Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Halászkirály Creative Commons License 1999.06.21 0 0 887
Tudtok valamit erről az Antal Krisztiánról valamit? (A srác formula 3-ban utazik). Tavaly (vagy tavalyelőtt) nagy dirrel-durral beharangozták, hogy valamelyik kisebb F1 csapat meghívta őt tesztpilótának. Azóta nagy a kussolás a témában.
Chris99 Creative Commons License 1999.06.21 0 0 886
Az egyik német oldalon olvastam a következőket:

E. Jordan nyilatkozata hangzott el a BBC rádióban: "A két fél részéről az év végéig szól a szerződés. A Jordan nem egy szerződésszegő csapat, ami Damon-t illeti, benne már nem vagyok olyan biztos."
"Az angol vagy a német nagydíj után ha odajön hozzám Damon, azt mondván, hogy 'Eddie, nem tudok segíteni úgy a csapatnak, ahogy azt szeretném', biztos, hogy azonnal visszalép." mondta Eddie Jordan.

CiaO
Chris

Előzmény: Kopasz (885)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.21 0 0 885
Hali!

Kissé igaza van Ecclestone úrnak, csak azt felejti el, hogy Hillnek érvényes szerződése van a Jordan csapattal, amit egyik fél sem akar felbontani.

Kopasz

Chris99 Creative Commons License 1999.06.21 0 0 884
Ez OK, ez így volt! De mi lesz akkor, ha tényleg befejezi hamarabb?
Előzmény: Degeczi (883)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.21 0 0 883
Azt is mondja, `79-ben ugyanezt tanacsolta Laudanak is. Ha egy versenyzo ev vegen visszavonulast tervez, akkor abban az evben mar valoszinuleg nem lesz igazi versenyzo, inkabb hagyja abba azonnal - allitja.
Ebben lehet, hogy igaza van.
Egyebkent azt is irjak, ha nem bordazott gumik lennenek, akkor maradna Hill, de igy elege van, nem elvezet szamara a vezetes.
Előzmény: Chris99 (882)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.21 0 0 882
No problemo, Poedle B.!

Apropó! Mit szóltok Ecclestone kemény szavaihoz Hillről? Ki lépne Hill helyébe, ha tényleg még az idény közepén letenné a lantot?

CiaO
Chris

Előzmény: Poedle B. (878)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.20 0 0 881
Bocs, az Xploder még nem egészen WYSIWYG...
Előzmény: alejandro_magno (880)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.20 0 0 880
Zanardi SZVSZ tényleg brutális (palikosan: "kegyetlen") volt a safety carral szemben, viszont végre mutatott vmit a fizetéséért:

Magny-Cours test timZanardi tényleg bevágott a Safety Car elé, viszont végre mutatott vmit a fizetéséért:

Test Times June 18th :

E Irvine Ferrari 1:15.876
A Zanardi Williams 1:16.718
D Coulthard McLaren 1:16.953
M Schumacher Ferrari 1:16.970
J Herbert Stewart 1:17.574
R Schumacher Williams 1:17.610
M Hakkinen McLaren 1:17.755
G Fisichella Benetton 1:17.98
J Villeneuve BAR 1:18.058
D Hill Jordan 1:18.118
A Wurz Benetton 1:18.230
J Trulli Prost 1:18.307
O Panis Prost 1:18.575
J Alesi Sauber 1:18.635
R Zonta BAR 1:18.643
P Diniz Sauber 1:18.656

Úgy néz ki, hogy Irvine a lehetséges VB cím mámorátó végleg megtáltosodott: rendszeresen elpüföli a mezonyt Franciaországban:

E Irvine Ferrari 1:15.95
D Coulthard McLaren 1:17.13
M Schumacher Ferrari 1:17.19
J Herbert Stewart 1:17.63
R Schumacher Williams 1:17.67
M Hakkinen McLaren 1:17.89
G Fisichella Benetton 1:18.04
J Villeneuve BAR 1:18.05
D Hill Jordan 1:18.23
J Trulli Prost 1:18.28
A Wurz Benetton 1:18.30
P Diniz Sauber 1:18.39
O Panis Prost 1:18.60
R Zonta BAR 1:18.69
J Alesi Sauber 1:18.74
A Zanardi Williams 1:18.79

És lásd még Tamás híreit alant...
Johnny Herbert is "beindulni" látszik végre az elso Stewart-pontjai után.

Érdekes hír, hogy a Honda jövore egy 12 hengeres motort tesz a BARokba, azonban a 10 cilinderes koncepcióról sem mond le: néhány hét múlva elkészülnek a Jordannek szánt jövo évi eroforrások elso példányaival is.
A BARokban Jos Verstappen, a Jordanekben Shinji Nakano fogja berepülni a motorokat az év második felében. - Úgy néz ki, hogy a Honda nem sokat bíz a véletlenre ...

Kapós lett a Stewarttól "kiutált" fotervezo, Alan Jenkins. A Benetton csapatvezetonek, a Sauber pedig fomérnöknek szerzodtetné.
Jenkins 89-ben tunt fel az F1-ben az Onyx tervezojeként. Az aprópénzbol készült kocsi olyan jól sikerült, hogy Jenkins nemsokára tovább léphetett az Arrowshoz, itt azonban folyamatos motorproblémákkal kellett birkóznia. Jackie Stewart úgy három éve csábította el és meg volt elégedve vele, de Jenkins kiszállt az F1-bol, amikor a skótok a "fejére pakolták" a Jordantol "menekülo" Gary Andersont. (Anderson szintén azért távozott a Jordantol, mert a megszuno Tyrrell második mérnökét kinevezték a feje fölé.)

Panis, Prost másik pilótája is kegyvesztett lett a kistermetu, ám annál nagyobb orral rendelkezo Professzornál. Sarrazin, a tesztpilóta kerül a helyébe nemsokára. (Prost kritikája jogosnak tunik, hiszen Panis szereplése leginkább Arnoux 10 évvel ezelotti produkciójára emlékeztet: neki lengetik messze a legtöbb kék zászlót a versenyeken.)

Sz Tamas Creative Commons License 1999.06.20 0 0 879
A legújabb edzésidők:
Forma--1-es teszt. Magny-Cours, 3. nap: 1. Irvine (ír, Ferrari) 1:15.981 (69 kör),
2. Coulthard (brit, McLaren-Mercedes) 1:17.171 (98),
3. M. Schumacher (német, Ferrari) 1:17.243 (65),
4. Herbert (brit, Stewart-Ford) 1:17.665 (68),
5. R. Schumacher (német, Williams-Supertec) 1:17.699 (34),
6. Häkkinen (finn, McLaren-Mercedes) 1:17.927 (40),
7. Fisichella (olasz, Benetton-Playlife) 1:18.066 (66),
8. Hill (brit, Jordan-Mugen-Honda) 1:18.270 (66),
9. Trulli (olasz, Prost-Peugeot) 1:18.306 (37),
10. Wurz (osztrák, Benetton-Playlife) 1:18.334 (43),
11. Panis (francia, Prost-Peugeot) 1:18.630 (64),
12. Villeneuve (kanadai, BAR-Supertec) 1:18.730 (48),
13. Alesi (francia, Sauber-Petronas) 1:18.776 (46),
14. Zanardi (olasz, Williams-Supertec) 1:18.825 (37),
15. Diniz (brazil, Sauber-Petronas) 1:18.994 (47),
16. Zonta (brazil, BAR-Supertec) 1:19.308 (35)

És még egy kérdés:
Ha jól tudom, a Sauber régebbi Ferrari motorokkal fut. Most milyen régi motor dübörög Alesiék alatt (mögött)?

Sz Tamas

Poedle B. Creative Commons License 1999.06.19 0 0 878
De!

Veletlenul tenyleg annyit akartam irni, csak mar kisse faradt voltam :-(
Bocsanat!

Bye

Poedle B.

Előzmény: Chris99 (875)
Lenvor Creative Commons License 1999.06.18 0 0 877
Hoy!

Mivel alabb volt egy reklam, kovetkezik egy kis onreklam.
http://w3.swi.hu/lenvorf1/
Napi frissitesu.

Bye

Cloud Creative Commons License 1999.06.18 0 0 876
Üdv!
Most találtam a Magny-Coursi edzésidőket, na itt vannak:
Pos Name Team Lap time laps
1 E. Irvine Ferrari 1:17.234 68
2 M. Hakkinen McLaren 1:17.245 99
3 D. Coulthard McLaren 1:18.617 35
4 R. Schumacher Williams 1:17.493 30
5 A. Wurz Benetton 1:17.524 63
6 M. Schumacher Ferrari 1:17.832 53
7 R. Barrichello Stewart 1:17.970 71
8 G. Fisichella Benetton 1:18.394 50
9 A. Zanardi Williams 1:18.518 73
10 J. Alesi Sauber 1:18.588 15
11 P. Diniz Sauber 1:18.595 54
12 O. Panis Prost 1:18.746 43
13 J. Villeneuve BAR 1:18.749 38
14 R. Zonta BAR 1:19.019 30
15 D. Hill Jordan 1:19.093 46
16 J. Trulli Prost 1:19.960 10

Az azert erdekes, hogy Wurz es a kis Schumi is gyorsabb MS-nél.

Szerintetek jogos volt-e Zanardi buntetese a versenyen mivel szerintem a Safety Car ele ert vissza, igaz szukosen de ele. Bocs, hogy ennyivel utana ertetlenkedem de nem volt kapcsolatom.
Irvine tenyleg nagyot alkotott, de nem igazan erzem jogosnak DC bünteteset mivel Irvine elotte "leszorította".

Chris99 Creative Commons License 1999.06.18 0 0 875
Poedle B.!

Véletlenül nem 2 másodpercet akartál írni? Merthogy Schumi annyit mondott.

CiaO
Chris

Előzmény: Poedle B. (874)
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.18 0 0 874
Haho!

Magny Cours-ban a Ferrari tesztelte az uj motort, de a 20. kornel elfustolt Schumi alol. Valoszinuleg a versenyen meg e regi motorral indulnak, Schumi szerint ez nem nagy hatrany, mert a regi motor is jo konstrukcio. A teszteredmenyekhez annyit fuzott hozza, hogy ez csak teszt, valaki tele tankkal korozott, valaki keves benzinnel, ettol fuggoen koronkent akar 2 tized mp elteres is lehet koronkent a pilotak kozott.

Bye

Poedle B.

Kopasz Creative Commons License 1999.06.18 0 0 873
Üdv!

Most én találtam némi csemegéznivalót, nevezetesen az első napi teszteredményeket Magny Cours-ból. Íme:

Driver Team Time
Coulthard McLaren 1:18.243
Barrichello Stewart 1:18.307
M. Schumacher Ferrari 1:18.642
Hakkinen McLaren 1:18.693
R. Schumacher Williams 1:18.749
Wurz Benetton 1:19.485
Fisichella Benetton 1:19.576
Zanardi Williams 1:19.652
Herbert Stewart 1:19.682
Diniz Sauber 1:19.893
Panis Prost 1:19.987
Trulli Prost 1:20.025
Redon Benetton 1:20.221
Zonta BAR 1:20.332
Lemarié BAR 1:24.604

Kopasz

alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.17 0 0 872
Morbidelli a tesztpilóta. :-)

Nem minden idényre sikerült taljánt toborozni, de hogy négy éven át ne legyen olasz pilóta a lovacskánál, olyan csak 77 és 80 között volt ...

 1950   Alberto Ascari  4 - - -
   C.Biondetti  1 - - -
   Dorino Serafini  1 - - -
   Raymond Sommer  2 - - -
   Luigi Villoresi  3 - - -
   Peter Whitehead  2 - - -
 1951   Alberto Ascari  7  2  2 -
   Rudi Fischer  2 - - -
   J.F.Gonzalez  5  1  1 -
   Chico Landi  1 - - -
   Reg Parnell  1 - - -
   Piero Taruffi  5 - - -
   Luigi Villoresi  7 - - -
   Peter Whitehead  4 - - -
 1952   Alberto Ascari  7  6  5  6
   Piero Carini  2 - - -
   Franco Comotti  1 - - -
   Nino Farina  7 -  2 -
   Rudi Fischer  5 - - -
   Peter Hirt  3 - - -
   Roger Laurent  1 - - -
   Louis Rosier  4 - - -
   Roy Salvadori  1 - - -
   Rudolf Schoeller  1 - - -
   Andre Simon  2 - - -
   Hans von Stuck  0 - - -
   Piero Taruffi  6  1 -  1
   C.de Tornaco  2 - - -
   Luigi Villoresi  2 - - -
   Peter Whitehead  1 - - -
 1953   Kurt Adolff  1 - - -
   Alberto Ascari  8  5  6  4
   Piero Carini  1 - - -
   Nino Farina  8  1 - -
   Mike Hawthorn  8  1 - -
   Peter Hirt  1 - - -
   Umberto Maglioli  1 - - -
   Louis Rosier  7 - - -
   Jacques Swaters  2 - - -
   Max de Terra  1 - - -
   Luigi Villoresi  8 - -  1
 1954   Alberto Ascari  1 - - -
   Nino Farina  2 -  1 -
   J.F.Gonzalez  7  1  1  3
   Mike Hawthorn  8  1 -  1
   Umberto Maglioli  3 - - -
   Robert Manzon  5 - - -
   Reg Parnell  1 - - -
   Louis Rosier  4 - - -
   Jacques Swaters  3 - - -
   Piero Taruffi  1 - - -
   M.Trintignant  8 - - -
 1955   E.Castellotti  3 - - -
   Johnny Claes  1 - - -
   Nino Farina  3 - - -
   Paul Frere  2 - - -
   J.F.Gonzalez  1 -  1 -
   Mike Hawthorn  3 - - -
   Umberto Maglioli  2 - - -
   Harry Schell  1 - - -
   Piero Taruffi  1 - - -
   M.Trintignant  6  1 - -
   Luigi Villoresi  0 - - -
 1956   E.Castellotti  7 - - -
   Peter Collins  7  2 - -
   J.M.Fangio  7  3  6  4
   Paul Frere  1 - - -
   O.Gendebien  2 - - -
   Luigi Musso  4  1 - -
   Andre Pilette  1 - - -
   A.de Portago  4 - - -
   G.Scarlatti  1 - - -
   W.von Trips  0 - - -
 1957   E.Castellotti  1 - - -
   Peter Collins  6 - - -
   J.F.Gonzalez  1 - - -
   Mike Hawthorn  6 - - -
   Luigi Musso  6 - -  1
   Cesare Perdisa  1 - - -
   A.de Portago  1 - - -
   A.de Tomaso  1 - - -
   M.Trintignant  3 - - -
   W.von Trips  3 - - -
 1958   Peter Collins  7  1 - -
   O.Gendebien  3 - - -
   Mike Hawthorn  10  1  4  5
   Phil Hill  3 - -  1
   Luigi Musso  5 - - -
   W.von Trips  6 - - -
 1959   Cliff Allison  5 - - -
   Jean Behra  3 - - -
   Tony Brooks  7  2  2  1
   O.Gendebien  2 - - -
   Dan Gurney  4 - - -
   Phil Hill  7 - -  1
   W.von Trips  1 - - -
 1960   Cliff Allison  1 - - -
   Richie Ginther  3 - - -
   J.F.Gonzalez  1 - - -
   Phil Hill  8  1  1  2
   Willy Mairesse  3 - - -
   W.von Trips  8 - - -
 1961   G.Baghetti  3  1 -  1
   O.Gendebien  1 - - -
   Richie Ginther  7 - -  2
   Phil Hill  7  2  5  2
   Willy Mairesse  1 - - -
   R.Rodriguez  1 - - -
   W.von Trips  7  2  1 -
 1962   G.Baghetti  4 - - -
   Lorenzo Bandini  3 - - -
   Phil Hill  6 - - -
   Willy Mairesse  3 - - -
   R.Rodriguez  4 - - -
 1963   Lorenzo Bandini  4 - - -
   Willy Mairesse  3 - - -
   L.Scarfiotti  1 - - -
   John Surtees  10  1  1  3
 1964   Lorenzo Bandini  10  1 - -
   Pedro Rodriguez  1 - - -
   L.Scarfiotti  1 - - -
   John Surtees  10  2  2  2
 1965   Lorenzo Bandini  10 - - -
   Bob Bondurant  1 - - -
   Pedro Rodriguez  2 - - -
   L.Scarfiotti  0 - - -
   John Surtees  8 - - -
   Nino Vaccarella  1 - - -
 1966   G.Baghetti  1 - - -
   Lorenzo Bandini  7 -  1  2
   Mike Parkes  4 -  1 -
   L.Scarfiotti  2  1 -  1
   John Surtees  2  1  1  1
 1967   Chris Amon  10 - - -
   Lorenzo Bandini  1 - - -
   Mike Parkes  2 - - -
   L.Scarfiotti  2 - - -
   J.Williams  1 - - -
 1968   A.de Adamich  1 - - -
   Chris Amon  11 -  3 -
   Derek Bell  2 - - -
   Jacky Ickx  9  1  1 -
 1969   Chris Amon  6 - - -
   E.Brambilla  0 - - -
   Pedro Rodriguez  5 - - -
 1970   Ignazio Giunti  4 - - -
   Jacky Ickx  13  3  4  5
   Clay Regazzoni  8  1  1  3
 1971   Mario Andretti  5  1 -  1
   Jacky Ickx  11  1  2  3
   Clay Regazzoni  11 -  1 -
 1972   Mario Andretti  5 - - -
   Nanni Galli  1 - - -
   Jacky Ickx  12  1  4  3
   Arturo Merzario  2 - - -
   Clay Regazzoni  10 - - -
 1973   Jacky Ickx  10 - - -
   Arturo Merzario  9 - - -
 1974   Niki Lauda  15  2  9  4
   Clay Regazzoni  15  1  1  3
 1975   Niki Lauda  14  5  9  2
   Clay Regazzoni  14  1 -  4
 1976   Niki Lauda  14  5  3  4
   Clay Regazzoni  15  1  1  3
   Carlos Reutemann  1 - - -
 1977   Niki Lauda  14  3  2  3
   Carlos Reutemann  17  1 - -
   G.Villeneuve  2 - - -
 1978   Carlos Reutemann  16  4  2  2
   G.Villeneuve  16  1 -  1
 1979   Jody Scheckter  15  3  1 -
   G.Villeneuve  15  3  1  6
 1980   Jody Scheckter  13 - - -
   G.Villeneuve  14 - - -
 1981   Didier Pironi  15 - -  1
   G.Villeneuve  15  2  1  1
 1982   Mario Andretti  2 -  1 -
   Didier Pironi  10  2  2  2
   Patrick Tambay  6  1 - -
   G.Villeneuve  4 - - -
 1983   Rene Arnoux  15  3  4  2
   Patrick Tambay  15  1  4  1
 1984   Michele Alboreto  16  1  1  1
   Rene Arnoux  16 - -  2
 1985   Michele Alboreto  16  2  1  2
   Rene Arnoux  1 - - -
   Stefan Johansson  15 - - -
 1986   Michele Alboreto  16 - - -
   Stefan Johansson  16 - - -
 1987   Michele Alboreto  16 - - -
   Gerhard Berger  16  2  3  3
 1988   Michele Alboreto  16 - -  1
   Gerhard Berger  16  1  1  3
 1989   Gerhard Berger  15  1 -  1
   Nigel Mansell  15  2 -  3
 1990   Nigel Mansell  16  1  3  3
   Alain Prost  16  5 -  2
 1991   Jean Alesi  16 - -  1
   G.Morbidelli  1 - - -
   Alain Prost  14 - -  1
 1992   Jean Alesi  16 - - -
   Ivan Capelli  14 - - -
   Nicola Larini  2 - - -
 1993   Jean Alesi  16 - - -
   Gerhard Berger  16 - - -
 1994   Jean Alesi  14 -  1 -
   Gerhard Berger  16  1  2 -
   Nicola Larini  2 - - -
 1995   Jean Alesi  17  1 -  1
   Gerhard Berger  17 -  1  2
 1996   Eddie Irvine  16 - - -
   M.Schumacher  15  3  4  2
 1997   Eddie Irvine  17 - - -
   M.Schumacher  17  5  3  3
 1998   Eddie Irvine  16 - - -
   M.Schumacher  16  6  3  6
 1999   Eddie Irvine  6  1 -  1
   M.Schumacher  6  2  1  3

Előzmény: Csülök (871)
Csülök Creative Commons License 1999.06.17 0 0 871
Egy évig Prost és Mansell volt a Ferrarinál, akkor ki volt a lovacska ?
Előzmény: alejandro_magno (869)
bugahu Creative Commons License 1999.06.17 0 0 870
Akkor itt is reklamoznam...
Palik bakik letolthetoek a gepemrol innen:
ftp://buga.csoma.elte.hu/pub/palik.
MP3-ban, mindet a Webrol vadasztam le. Koztuk van a regi Danubius Cappuccinoban leadott Palik-Mix is!
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.17 0 0 869
Látom, közben Ti is alkottatok!

Agnelli már 70-es, 80-as években is brazil pilótát szeretett volna (akkor Fittipaldit, Piquet-t, ill. Sennát), mivel Dél-Amerika legnagyobb autógyártója a brazil FIAT.
Akkor sem sikerült, IMHO most sem fog. Viszont arra mindig figyeltek, hogy legyen olasz a lovacska nyergeben. Ha olasz-amerikai (Andretti), svájci-olasz (Regazzoni), vagy éppen francia-olasz (Pironi, Alesi) akkor is!

alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.17 0 0 868
Sziasztok!

Akkor jövore Trulli és Fisischella vezetik a két Ferrarit! :-)

Azt vegyétek figyelembe, hogy Spanyolországban még nem a 048B jelzésu erosebb és könnyebb motor pörgött a Ferrari autókban.

Egyébként amit jósoltam, az be is jött:

"Irvine is doing what we have asked him to do, what we hired him to do, and we are pleased with the choice we've made," said di Montezemolo. "I was personally vilified, and I mean that, for having signed Irvine in the first place. Now, thanks partly to having a car as exceptional as the Ferrari is today, he's reached levels of performance which have amazed a lot of people - but not me."
"However, I'm not saying any more than that, and I'd only add that I'm not taking any decisions as president of Ferrari because it's the middle of June and there are a long series of factors to be considered."

Szóval a Ferrari ma egy "kivételes" autó és di Montezemolo keresztapát nem ejtette ámulatba az ír kiváló szereplése, mint másokat. Ha egy Ferarista azt nyilatkozza, hogy a versenyzo az eredményeit részben az autónak köszönheti, akkor úgy érti, hogy foleg az autóé az érdem. De nemsokára lesz itt olyan nyilatkozat is tolük, hogy az autóé a dönto rész a sikerekben ...

SZVSZ Irvine van olyan jó az idén, mint Schumacher, Monacóban pl. le kellett maradnia, hogy MSch mögött biztonsági tartalékot képezzen, ha megpördülne, vagy a boxba kéne kiugrania.
Persze nemsokára jönnek majd az okostónik azzal hogy "ebben a Ferrariban bárki világbajnok lenne..."
:-)

Poedle B. Creative Commons License 1999.06.17 0 0 867
Hello !

Eloszor is bocs a pontatlansagert Indianapolissal kapcsolatban (legkozelebb jobban utananezek, mielott ilyeneket irok :-)) !

Chris99 !
Laudanak is a Parmalat volt (meg meg mindig ilyen sapkakat hord) a szponzora es o anno Ferrari es McLaren pilota is volt, a McLaren raadasul full Marlboro szinekben pompazott... Jo, Trullit nem lehet Laudaval osszehasonlitani, de szerintem ha szukseges, nem lesz gond Trulli korul.

Bye

Poedle B.

Chris99 Creative Commons License 1999.06.17 0 0 866
Schumacher Irvine-nak szóló előzékenysége már csak idén jöhet létre, mivel elengedik a Ferraritól az ír pilótát. Nagyon nem tetszett a Ferrari vezetésének Irvine legutóbbi botrányt kavart interjúja.
Luca di Montezemolo a montreal-i futam után elég hüvösen válaszolt azon kérdésre, hogy mi a véleménye Eddie elért eredményéről: "Nem hiszem, hogy olyan különleges tett volt megelőzni olyan pilótákat, mint Diniz vagy Herbert, különösen azért, hiszen az egész mezőnyben az ő autója volt a legjobb. Azt tette, ami a szerződésében áll. ...Ez a dolga, és mi ezért fizetünk Neki." Hát, azt hiszem itt a vége, fuss el véle!

Trulliról egyébként még a Kanadai Nagydíj előtt megszellőztették, hogy a Prost csapat elengedi, ha menni akar. Azután tárgyalt Jean Todt Alain Prost-tal. A nagyfőnök Gianni Agnelli Dinizt akarta volna megszerezni, de a szerződés megkötése nehézségekbe ütközött. Diniz személyes szponzora a Parmalat (amely cégnek a marketing stratégiája az egészség kihangsúlyozására épül (tejet, tejtermékeket állítanak elő)) nem szívesen tetszelegne a Ferrari szponzora, a Marlboro vörös színeiben, viszont az olasz istállónak szüksége lenne mindkét cég pénzére.
Todt Prost-tal való tárgyalásán kiderült, hogy Trulli túl drága, de a Ferrari francia csapatfőnöke reméli, hogy meg tudnak állapodni. Ha ez nem sikerülne, még mindig szóba jöhet Alesi.

CiaO
Chris

Kopasz Creative Commons License 1999.06.17 0 0 865
A Ferrari-Schumacher-Irvine témában azt azért figyelembe kell venni, hogy a csapat vezetése tisztában van azzal, hogy egyéni VB-t nyerni azért Schumacher inkább esélyes. Ezért is vették meg annyi pénzért. Schumacher viszont nagyonnokosan nem zárkózik el az elől, hogy ha úgy alakulnának a dolgok, akkor hajlandó Irvine-t segíteni másodikként. Lehet, hogy nagyképű a fiú, de én pl. Hakkinentől ilyesmit nem hallottam....
Alejandro! Szerintem a Ferrari még nem a legjobb kocsi a mezőnyben. Bizonyos pályákon a jelenlegi versenyzőkkel talán jobb, mint a McLarenek, de vannak pályák (Barcelona), ahol nem rúghatnak labdába. Mindenesetre egyre inkább fel tudják venni a lépést, ezért lesz jó az idei szezon (remélem).

Üdv: Kopasz

Chris99 Creative Commons License 1999.06.17 0 0 864
Azért azt nem lehet mondani, hogy Monacoban Irvine-nak hagynia kellett Schumachert nyerni. Schumacher élete legjobb rajtja után úgy elhúzott a többiektől, hogy csak azt kellett figyelni a verseny első felében, hogy hány tizedmásodpercet ver a mezőnyre körönként.

Puff neki!
Magny Cours-ban a tesztek folynak. A Ferrari boxban tegnap a legtöbbet emlegetett név Jarno Trullé volti. Jean Todt tárgyalt is a közép-olaszországi pilóta jelenlegi csapatfőnökével Alain Prost-tal az esetleges átigazolás költségéről. Ennyit erről, mármint hogy kinek mi a tulajdona.
A Ferrari egyébként próbálgatja az új (szerényen szuper-nek titulált) motorját, valamint a 195-ös sz. új futóművét.

CiaO
Chris

Előzmény: alejandro_magno (862)
free Creative Commons License 1999.06.16 0 0 863
Hello!

En ezt nem egeszen igy tudom. Mar lattam valahol a rajzot a paja tervezett nyomvonalabol, es abban benne volt 1 kanyar a nagy ovalisbol.

Előzmény: Poedle B. (859)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.16 0 0 862
Van egy olyan megérzésem, hogy A Ferrari vezetése most fogja kinyílvánítani, hogy a Ferrari nem Schumacher tulajdona, o csak egy alkalmazott. (Mondta már ezt Ron Dennis is Sennának, vagy éppen Frank Williams Mansellnek.) A Ferrari (FIAT, Lancia, Alfa Romeo, Maserati) elso számú piaca mégiscsak Olaszország, így ha van egy versenyképes talján tehetség, akkor igenis bele kell az egyik vörös torpedóba ültetni! Egyébként ha Schumacher csinál még egy-két ilyen hibát, mint a kanadai, akár szedheti is a sátorfáját, hiszen a Ferrari most valószínuleg a legjobb autó, ilyenkor pedig az olasz csapat egycsapásra nagyon gogössé szokott válni...
Nem tudom, néztétek-e, hogy MSch-nek az a + 5 pontja azért van Irvine-hoz képest, mert Eddie Monacoban és Barcelonában nem szállhatott versenybe az elott futó Schumacherrel, sot Spanyolországban még a rajtnál is el kellett engednie az írnek a nem is valami jól rajtoló germánt...
Előzmény: Chris99 (860)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.16 0 0 861
Podle B. polgártárs, olvasgasd kicsit lejjebb a beírásokat.
Montezemelo Ferrari főnök ma nyilatkozta Irvinról, hogy el kell ismerni a képességeit, azt is, hogy tartja magát ahhoz, amiért felvették (másodhegedűs), de mindez nem jelenti azt, hogy jövőre is ő fogja vezetni a második számú kocsit. Hát jó: vezesse az elsőt!

Nem lehet, hogy az egész csak arról szól, hogy felpezsdítsék az életet kissé az F-1 körül, nekem gyanús ez az Ecclestone gyerek...:)
xpt

Előzmény: Poedle B. (859)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.16 0 0 860
Én úgy tudom, hogy M. Schumacher nem szeretne maga mellé olasz versenyzőt. Ezért szerepelt az ő általa készített listán Irvine (mert nem akarja, hogy elmenjen mellőle), Alesi, Panis, Diniz, Coulthard.

CiaO
Chris

Előzmény: alejandro_magno (857)
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.16 0 0 859
Hali !

Indianapolisban a nagy ovalis palyanak csak egy egyenes szakaszat fogjak felhasznalni, amugy az ovalison belul epitenek ki egy, az F1-nek megfelelo nyomvonalat. Azert kivancsi leszek ra...

Poedle B.

Előzmény: Chris99 (858)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.16 0 0 858
Forma-1 a tőzsdén.
"Meg merem kockáztatni azt az állításomat, amely szerint 2001 előtt a tőzsdén vagyunk."- nyilatkozta Bernie Ecclestone egy sportlapnak. A Forma-1 főnöke az Eurobond-kötvényeivel tőzsdeképességet jelentő 1,4 milliárd dollár tőkére tett szert. "A kötvény volt az első lépcsőfok, most már nincs több kérdőjel", jelentette ki a Ecclestone.

Másik bejelentése, miszerint a következő évben az új beiktatott verseny, az USA Nagydíj Indianapolisban lesz. "Kína nem megy." - nyilatkozta.

Pedig nagyon szerette volna Kínába elvinni a Forma-1-et. Milyen lesz Indianapolisban?

CiaO
Chris

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!