a jerezi kört, bár a franciának az ezüst nyíl hibája miatt ido elott abba kellett hagynia a száguldást. A tesztpilótánál sokkal rosszabbul járt a csapattársa, David Coulthard, aki alighogy kimerészkedett az aszfaltra -- autójának hidraulikus problémái miatt -- fel is függesztette a keddi gyakorlást.

A tesztnap legkellemesebb meglepetését Jacques Villeneuve szolgáltatta, aki eloször ,,szállt ringbe" a mezony többi tagja ellen az új BAR-Hondával. A kanadai káprázatos teljesítmény nyújtott, 1:25.790-es idejével felülmúlta többek között Rubens Barrichellót és Eddie Irvine-t is.

Az egymással csapatot cserélo duó brazil tagja -- aki két hete szinte ki sem száll az F399-esbol -- 82 kört tett meg a Ferrarival, és elégedetten fejezte be a tesztelést.

Irvine életében eloször kormányozta a Stewart-Fordot, ám a bemutatkozás igen jól sikerült, hiszen csak 1.3 másodperccel maradt el Herberttol. ,,Csodálatos volt ez a nap, remekül szórakoztam a teszt alatt. Jó érzés egy általam eddig ismeretlen autót kipróbálni, és új tapasztalatokat szerezni. Ahhoz képest, hogy eloször ültem a Stewart-Fordban, nagyon könnyen ment a vezetés, és már a csapat tagjaival is remekül megértjük egymást -- mondta a 20 kört teljesíto Irvine. -- Amikor elhagytam a Ferrarit, és ide jöttem, azt hittem, hogy a hároméves istálló mindenben el van maradva az intézménynek számító, ötvenesztendos alakulat mögött. Azonban kellemesen csalódtam, mert a Stewart jó néhány dologban a Ferrari elott jár. Eloször nem tudtam, mit gondoljak, de a nap végére rájöttem, hogy a fiúkat itt óriási lelkesedés futi, és élvezetes lesz velük dolgozni."

Az írhez kapcsolódik a hír, hogy Sonia Irvine, Eddie novére is elhagyta a Ferrarit. A gyógymasszor azonban nem követte öccsét az új csapathoz, hanem befejezte a Forma--1-es pályafutását.

Irvine-hoz hasonlóan Mika Salo is kedden ült be eloször az új autójába, és 61 kört teljesítve, mindössze 5 ezredmásodperccel maradt el csapattársától, a Sauber-Petronasnak már minden porcikáját ismero Pedro Diniztol.

A hétfoi edzéshez hasonlóan, a keddi tréning is részben a fiatal pilóták napja volt, négy pilóta eloször kapott ,,igazi" lehetoséget egy Forma--1-es autó tesztelésére, míg az ötödik két év után ült újra F1-es négykerekube. Utóbbi az argentin Norberto Fontana, aki 1997-ben a Sauber-csapat autójában már négy versenyen elindult. A sofor a brazil Max Wilson és a svéd Peter Sundberg társaságában próbálta ki a Minardi-Fordot. A skandináv pilóta hétfon már próbálkozott, de nem járt szerencsével, ezért kedden délelott -- esoben -- újra a volán mögé ült.

A Williams két fiatalja, a brit Darren Manning és a brazil Bruno Junqueira közül a dél-amerikai vizsgája sikerült jobban, de a hét további napjain Manning kiköszörülheti a csorbát. (A tesztelés szerdai idoeredményeirol lapzártánkig nem érkezett jelentés.) Junqueira egyébként a Forma--3000-es Petrobras-csapat egyik pilótája (Max Wilson csapattársa), Manning pedig a japán Forma--3 idei bajnoka, és a híres makaói F3-as nemzetközi verseny idei gyoztese.

Forma--1-es teszt. Jerez, 2. nap:
1. Herbert (brit, Stewart-Ford) 1:25.304 (65 kör),
2. Panis (francia, McLaren-Mercedes) 1:25.515 (25),
3. Villeneuve (kanadai, BAR-Honda) 1:25.790 (57), 4. Barrichello (brazil, Ferrari) 1:25.955 (82), 5. Irvine (ír, Stewart-Ford) 1:26.638 (20),
6. Diniz (brazil, Sauber-Petronas) 1:26.710 (26), 7. Salo (finn, Sauber-Petronas) 1:26.715 (61),
8. Gené (spanyol, Minardi-Ford) 1:28.450 (20),
9. Junqueira (brazil, Williams-BMW) 1:28.718 (39),
10. Manning (brit, Williams-BMW) 1:29.189 (34), 11. Wilson (brazil, Minardi-Ford) 1:29.462 (18), 12. Fontana (argentin, Minardi-Ford) 1:31.739 (19),
13. Sundberg (svéd, Minardi-Ford) 1:44.256 (17), 14. Coulthard (brit, McLaren-Mercedes) és Burti (brazil, Stewart-Ford) mindketto ido nélkül

Szerintem ezekből még nem lehet messzemenő következtetést levonni, de azért érdekes eredmények.
Tamás
Hajrá Johnny! De inkább Ferrari!

Tényleg, hol van M. H., és M. S.?

maul Creative Commons License 1999.12.15 0 0 3870
Csak aztán óvatosan a hétköznapi közlekedésben!Itt is van "csapat" aki kiszólitson és leszídjon mert gyorsan mentél ( csak ez súlyos ezrekbe és a supelicence megvonásába kerülhet ):-)))
Előzmény: Alonso Mosley (3869)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.15 0 0 3869
Köszönöm, köszönöm. Hiába, az Alonsók már fiatalon is ilyen jók. ;o))
Előzmény: Sysygy (3868)
Sysygy Creative Commons License 1999.12.15 0 0 3868
Én meg megemelem a kalapom a 18 éved előtt. :))
Előzmény: maul (3867)
maul Creative Commons License 1999.12.15 0 0 3867
Pedig én szurkoltam Neked!:-)))
Előzmény: Alonso Mosley (3866)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.15 0 0 3866
Schumachert akartam írni.
Előzmény: Alonso Mosley (3865)
Alonso Mosley Creative Commons License 1999.12.15 0 0 3865
Szegény Alonso, hát mégsem ő fogja lenyomni Schumacher Ausztráliában??? :o(
Előzmény: maul (3864)
maul Creative Commons License 1999.12.15 0 0 3864
Majdnem elfelejtettem híreket mondani:)))Ezen szösszenetek ugyan zömmel, még az esős edzésről szól, azért vannak benne érdekességek:
" A vizes pályán tartott tréningen a brazil Rubens Barrichello volt a leggyorsabb és a legszorgalmasabb, a Ferrari új szerzeménye összesen 105 kört futott, és 1:39.136 perces idot produkált. Rubinho az edzés délelotti szakaszán kicsúszott, de vissza tudott térni a pályára, és a depóba vezette autóját. ,,Azért veszítettem el az uralmamat a kocsi felett, mert a kormányrúd akadályozta a lábamat abban, hogy átnyúljak a fékrol a gázpedálra. A pillanatnyi megingás után nem tudtam már korrigálni" - magyarázta Barrichello, akinek már hetek óta gondot okoz, hogy átszokjon az általa megszokott kétpedálos rendszerrol a hárompedálosra. A szerelok mindent megpróbáltak azért, hogy segítsenek a dél-amerikainak, még cipojének az orrát is levágták, hogy ne zavarja ot a kormányrúd alatti mozgásban. Ettol az egy incidenstol eltekintve sima napja volt Barrichellónak (volt csapata, a Stewart emberei tréfálkoztak is vele, egy piros táblára felírták, és a célegyesben bemutatták neki a jelszót: ,,Push Rubens!", azaz ,,Nyomd, Rubens!"), a külso szemlélonek az volt csak furcsa, amikor az F399-es késo délután megállt a pályán. ,,Az autó fogyasztását mértük, azért álltam meg, mert kifogyott az üzemanyag. A késoi idopont sem véletlen, mert napközben nem akartuk zavarni a többi pilótát" - mondta Barrichello. A második leggyorsabb Rubinho honfitársa, Luciano Burti volt a Stewart-Forddal, a fiatal tesztpilóta már sokadszorra bizonyította rátermettségét. Teljesítményére jellemzo, hogy bo egy tizeddel felülmúlta csapattársát, az idei Európai Nagydíjat megnyero Johnny Herbertet. A következo napokban Eddie Irvine is csatlakozik a csapathoz, az elso edzése még nem volt igazi teszt, csak a fotósok kedvéért futott néhány kört."
Egy hír Alonso Tasztaltársnak: "A legnagyobb munkában a Minardi-csapat volt, hétfon négy pilótát is az aszfaltra küldött. Marc Gené produkciója - megelozte Ricardo Zontát - nem meglepo, annál inkább az új soforök kiváló idoeredményei. Hármuk közül a spanyol nyílt Nissan-bajnokság idei gyoztese, Fernando Alonso volt a leggyorsabb. A dél-spanyolországi pályát remekül ismero 18 éves autóst elso köre után behívták a bokszba, a csapat vezetoi alaposan leszidták, mert túl gyorsan, már-már életveszélyes tempóban robogott végig a ringen. Alonso nemigen hallgatott Gabriele Rumiék szavára, a további körökben folyamatosan faragott az idejébol.
A spanyolhoz hasonlóan az olasz Forma-3000-es sorozat idei gyoztese, Giorgio Vinella is 18 kört tett meg a pályán, amelyen életében eloször edzett. Ennek megfeleloen lassabban ment, mint fiatal társa, aki bo egy másodperccel megelozte ot. Kettejük eredményét azért sem ajánlott összevetni, mert a jerezi aszfaltcsík állapota szinte percrol percre változott az idonként eleredo, majd újra elálló eso miatt. A harmadik szereplo a svéd Peter Sundberg lett volna, de mire hozzá került a Minardi-Ford, annyira lecsökkent az autóban az olajnyomás, hogy lehetetlen volt folytatni a tesztet. A három pilóta közül Alonsónak és Vinellának jó esélye van arra, hogy a faenzai csapat leigazolja tesztpilótának. Gené pilótatársát valószínuleg a Forma-3000-ben jeleskedo dél-amerikai Max Wilson, Norberto Fontana páros közül választják ki. A brazil és az argentin a hét további napjain ülhet autóba és kezdheti el csatáját a 21-es rajtszámú Minardiért. A BAR-istálló az egyetlen, amelynek már készen van a jövo évi négykerekuje. Mint ismeretes, Jacques Villeneuve a múlt héten tesztelte már a kocsit az angliai Silverstone-ban, most pedig Zonta próbálta ki Jerezben. Az új autó - amely a motor kivételével alig változott a tavalyihoz képest - feltunoen ,,idegesen" viselkedett a brazil pilóta alatt. Míg például Barrichello úgy vette a kanyarokat, mintha sínen futna, Zonta BAR-Hondáját alig lehetett egyenesben tartani. Amíg a pilóták Jerezben köröztek, a Nemzetközi Autósport-szövetség (FIA) Forma-1-es bizottsága Londonban ülésezett, és két fontos döntést hozott. Az egyik szerint a 2007-es idény végéig csak tízhengeres eroforrással lehet rajthoz állni a Forma-1-ben. Ezzel azok a gyárak (a Ferrari, a Honda és a pletykák szerint a BMW is), amelyek több milliót áldoztak a V12-es fejlesztésére és tervezésére, feleslegesen tevékenykedtek. A másik szabály értelmében a jövoben december 1. helyett csak január elsején kezdhetik el a felkészülést a csapatok."(NS)

maul Creative Commons License 1999.12.15 0 0 3863
Figyelitek?JV több kört tett meg ezzel az autóval, mint az egész 99-es szezonban!
alejandro_magno Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3862
Burti megint atom volt, Max Wilsont meg a Minardi helyében rögtön leszerződtetném.
Viva Brasilia!
Sysygy Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3861
Szép volt Villeneuve!!

Ez most így fog menni hónapokon keresztül? Lessük az újabbnál újabb teszteredményeket, és ezen örvendezünk?
Lehet, hogy meg fogom unni. ;-)

De az is lehet, hogy jobban rá kéne nyomulnom a tanulásra és ezért fogom ritkábban látogatni a topicot. Majd még meglátom.

Sziaztok
Sysygy

Előzmény: Pilóta (3860)
Pilóta Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3860
Na, itt van, amire vártam, bár Coulthard most sem került elő: Jerez-i teszteredmények a 2. napról a DailyF1-től:

"Johnny Herbert volt ma a leggyorsabb. A Stewart-Ford pilóta 1:25,304 másodperccel 2 tizeddel volt gyorsabb a McLaren tesztpilóta Olivier Panis idejénél.

Jacques Villeneuve imponáló időt ért el a BAR-Hondával, és sikerült gyorsabbnak lennie, mint Rubens Barichello-nak a Ferrariban, aki 82 kört teljesített.

Eddie Irvine ma mutatkozott be a Stewart-Ford színeiben (2000-ben Jaguar). Az Ulster-i teljesen fehér overallban jelent meg, 20 kört tett meg, és 7 tizeddel maradt el korábbi Jordan-csapatbeli társa mögött.

Mika Salo szintén ma mutatkozott be a Sauber csapatnál, és 61 kört tett meg. A végelszámolásnál 5 századdal maradt le a csapattárs Diniz mögött, ami nagyon jó eredmény.

Bruno Junqueira-nak és Darren Manning-nak volt lehetősége a Williams tesztelésére, és 9. illetve 10 helyet sikerült az eredménytáblán megszerezniük Max Wilson, Norberto Fontano és Peter Sundberg előtt, akik a Minardi csapatnál teszteltek.

A Jerez-i idők:
1. Johnny Herbert (Stewart) 1'25"304 (65 laps)
2. Olivier Panis (McLaren) 1'25"515 (25 laps)
3. Jacques Villeneuve (BAR) 1'25"790 (57 laps)
4. Rubens Barrichello (Ferrari) 1'25"955 (82 laps)
5. Eddie Irvine (Stewart) 1'26"638 (20 laps)
6. Pedro Diniz (Sauber) 1'26"710 (26 laps)
7. Mika Salo (Sauber) 1'26"715 (61 laps)
8. Marc Gene (Minardi) 1'28"450 (20 laps)
9. Bruno Junqueira (Williams) 1'28"718 (39 laps)
10. Darren Manning (Williams) 1'29"189 (34 laps)
11. Max Wilson (Minardi) 1'29"462 (18 laps)
12. Norberto Fontana (Minardi) 1'31"739 (19 laps)
13. Peter Sundberg (Minardi) 1'44"256 (17 laps)"

Haja Creative Commons License 1999.12.14 0 0 3859
A teszteredményeknél vedd figyelembe, hogy vizes pályán mérték, és Barrichello elég jó vizen. (Coulthard szárazon 1:24.21-t ment.)Ráadásul Zonta most látta először ezt a kocsit. Úgyhogy szerintem ez még nem egészen mérvadó. Ha majd Villeneuve-vel száraz körülmények között hasonló lesz a különbség, na akkor már lehet aggódni, kongatni a vészharangot.
Ennyi!
Előzmény: Alonso Mosley (3852)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!