Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alonso Mosley Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6786
Nem bírom felfogni, hogy neked miért nem minimum elvárás egy FIZETETT riportertől, hogy azokat a dolgokat észrevegye, amiket az összes F1'99 topiklakó simán levesz szemre a közvetítés képi anyagából! A kompesszor, tízponthatpont..., pedropauló, stb... felőlem maradhatna, ha Palika ennyire szereti hallani a hangját, de a diletantizmustól baromira kibukok.
A rádióból kéne áthívni riportereket, azok keményebb csávók. Persze ez sosem fog megtörténni a szakmai rivalizálás miatt.

Melyik az a második számú versenyző, aki az elsőt megközelíti? A Ferrarit és a BAR-t kivéve mindegyik csapatnál így van.

Előzmény: Ordas (6779)
kabala Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6785
Miért ilyen nehéz beismerni,hogy Schumi elég Coulthardosan vezetett/bár a skót most odatette magát/?
Ordas Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6784
Szal azert DC nem egyenrangu alesivel, vagy Bergerrel, annal azert jobb, noha M Sch-t nem eri el sose. Illetve eddig. Meglatjuk iden mi lesz, de kicsinek tartom annak a valoszinuseget, hogy o lesz a jobb McLarenes, s megveri M. Sch-t, de elkepzelheto.
gstyle Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6783
Joe155

Valószinűleg hasonló súlyú autójuk volt, mert mindketten csak 1x voltak kint tankolni.

Előzmény: Joe 155 (6771)
gstyle Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6782
Joe155

Valószinűleg hasonló súlyú autójuk volt, mert mindketten csak 1x voltak kint tankolni.

Előzmény: Joe 155 (6771)
gstyle Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6781
Joe155

Valószinűleg hasonló súlyú autójuk volt, mert mindketten csak 1x voltak kint tankolni.

Előzmény: Joe 155 (6771)
Ordas Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6780
"Schumi miert elegedett meg 20 koron at a 8. hellyel?"
Nyilván azért, mert neki volt a legnehezebb a kocsija.

Csak mind a 2-en egyszer alltak ki tunkolni, igaz a nemet vagy 8 korrel kesobb. De a Ferrari jobb auto, meg Schumacher is jobb pilota szerintetek.

"Ha nem szoltal volna, bolcs maradtal volna."
Dettó.

De lagalabb te Isten vagy!

Előzmény: Gorcsev (6763)
Ordas Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6779
Coulthard vedelmeben:
1. 97-ben jobb volt, mint Mikkakakka, ezert kapta o a 7-es rajtszamot 98-ban. 2 futam gyozelem az 1-gyel szembe, amikor Jerezben beszoltak neki, hogy engedje mar el Hakkit, hogy nyerjen o is.
2. Melyik az a masodik szamu pilota, amelyik az elso szamut lenyegesen megkozeliti? SZVSZ tavaly kellett ahhoz, hogy Irvine nagyszeruen atvegye az elso szamu pilotasagot, Hakki ugyetlensege, ill. Salo egyszer-egyzer segitett neki.
3. DC azert rendszerint jobb volt, mint mondjuk a ferrari masodik pilotaja, kiveve amikor nem /ritkan/.

Mas.
1. SZVSZ M. Sch. is "csak" akkor vilagbajnok, ha ove a legjobb kocsi. Vagy egyesek mondhatjak, hogy 94, amikor a Williams lett a csapatvilagbajnok, de 99-ben meg a Ferrari, s Hakkinen megis bajnok lett, mindegy ez hosszan sorolhato.
2. Ha ti ennyire jobbak vagytok Palikeknal, miert nem jelentkeztek a TS-hez? Szegeny TV-nek nincs jo riportere? Meg eloben mehetnetek futamra, jo penz! Ezzel nem azt akarom mondani, hogy PL es MD tokeletes, csak nagyon jobb sincs naluk.

Előzmény: Alonso Mosley (6773)
boba6 Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6778
ja és továbbra is lore+Inner Circle az Istencsászár a topicban :)
boba6 Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6777
nagyjából és egészében Palikék más versenyt néznek folyamatosan, magyarán szólva látványosan hülyék! Mezey is jön fel szorosan Palikra már ő van a "pozisön tún"...
magunk között szólva figyelembe se veszik a lekörözések miatti időkülönbségeket és egyenesben még mindig gyorsabbak az elől haladók, kanyarban viszont valami csoda folytán, folyton feljön a hátul haladó.
arról már nem is merek szólni, hogy mi van amikor a kompresszorral Palikot beindítják... biztos zárlatos lett a szombati esőtől a fejében az elektronika...

szerintem Ecclestone-ék esős versenyt vártak, hát ez nem jött be.
nagyon jó volt, hogy az első 6 ennyire együtt tudott maradni, folyamatosan 3 és 4.5 mp-en belül voltak!
a rajtot már sokan említették: szvsz JVi, Button rulez, MSch viszont elk*rta.
az, hogy MSch azért ment JVi mögött mert nehezebb volt az autója - kb. ugyanannyi üzemanyaggal rajtoltak - szvsz nem igaz, egyszerűen nem mert kockáztatni.
hajrá Button, Ralf, BMW! (a Williams-et nem szeressem :)

Gorcsev Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6776
" Coulthardról: Aranyos, közepesen tehetséges fiúcska. "
Szerintem is. MH kicsit jobb, a bajuk -imho- az, hogy nem tudnak mit kezdeni a kedvezőtlen szitukban. Vhogy nem elég "tökösek". (Bár ahogy DC barátnéját elnéztem... ;-D )
Előzmény: Alonso Mosley (6773)
kabala Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6775
A Villeneuve kontra Schumacher témához itt az egyik résztvevő nyilatkozata.

Jacques Villeneuve:"...I made good start and was surprised how EASY it was to stay ahead of Michael.Apart from the first lap,he didn't really have a chance to come by."
Ami szabad fordításom szerint annyit tesz:Jó startot csináltam és meglepett milyen könnyű volt Michael elött maradnom.Az első körtől eltekintve nem volt esélye elém kerülni.

Az már az én véleményem,hogy nem sokkal volt Villi autója könnyebb mint Schumijé,mert mind a ketten egy cserére készültek.
Végül JV legjobb ideje: 1:28.093-míg Hakkinené: 1:26.615.=;-(
Ami azért is érdekes mert a motor már állitólag jobb lett.De Villeneuve azt is elárulta,hogy az alvázon és az aerodinamikai teljesitményen van még mit javitani.

Kopasz Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6774

Ahoj Mindenki!

Ez a verseny egyértelműen a McLareneké meg a Williamseké volt (nálam). Az új Merci motor jól muzsikált, így legalább izgalmasabb volt a verseny. Barrichello ismét bizonyította, hogy marha gyors, de széttapossa a kocsiját. -(( Mindenesetre eddig nekem az a meglepetés, hogy az idén Kúúúlhard egyelőre jobb Hakkinennél, egy első, egy második és egy harmadik hellyel. Látszik rajta, hogy akar is. Kérdés, hogy ez meddig lesz elég Hakkinen ellen, bár ha a finn bakizik még egyet-kettőt, DC meg szerzi a pontokat, akkor akár lehet DC is a McLaren favoritja (bár erre eléggé kicsi az esély). A Button gyerek meg igenis ott van a nagyok sarkában, nagyon szépen felvette a ritmust Hakkinen mögött. Villeneuve is jó volt, de egyelőre ez a Honda motor még nem "az" a Honda motor és a BAR-nak is van még mit fejlesztenie a kocsin. M. Schumacher 8. helyen való vonatozása (a la Palik) kissé meglepő volt, de mikor csak a 38. körben ment ki a boxba, kissé érthetőbbé vált. BAR szerintem Villeneuve-t azért le kellett volna nyomnia, de lehet, hogy ezen a pályán annyival nem gyorsabb, főleg teletankolt kocsival (mottó: lassan járj, tovább érsz). Ralf meg viszi tovább a tavalyi formáját, a kocsijával elcsíphető legjobb helyezéseket hozza, ráadásul most egy tökösebb csapattársa is van. Zanardi meg bújdosson el, az F1 neki túl nagy falat.
A rajt szerintem OK volt, ilyen rálegyezéseket, kiszorítosdit mindig csinálnak a fiúk, MS is csinálta már, most vele csinálták meg, senki nem nyavajog, ez verseny az indítástól kezdve. Végül is MS az 5. helyről rajtolva beért a 3. helyre, kis szerencsével (a rajtnál Villeneuve elé kerülve) talán jobban meg tudta volna szorongatni a McLareneket. Mindenesetre láthatóan nagyon örült a 3. helyének is, végül is 4 versenyen négy dobogós hely, 3 győzelemmel egészen elfogadható eredmény.

Üdv: Kopasz

Alonso Mosley Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6773
Szv Coulthardról: Aranyos, közepesen tehetséges fiúcska. Talán Bergerhez, Alesihez tudnám hasonlítani. Mindig benne van a pakliban, hogy győzhet, mégis igen ritkán fordul elő. Kissé autógyilkos módon vezet, talán ezért is hullik szét többször a technika alatta, mint a csapattárs alatt. Valóban tud gyors is lenni, de sajnos ezt nem tudja állandóan hozni. A F1-ben pedig ez kell ahhoz, hogy valaki tényező legyen.
Rögtön nagy csapathoz került, sosem kellett egy "Minardi"-ban kezdenie. Nem vagyok benne biztos, hogy a McLarennél lenne, ha ott kezdett volna. Most tölti az negyedik (ötödik?) szezonját egy világverő konstrukcióban és mit tud felmutatni? 7 futamgyőzelem, 8 első rajthely, 11 leggyorsabb kör. Nem túl sok ahhoz, hogy hanyat vágjuk magunkat tőle.
Mikára mondják sokan, hogy a mezőnyből sokan utána tudnák csinálni a produkciót abban a kocsiban. Ezt én nem nagyon hiszem, viszont igaznak érzem Coulthard esetében.
A dicsértet viszont megérdemli a vasárnapi teljesítményéért. Gratulálok! Szeretném, ha még sokszor beleszolna a két nagy rivális csatájába.

Más: ha jól emlékszem még senki sem jegyezte meg, hogy Coulthardnak nem kellett elengedni Hakkinent. Remélem nem is kell soha, ha ilyen szitu adódik. Nem vagyok különösebben beszarva a McLaren sportszerűségétől, de legalább az évad elején megpróbálják elhitetni velünk, hogy náluk nincs csapatsorrend.

Előzmény: outpost (6765)
CSCSCS Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6772
Sysygy!

A következő versenyt ki fogja megnyerni?
(Ha már a jövőbe látsz, akkor jöhetnek a Lottó számok is)

CSCSCS

Előzmény: Sysygy (6604)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6771
gstyle.
Szerintem rosszul látod a dolgot. A jelenlegi autók között minimális a különbség 1-2 sec/kör, ennyi. Schumi full tankal vágott neki a versenynek, jól kapta el a rajtot,de le kellett mennie a vizes fűre, és ezzel elég sokat veszített. Villeneuve tényleg jó, megérdemelne egy jobb csapatot is, de azért mert egy gyengébb autóval 20 körön keresztül feltartotta MS-t, nem feltétlenül az Ő érdeme. Ha hasonló súlyú autóval vágnak neki 2 kört se bírt volna tartani. A két kocsi közötti súly különbség ellensúlyozta a teljesítmény különbségeket.
Előzmény: gstyle (6768)
Abraka Dabra Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6770
Szerintem ne haragudj, de ez volt a Palikék mélypontja, met Brazíliában itthonról voltak hülyék, itt meg helyszínről.
A legszebb mondat (c) MD:
"Michael Schumacher hátulról kóstolgatja Jaques Villeneuve-t.":-)))))))))))))))
De sorolhatnám az eszméletlen sok bakit, MH, DC folyamatos összetévesztését, stb.
Előzmény: lore (6758)
pogo Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6769
Yo!

A Schumacher vagy Hakkinen a gyorsabb vitához:
Schumacher (szvsz)

De itt egy javaslat:
Ezennel rendezzünk gyűjtést a Sauber csapat javára, hogy idény végén legyen elég pénzük pilótáikat Hakkinenre és Schumira lecserélni. Na majd akkor. Egyébként soha nem fog eldőlni, és soha nem is fognak egy autóban ülni. Senki nem tud és nem is akar 2db 2x-es (vagy az egyik már 3x-os) világbajnokot leigazolni egy csapatba.

bye, pogo

gstyle Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6768
VILLENEUVE(!!!!!!!!!) ismét bebizonyította, hogy ő nagyon is jó pilóta. Bármit is mondanak róla(hogy azért nyert VB mert neki volt a legjobb gépe, amivel természetesen mindenki nyert volna)!
Fantasztikus volt látni ahogy elrajtolt.

Azért az ciki lehetett MS-nek, hogy Villeneuve mögött autózott 20 kört. Mivelhogy állítólag Schumacher a világ legjobb versenyzője, és állítása szerint neki van a világ legjobb autója.
Szóval ki is a jó pilóta??? Aki gyengébb autóban tartani tudja a gyorsabb autóval versenyző "legjobb" pilótát, vagy fordítva.

Nagyon mérges voltam mikor JV kiesett pontszerző helyről. Persze megint a kocsi miatt.
Barrichello elég nagy csalódást okozott nekem. SAJNOS!
Jenson Button nagyot alakított. Gratula neki.
A BMW meglepően nagyon jó.
A verseny nekem nagyon tetszett. Az elektronikák csökkentése jó gondolat volt.

Gorcsev Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6767
"a németnek sikerül a rajtnál "nagyot" előznie, "
Elég lett volna az is, ha sikerül megtartania a pozícióját. Az öcsi meg JV vsz. nem tudott volna elmenni mellette, és megcsinálhatta volna a "szokásos" trükköt a néhány k. gyors körrel, mikor Mikáék tankolnak. Imho erre jáccottak.
Előzmény: PF (6762)
kabala Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6766
Gorcsev!

Megértem idegességedet!Rettentő bénák.Nekem ott lett végleg elegem amikor hallhattuk,hogy Frentzen nem vált sebességet,de ez nekik egyáltalán nem tünt fel még akkor sem amikor asszem R.Schumi simán megelőzte...
Már azt sem hiszem el nekik amit kérdeznek!
De a legidegesítöbb az amikor összekeverik a versenyzőket.
Csinálni kéne nekik egy kártyát ahol párba kell rakni a pilótákat nevük szerint a bukósisakokkal.
Mint az elsőosztályban!!!!=;-(((

Előzmény: Gorcsev (6761)
outpost Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6765
A verseny előtti napokban sokan szidták DC-t. A verseny után Mogorván kívűl talán egy valakitől
olvastam, hogy talán mégsem akkora balfék, mint ahogyan többen állították.
Spanyolországban sok mindenre választ kaphatunk. Egy esetleges kettős McLaren győzelem esetén a Ferrari csapat (JT-RB) újra kellemetlen pillanatokat élhet át.
Gorcsev Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6764
"Palikék is matattak valamit a tankolás körüli idöknél, emlékszem, volt szó fogyasztásról és az egy másodperc alatt tankolt literröl is. "
Aha. Kár volt. Semmi nem derült az eszmefuttatásból azon kívül, hogy P.Lacika 2-ig se tud számolni...
Előzmény: Inner Circle (6751)
Gorcsev Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6763
"Schumi miert elegedett meg 20 koron at a 8. hellyel?"
Nyilván azért, mert neki volt a legnehezebb a kocsija.

"Ha nem szoltal volna, bolcs maradtal volna."
Dettó.

Előzmény: Ordas (6747)
PF Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6762
Rövid véleményem:
Ferrari: a taktika Barrichellora volt kiélezve, mivel Schumacher elb@szta az időmérőt, a brazilnak próbáltak egy rajt-cél győzelmet összehozni, sajna a technika közbeszólt.

Schumacher jól kezdett volna, de nem volt szerencséje. Szerintem jó volt a taktikája is: menni nyugodtan, spórolni az autóval - hatvanvalahány kör alatt bármi megtörténhet (sok minden meg is történt), különben is több, mint 20 pont az előny és ameddig Barrichelló van az élen, addig nincs nagy baj. Azt valószínűleg tudta, hogy a Jordan és a Williams csak két boxkiállás esetén tud ilyen gyors lenni, ráadásul fullra töltötték üzemanyaggal, így feltételezhető volt, hogy Villeneuve is hamarabb kimegy majd és így pár gyors körrel ezt a "problémát" is letudhatja.
Ha ez bejött volna, akkor: 1. RB 2. DC 3. MH 4. vagy 5. MS, a Ferrari tovább növeli előnyét csapatban, Coulthard 3-4 pontot, Hakkinen 1-2 pontot hoz Schumacheren. De ezután Barrichello gépe bedöglött...
Ha a németnek sikerül a rajtnál "nagyot" előznie, bármi megtörténhetett volna (bár ezen már értelmetlen elmélkedni).

McLaren: Coulthardnak a legjobbkor jött a győzelem, bár a többi pályán nem hiszem, hogy bele tud majd szólni a német és a finn küzdelmébe (milyen jó lenne, ha mégis...).
Hakkinen bár második lett, szerintem mégis vesztes: 4 futam - két második hely, most két pontot hozott Schumacheren.
Ez utóbbi - úgy tűnik - igen jóban van Norbert Hauggal is (akinek szintén a legjobbkor jött a győzelem). Szerintem, ha a német szerződése a Ferrarinál lejár és néhány más motor (BMW, Honda, Ford?) utólérné fejlesztésben a Mercit, akkor a McLaren valószínűleg szerződtetné Schumachert - ehhez sajna sokkal mélyebben a zsebükbe kellene majd nyúlniuk.

Nyertesek: Williams (Ralf 4 futam - 3 pontszerző hely; Button rulez - kár, hogy ez volt az egyetlen pálya, amit igazán ismer), a motor egyre megbízhatóbb, most már erősebbnek kellene lennie - sajna ez a nehezebb feladat.

Vesztesek: BAR (Villeneuve többet érdemel), Frentzen, talán még az Arrows...

Hová tűnt a Jaguar?

Gorcsev Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6761
Ja. Nem mondanak baromságot. Csak éppen annak a f&@#fejnek má' minden kompresszor, ami berreg... mer'ugye már a naftát is kompresszorral nyomják az autóba... Ö meg otthon azzal darál kávét, szárít hajat... talán még fogat is kompresszorral mos. Mi a p>#&nak engednek oda ilyen barmot, aki azt se tuggya, melyik az autó eleje!? (A többi hülyeségét má' ecsetelték mások...)
A futamot pedig kintröl közvetítették, bár ezt nem igazán lehetett észrevenni. Siralmas.
Előzmény: Ordas (6741)
PF Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6760
Rövid véleményem:
Ferrari: a taktika Barrichellora volt kiélezve, mivel Schumacher elb@szta az időmérőt, a brazilnak próbáltak egy rajt-cél győzelmet összehozni, sajna a technika közbeszólt.

Schumacher jól kezdett volna, de nem volt szerencséje. Szerintem jó volt a taktikája is: menni nyugodtan, spórolni az autóval - hatvanvalahány kör alatt bármi megtörténhet (sok minden meg is történt), különben is több, mint 20 pont az előny és ameddig Barrichelló van az élen, addig nincs nagy baj. Azt valószínűleg tudta, hogy a Jordan és a Williams csak két boxkiállás esetén tud ilyen gyors lenni, ráadásul fullra töltötték üzemanyaggal, így feltételezhető volt, hogy Villeneuve is hamarabb kimegy majd és így pár gyors körrel ezt a "problémát" is letudhatja.
Ha ez bejött volna, akkor: 1. RB 2. DC 3. MH 4. vagy 5. MS, a Ferrari tovább növeli előnyét csapatban, Coulthard 3-4 pontot, Hakkinen 1-2 pontot hoz Schumacheren. De ezután Barrichello gépe bedöglött...
Ha a németnek sikerül a rajtnál "nagyot" előznie, bármi megtörténhetett volna (bár ezen már értelmetlen elmélkedni).

McLaren: Coulthardnak a legjobbkor jött a győzelem, bár a többi pályán nem hiszem, hogy bele tud majd szólni a német és a finn küzdelmébe (milyen jó lenne, ha mégis...).
Hakkinen bár második lett, szerintem mégis vesztes: 4 futam - két második hely, most két pontot hozott Schumacheren.
Ez utóbbi - úgy tűnik - igen jóban van Norbert Hauggal is (akinek szintén a legjobbkor jött a győzelem). Szerintem, ha a német szerződése a Ferrarinál lejár és néhány más motor (BMW, Honda, Ford?) utólérné fejlesztésben a Mercit, akkor a McLaren valószínűleg szerződtetné Schumachert - ehhez sajna sokkal mélyebben a zsebükbe kellene majd nyúlniuk.

Nyertesek: Williams (Ralf 4 futam - 3 pontszerző hely; Button rulez - kár, hogy ez volt az egyetlen pálya, amit igazán ismer), a motor egyre megbízhatóbb, most már erősebbnek kellene lennie - sajna ez a nehezebb feladat.

Vesztesek: BAR (Villeneuve többet érdemel), Frentzen, talán még az Arrows...

Hová tűnt a Jaguar?

Tripletheader Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6759
Nem volt masnak is olyan erzese, h a lekorozottek rengeteg idot vesznek el (mindenkitol)? Altalaban a legminimalisabb segitseget sem adjak meg az elol levoknek. A Minardikra ez kulonosen igaz.

- th

lore Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6758
Hali,

Palikék számomra üdítőek mégha kaparom is az arcom néha... Fejlődés valóban megfigyelhető a brazil mélypont óta, de egy bizonyos szinten túl nem jutnak szvsz. Nem baj! Lehet miről beszélni, röhögni.

Hakki-Schu rajongók (mármint külön-külön :-)) Nem kell ölre menni!

Idegeskedéseknél szvsz IC&lore szösszenetek is jobbak...

Melyik pályát tarjátok egyértelműen Mekláren-barátnak? Eddig én csak a spanyolt meg a két német pályát tartottam annak...

lore

kabala Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6757
Emberek!

Ki szólt Villeneuve-nek ,hogy ha Palikék interjút akarnak kérni, meneküljön?
Vagy leforditották Jacques-nak az itteni topicot?

Az RTL-en a rajt elött 10 percel ott kevert az egyik riporter az autók között.Buttonhoz ért amikor az egy kicsit ingerülten elhajtotta.Szerintem már elege van a hirtelen jött népszerűségből.

maul Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6756
Mai NS szösszenetek ( Kopi kedvéért magyarul :o):
"...A McLaren-istálló vasárnap története során eloször aratott Silverstone-ban kettos gyozelmet. David Coulthard és Mika Häkkinen a tavalyi Belga Nagydíj után másodszor ért célba az elso két helyen ebben a sorrendben. A skót pilóta ezúttal 1.477 másodperccel verte meg csapattársát, és érthetoen boldogan nyilatkozott a verseny után. ,,Fantasztikus érzés, hogy egy évvel ezelotti sikerem után ismét a dobogó tetejére állhattam. Most ráadásul úgy, hogy Mika és Michael Scumacher is végig a pályán volt. A csapat remek munkát végzett, és magammal is elégedett vagyok, gondolok itt Rubens Barrichello megelozésére. Az utolsó tizenöt körben rakoncátlankodott a váltóm, azt hittem, Mika utolér, és amikor már nagyon közel került, majdnem sírva fakadtam" - árulta el a pályafutása hetedik gyozelmét szerzo DC, aki kijelentette, ezennel újraéledt a csata a világbajnoki címekért. Häkkinen szerint a rajtnál dolt el a verseny. ,,Gyorsítás közben nem tapadtak tökéletesen a kerekeim, David ezért elozött meg. A délelotti edzésem pocsékul sikerült, ezért a verseny alatt a kerékcseréig gondok voltak az autó beállításával. A boxban változtattunk rajta, és a verseny végére egészen belejöttem a vezetésbe" - nyilatkozta a világbajnoki címvédo. Michael Schumacher is a rajtra helyezte a hangsúlyt. ,,Rengeteg autó volt körülöttem a rajtnál! Nagyon jól indultam, de csak úgy tudtam volna elozni, ha teljesen lemegyek a fure. Az viszont nagyon vizes volt, ezért maradtam a többiek mögött, majd több remek csata után egyre hátrébb csúsztam. A verseny nagy részében a nyolcadik helyen, a semmiért harcoltam, de a végére minden jól sikerült, és megszereztem a leheto legjobb helyezést" - fogalmazott Schumi, akinek csapattársa, Barrichello a pole pozícióból rajtolva Coulthard elozéséig, majd a skót kerékcseréje után újra az élen állt, majd egy kicsúszást követoen feladta a versenyt. ,,Rettentoen szomorú vagyok, mert egy muszaki hiba miatt elúszott életem elso futamgyozelme. Hat körrel a kiállásom elott már éreztem, hogy nincs minden rendben a kuplunggal és a gázpedállal, és a motor is ťfulladozikŤ. Épp egy ilyen eset okozta a megpördülésemet, amikor a kanyarban hirtelen leált, majd újraindult a hajtómu" - magyarázta a roppant csalódott brazil, aki a másodikról a negyedik helyre csúszott le a vb-pontversenyben... A rali-világbajnokság pontversenyében vezeto Richard Burns szerencsés kimenetelu balesetet szenvedett a Brit GP egyik betétversenye, a Porsche-kupa során. Az angol autóját rögtön az elso körben meglökték hátulról, a jármu felemelkedett a talajról, majd kétszer megpördült, mielott megállt volna. Burns azonnal kiugrott a Porschéból, és felemelt kézzel jelezte a közönségnek, hogy nem történt semmi baja. ...Új, 1700 fo férohelyes tribünt építenek a franciaországi Magny-Cours-ban lévo versenypályára. A komplexum tulajdonosai a látványos elozésekrol ismert Adelaide-hajtukanyar mellé húzzák föl az ,,N-lelátót", amelyrol az aszfaltcsík háromnegyedét beláthatják a szerencsés jegytulajdonosok...A Toyota megvásárolta a Japánban fekvo Fuji-versenypályát, amelyen a hetvenes években Formula-1-es futamot is rendeztek. Az autógyár a technikai sportok központjának szánja a ringet, ám az F1-es felkészülés központja továbbra is Európában lesz...A Williams és a Ferrari után az Arrows-istálló lesz a harmadik, amely kipróbálja a hollandiai Zandvoort versenypályáját. A narancs-fekete autók július 11-én futnak ki az aszfaltra, egy háromnapos motorshow keretein belül. Az F1-es autóban természetesen ott ül majd a holland Jos Verstappen, az egyik F3000-esben pedig honfitársa, a német Formula-3 tavalyi bajnokságát megnyero Cristijan Albers. Tom Walkinshaw teamje ,,természetesen" új kétülésesét is beveti - néhány leendo szerencsés legnagyobb örömére."

Csak egy megjegyzés: nem tom' figyeltétek-e, hogy mi újság a Honda motorok körül, ugyanis szombaton a legnagyobb végsebességet, illetve a pálya első harmadán a legjobb időt sikerült elérniük a BAR-oknak. Szóval reméljük a kasztnin sikerül még alakítani valamit, és lesz idén dobogós helyezése a csapatnak ( a sebváltót most hagyjuk ). SzVSz. ha így megy tovább Villeneuve lábát be fogják tiltani, mint rajtgép...:o)

SanI{ó : relax plíííz...

Racecam Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6755
Inner Cic: Na jó majd én elvállalom. De megyek Japánba is!:) Igazad van viszont fejlődtek régebben a Knédlit is beleértve sajnálkoztak, hogy a tíz körrel később bejött autónál milyen sokáig tart a kerékcsere. Biztos valaki szólt nekik, hogy ilyenkor több üzemanyagot is töltenek bele és már régen ez a meghatározó a boxban töltött időnél.
Előzmény: Inner Circle (6751)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6754
Lehet, bár Schumi és Bari előzéseit SZVSZ tévével vagy anélkül egyforma marhának kell lenni ahhoz hogy valaki összekeverje... szépen, jól, magyarul :)
Előzmény: Ordas (6753)
Ordas Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6753
Azert nagy kulonbseg TVrol nezni, meg eloben! Gondolom azert voltak rosszak Braziliaban. Meg Ausztraliaban.
Előzmény: Inner Circle (6751)
Ordas Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6752
Vegulis ebben is van vmi. Majd ha nekunk is lesz ex F1 vilagbajnokunk! En palikekat a poen kedveert szeretgem, mint annak idejen a szomszedokat! Rohogni. De RTL-en is szokas keverni az autokat. Igaz, hogy a Palikeknal a szamolas arra korlatozodik, hogy ebben a korben 1 mp-cel jobb x pilota Y-nal, s ha ezt beszorozzuk a korok szamaval, stb., stb. de ez olyan, mint az uttorotabor, nem a legjobb, megis szivesen vesszuk. Legalabbis nalam. faragut hagyjuk. mag hajdu B-t. focit jol nyomjak.
Előzmény: Racecam (6750)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6751
Racecar: azért Palikék is matattak valamit a tankolás körüli időknél, emlékszem, volt szó fogyasztásról és az egy másodperc alatt tankolt literről is.
Brazíliában persze iszonyat volt, amit előadtak, de épp arról beszélek hogy mennyit fejlődtek. Lehet hogy csak jó napjuk volt, de csak kevés ostobaságot hallottam. Pláne hogy még a profi és bő képanyaggal szolgáló közvetítőknél is rendszeres volt, hogy a képkiírás mögé mást vágtak be (Hakki sokszor ült Ferrariban), mikor gyors kör vagy hasonló volt. Ki akad fenn ezen?
Knézy mondta tavaly hogy a Királyinál senki nem vállalta az F1-et. Nem hiszem hogy hazudott volna. Lehet hogy annyira nem kapós a dolog?
Előzmény: Racecam (6750)
Racecam Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6750
Ordas: Oké, Te bírod a Palik stílusát ez rendben is van, én ugyan a lotto sorsolást is hang nélkül néztem amíg Ö vezette de ez is rendben van, de amit kérdeztél, bizony nagyon nehéz rá válaszolni mert tulajdonképpen nincs, de vannak még páran a telesportnál akik még nem próbálták meg. Ez nem jelenti azt, hogy jobbak lennének, de valószínü (Hajdú B.?, Faragó?)Az RTL-nek azért van egy Niki Laudája, és pl. én hallottam náluk, hogy a tankolás idejéből hogyan számolgatják hány km.-re vagy körre való üzemanyagot vettek fel, hogyan taktikáztak.
Előzmény: Ordas (6748)
Ordas Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6749
hakki es a flegmasag! Ha-ha-ha. Nem kevered ossze a cipesszel? Hakki a megtestesult csondesseg, az eszaki huvosseg. Kinek az arcan ul alaphelyzetben az a fura fintor, hogy mindenki szar? De ne ez alaphjan iteljunk meg embereket! Szoval Hakki is szokott gratulalni.

Most betartott volna Hakki Schuminak? Meglehet, hogy netrafalja el az elol menoket. De 94 Ausztrali, 97 Jerez, 98 Spa, 99 Malajzia, ki csinalt fura manovereket?

Előzmény: SanI{ó (6745)
Ordas Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6748
Tul. keppen, amit mondasz van benne igazsag. De van jobb kozvetito?
Ez az o altaluk keltett hangulatot birom, meg a "szolgalati kozlemenyt". Ami ki van irva kepernyore azt tudom, s ekkor automatikusan nem hiszek a Palikeknak. de nehogy azt hidd az ORF-en, meg RTL-en jobbak vannak!

Kerdes: Eurosporton budos szo sincs forma 1-rol. Miert?

Előzmény: Racecam (6746)
Ordas Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6747
A te beszolasaidat figyelve egy dolog jutott eszembe: bagoly mondja verebnek. :) lasd korabbi beszolasaid.

De azert az ilyenekre is szukseg van, mint te. :)

Csak, ha olvastad az elozmenyeket, eleg sokan neki estek a kockafejunek, ami szerintem messze tulzo volt. S nem tudom mi baj a stilusommal, nem volt ra panasz. De szerintem neked volt most kotekedhetneked.

Schumit miert kell annyira isteniteni? O is ember, s nem azt mondtam, hogy Takagi szintjen van, hanem nem jobb Hakkinennel. Jaja gratulalt a cipesz. De Hakki is szokott. Beeeeeeeeee!

Miert keson pedalozott? Pl. Coulthard el kezdcett "sporolni" s e miatt csokkent a tav, de Hakki ugy gondolta befoghatja. Visszakerdes: Schumi miert elegedett meg 20 koron at a 8. hellyel?

"Ha nem szoltal volna, bolcs maradtal volna."

Előzmény: SanI{ó (6745)
Racecam Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6746
Inner Circle, Ordas: Nem hiszem el, hogy jól olvasom amit írtatok! Soha nem fordult még elő veletek, hogy az volt az érzésetek nem is azt közvetítik amit láttok, hogy Ti már rég észrevettétek, valaki kicsúszott, X megelőzte Y-t, Z lelassult, két rivális autó között a különbség nő vagy csökken és még sorolhatnám. De ezek csak a képen látható információk és akkor még az elképesztő szakmai dilettantizmusukról nem is beszéltem, de nem is fogok mert
nem akarok reggelig itt ülni! A próbálkozás nagyon kevés, ráadásul Ők valószínüleg meg is maradnak ezen a szinten. BORZALMAS!

Sanl{ó: EASY

SanI{ó Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6745
Na volt egy jó kis verseny....s erre miket kell it olvasni...szörnyű...

ORDAS !!! Te tarsd meg magadnak a véleményed, mert az ilyen csak azért is geci leszek és oda köpök stílussal utoljára az oviban találkoztam, szerintem oda való is vagy....

Sumi ZSENIÁLIS volt ha tudni akarod mert tutira ment....Ja !! és igen csak örült a 3(!)-ik helyért is GRATULÁLT az elsőnek !!! Ilyet SOHA(!) nem láttam Mikától...ha ő nem nyer mindenki mennyen a pi....ba stílusú flegma arc...fújj...

A rajt szerintem is "határ eset"....de mivel az egész F1 a Merciknek áll ezért gondolom szóba se jöhet hogy egy Mercit ki intsenek....Mika igen is ráhúzott Sumira mikor az mellete volt már....vissza is vett a gázból Sumi, ezért került hátrébb.....

Minazért jó kis mecs lehetett vólna ha vannak válalkozóbb szellelmű őilóták....Mika miért csak megint az utsó 4 körben pedálozott ? Simán otthagyhadta volna DC-t, ha akarja...aztán a nyilatkozatokban megint a csapatát hibáztatta, ez "jellemző" Mikára ha nyer akkor az Ő volt ha nem akkor a csapat szúrta el a beállításokat..(a csapat úgy állítja be az autót ahogy a vezető kéri) vissza kéne vonulnia vagy mi addig míg toppon van mert úgy fog járni mint D.Hill....csak arra emlékeznek, hogy 107%-ból engedték rajtolni....

NA mind1 kár, hogy vannak ilyen primkók itt mert az ember nem a F1-ről beszél hanem az ovisok miatt elfelejti, hogy mit akart írni és esetleg gratulálni a nyertesnek meg Buttonnak.....tényleg gratula Buttonnak...

Sumi Yeah !! (még 2 pálya ami a Mercié aztán megint jönnnek a vörösök)

Ordas Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6744
Vazzeg, de jo dolga lehet Buttonnak! Vazzeg, 22 letemrer mit ertem el? Nyamvadt egyetem... :(
Előzmény: Inner Circle (6743)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6743
Az biztos. Hát csoda, hogy nyert Coolthard? Frentzen majdnem kihúzta a verseny végéig, de hát Tanja messze volt. Erja, Corinna sehol, férjuraik a vert seregben. Danii Minogue-ot se láttam, Villneuve az út szélére kornyadt. Bezzeg Dave Boynak szurkolt egy gyönyörű lány, hát naná hogy fehér paripa lett az Ezüst Nyúlból! :)
Eddig ez a lány a legszebb a mezőnyből! Persze, "eddig", mert ne feledjük hogy Nyomó Gombnak egy egész sziget drukkolt (ment is a srác!), biztos van köztük egy-két sebességre éhes hölgy. Muszáj lesz pörgetni a Button Fan Clubot, hogy mikor jönnek Mogyoródra, odaszólhassak:
- Hé Jenson, tudod én vagyok aki itt alapította a fenklábot, meg mindig helyretettük Palikot ha Jasont mondott, na megyünk együtt a dizsibe? Szólj a lányoknak (10-20-nak) is! :)))
Előzmény: Ordas (6742)
Ordas Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6742
S lattatok a kocka feju skotnak milyen jo babaja van?
Ordas Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6741
Alljon meg a nasznep! En is birom a Palikekat. Tul nagy egetrengeto baromsagot nem mondanak. Okeoke. Tudo-vese. Auto osszekeveres, de azert barmelyikunk benzna, ha csak TV-n keresztul kovetne a futamot, lasd tengeren tulrol.
De azt birom, hogy mindig meg kell hallagtnunk a motorhangjat. 10 mp-ig harangozzak be, aztan kb. 3 "szabad" masodperc utan valt a kep :)
Meg a pont felsorolas. Palik a kiraly!!!!!!!
Előzmény: Inner Circle (6740)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6740
Palikék nem annyira a beázást, mint a hirtelen hidegzuhany miatti károsodást emlegették. Nem hibáztatom őket érte, végül is mit láttunk? Cselló megpördül, aztán bemegy a vízbe és kiállni kényszerül. Eddig aki megszólalt itt, mind azt hitte először hogy Cselló cseszte el a kanyart, szóval maradék hibaok: víz. Arra nem gondolt senki hogy Cselló autója amúgy is a végét járta volna (SZVSZ Coulthard ANNYIRA könnyen nem előzte le).

Kicsit úgy érzem, a védelmembe kell vennem ezt a két balfácánt. (Na most formabontó leszek!) Jó hogy mondanak hülyeségeket, de legalább próbálkoznak! Valami elindult: külön műsor, kinn vannak a helyszínen, Hakki boy-jal volt egy interjú a futam előtt, majdnem Vilivel is. Leadták a sajtótájékoztatót - beszéltek közbe, de csak nem feliratozhatták két másodperc alatt, magyar változat meg az Magyar Királyi TV-n sportszerű, ha van. Ha kavarták Jason-Jensont meg a két MekkMestert, hamar kijavították. Az hibázik, aki dolgozik...
Hadd mondják el a II. világháborús repteret, jobb mintha csöndben lennének, oszt legalább úgy érzi az ember hogy ő ezt már tudta szóval bennfenntes. :) Azt nem hiszem hogy ne lehetne kibírni, ha elmondják a helyezéseket meg a pontokat, itt már tényleg az Ön készülékében van a hiba. Jó, persze Frentzen motorhangját nem szűrték ki, meg volt egy-két ilyen finomság, de akkor is azt mondom, kövezzetek meg érte, hogy sokat javulnak a fiúk. Gólokkal jobbak voltak, mint Brazíliában - bele kell jönniük a kihagyás után. (Hamarosan olyan jók lesznek, mint régen! :) )

Előzmény: Racecam (6739)
Racecam Creative Commons License 2000.04.25 0 0 6739
MacPhisto: Nagyon szégyelem, de nem találom ahová küldtél.
A gyengébbek (én) kedvéért lehetne kicsit részletesebben?

A Palik-ék beázási elmélete enyhén szólva is érdekes, mert például pénteken térdig
érő vizben nem ázott be az elektronika? Vagy gondoljátok olyankor esővédő burkolatot
húznak rá?

Ordas Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6738
Ujabb gyongyszem a kozvetitesbol:

Mezei: Kinek telefonas Kulthard?
Palik: Mondtam mar, a mamajanak. Merthogy a baratnojenek nem, illetve a masik baratnojenek sem, mert az nem lehet. Nem lenne tisztesseges.

Na ezert jok a kozvetitesek :)

MacPhisto Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6737
Nézz át a CART topicba, minden infot megtalálsz + alejandro magyar nyelvű weboldalát.
Előzmény: Racecam (6735)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6736
alejandro: Nincs más választásom. Ezentúl muszáj lesz felvennem az összes futamot videóra! :)
(Ezt a mait igencsak sajnálom, legalábbis a rajtját. Még most is csettintek, ha rágondolok.)
Előzmény: alejandro_magno (6731)
Racecam Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6735
Régen szóltam, általában csak olvasgatok.

Kabala, MacPhisto: hol lehet mostanában CART-ot nézni?
(vagy csak én vagyok ilyen hülye, hogy nem találom az EUROSPORT-on?)
alejandro_magno: Az elemzésed tökéletes (mint általában mindig) ez pontosan így történt!

Racecam

hORK Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6734
IC ez a kép igen durva :-)

vicces hogy az antischumik némelyike most hogy a rajtnál így viselkedett, ezért gyengének titulálja. ha továbbmegy és összemennek Hakkival kíváncsi vagyok miket sírnának ugyanők - régebben lehet hogy megpróbálja, hisz egymás mellett voltak már...

Előzmény: Inner Circle (6729)
alejandro_magno Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6733
Nem csapta oda, mert Hakkinen elkapta a kocsiját, mielőtt összekoppantak volna...
Előzmény: alejandro_magno (6731)
alejandro_magno Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6732
Nem csapta oda, mert Hakkinen elkapta a kocsiját, mielőtt összekoppantak volna...
Előzmény: alejandro_magno (6731)
alejandro_magno Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6731
Schumacher betonon kezdte Hakkinen megelőzését, mivel ott éppen volt egy aszfaltozott bekötőút a pályához csatlakoztatva. A finn mclarenes annyira lassan rajtolt, hogy a német minden bizonnyal minimális füvön futással bevághatott volna elé, csakhogy Mika érezte, hogy nagyon lassú, és a jobb tükörben (a rajtnál csak az egyik tükröt van idő figyelni, mégpedig a belsőt) látta a közeledő DC-t, meg az ő útját keményen zárni készülő Frentzent, úgyhogy kihúzott balra ...
Ezután Hakkinen nem engedhette el Scht-t, mert akkor vagy egy lódarázs (HHF-é) potrohába rohan, vagy fékezvén egy cápavesét (Ralf kocsija) talál az ezüstnyula fenekében. Schúmi tudta, hogy örökké nem mehet egyenesen - nagy fékezés jött! - a vizes füvön, úgyhogy amikor az tűzoltóparipa egyvonalba lassult az ezüst nyúllal, hát amúgy CART-osan összecsapta a patáikat. Cool Heart közben szerencsére szorított helyet a másik kettőnek is, Ralf pedig látván a kalamajkát akkorát lassított, hogy majdnem őt tolták meg Villeneuve-ék. Nagy Shue Maker ugye korábban taposta meg a fékpedált, mint a többiek, miből kifolyólag is a három hófehérke (Nyomó Gomb, Ralfi és Zsák Vili) szépen elmentek mellette, illetve utolérték.
Schumachernek gyakorlatilag nem volt nás lehetősége: abban nem bízhatott, hogy DC a kedvéért majd lelassít és visszahúz jobbra
A két Schumacher és Coulthard kitűnően oldották meg a feladatot.
Az F1 ilyen veszélyes: Hakkinen hibája majdnem tömegbukást okozott.
A rajt hőse azonban SZVSZ Villeneuve: megint 4 kocsit előzött meg a rajtnál, illetve az első kanyarban, elképesztő pofátlan hidegvérrel.
lore Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6730
CoolHard's hardcore... :-)))))

Operatőr-nyakonöntés rulez! Követendő példa!

Kihagytam: pályaudvari közlemény Paliktól szintén betonkemény volt! Dililó-dililó 8. vágányra... és lore-t lorené vakarta fel a földről!

Méghogy Schu bepánikolt! Ez most komoly? Hakki se pánikol se az ausziknál se Spa-ban (nagysebnél kerékvesztés asszem ott volt..).

És még mindig mondanak olyanokat, hogy a pilóta így-úgy taktikázik. Köze nincs a pilótáknak a boxtaktikához! Vagy kiszól a pitstopnál, hogy most fullig tőcsed meg Hard-bridzssztónt rakjá fő!?
Ja, és elsütötték, hogy egyenesben gyorsabb a Jordan 'talán a Mugen motortól'. Hűűűüüüjjééék!

lore
ps: Ja, F1 ruleeeeez!

Előzmény: Inner Circle (6729)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6729
Erja asszony már nagyon féltékeny lehet. Button még csak bámulja Hakkinen íveit, de valaki már cselekszik is...


David kezdeményez, Hakki még mintha kicsit húzódna, de az ital már megtette hatását! A győztesnek nem lehet ellenállni! :)))

*

(Barrichello elmehet színésznek, ha elege lesz a száguldozásból. Néhány fényképen olyan karakteres a feje, mint Gary Sinise-nek.)

Előzmény: lore (6726)
Fidusz Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6728
De régen jártam már itt...

Én sem nagyon kedvelem a cipészt, de az kifejezeten tetszett (Haugh locsolása mellett), amikor a sajtópáholyba menet nyakonöntötte az operatőrt :)

Villeneuve autója meg akkor rágott be, amikor Trulli eléjevágott. Azt hiszem, Villeneuve-nek nem jól jött ki akkor a váltás, s ettől rágott be az autója. Azt hiszem, a srác nemi igazán örült ekkor Trulli manőverének...

Herold Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6727
Schumacher tempójáról csak annyit mondanék, hogy szerintem azért volt ilyen lassú, mert bepánikolt. Tavaly itt érte baleset, plusz még rájátszott Zonta kicsúszása is a szabadedzésen.
lore Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6726
Hali!

Egy meggyőződéses MS (nem Salo, bár ő is okés!) drukker (lore) újra itt! Ki hiányolta a sumi-hívőket? (Aty)

Méghogy nem bénáztak annyit a riportereknek nevezett balf@szok! A topikra gondolva röhögtem amikor megtörtént a pontismertető, közvetlenül a repülőtér emlegetése után. Palik soha többet ne tolmácskoggyon vazzzzzze! Felét a fejéből vette, a másik fele meg arról szólt, hogy heppi vagyok a helyezésemmel stb... Ja, és megvolt a kompresszor! :-))) Meg előadta, hogy hangosan gondolkodik! Hát ha ilyen sebességgel és ilyen szinten gondolkodik csendben is akkor csodálkozom, hogy hogyan jutott el a reptértől a szállásig. Mert, hogy nem a Mezey segítségével az tuti!

JV és HHF kivívták lore sajnálatát. JV megérdemelne egy dobogót manapság. Barri most bénázott vagy télleg bekrepált a fiatpuntoönindítója? :-) Én a rajtnál sumit kissé gyámoltalannak láttam. Számomra nem meglepő, hogy álló helyzetből jól gyorsul egy terheltebb autó (arról még nem is tudunk, bhogy hogyan voltak ballasztozva), az már inkább, hogy tejfelesszájú (amúgy nagymenő) kölkök ill. japán tragacsok lenyomják a trackről!

Én mint a Button-fanclub oszlopos tagja kijelentem, hogy lesz még belőle valaki (persze Barrira is ezt moták, de én még benne is hiszek!)! Vérig sértve hallgattam, hogy nevét elsőként kiejtve, Palikunk ismét dzsézont mondott, szerencséjére után végig koncentrált.

Second surprise: Arrows-team! Azér villantottak!

Ha a rajtnál sikerül benyomakodnia suminak az ezüstnyilak elé akkor talán pár körig fel tudta volna tartani őket, és akkor a szennautódjakénttöbbszörkikiáltott (a'la Palik) Cselló visszafogottabban tudott volna menni, és talán sumák is versenyben lett volna mikkamakkával. Persz múltkor pont lore hadakozott azok ellen, akik ilyesmit mondtak: ha tovább tratott volna a verseny akkor hakki nyert volna! Elismerem: itt nincs ha! Ha nem történt un-fair-play akkor csak Sumi hibája az, hogy nem tudott helyezkedni a rajtnál jobban! Így viszont NyomóGomb (Push Button!) elleshette Hakki íveit! A kis homi! :-)

Télleg figyuztátok az ominózus tábla-belógatásos képnél azt a pump feliratot asszem CoolHard tábláján? Most akkor az mit jelent? Tudom Palik többször megmagyarazta, hogy a a vízpumpa lesz az szerintem, mermimáslenne nem Sanyi?, de én nem hiszek neki! Miért nem?

Mi volt a nettón? Hadd ne linkelgessek modemes állapotomban! (Majd holnap a LANon!)

CoolHardnak összejött: nem volt motorgebasz, összejött a boxtaktika, nem volt durva feltartás és jobban kijött neki a második kiállás mint Hakkapelitának. Ennyi, nyert, nem rossz ő! CoolHard!

JV rulez! HHF rulez és gratula Lea-hoz! Mindkét MS rulez! Barri majd legközelebb! Merci a leggyorsabb! :-(

:-))))
lore

Kopi Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6725
Az a baj, hogy Indianapolisban nem az oválon mennek majd! :((
Persze, nincsenek hozzászokva, nagy galibák lennének. (De azért az egyik döntött benne lesz!)
alejandro_magno Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6724
Visszavonom.

Jenson Button tehetsége nagyobb, mint a szája.

Előzmény: alejandro_magno (6578)
kabala Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6723
Jajjj!

Most olvasom,hogy Jacques barátunknak váltó problémái voltak...

Előzmény: kabala (6722)
kabala Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6722
Sziasztok!

Ordas!
Én aztán nem vagyok Schumi drukker,de MS talán most rajtolt legjobban az eddigi futamok alatt,csak lezárták elötte a pályát.Utánna Villeneuve mögött autózott aki nem pisil be/talán még élvezi is/ilyenkor.Mivel csak 1-1.5 mp-vel volt MS JV-nél gyorsabb ami itt kevés volt.
Mi történt Villeneuve-vel 4 körrel a vége elött..?=;-((
MacPhisto!
Igaz amit a Cart long beach-i futamáról irtál.Hihetetlen izgalmas volt.Jó belegondolni mit művelnének itt a Mi fiuink?
Az egyik kanyarban kicsúszott két autó.A kamera azonnal ott van,mutatja a szitut majd a két méterre lévő közl.táblára fordul:DO NOT BLOCK...=;-))

hORK Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6721
sziasztok

sajnos hetvegen nem voltam netkozelben. de a meccset vegigneztem, es most igy utolag a forumot is bepotoltam (nem kis ideig tartott)

jo kis verseny volt, a bmw nem semmi hogy milyen jol birja. szegeny Frentzent sajnalom, megerdemelne mar a pontokat. Nyomo Gomb fanklub tagok gondolom majd elolvadtak gyonyorusegukben hogy ilyen jol teljesit a suttyo kolok, lehet hogy en is csatlakozom (f1managerben meg lehet hogy nem adom el megse)
Schumachernek is gratula, nem is olyan rossz az a 3ik hely... A nagykepusegerol ujfent meggyozodhettem mikor azt nyilatkozta a rajtrol, hogy egyaltalan nem talalta sportszerutlennek, es orul neki hogy van ver a sracokban, az ilyen versenyeket szereti igazan ahol lehet kuzdeni. Az meg hogy Villeneuve mogott ment - koztudott hogy nagyon nehez ezen a palyan elozni, nem veletlenul allt ossze az elejen se az a konvoly - allitasa szerint birt volna tobbet is, de egy elozeshez tobb kellett volna, nameg a kocsija se volt tul konnyu. Szal Ordas nem kene szitani az indulatokat, mert meg osszefuthatunk a palyan :-)

Kopi Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6720
Köszi :)))
Előzmény: Inner Circle (6712)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6719
JB: a te neveddel fémjelzett autót hamarosan De la Rosa fogja vezetni :)

Villneuve is csak egyszer tankolt, szóval a kocsija nem volt könnyebb mint Schumié.
Ne nyúzzuk már annyira a MekkMestereket, hát naná hogy nem engedik el a többieket a rajtnál. Imolában a Ferrarik egész csatárláncot alkottak, csak hogy Coulthard szívjon, ráadásul ott még csak nem is lehetett utána előzni. Ez a rajt: kalamajka.
A kackiás időmérő legfőbb nyertese (már Verstappenen kívül) SZVSZ pont Barrichelló volt, őt legalább a Mercik és Schumi 90% hogy otthagyta volna. Azért jó hogy így alakult, legalább némi izgalmat is láttunk.

Schumi most éppen kevesebb utálattal találkozik (több sportszerűségét elismerő megjegyzést is látsz, ha figyelsz) ha olvassa a fórumot, általában ennél többet szokott kapni.

pogo: A Ferrarik (a rajt kivételével) pl. kevesebbet előztek, mint a McLarenek (a brazíliai nyilván nem számít), pont azzal a kettővel mikor Coulthard előzte Barrichellót (bár e kettő se volt "igazi"). Hátrébb megy egy kis előzgetés, csak azt nem mutatják, pedig engem érdekelne mondjuk Fisichella és Zonta csatája is.

Johny Bravo Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6718
Szépjónapot!

Schumi rajtolásában nem igazán találok kivetnivaló, mert egy olyan autóval, ami 40 körre elég benzinnel ment (38. kör pontosabban) ment a 20-30 körre belőtt fijúk ellen (bmw). ehhez képest úgy lőtt ki hogy 30-40 méter után a kettővel előtte lévő mclaren mellett volt már - akik szintén kb. 30 körre való benzinnel mentek. az más dolog, hogy talán kisüthették volna, nem elég kibaszott jól rajtolni, el kéne azt is dönteni, hova fér be a rajt után. Arra rájöhettek volna, egy mclaren inkább kilöki, de el nem engedi. A gp után egyébként schumi azt mondta, ha nem lett volna szarrá ázva a fű, nem sajnálta volna a gépet, és félig a fűvön legangolja hakkinent. De a csupa viz fű miatt nem kockáztatott. Ez a kis mázli, valamint az irreális körülmények - aki később megy, azé a jobb idő - az időmérőn, sokat nyomtak a többiek jobb formájában. Aki szerint pedig villeneuveöt egy akármilyen kicsit is ütőképes autóban - fele üzemanyaggal - olyan nagyon könnyű legyorsulni erőből, egy nehezebb autóval, az talán egy picit téved, vagy nem ismeri a pilótákat. Villeneuve azért nem egy takagi-osztályú skac.

Schumit egyébként legalább akkor nem kéne izomból utálni, ha nem nyert.
A "ha valaki veszélyeztetett (ebben nem vagyok biztos, mármint, hogy volt veszélyeztetés vagy nem) az csakis Schumi volt amikor vissza jött a pályára" tipusú mondatok sima gyűlöletről árulkodnak, semmi okot, indokot nem emlit a szerző.
A nyilaktozattal kapcsolatban sem értem, honnan "bújt ki a kisördög". Valóban egy gonos állat, aki örül hogy csapattársa van pontszerző helyen, és nem az ellenfél? Ezt nem hinném. A csapatvilágbajnoki cim is fontos talán.
A vak gyűlöletet legalább néha támasszátok alá egy-két érvvel.

pogo Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6717
Szasztok!

Nekem mintha rémlene egy szabály, mely szerint ha az előzésben lévő autó első kereke túlmegy az előzött hátsó kerekén, akkor már az elöl lévőnek nem szabad rázárnia. Vagy ez csak akkor érvényes, ha történetesen M. Schumacher az, aki bezárja az ívet?

A verseny többi részéről:
Jól mentek a McLarenek, megérdemeltek végre egy győzelmet. A verseny megint unalmas volt, ez első körök kivételével senki sem akart előzni. Ismét azon ritka alkalmak egyike következett be, hogy egy McLaren a rajt kivételével előzött (nem lekörözött). Ha jól emléxem idén eddig ez 2x fordult elő, mindkétszer Coulthard előzte Barrichellót. Hakkinen még nem is próbálkozott ilyennel.

Szóval ez így nagyon nem baba. A versenyek egyre unalmasabbak, akkor van csak esemény, ha valaki kiáll a boxba, vagy ha esetleg esik az eső. Valamit változtatni kéne, mert a nagy hírverés még egy ideig fenn tudja tartani a népszrűséget, de előbb-utóbb rájönnek a népek, hogy szar lett ez az egész, és hirtelen nem fogják tudni, miért is ülnek a képernyő előtt.

pogo

Ordas Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6716
Amikor Button kapcsan Andrettit emlitettem, termeszetesen a fiatalabb Michaelre gondoltam.

Tehat remelem Button nemcsak tehetseg marad, mint pl. Alesi, hanem sokkal tobbre viszi nala.

Udv, es bocs.

Előzmény: Ordas (6715)
Ordas Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6715
Vegre egy jo futam, ahol nagyszeruen mentek a Mercik.
Schumi fanoknak! Ha olyan jo a cipesz, hogy tud ilyen benan rajtolni, meg 20 koron at kovetni a joval lassabb Villeneuvot. Ezek utan nekem a napnal is vilagosabb, hogy semmivel se jobb, mint Hakkinen! Mind ketten 2-szeres bajnokok, stb. De ez csak az en velemenyem. :)
Ja! S Coulthard se bena. Most a mezonyt Schumacherestul, Hakkinenestul verte. No comment...
Remelem kesobbiekben se valtozik sokat helyzet.

Mostmar minden olyan ember (szerencsere ebben a topicban nincs olyan) csondbe lehet, aki F. Williamset Button miatt lesajnalja. Asszem a srac letette a nevjegyet. Bar ezt mar sokan elmondtak elottem. Vazzeg! Button 2 evvel fiatalabb nalam [azaz most lett volna a 36. futamom :)], s mar tobbet ert el 4 versenyen, mint Zanardi, Mario Andretti egyutt veve, pedig azok minimum ilyen kocsikkal mentek!

Erzitek, hogy a Jordan - Frentzen paros nem megy ugy, mint tavaly?
1999-ben 4 verseny utan Frentzennek volt: 13 pontja, Hillnek: 3
Iden Frentzen 4, Trulli: 4, s most Frentzen csak egyszer volt dobogos. Remelem ez valtozni fog hamarosan. Pedig most is jol ment darabig.

Palik orok: " Szolgalati kozlemeny, vonat erkezik a 8-as vaganyra..." Ez kiraly!

Hallottatok, hogy a Peugeot elegedetlen a Prost kocsikkal? Nem is tudom kinek kene elegedtlennek lennie...

Aty Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6714
Kedves Schumacher Fanok!

Mintha egy kicsit csendesebbek lennétek a szokásosnál!
Sanl{ó! Mit mondtam, hogy Button lenyomja Schumit a rajtnál. (Na jó egy kicsit feltartották, de akkor is jó volt látni!)
A (képi) közvetítés az eddigiek közül a legjobb volt. A rajtot most először játszották vissza több szemszögből. Tényleg a CART-ban miért tudnak még a tűzoltóautóra is versenykamerát tenni?
Aty

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6713
Nyomó Gomb egyre jobban nő a szememben. Jó, most volt egy kis mázlija az időmérőn, de attól még gyönyörűen vezetett. A csapata fosztotta meg a megérdemelt negyedik helyétől, a boxtaktikával meg a másfél másodperccel hosszabb kiállással, de a kis Schuminál sincs az a helyezés rossz kezekben.
Button nyilatkozata is tetszik: pl. hogy Hakkinen mögött haladva igyekezett eltalálni Mikkamakka ívét, és hogy ebből is mennyit tanulhatott. Tetszik a srác! Egyszer még meg is akarta előzni Hakkinent. :) Nem lehetett akármi érzés a "nagyok" között menni, elvégre mikor Schumi VB lett, Button még épp hogy csak 15 volt. Most meg nagy példaképe mellől rajtolt, és még lehagyni is volt képe. :)
És végül, mint mondta, örül hogy megszerezte első "igazi" pontjait. Ez az "igazi" kitétel is szép volt tőle.
A verseny végén eltört a kipufogója, azért volt kicsit lassabb. Pedig már vártam, mikor kezdi trancsírozni Ralfit. :)))
Buttont majd az USA-ban, a döntött kanyarban lesz élvezet nézni...

Mad Max Mosley nem garantálja, hogy jövőre nem ugyanekkor lesz a brit GP (elejtett egy megjegyzést esetlegesen megszűnő GP-kről is).

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6712
Cipész örült, hogy Cselló van az élen, merthogy ezért Mika és Dave boy több pontot szívott volna, mint ő. Nem is beszélve a csapat-pontversenyről.
Előzmény: Kopi (6709)
Asszem Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6711
Én is valami olyasmire gondolok, mint Kopi.

Tény, hogy a lekörözöttnek elő kell segíteni az előzést, még az egy körön belülinek nem.
De szerintem az nem azt jelenti, hogy ha elkezdik őt előzni, akkor leszoríthatja a gyorsabbat.

Előzmény: Kopi (6708)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6710
Schumi Hakkinent tartotta fel Sepangban, majdnem az egész futamon át.
Ezzel szerintem önmagában semmi baj nincsen. Ha megteheti, miért ne tegye? Előzze meg a másik ha tudja... Amiért sokan (én legalábbis) fújtak, az az hogy ő nem saját magáért, hanem egyértelműen Eddie Irvine-t (akinek Hakkinennel szemben azért nem sok esélye lett volna) védve tartotta fel Hakkinent.
Korábban a Nürnburgringen Fisichella tartotta fel sok-sok körön át Irvine-t, aki szemlátomást összehasonlíthatatlanul gyorsabb volt (sokkal feltűnőbb volt a dolog, mint Sepangban). Szerintem ha valaki a saját pozíciójának védelmében tart föl, az teljes joggal alkalmazható taktika. Hányszor volt Senna autója legalább 4-5 méter széles, hogy ne tudják megelőzni? :)

Azon annak idején is csak mosolyogni tudtam, mikor valaki kijelentette hogy Schumi nem volt sportszerűtlen Sepangban: ha sportszerűtlent akar valaki látni, nézze meg Fisichellát a Nürnburgringen. Ebben nem látom a logikát.

Előzmény: MacPhisto (6707)
Kopi Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6709
Nem látom! Vagyis nem értem, csak félig. :(((((
Előzmény: FFeri (6706)
Kopi Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6708
Én Hakkinen párti vagyok, és Schumit nam nagyon birom, de most azt kell mondanom, hogy Mika rálegyezett!
Úgy tudom, van egy olyan szabály, hogy az egy körön belül levők sem vehetik el a pályát a másiktól, ha az már egy picit is melléjük ér! És itt ennél többről volt szó!
MacPhisto Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6707
Füvön lehet előzni, csak a vizesen nem érdemes.

NAGY tévedés, hogy a lassabb autó nem tarthatja fel a gyorsabbat.Ha egy körben vannak, feltarthatja, szabályos, de nem sportszerű.(lásd tavalyi vita, Sch már nem emlékszem kit tartott fel)

Előzmény: Asszem (6705)
FFeri Creative Commons License 2000.04.24 0 0 6706
Az is jo volt, amikor Mezey bemondta, hogy Verstappen visszajott, holott kb. 5 korrel elotte mutattak, hogy betoltak a boxba...
Az is felidegesitett, amikor Palik varja az idoket es konyorog, hogy irjak mar ki. Arra nem gondolt, hogy a tobbiek meg nem haladtak at az idomero vonalon, tehat meg nem tudjak kiirni az idokulonbseget az elsohoz kepest, aki mar reg elhuzott.

"Q. Given how far behind the leading pack - it was more than 25 seconds at half distance -
are you satisfied with 3rd place?
MS: Absolutely! For most of the race I was running in 8th position, and I was wondering how the
race would develop and how many points I was going to lose. At that stage I was quite happy to
see Rubens in first place, taking points away from the guys like Mika and David."

Azert itt elobukant Cipeszbol a kisordog (lasd az utolso idezett mondatot)...

A kozvetites kepileg szerintem abszolut rendben volt, foleg, hogy pl. a startot szinte minden elkepzelheto kameraallasbol megmutattak, es eleg gyakran kapcsoltak a fedelzeti kamerakat is, es nem mutattak 30 koron keresztul az elso helyen allo figurat, akivel semmi nem tortenik, mint ahogy maskor szokta a rendezo.

Asszem Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6705
Persze, persze!

A lekörözés az más dolog.

De attól, hogy valaki ugyanabban a körben van, még nem tarthatja fel direkt a gyorsabbat.

Most megnéztem videóról, és bizony Sumi már a Merci előtt járt egy fél autóhosszal, de valahogy nem akarták visszaengedni a pályára.

Hogy miért volt a füvön?
Nos, az Én elemzésem szerint, kényelmesen 4, szűken 5 kocsi fér el a rajtnál egymás mellett. Az előzési kísérletnél hárman voltak egymás mellett, és Hakkinen kicsit balra húzódott, valószínűleg nem direkt. Ha oldalirányban nem mozdul, Sumi simán megelőzi. Nagyon nehéz megítélni, hogy Sumit Hakki szorította le a fűre, vagy, már Hakki előbb kicsit balra sorolt, és Sumi akkor is balról akarta megelőzni.De akkor fél autóval a füvön, vajon lehet-e előzni?

Üdv

Előzmény: Ernesto Serra (6701)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6704
És még valami: a Prost jövőre az idei Mercedes motorral? Lehet hogy nem sereghajtók lesznek?
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6703
Szegény Nettó elég csúnya lett, mióta utoljára láttam. A társalgás roppantul színvonalas! (http://internetto.hu/forum/forum.cgi?a=t&t=9005631&uq=408&tp=01x) Jó látni hogy valaki még nálam is hülyébb. :)
Bár gondolom, kedden majd ott is nekierednek a fiúk.
Lore, ne menjünk át kicsit feldobni a hangulatot? :)
Előzmény: MacPhisto (6702)
MacPhisto Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6702
Na, azok akik a társalgás színvonalát kifogásolták, látogassanak át az Internetto Forma-1 2000 topicjára. Amatőrök :-)
Ernesto Serra Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6701
Asszem nem értelek

Hogy érted azt a rajtnál a lassabbnak el kell engednie a gyorsabbat, ott elvileg mindenki egy körben van még, vagy nem? Akkor meg menjen el mellette, ha gyorsabb, ha nem veszélyezteti a manőverével a "lassabb" akkor nem szabálytalan, és itt ha valaki veszélyeztetett (ebben nem vagyok biztos, mármint, hogy volt veszélyeztetés vagy nem) az csakis Schumi volt amikor vissza jött a pályára

na helló

Előzmény: Asszem (6698)
Asszem Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6700
Nekem ez a CSELLO-s dolog olyan volt, mintha ez a drive-by-wire dolog ragadt volna be. A megpördülésnél végig füstölve pörögtek túl a kerekek, (ha jól láttam).

Üdv

Előzmény: Kopi (6697)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6699
Hát igen, Barrichelló és Schumacher nem viselkedett túl szépen a rajtnál Imolában.
De azért kizárni őket túlzás lett volna! :)

Nincs valami olyan szabály, hogy a pályán elkövetett csínytevésekért 3 körön belül kell felelni, utána amneszita van? Tavaly úgy emlékszem, volt ilyen, de lehet hogy csak a stop-and-go büntetés kiszabására érvényes, bár ez nem lenne túl logikus.

Előzmény: Asszem (6698)
Asszem Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6698
Ez naggyon érdekes!

Szerintem meg attól kéne elvenni, aki a rajtnál, a kétszer gyorsabbat nem engedi el.

Üdv

Előzmény: Kopi (6695)
Kopi Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6697
Mint korábban jeleztem, én Barinál a fék ragadására gondoltam...
Előzmény: Inner Circle (6694)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6696
Tetszik Alain Prost optimista hozzáállása: "Majdnem két autóval fejeztük be a versenyt." Mint a Sárkányszívben: "Saját szememmel láttam, hogy megölt majdnem két sárkányt!" :)))

A formula1.com Ferrari-drukker, most már tuti. Eddig is gyanús volt, de ez végképp betett:

"Michael Schumacher starting from 5th place made a poor start but patiently maintained station until his single pit stop and the double stops of the Jordan and Williams teams elevated him into the points in third place.

Mika Hakkinen, who finished in second place, was the victim of a lengthy pit stop and remained uncompetitive for most of the race only getting the better of the second string teams when they stopped twice."

Szóval Schumacher türelmesen kivárta, míg a boxstratégia harmadik helyre emeli. Hakkinen ezzel szemben nem tudott labdába rúgni, és csak azért tudta megelőzni az előtte levőket mert azok kétszer mentek ki. Újságírók figyelem, így lehet ugyanazt kétféleképpen leírni. Vagy csak én vagyok paranoiás?... :)

Kopi: a múltkor is volt valami Ferrari-reklamációról egy kósza hír, ami kacsának bizonyult. Szerintem szívatnak, különben már hallottunk volna róla.

Előzmény: Kopi (6695)
Kopi Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6695
Hmmm...
Már megint szivatnak egy cseten?

Schumitól el akarják venni a 4 pontot, a rajt miatti veszélyeztetés címén ??!!
Schumi összeveszet az Öcsikével??!!

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6694
Hohohó! Briatore nagyon kaszál! Ezt nem is tudtam:

"Flavio Briatore, the new head of Benetton has reason to smile today, and not only because his girlfriend, Naomi Campbell, was at the Silverstone GP..."

"Flavio Briatorénak, a Benetton új főnökének minden oka meglehetett a jókedvre, és nem csak mert barátnője, Naomi Campbell is ott volt Silverstone-ban..."

Öreg kecske is megnyalja a sót! :)))

Egyébként mielőtt teljesen elássuk Csellót, azt mondja, azért pördült meg mert a gáz és a kuplung kicsit érdekesen viselkedett az autójában. Állítólag Brazíliában is ez volt a baj. Szóval Palikék beázási elmélete nem jön be, vagy csak menti Cselló ami menthető.

Kopi Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6693
Hol vagytok F1 Guruk?
Szomjúhozom a friss infóitokra!
:(((((
Kopi Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6692
Hol vagytok F1 Guruk?
Szomjúhozom a friss infóitokat!
:(((((
Kopi Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6691
Az "ARO" is hogy ment Verstappennel - amíg ment!
Kopi Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6690
Jó, jó! Azt sem vették észre, mikor Ralf elhúzott Frentzen mellett. Igaz, én is azt hittem, hogy a szemem káprázik, úgy kitünt Frentzen fedélzeti kameraképéből. Töpiztem is egy darabig...
MacPhisto Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6689
ja akartam írni Frentzen váltójáról, de megelőztek.

Nézzetek CARTot! A Long Beachi futam alatt több előzés volt, mint F1ben 10 év alatt.

MacPhisto Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6688
ralfsumahermiháelsumaheröccse
tízponthatpontnégypontésígytovább
zsánkárlópedrópauló
másodikvilágháborúsrepülőtér
rosszbraanaferaritaktikusa
nagyjábólésegészében
jenszonbáttön VÉGRE!

Ezek már eposzi jelzők(állandóak).Nem is jelzők.Mind.-egy...

Szóval, a közvetítés:Hakk és Coul összekeverése 5 körön keresztül.Pedig vagy nyolcszor elmutogatták a rajtot.

Miért kell várni hogy ki hova jön vissza?Ki kell nézni az ablakon, hogy közben ki ment el.

Amikor mutatták a sok táblát, azt hittem Mezey bemondja, hogy azért mutogatják, mert mindenkinek beszart a rádiója, vagy legalábbis a Faraday-kalitka kötelező lett a boxutcában.

Bari egy lúzer, nem tudta egyenesbe fordítani az autóját, amire még Takagi is képes volt, igaz ő többet gyakorolta.

Szegény Frentzen!Szegény Villeneuve!

és a végén Häkkinent még fel is tartotta egy Benetton...

Kopi Creative Commons License 2000.04.23 0 0 6687
A motoros GP tényleg sokkal izgibb és látványosabb!!!
(Mégis ezt a "szart" nézem állandóan!)
:)))))
Előzmény: Degeczi (6684)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!