Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

maul Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4899
Skacok! SZVSZ Prost nyugdíjba megy a futam után. Állítólag nem bírja ahogy az Arrows-ok, meg a Minardik szerte-széjjel verik őket! :oDDDD
alejandro_magno Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4898
A repülő hollandi egyelőre csúszkáló hollandi...
De azlrt Jos a Boss! :)
Alonso Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4897
A DailyF1 tippjátékába ki szállt be? Van pénzdíj is! Az ott nyert lóvét fogjuk szétosztani a mi fogadási játékunk győztesei között. :o)
Előzmény: maul (4896)
maul Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4896
Hopp! 1 Arrows + 1 Minardi ( Szeva Cyrus! )
CYRUS Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4895
Véletlen az RTl-re raktam Orf helyett és ott reklámot is nyomnak de köcsögök
F1Szervezőbizottság Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4894
Neked mindig. Aki így helyre teszi a 2000 kompatibiliseket, atelőtt a F1SzB meg kell hajoljon. :o)
Előzmény: alejandro_magno (4888)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4893
He he mi gyorsabbak vagyunk mint az F1 live .com vagy mi :)
maul Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4892
A futamra még fogadhatsz holnap hajnali 4-ig.
Előzmény: alejandro_magno (4888)
alejandro_magno Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4891
A legöregebb a legfrissebb?!?
F1Szervezőbizottság Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4890
Az Alonso Mosley nicknek a mh-i gépemen van a jelszava. Itthon most ez van átmenetileg.
Egy Prost erölködik. Jean Alesi.
Előzmény: maul (4885)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4889

Üdv Maul + Alonso :) jéé egy prost
Előzmény: maul (4885)
alejandro_magno Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4888
Gratulációkat köszönöm. :)

SZB!

Lehet még fogadni, vagy már lekéstem?

CYRUS Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4887
Hmm állitolag a friss gumik most hátrány ezért várhatoan Hakki lassab lesz mivel reggel nem tudott menni igy a gumiaji is frissek
alejandro_magno Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4886
Mostmár azért egy Minardi, vagy Prost kijöhetne. Sereghajtóknak ilyenkor már illik!
Előzmény: CYRUS (4882)
maul Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4885
Jelentkezem. De mi van a Mosleyval? Meguntad?
Alejandro! Társtopicban megjelent írásodhoz gratula :oDDDD
Előzmény: Alonso (4874)
Alonso Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4884
A szokásos hatásszünettel kezdődik ez a kvalifikáció is.
CYRUS Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4883
Na az első 10 perc marha izgalmasra sikeredett :)
Előzmény: CYRUS (4882)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4882
Nem tok németül :(( de nézem az Orf-t a többit pedig a http://www.formula1.com/ angolul :)))
Szoval akkor Go :)
Előzmény: alejandro_magno (4881)
alejandro_magno Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4881
Sőt Prüller egész jól összefoglalta az eddigi eseményeket..
Előzmény: CYRUS (4880)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4880
ORF1 is most
Előzmény: alejandro_magno (4879)
alejandro_magno Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4879
RTL 5 perc, RAI Uno most!
ORF1?
SanI{ó Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4878
http://www.formula1.com/ itt is élőben megy ráadásul egy kulön ablakba....
Alonso Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4877
Ez persze a szombati első szabadedzés hiteles története. :o)
Előzmény: Alonso (4876)
Alonso Creative Commons License 2000.03.11 0 0 4876

P. No Driver Team - Engine Time Speed/Gap
1. 3 M.SCHUMACHER Ferrari 1'30"439 211.090 Km/h
2. 2 COULTHARD McLaren Mercedes 1'30"958 + 0'00"519
3. 5 FRENTZEN Jordan Mugen-Honda 1'31"020 + 0'00"581
4. 4 BARRICHELLO Ferrari 1'31"366 + 0'00"927
5. 6 TRULLI Jordan Mugen-Honda 1'31"692 + 0'01"253
6. 9 R.SCHUMACHER Williams BMW 1'31"987 + 0'01"548
7. 22 VILLENEUVE BAR Honda 1'32"113 + 0'01"674
8. 8 HERBERT Jaguar Ford 1'32"131 + 0'01"692
9. 11 FISICHELLA Benetton Supertec 1'32"382 + 0'01"943
10. 7 IRVINE Jaguar Ford 1'32"399 + 0'01"960
11. 18 DE LA ROSA Arrows Supertec 1'32"687 + 0'02"248
12. 12 WURZ Benetton Supertec 1'32"795 + 0'02"356
13. 16 DINIZ Sauber Petronas 1'32"921 + 0'02"482
14. 21 MAZZACANE Minardi Fondmetal 1'33"039 + 0'02"600
15. 19 VERSTAPPEN Arrows Supertec 1'33"164 + 0'02"725
16. 20 GENE Minardi Fondmetal 1'33"178 + 0'02"739
17. 17 SALO Sauber Petronas 1'33"249 + 0'02"810
18. 14 ALESI Prost Peugeot 1'33"287 + 0'02"848
19. 23 ZONTA BAR Honda 1'33"675 + 0'03"236
20. 10 BUTTON Williams BMW 1'33"791 + 0'03"352
21. 15 HEIDFELD Prost Peugeot 1'34"109 + 0'03"670
11:02 : End of session. Be back in 30mn for the second part of the 2nd free session, Live...
11:01 : Pedro Diniz has completed the most important number of laps with 17.
Mika Hakkinen couldn't manage to make a timed lap, his McLaren
stopped during his warming lap
11:00 : Schumacher shaves his time, and beats the 99 pole position time with 1'30''439
10:54 : Eddie Irvine moves up to the 7th place Salo to the 14th
10:53 : M. Schum' takes the lead with a time of 1'30''881
10:53 : Michael Schumacher begins a flying lap
10:52 : Jean Alesi has parked his Prost in the grass...
10:46 : Barrichello improves in 3rd with a time of 1'31'366
10:45 : Frentzen sets the 2nd fastest lap, as Barrichello moves up to 6th
10:41 : Frentzen is in a flying lap
10:40 : Jarno Trulli is back on track
10:40 : Villeneuve moves up to 3rd place: 1'32''113
10:38 : Herbert and Wurz improve in 4th and 7th places
10:36 : Coulthard shaves his best time with 1'30''958
10:31 : Coulthard clocks the fastest time with 1'31''438. Fisichella is just
behind with a time of 1'32''610
10:28 : M. Schumacher is the first on track
10:26 : Green Flag : Session restart
10:21 : Marshalls are removing the Williams from the track
10:18 : Red Flag : Button's Williams is stalled on the track. The young british is OK...
10:17 : Button goes out and hits a wall...
10:16 : Trulli takes the lead, hunted by De la Rosa and Button.
10:13 : Gene takes the lead with a time of 1'35''317. Trulli sets the 2nd fastest time,
followed by Salo, Diniz and Zonta
10:09 : Herbert posts the 1st time lap: 1'57''353, followed by Irvine
10:05 : Mika Hakkinen must stop his number 1 McLaren because of a mecanical trouble!
10:04 : HH. Frentzen is the first driver to come out oçn track, followed by Salo, Gene,
Diniz, Trulli... for an shakedown lap
10:03 : Green light : Start of the session
10:02 : Welcome for the 2nd free session live. A fine weather at Melbourne, 20 degrees,
and a slight wind...

Inner Circle Creative Commons License 2000.03.10 0 0 4875
Az Ezüst Nyilat ezúttal nem Tell Vilmos lőtte ki. Szegény MH száguldása tartott vagy öt percig.
Mikor jut már el odáig a technika, hogy a Neten képet is lássunk?
Alonso Creative Commons License 2000.03.10 0 0 4874
Ja, mostantól folyamatosan. Maul, alszol?
Előzmény: Inner Circle (4873)
Inner Circle Creative Commons License 2000.03.10 0 0 4873
Bambul valaki más is az F1-live.com-ra?
MacPhisto Creative Commons License 2000.03.10 0 0 4872
alejandro,

ünnepélyesen Neked adományozom a topic mai hőse kitüntetést (ováció) (nem káromkodom, nyugi)
az ellenfórum dicső lealázásáért!

(sztending ovésön)

Előzmény: alejandro_magno (4871)
alejandro_magno Creative Commons License 2000.03.10 0 0 4871
Sziasztok Híveim,
Itt vannak híreim.
És a kommentárok;
Értük jót nem állok.

Jenson Button, aki 20 éves korára az F1-be került (valószínűleg közrejátszott a dologban az is, hogy az ifjú a csapatnak sokba nem került) olyan boldog e tény apropóján, hogy madarat lehetne fogatni vele. Azazhogy nemcsak lehetne: a kyalami teszten 160 mérföldes tempónál ütött el egyet, a tegnapi edzésen pedig zsákmányát - egy sirályt - a "pilótafülkében" be is vitte a boxba.
Frankie bácsi biztosan megdícsérte érte, de nagy valószínűséggel azt tanácsolta a pilóta-palántának, hogy legközelebb inkább VB pontokat vigyen haza...
Button egyébként a hírek szerint éppen a haverjaival iddogált egy kocsmában, amikor Frank Williams felhívta, hogy legyen a versenyzője. Jenson véleménye erről: Így történt, mostmár nem lehet segíteni a dolgon, dehát midenki szokott néha inni, nem?
A napokban inkább a kocsija iszik sokat: a BMW-ről az a hír járja, hogy jóval nehezebb a Ferrari és a Mercedes motoroknál és jóval többet is fogyaszt...
Ralf Schumacher, a szokásos hiba - olajfolyás - miatt tette le időnek előtte a Kék Cápát.

Bátyja alaposan meglepte a közönséget: de Cesaris stílusában egyre későbben és későbben fékezgetett, mígnem a fizikai törvények megelégelték a dolgot és jól kivágták a Vörös Ágaskodó Paripát a pályáról. Szerencsére az olasz telivér most nem robogott olyan sebesen a falnak, mint tavaly az ángliusoknál.
Jackie Stewart - aki jelek szerint annál többet nyilatkozik, minél mélyebbre süllyed a csapata - kijelentette, hogy ő előre látta Schumi kicsúszását, mivel a német folyamatosan a határon autózott teljesen feleslegesen. Ő - mint mondta - bizony nem látná szívesen, ha a csapatában valaki ilyet csinálna... Valószínűleg Schumacher sem látná szívesen a csapatában Stewartot, de hogy hallgatni nem hallgatná szívesen, az biztos...
A kis Rubinho királyfi meg csak körözött, körözött, aztán egy túrót tudta megelőzni MSch mestert. Persze az is igaz, hogy az edzés végén az ő kocsija még egyben volt...

Stewart Bácsi Metálzöld Macskáin meg ami elromolhat, az el is romlik. A Jaguárok már a tesztelések során is arról lettek hírhedtek, hogy gyakran gyakorolhatnak rajtuk a szerelők. A Jaguár-Cosworth-ok egyébként a leginkább az aszfalt színébe beleszürkülő kocsik, de legalább a zöld fűben sem látszanak majd nagyon a félretolt autóik.
Herbert és Irvine azon vitatkoznak, hogy ki legyen az első pilóta, de ha mindketten rendszeresen kiesegetnek majd, akkor ez tökmindegy lesz.
Irvine szerint még nagyon hosszú út áll a csapat előtt a siker felé.
A csapat (Jackie Stewart nyakába ültetett új) vezetője - Neil Ressler - azt nyilatkozta, hogy ha a Ford hajlandó lesz komolyabb összeget fektetni a csapatba és a Cosworth-be, akár még sikeresek is lehetnek...

BAR Villeneuve és Zonta nem ragaszkodtak a tavaly Spa-ban bemutatott gyönyörű dupla-durrhoz, azért egy Arrows-féle páros pázsitnyírással csak megörvendeztették a nézőket. (Még szerencse, hogy Walkinshaw éppen szponzorok szerződtetésével szöszmötölt, különben érvényesítette volna a kopirájtot. Nem kopizza viszont a tavalyi rajtot brit-amerikai csapat: most gyorsak és kitartóak akarnak lenni. A távol-keleti szurkolók egy része bizonyosan a BAR-Hondának fog szurkolni, nemcsak a nipponi motor miatt, hanem mert a Lucky Strike emblémával a közepén az autó messziről egy Száguldó Japán Nemzeti Lobogónak tűnik. A Honda motornak bizony ára van!
De megéri, ha Villeneuve őt magát is meglepő 5. helyére gondolunk.

Benettonék körözgetnek szépen a középmezőnyben. Hihetetlen módon elszürkült mind a csapat, mind pedig Fisichella és Würz is...

Tom Walkinshaw valószínűleg tanult a tavalyi évből, amikor is Malik hercegre bízta a csapat anyagi hátterét (a hercegnek nemcsak a bőre bizonyult sötétnek). Tavaly év vége felé tehát Tom barátunk hatalmas hajrába kezdett a létszükségletet jelentő szponzorszerződések megszerzése érdekében. (A Supertec - mint tudjuk Briatore tulajdon - híres arról, hogy a lehető legtöbb pénzt igyexik kihúzni a vevői zsebéből.) Walkinshaw most ott tart, hogy veszélyes nyilvános helyen mutatkoznia, mert ha nem nem figyel oda, hirtelen megköt néhány szponzorszerződést...
Bár a kocsi betelt, a tavaly valószínűleg a nagyobb szárnyfelületek miatt szerződtetett tervezőjük már szorgalmasan dolgozik újabb és újabb extra felületek kialakításán, hogy legyen hová ragasztani a sok hirdetést.
De mintha minél több hirdetés lenne a Fekete Csíkos Narancsokon, annál lassabbak lennének!
Az F1 Kopasz Hókuszpókja csöndesen mosolyog és kijelentte, hogy vasárnap egy körrel akarnak nyerni. Ron könnyedén somolyog, mivel a J-terv abszolút bejött neki: az MP4/14J nevű kocsival rengeteget tesztelt Panis és Coulthard a téli szünetben. A J-autóban pedig a tavaly problémákat okozott sebváltó, motor, erőátvitel idei változatát letesztelték, mielőtt az új alváz első példánya elkészült volna. Az Ezüstnyulak Dennis szerint éppúgy gyorsabbak lesznek a mezőnynél, mint tavaly, csakhogy most az állóképességük is rendben lesz már év elejétől.

Trulli imái úgy tűnik, nem találtak meghallgatásra. Az olasz autója sokkal gyakrabban esik szét, mint csapattársáé, Frentzené, de ez utóbbi se fut valami szívdobogtató időket: a Jordan PostaDarazsak nehezen küzdik magukat a vissza tavalyi szintre!

Sauberék Vörös Bikái egész szépen mennek, Diniz 6. helye kisebbfajta szenzáció!
Salo viszont túlságosan belemerült a konkurrencia szidalmazásába, nehéz lesz visszakapaszkodnia.

Minardiék maguk is meglepődtek Mazzacane teljesítményén, hátmég ő maga! Lesz ez még ígyse...

Prosték a tavalyihoz hasonlatosan kezdik az évet: érdekes, hogy a vezetőnek nagyszerű hírességek /Stewart is/ felsülnek, mint csapatirányítók ...

Na, márcsak ötöt kell aludni! Mármint órát az első 2000-es mért edzés kezdetéig.

Ja és az egész írásomhoz egy nagy SZVSZ és :) is tartozik.

laczy2 Creative Commons License 2000.03.10 0 0 4870
Köszi!
Szurkoljunk együtt!
Sokan fent szoktak lenni a neten közvetítés közben? Érdemes nézni a topicot?

Bocs a sok kérdédért, de még kezdő vagyok.
De annál jobban szeretem a F-1-t.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!