Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alex99 Creative Commons License 1999.06.04 0 0 716
Igazad van, ebben is egyetértünk. Hill keményebb fiunak tünt. Persze szerintem ö sem egy virtuóz. Ha nem képzel magáról sokkal többet, mint aki, nyerhetett volna a Williams-ben még néhány versenyt.
Előzmény: Kopasz (715)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.04 0 0 715
Ebben van valami, kell neki nagyon a pole pozició, meg hogy legelöl legyen az első kanyarban. Régebben Hill-nél is volt ilyen érzésem néha, de azért ő szerintem pengésebb mint Hakkinen.

Üdv: Kopasz

Előzmény: Alex99 (713)
mccheese Creative Commons License 1999.06.04 0 0 714
Igazad van. Bár mostanában úgy általában nem divat a nagy csata:-((((
Előzmény: Alex99 (713)
Alex99 Creative Commons License 1999.06.04 0 0 713
Szerintem Hakki jó, de nem kiemelkedö versenyző.
Amikor el tud menni a mezönytöl, akkor nem hibáz (általában), de ha megszorítja valaki, akkor két dolog szokott történni:
a.) a verseny végén kiderül, hogy valamilyen titokzatos müszaki hiba miatt lassult le.
b.) elfékezi magát stb.
Számomra ez azt jelenti, hogy a stresszes futamokat nem nagyon birja. Végül is szinte mindig rajt cél gyözelmei vannak. Legalább is én nem emlékszem arra, hogy nagy csatákat vívott volna.
mccheese Creative Commons License 1999.06.04 0 0 712
Prostban egyetértünk, őt én is nagyon kedvelem.
"Az a kicsúszás szerintem is az ő hibája volt, de az csak 1 verseny. " Azon az egyen is múlhat a VB. Lásd Schumacher tavaly.
Előzmény: X polgártárs (711)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.04 0 0 711
mccheese polgártárs,
akkor így írom : inkább...
Az a kicsúszás szerintem is az ő hibája volt, de az csak 1 verseny.
Amúgy mióta követem az F1-et,nálam ez a sorrend : Prost, Boutsen, Mansell, Brundle, Herbert.
xpt
Előzmény: mccheese (706)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.04 0 0 710

Igazad van, kell még kicsit csiszolgatni. -))))
De azé´ tuggyuk mirő´ van szó!

Kopasz

Előzmény: nils (709)
nils Creative Commons License 1999.06.04 0 0 709
"belülről láthatta Sennát, Prostot, Mansellt"
Ejha! :-)))))))))
A többivel egyetértek!
Előzmény: Kopasz (707)
mccheese Creative Commons License 1999.06.04 0 0 708
Azt hiszem meglehetősen egyforma az ízlésünk. Nagyjából egyetértek azzal, amit leírtál.
Én Villeneuve-t is nagyon megkedveltem mikor megjelent a cirkuszban. Valószínűleg azért, mert olyan fenegyerek volt, amilyen mindigis szerettem volna lenni. De vezetőként nagyon rapszodikus, hangulatembernek tűnik. Véleményem szerint nem tud küzdeni. Ha jól megy a szekér akkor hajt de nagyon, viszont ha nem ül a dolog akkor nem tud plusz energiákat befektetni.

Üdv.: Mekkcsíz

Előzmény: Kopasz (707)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.04 0 0 707
Nagyon nehéz megítélni, hogy ki kivel mikor és hol van partiban ill. gyorsabb. Sokban függ ez a pályától, a kocsi beállításától, sőt a pillanatnyi formától is. Ha valaki kifog egy jó napot/hétvégét és fekszik is neki a pálya, akkor jobb kocsikat és/vagy pilótákat is lemoshat. Példák: pár éve Berger a sérülése után visszatérve az első versenyén (talán Kanadában?) mindnkit lemosott, vagy Hill egyszer a Hungaroringen valami szar kocsival majdnem első lett (sajnos elromlott a váltó a végére).
Én Schumacher pályafutását az első versenyétől követem. Már akkor is a kedvencem volt, amikor még csak az első pontjait gyűjtögette, látszott, hogy tehetséges és akar, ráadásul a korához képest éretten versenyzett. Szerencséje, hogy belülről láthatta Sennát, Prostot, Mansellt, lehetett tőlük tanulni. Külön rokonszenves benne, hogy eddig sohasem ment az aktuális csúcs autóval, a VB címei megszerzésekor sem. Igaz az első címhez nagy szerencse is kellett, a baleset nélkül Hill megverte volna a versenyen is meg a VB cím esetében is, egyszerűen jobb volt a kocsija. Ahogy a Ferrarit felhozta a középszerből, az is hatalmas teljesítmény. Eddig nagy pechje volt, hogy az utóbbi években mindig volt egy jobb autó/motor, mint az aktuális Ferrari. Ha tavaly megnyerte volna a Belga versenyt, akkor viszont jó eséllyel világbajnok lehetett volna. De nem nyerte meg... A mostani Monte Carloi futam is bizonyította, hogy a technikás/dolgozós pályákon mindenkinél jobb, de ezt a kiváló esőmenő előadásai is mutatják. A gyors pályákon is nagyon jó, de ott vannak hozzá fogható pilóták (Villeneuve, Hill, Hakkinen). A jelenleg a mezőnyben szerintem Villeneuve van legközelebb hozzá.

Üdv: Kopasz

Előzmény: mccheese (704)
mccheese Creative Commons License 1999.06.04 0 0 706
Na, azért az a BIZONYOS kanyar ott a célegyenes bejáratánál, az inkább Hakkinen hiányosságáról árulkodott. Ha nem rontja el, most vezethetné a világbajnokságot......
A többiben igazt adok neked. Bár nem egyértelmű a dolog, hiszen vezető és vezető között különbség van abban ki mennyire gyepálja szükségtelenül az autóját. (ha az enyém mesélni tudna :-((( ).
Mansellt egyébként szerettem. Valahogy mindig a vesztesekkel rokonszenvezek. Sumi is azóta jobb nálam mióta átült az esélytelennek kikiáltott Ferrariba.
Előzmény: X polgártárs (705)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.04 0 0 705
mccheese polgártárs,
az idei szezon a McLarennél inkább az autó, mint a pilóták hiányosságáról szól...
Ha Sch, vagy Ville nem hiszem, hogy annyival jobb kondiban lennének, hogy körbetolják a lerobbant autót 1 párszor a pályán :) - az még Mansellnek is gondot okozott...
xpt
Előzmény: mccheese (703)
mccheese Creative Commons License 1999.06.04 0 0 704
De azt el kell ismerned, hogy a Merciben Coulthard általában partiban van Schumival (kábé ugyanolyan gyorsak amig vannak sebességfokozatok a McLarenben). Ugyanez nem működne, ha Ő is egy Ferrariban ülne.

A Monte Carló-i futam után mindenkinek el kell fogadnia, hogy Schumachernél jelenleg nincs jobb vezető a Forma-1-ben.

Előzmény: Kopasz (702)
mccheese Creative Commons License 1999.06.04 0 0 703
Jójó, lehet, hogy kissé túlzás a feneke alá rakták. De a végeredmény szempontjából mindegy, mert ott van.
Ron Dennis tényleg nem alkalmaz kóklereket. De a tavalyi félelmetes különbség a McLarenek és a többi autó között nem is indokolta az új pilóták keresését. Azonban (nem futtatom Sch-t) pl:Villeneuve szerintem eredményesebb lenne idén a Merciben (Sch meg pláne).
Előzmény: X polgártárs (701)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.04 0 0 702
mccheese!

Lehet érte rajongani, meg is teszik sokan. Pl. a felesége biztosan. -))) Ha annyit keresnék, kis feleségem is még jobban rajongana értem. -)))) Azért azt se felejtsed el, hogy Coulthard messze nem tud akkorát homorítani egy ugyanolyan gépben. Mika-ban én azt becsülöm, hogy túl tudott lépni a saját árnyékán, az első győzelme után jobb lett. Coulthard-ban meg az volt nagy, ahogyan hagyta először győzni. Abban egyetértünk, hogy a tavalyi-idei (?) McLarenben sokan tudnának futamokat nyerni, ha talán nem is a mezőny fele.

Üdv: Kopasz

Előzmény: mccheese (700)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.04 0 0 701
mccheese polgártárs,
Szerintem ez a feneke alá raktak egy gépet az enyhe túlzás.
1. Két év alatt rázták össze a csapatot, hangolták össze a gépet a pilótákkal, volt benne munka bőven.
2. A McLaren és Ron Dennis nem az a fajta aki kóklereket alkalmaz, amit az elmúlt 15 jelentős eredmények igazolnak...
xpt
Előzmény: mccheese (700)
mccheese Creative Commons License 1999.06.04 0 0 700
Hakkinen tekintetében egyetértek. Egy kissé hideg, visszahúzódó, nem lehet érte rajongani. Lehet, hogy még nem emésztette meg a sztárrá válást??
Egyébként nem tetszett a régebbi szereplése. Egy közepes versenyző, olyan se hús se hal volt. A feneke alá tettek egy QRVA jó gépet, és most sztár. Azzal a kocsival a mezőny fele benne lenne a VB első három helyezettjében.

Mekkcsíz

Előzmény: Kopasz (699)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.04 0 0 699
Üdv Mindenki!

Egyetértek Tamással, nekem pl. az volt rokonszenves Schumacherben, hogy mindig mosolygós és vidám volt, tudott örülni egy 3-4. helynek is, győzelem esetén meg mindig rohan pacsizni a csapatával. Ebből én azt látom, hogy nagyon is tisztában van a háttéremberek fontosságával. Gondolom ezért tudott kétszer is VB-t nyerni az éppen nem legjobb autókkal. Sokan azt mondják róla, hogy túl nagy az arca. Én nem látom-hallom azt, hogy nagyképű lenne. Persze én biztos elfogult vagyok...
Pl. Senna sem volt rokonszenves nekem, számomra túl visszafogott, kissé megszállott volt, mindamellett valóban a legnagyobb pilóták egyike volt és lesz mindig. Nagyképű ő sem volt. Hakkinen is azért nem rokonszenves, mert kissé savanyújóska arcot vág szerintem de nem nagyképű. Ő is jó pilóta, de nála ma is vannak jobbak néhányan, szerintem.

Kopasz

X polgártárs Creative Commons License 1999.06.04 0 0 698
nohab polgártárs,
annak idején René Arnoux verte így Prostot az edzéseken, a professzor négy vb címig, Arnoux futamgyőzelmekig jutott... Dávidsanya könyvéből: Prost : "Ha a világbajnokság 1 körből állna, mindíg ő (arnoux) lenne a világbajnok."...:)
xpt
Előzmény: nohab (696)
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.03 0 0 697
Offtop:Most vagyok először és nagyon teccik a csati. Tényleg király :) A hozzászólók döntő hányada igen kultúrált megszólalásokkal jelentkezik. És ez dicséretes

Figyeltétek Schumi arcát amikor a legutóbbi versenyen kiszállt a kocsijából, levette a sisakját, majd milyen "gondolkodó-elmélkedő" arckifejezéssel vizsgálta a győztes McLareneket? Hát srácok szerintem az mindent elárult, egy pillanatba süritve megmutatta hogy mit is érez egy pilota mikor győzni akar de nagyon, és az a fránya autó nem tud gyorsabban menni....

IU: AntiKnézyTerritory Rulez. Gyüjtsünk aláirásokat hogy a Jenőnek találjanak valami más elfoglaltságot a magyar királyi Tévénél (mondjuk portás)

alejandro_magno:teljesen egyetértek utóbi hozzászólásoddal. Én is tartok töle, hogy az elüzletesiedés teljessen tönkre teszi a F1-et (mondhatni sterillé)
Good Bye

nohab Creative Commons License 1999.06.03 0 0 696
Azért azt nem szabad elfeledni, hogy Diniz anno 3 nagyon technikás pályán megverte Hillt a Qualifyingon (Spa, Suzuka, Magny-Course).

013

Előzmény: Törölt nick (680)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.03 0 0 695
Na ez van, ha ugyvedek es hasznaltautokereskedok dontenek egy muszaki kerdesben. Meg jo, hogy felkertek Posthlethwaite-et (nyugodjon bekeben) szakertesre. A prof. es tarsai onkent ajanlottak fel 50%-os leszoritoero csokkentest, csak a barazdak eltavolitasat kertek ...
Mosley papaja egyebkent az igen keves angol naci-szimpatizans egyike volt, es mint latszik, a fiu sem kedveli igazan a demokracianak es jozan esznek nevezett - szamara - idegesito es bonyolult dolgokat...
Valoszinuleg kozelebb akarta hozni a gepeket a hetkoznapi autokhoz: kisebb gumik barazdakkal. Pedig SZVSZ a hatalmas kopasz gumihengerek es kisebb szarnyaktol raketaszeru autok latvanya meg tobb TV kepernyore kerulesi idot eredmenyezne, az elozesek ujboli elszaporodasa meg egyenesen a legnepszerubb sportta tehetne az F1-et. A "hivatalnok" uraknak elegancs nyakkendojuk mellett inkabb arra kellene ugyelni, hogy elegendo mennyisegu es minosegu motor alljon a sport rendelkezesere, mert unalmas allandoan ugyanazokat a neveket olvasni az elso 10 helyen.
Mar csak az hianyzik, hogy megint elkezdjek neheziteni az autokat, mondvan, hogy attol majd lassulnak ...
Előzmény: Degeczi (694)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.03 0 0 694
Na errol beszeltem. Ha nem valtoztatnak az autok szabalyozasan, komoly gondba kerulnek hamarosan.
Dobbenetes, hogy mar letezik elozes nelkuli verseny is.
Erdemes megnezni a fooldalon lathato szavazast is.
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.03 0 0 693
Ellenfél nélküli versenyt nyerve, nincs az a nagy öröm ...:)
xpt
Előzmény: Sz Tamas (692)
Sz Tamas Creative Commons License 1999.06.02 0 0 692
Figyeltétek a verseny vége után a McLaren-eseket, hogy milyen pofát vágtak? Nem volt semmi. Ahhoz képest, hogy az első 2 pilóta az övüké volt, hát eléggé egykedvüek voltak.
Hogy lehet ez?
Hasonlítsuk össze ugyanilyen szituációban a Ferrariékkal! (ld. előző verseny) Hát óriási a különbség. Ott Öröm, egymás nyakába ugrálás, itt csak szolíf kézfogás, kicsi mosoly, "na ez is megvan, mégsincs este" kifejezés minden arcon. Az eredményhirdetésnél már valamivel felszabadultabbak voltak, de... szóval nem ugrottak ki a bőrükből.
Te jó ég, mi lett volna, ha kietek volna mind a ketten!
Mondjuk gondolom majdnem ugyanez. Csal szomorúbb arckifejezéssel.
Tegyük fel, ha a Jordan papáék nyernének így !(Sajnos erre semmi esély :o( ) Hát felrobbanna a boxuk, az tuti.
Hogy lehet egy csapat ilyen faarcú? Semmi felszabadultság.
Mindenesetre ez nem tetszik nekem. Schumi is német, mégis tud örülni, méghozzá hogyan! Öröm nézni. De őket! 10tára, mintha 5.-6. hely körül végzett volna Mika és Coulthard.
Végül egy hülye kérdés, nem is kell rá válasz: Büntetik a felszabadult örömöt West-McLaren-Mercedeséknél?
Sz Tamas

Sz Tamas

alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.02 0 0 691
SZVSZ nem lehetnek veletlenek azok a korido-ingadozasok! Nekem van egy sotet sejtelmem, miszerint a konkurrencia nelkuli gumiszallito nem minden azonos nevu garnituraja azonos minosegu ... Emlekezzetek csak: az evad elott mar panaszkodtak a csapatok, hogy a limitalt gumifelhasznalas miatt joval kevesebb lesz a tesztkilometer a szuksegesnel. Aztan meg penteken kisse furcsa volt olvasni, hogy Zanardi kivetelevel senki sem mert egy masodik sorozatot elhasznalni, inkabb csuszkaltak keresztul-kasul ...
Johetne mar a Michelin vissza, hogy vege legyen a veszelyes sporolasnak.
Nekem leginkabb Villeneuve es Alesi tetszett a hetvegen, a franciat valoszinuleg visszaveszi a Ferrari, mivel most mar nem talalnak olyan versenyzot, aki eleg gyors es fegyelmezett ahhoz, hogy az elmezonyben legyen, de ugyanakkor elengedje Elso (Szent) Cipokeszito kiraly ofelseget. Alesi valoszinuleg versenyre sarkallja majd a germant, Irvine meg Frentzennel es Eddie Jordannel a mezony evtizedek ota legemberszabasubb csapatat alkotna!
Jomagam meg a BAR helyeben felfogadnam Hillt, jol megvoltak ok Jacques-kal a Williamsnel.
IMHO a jovo heten figyeljunk csak Villeneuve-re hazai palyan es Alesi is Kanadaban nyerte egyetlen megnyert versenyet.
A BAR-nal viszont rendet kene mar csinalni: az alvaz jo, a motor kozepes, de megbizhato, mindig az osszeszerelessel es uzemeltetessel van baj: elektronikus hiba, valtogond, hidraulika, ... a BAR autoi 10-bol 9-szer nem sajat labon kerulnek be a boxba.
Persze a Sauberek se olyanok, mint a svajci orak ...
Ralf Schumachert en is megdicserem: szornyen nyuzott volt a verseny utan, de behozta a Williams "elefantot" az 5. helyre.
Hill viszont mar megint eltaktikazta az edzest, benazott a rajtnal, azutan hagyta Trullit elhuzni (ezt az ev eleji Trulli tili-tolikra gondolva talan jol tette), elengedte Ralf Schumachert (Monte Carlora gondolva ezt is jol tette):-) a vegen meg tul keson ebredt, pedig jobb volt a kocsija, mint a Ralfe, vagy Trullie!
Ilyet meg meg en sem hallottam: Barrichellot azert zartak ki, mert a felfuggesztes egy rogzitoeleme tulsagosan sulyos volt: esetleges letoresekor nagy utest okozhatott volna vhol ... Meg jo, hogy nem volt pontot ero a helyuk!
Melyikotoknek volt az oviban-isiben a kerdojel a jele? :)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.02 0 0 690
Teljesen leizzadtam a zijedtségtől. Nem találtam a topicot, azt hittem elszállt a balhé miatt... De megvan.

Üdv: Kopasz

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 689
Sajnos a verseny kozepet nem lattam, de orom volt nezni, hogy Villeneuve szepen megkeruli kivulrom a ket Ferrarit... Kar, hogy nem tudott vegigmenni. A Schumacher gyerek nagyon le volt torve a verseny vegen...
Remelem, a Mercik most mar rendbejonnek, es a tobbit is Hakkinen nyeri majd...
Hill papanak szurkoltam, de sajnos nem ert oda a 6. helyre a vegen...
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 688
Persze, a végefelé nyilván nem tolták má' annyira ... (szerintem)
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 687
Igazad van, másodszorra jól látható volt. Irvine egyenesen ment, nem húzott rá Coulthardra, hogy Suminak legyen helye. Annak meg nem volt annyira gyors a kocsija, hogy balról elmenjen.
Azt én sem tudom, hogy miért lassult le Sch a második csere után. Műszaki hiba lett volna???

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!