Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Chavo Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7246
Hadd szóljak hozzá én is egy kicsit!

Coulthard előzéséhez: Nyilvánvaló volt, hogy valamit nagyon elcsesztek a Ferrarival, hogy így lelassult. Talán több üzemanyagot kapott, talán valami más volt. Mindenesetre érthető hibának tartom a baleset után. Az előzésnél a McLaren jóval gyorsabb volt. Mégis volt egy olyan érzésem, hogy Schumacher elengedte Coulthardot. Körökön keresztül lehetett látni, hogy azt a kanyart mindig a külső ívről veszi. Az előzésnél látványosan behúzódott, mintegy mutatva: menj el!
Hogy miért tette volna? Coulthardnak volt néhány kisérlete. Ha agyon feltartja, összeütköznek, amit például Hakkinen soha nem kockáztatna meg.

Palik produkciója: Én csak a végén hallottam. Ugyanis én az ORF1-et nézem, pedig nem is tudok németül. (Erre is a Knézi-Palik duó miatt kényszerültem.) Elhintette, hogy úgy látszik nincs a két Schumi között megállapodás arról, hogy a kicsinek el kell engednie a nagyot. Ezt hogy gondolta? Williems apó beletörődne abba, hogy az ő első számú pilótája a Ferrari első számú pilótájának van alárendelve? Na ne! Szerintem, ha Ralph nem támad, akkor elveszíti a hitelét mindenki előtt. Még azt is megkockáztatom, hogy a következő versenyen már nem ül autóba.

Amit meg Irvine művel, sőt Vlleneuve is a nyító verseny óta, az pedig nagy csalódás mindenkinek. Frentzen sem az, aki tavaly volt.

Még valamit megemlítek a mai sportriporterekről. Átkapcsolok az EuroSportra. megy a Finnország-Ausztria jéghokimeccs. 2:2 az állás a harmadik harmad közepén. Mi világszenzáció, ha ez nem? A két szpíker kedélyesen cseveg arról, hogy Torontóban a pályákon elkövetett durvaságokat jogi útra akarják terelni. Mindezt 5 percen keresztül. A kis "hülyék" meg ott kergették a korongot, de rájuk senki nem volt kíváncsi.

Üdv mindenkinek: Chavo

Abraka Dabra Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7245
ok, rendben
Előzmény: oni (7244)
oni Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7244
Sorry, én ezt nem hallottam. Akkor jogos a dolog Hakkinne jobban tudja!
Ne menjünk át személyeskedésbe én beismerem, hogy ezt nem hallottam és mivel én még nem vezettem F1 autót ezért csak arra tudtam hagyatkozni amiket hallottam és láttam. Azért csak ott volt mögötte 0,2-0,3 másodperccel minden kanyarba.
Előzmény: Abraka Dabra (7240)
Ordas Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7243
Ebben igazad van /lekefe/, csak hetvegere elszallt a BMEs net hozzaferes, igy volt szabad 2*5 percem, hogy irjak, meg most elolvassam a valaszt. Arra tenyleg nem volt idom, hogy mindent atnezzek. Nemneti Sport meg nem jutott el hozzam. Ugyhogy igy nezd a dolgokat, nem hulyesegbol csinalom :)
Előzmény: maul (7223)
Sysygy Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7242
Mindenki azt nézi, amihez hozzá tud jutni. Nálunk az ORF 1 nem jön sajna, de a RTL igen. És nálunk ennek van jobb minősége. Sajna sok a reklám, meg a német nyelvet sem komálom annyira, úgyhogy csak akkor kapcsolok oda, amikor az m1 még/már nem adja. (És a Palik sem idegesít, jókat röhögök rajta, de a mostani félrefordítás engem is eléggé bosszantott)
Amúgy csatlakozom hozzád. (bár én nem merem kijelenteni, ők meg soha nem fogják megmondani, hogy szándékos volt-e a Sch elengedi B-t megoldás)
Előzmény: PF (7241)
PF Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7241
Véleményem:

Ferrari: ezt elb@szták, Schumacher megmentette ami még megmenthető volt, szerintem az a kis trükk, amit a 3. kiállása előtt csinált, a csapatvezetés ötlete volt, szerencse, hogy nem lett baj belőle, de legalább kihozták a maximumot az adott helyzetből. Barrichellótól sokkal többet várnék.

McLaren: Hakkinen csak a gázt nyomta, de ez is elég volt neki a győzelemhez, szerintem a kis silverstone-i "megingás" (2.hely) után újra ő fog dominálni a csapatban, bár még reménykedem, hogy Coulthard egyszer végre megmutatja...

Williams: számomra ők az abszolút győztesek, a BMW sokkal átgondoltabban (és talán szerencsésebben) tért vissza, mint mások. A Merci két évvel a visszatérése után, '97-ben sem mutatott ennyit, mint a BMW most, hogy a Peugeot-ról, Hondáról, Jaguárról stb. már ne is beszéljünk. Versenyről versenyre szépen csendben csökken a különbség a Williams és a két "nagyágyú" között, bár pole-t még ne várjunk (lehet, hogy az élet rámcáfol?). A két pilóta kiválasztása Sir Frank nagyságát mutatja.

BAR: még mindig nem az igazi, Villeneuve-öt sajnálom, nála gyengébb pilótáknak elég a gázt nyomni a győzelemhez.

Jordan: lehet, hogy kezd visszaesni a "pontszerzés csak szerencsés esetben" kategóriába...

Benetton: lesz még mit rendbetennie Briatorénak, nem is tudom mikor volt ez a csapat ilyen mélyen. Wurz helyében már új állás után néznék.

Minardi: hát itt sem csak a sebváltón kéne változtatni, nem tudom mi lesz, ha a Telefonica máshová viszi a pénzt.

Sauber: sajna csak a motor jó, meg talán még Salo, de ez a csapat is süllyedni látszik.

Arrows: ez is egy soha be nem teljesülő igéretnek tűnik.

Jaguar: ha a Ford eljótékonykodná azt a pénzt, amit a csapatra költ, lehet, hogy jobb reklám lenne...

Prost: ?

A közvetítésről: én kezdek átpártolni az ORF-re, nincs reklám, a futam előtt érdekes bejátszások (pl. mutatják, ahogy a kocsikat felállítják a rajthoz) és mintha a képminőség is más lenne. A magyar közvetítők amúgy sem nyújtanak szinte semmilyen plusz információt.

Abraka Dabra Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7240
:-))))
Mellesleg ott volt néhány beírással korábban magyarul is, ha tasztaltársunk nem bírja az englist:-) Igaz nem a paliklaci ferdítette:-)
Előzmény: Degeczi (7239)
Degeczi Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7239
Bar Varazsige kolleganak tokeletesen igaza van a hiabavalosagrol, azert itt az interju erintett reszlete (vadbarom lacika szerint ez finnul volt):

MH:
"I was much quicker than him under braking, so I was catching him there too. But if you ask me why I didn't pass him on the road, the answer is very simple: it's because of the aerodynamics here. [Behind another car], in the corners you lose all your downforce and you have to maintain your speed [without it]. It means that on the way out of a corner you always lose a couple of tenths. "

Előzmény: oni (7235)
Sysygy Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7238
Érdekes, a hírek szerint a fazonnak csak a bokája bánta, én a képeken úgy láttam, a fickó meglehetősen fájlalta a fejét is.
Előzmény: Ernesto Serra (7236)
Abraka Dabra Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7237
nem először állapítom meg, hogy reménytelenytelen vagy, nincs értelme vitatkozni.
Előzmény: oni (7235)
Ernesto Serra Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7236
Hali!
írod:
"MS kerékcsere baleseténél a problémát az okozta, hogy a cső beragadt. A nyalókas fickó pedig a cső kirántásának mozdulatára reflexszerűen felkapta a nyalókát."
Ez igaz is, de azért túlzás azt kijelenteni, hogy ő a hibás, én inkább úgy fogalmaznék, hogy ő IS hibázott, valami oka volt annak, hogy a cső nem jött ki, amúgy azt is hozzá kell tenni, hogy annak ellenére, hogy a szerelők látszólag semmivel sem törődve heverésznek a boxban, azért az ő adrenalin szintjük is a Himalája szintjén van, azt hiszem nem kéne pálcát törni a nyalókás fickó felett, főleg úgy, hogy szerencsére nem történt komolyabb baja a főszerelőnek.

más: mi volt a nyuszifüles poén? nem emlékszem rá

megint más:
Az első 5 futam után Barr., Frentzen, Jaguar, Sauber negatív, Ralf Sch., Button, De La Rosa pozitív meglepetés a többiek nagyjábanésegészében azt hozzák, amit várni lehetett tőlük

na helló

Előzmény: Törölt nick (7228)
oni Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7235
Hol nyilatkozta ezt????? A verseny után biztosan nem!(ott csak azt mondta, hogy nem próbálta megelőzni, várt a depóra) a többit nyilatkozatát nem hallottam meg mondom öszíntén, de gondolom az a pár kör amit mögötte tett meg az nem hiszem, hogy téged támasztana alá. Ha olyan rossz lenne mögötte menni akkor ha tudja, hogy ugyis a depoba akarja eldönteni a dolgot akkor nem megy rá pár méterre.
1Forma: nem vonom kétsége a szakértelmedet de ennek a nyilatkozatnak semmi köze az egészhez. Örülök neki, hogy figyelted a Lauda mondandóját, mert akkor emlékezhetsz, hogy ezt nem azért mondta. + ez,hogy valaki elölről indul az mindig előnyt jelentett! Legközelebb ha idézel akkor a teljes mondandóját idézd, mert így ez semmit nem ér.
Előzmény: Abraka Dabra (7212)
Kopasz Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7234

Még egy benyomás a futamról: Palikék most először igazán idegesítettek. Lacika idétlen ordibálása nagyon zavaró volt, főleg, hogy néha kimondott baromságokat ordibált. Ezért nem kellene kimenni, itthonról is menne....
gstyle Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7233
Sziasztok!!

Hát úgy összességében nem volt egy nagy élmény a futam. Az első 1/2 órát sikerült szakszerűen átszunyálnom. De ahogy olvasgatom az írásokat rájöttem, hogy semmiről sem maradtam le.

A fenne enné meg azt a BAR kocsit. Szegény Villeneuve elér egy jó rajthelyet, erre a gépe lerobban verseny közben. *@#&ˇ%!!!!
Legalább RB befutott a 3. helyen. Nagyon tetszett az öcsike, bátyuska ki-kit szorít ki játéka(ha összeakadtak volna , az tuti hogy szétröhögtem volna magam).

Zonta: nagyon jól rajtolt az biztos, gartula neki ezért. Csak sajnos pontszerző helyre nem tudott befutni. Azért az a 8. hely sem rossz.

Button srácnak nagy pechje volt. 1 körrel a vége előtt pontszerző helyről kiesni bosszantó dolog.
Én tuti hogy szétrugdostam volna a kocsit még ott helyben, a pálya mellett. megérdemelte volna azt az 1 pontocskát.

Palikék hozták szokásos formájukat.

G

Kopasz Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7232

Kedves Aksi!

Igazad van, a Williams is nagy csapatnak számít régóta, én az utóbbi néhány év eredményeit tekintve értettem a "nagy" csapatot. Szerencsésebb lett volna "az utóbbi időben két leggyorsabb csapat" megfogalmazás.-)))) A lényeg a lényeg, újonnan belépő motorszállítóval rögtön így felvenni a lépést.... csúcs! Már említettem, régebben nem szerettem Williamséket, de ez erősen változóban. Ők nem sírtak, amikor Villeneuve VB győzelme után az egyik pillanatról a másikra visszaestek középcsapattá, azért mindig ott voltak valahol az elején, most meg jól váltottak. Ügyes.

Ralfot én mind Dávidkánál mind Barikánál jobb pilótának tartom ma már, most együtt a kocsival ott van mellettük, azaz képes velük versenyezni és akár le is győzheti őket. Nagyschumi és Hakka viszont a jobb kocsikkal egyelőre jobb. Lehet, hogy bejön az a jóslat, hogy Ralfi akár még jobb is lehet a bratyónál. Lássuk!

Kopasz

UI: Én piszok kíváncsi lennék egy MS+RS+Williams-BMW összeállításra!

Előzmény: Aksi (7230)
Aksi Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7231
>Egyébként figyeltétek, hogy Palik hogy szivatta Mezeyt? Meg sem próbált röhögni a nyuszifüles poénon(?). <
Dehogynem, nyenyereszett :)))) (nincs jobb szo ra)
Előzmény: Törölt nick (7228)
Aksi Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7230
>Az idei évben a Williams-BMW nagy visszatérése már odáig fajult, hogy egyedül képesek valamennyire felvenni a lépést a két nagy csapattal. ha ilyen ütemben fejlődnek, akkor van esélyük akár az<
Nem mondanam, hogy a W-BMW kis csapat; a Williams mar regota jo autokat csinal ugyhogy csak a motor a kerdes, az meg tenyleg meglepoen jol sikerult "elsore". No meg nem elfelejteni, hogy igen-igen komoly penzugyi toke all a csapat mogott.

> Megkockáztatom, hogy Ralf nagyon ott van Dávidka és Barika szintjén.... <
Ha nem jobb naluk...
BTW, en Barichellotol tobbet vartam a Ferrariban.

Előzmény: Kopasz (7222)
Sysygy Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7229
El is felejtettem írni az előbb, amikor a Lóerőről írtam, hogy milyen furcsa volt látni a töréstesztet. Láttátok?
A kocsi eleje teljesen eltűnt, apró szilánkok formájában szanaszét repült. Persze jó lenne tudni, hogy mindezt hány km/h-nál produkálta. A személygépkocsiknál általában 50-nel ütköztetnek, itt azért gondolom jóval nagyobb sebességekkel végzik a kísérletet.
Törölt nick Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7228
Üdv mindenkinek!

A Palik-féle tolmácsolás hajmeresző. Már kezdi hajazni Dávid Sándort, aki egyszer-százszor a setting szót ülésnek forditotta (fordítja).

A RS-MS dologról: ez parasztság volt a nagy Schumitól.

MS kerékcsere baleseténél a problémát az okozta, hogy a cső beragadt. A nyalókas fickó pedig a cső kirántásának mozdulatára reflexszerűen felkapta a nyalókát. Ő a hibás.

Hakkinen egyébként 15. győzelmét aratta, ezzel megelőzve 3 világbajnokot: J. Brabham, E. Fittipaldi és G. Hill (mind 14 győzelem). A következő cél Sir Stirling Moss 16 győzelemmel.

Egyébként figyeltétek, hogy Palik hogy szivatta Mezeyt? Meg sem próbált röhögni a nyuszifüles poénon(?).

Üdv: ef.

Aksi Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7227
Persze tobbet tett, kicsit leegyszerusitve mondtam. Mindenesetre nem egy ereje teljeben kuzdo versenyzot elozott le..

>Kben hibazasra onmagatol is hajlamos: csuszott mar ki felvezetokorben, vagy epp a boxutcaba hajtaskor is.<
Persze. Amit azonban kiemelnek Coulthard eseteben az az amit az elobb leirtam; ez a gyengeje.
Haja kontrazott Schumachere, a valaszom: Igen, o tud az emlitett extrem peldak ellenere is.

Előzmény: Degeczi (7220)
Törölt nick Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7226
Kedves oni!

"Szerintem a mult héten keletkezett vitát( arról, hogy nem lehet az autók mögött menni mert olyan légörvények keletkeznek ott, hogy nincs tapadása az hátúl haladó autónak) ez a verseny megcáfolta lásd Hakkinnen, Barrichello-t akik több körön keresztűl mentek az elöttük haladó nyakában! " - akkor nincs semmi baj. Eszerint jó a F1. Vagy csak bundáznak és ezért nem előznek.

Figyelmedbe ajánlom Lauda nyilatkozatát a futam előtt az RTL-en:
"Aki megnyeri a rajtot, az megnyeri a fél versenyt." - Ő azért ért hozzá...

Üdv: ef.

Előzmény: oni (7209)
Sysygy Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7225
Aha. :-)))
Előzmény: Aksi (7224)
Aksi Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7224
hat Palik nyenyereszeset hallottatoka vege fele? Nagyjabol es egeszeben eszmeletlen volt :))))
Előzmény: Abraka Dabra (7188)
maul Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7223
Ne haragudj, de most már nem bírom ki szó nélkül azt, hogy időről időre vannak olyan kollégák akik nemhogy - mondjuk - a legutolsó hét termését, de még a kettővel, néggyel, tízzel ezelőtti hozzászólást sem olvassák el. Egy csomó kérdésre választ kapnátok mialőtt feltennétek őket, sőt plusz infóhoz is jutnátok pl. ebben a kérdésben is. ( Schu egyébként "lassú" defektet kapott )
Előzmény: Ordas (7221)
Kopasz Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7222

Ahoj!

Végül is nem volt ez olyan uncsi verseny, már az elején is Schumi nyakában lihegett Mika. Meglepő volt számomra az, hogy bár Schumi ment ki előbb az első boxkiállásra, Mika nem tudta a boxban megelőzni, holott általában az a menetrend, hogy az van hátrányban, aki előbb megy ki. Dávidka előzését nem kell túlságosan felfújni, ő maga is elismerte, hogy olyan volt elmenni a lelassult Nagyschumi mellett, mintha egy Minardit "előzött" volna (talán azért kissé nehezebb...). A Schumiverseny meg kifejezetten tetszett, ebből is látszik, hogy nem engedik el egymást simán, ez nem is lenne jó. Nagyschumi azt mondta, hogy Ralfnak nincsen miért panaszkodni, a verseny az verseny. Ha Nagyschumi tudatosan hozta fel Barikát ezzel a manőverrel a harmadik helyre, akkor az egyenesen brilliáns volt. Végül is én a mai napig meg vagyok győződve arról, hogy Dávidka anno Spa-ban nagy szívességet tett Hakkának, VB-t csinált belőle....
A végső benyomás: a McLarenek szépen felszívták magukat, nagyon megbízhatóak és gyorsak voltak az elmúlt két versenyen. Ferrarinak gatyeszt felkötni, bár azért a Nagyschumi ott van a mekikkel. MS úgy kommentálta az esetet, hogy nem minden versenyen mennek tökéletesen a dolgok, az elmúlt két versenyen viszonylag peches volt (legutóbb kimondottan), mégis szerzett 6 pontot, ami jól jöhet a végén. Hakka meg az elején betlizett, ott is várható volt, hogy egyszer vége lesz a pechszériának. Az idei évben a Williams-BMW nagy visszatérése már odáig fajult, hogy egyedül képesek valamennyire felvenni a lépést a két nagy csapattal. ha ilyen ütemben fejlődnek, akkor van esélyük akár az idén nyerni egyet (bár ehhez nagy szerencse is kellene). Megkockáztatom, hogy Ralf nagyon ott van Dávidka és Barika szintjén....

Üdv: Kopasz

Ordas Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7221
Alakul a szezon, alakul.
Go Merci, go!
Button megint jo volt, Jordan vmiert kezd visszasullyedni :(
Mi volt a baja M. Sch. autojanak?
Degeczi Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7220
csak lazan elment egy gyenge auto mellett
Nem vagyok Coulthard rajongo, de ennel azert tobbet tett. Legyorsulni nem tudta a Ferrarit, hiszen annak nem motorproblemaja volt. Abszolut a legvegso ponton fekezett, es lathatoan ugyeskednie kellett, hogy ne csusszon ki - nem is az idealis iven haladt a kanyarban.
Kben hibazasra onmagatol is hajlamos: csuszott mar ki felvezetokorben, vagy epp a boxutcaba hajtaskor is.
Előzmény: Aksi (7215)
maul Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7219
Szemezgetések a mai NS-ből:
"Vasárnap délután fél három tájban úgy tunt, hogy újabb unalmas Formula-1-es futamot látunk, ám Michael Schumacher és a Ferrari akaratlanul is gondoskodott arról, hogy a Spanyol Nagydíj izgalmassá váljon. A német elobb - nem a saját hibájából - elgázolta az egyik szerelojét, majd elrontotta a második kiállását, mert a tartalékember nem állt a feladata magaslatán. Ezután már csak egy váratlanul leereszto gumi kellett a totális kudarchoz, így Schumi végül annak is örülhetett, hogy szerzett két vb-pontot.
A bakiparádé nagy nyertese a McLaren és Mika Häkkinen. A finn nem csinált semmi különöset, végig a német mögött haladt, ám abban a pillanatban, hogy lehetosége nyílt rá, átvette a vezetést, amelyet már nem is engedett ki a kezébol. A címvédo barcelonai gyozelme azt jelenti, hogy az összetettben 14 pontra csökkent Schumi elonye, míg a konstruktorök versenyében az ezüst nyilak még jobban megközelítették a Ferrarit.Pedro De La Rosa, az Arrows spanyol versenyzoje a rajtrács utolsó helyérol vágott neki a viadalnak, mert a szombati hivatalos edzés után kiderült, hogy szabálytalan üzemanyaggal harcolta ki a 9. rajthelyet. Az istálló eloször óvott, majd - miután meggyozodött arról, hogy az FIA-nak igaza van - elfogadta az ítéletet. A rajt elott kiderült, hogy mindkét Schumacher a tartalékautójával vág neki a 65 körös versenynek...
...
24. kör. M. Schumacher és Coulthard egyszerre állt ki. A német 7.3 mp alatt kapott üzemanyagot és új gumikat, ám újraindulás közben a jobb hátsó kereke ráment az egyik szerelo lábára. Schumi nem állt meg, amit - mint késobb kiderült - jól tett, mert a pit-stopot befejezték. A hibát a ,,nyalókás" ember követte el, aki túl korán jelezte a pilótának, hogy elstartolhat. A balesetben Schumi foszereloje, Nigel Stepney sérült meg, akinek megroppant a jobb bokája.
...
41. kör. Eldolt az elso helyért folyó csata is. M. Schumacher és Häkkinen is egyszerre látogatta meg a szereloit, ám amíg a finn hihetetlenül gyorsan, 6.4 mp alatt kapott üzemanyagot és új gumikat, addig a német tíz másodperccel többet töltött a boxban: a Stepney helyére bekerült szerelo - akinek a tankolásnál van fontos szerepe - képtelen volt megfeleloen pótolni sérült társát, így a kerpeni versenyzo összesen 17.5 másodpercet töltött a boxban.
...
50. kör. Ralf Schumacher és Barrichello is utolérte Michael Schumachert. Az öcs támadást indított a báty ellen, a két Schumi több kanyaron keresztül egymás mellett száguldott, egyik sem akart engedni, ugyanakkor nagyon vigyáztak. Végül a mellettük jobbról kibújó Barrichello lett a neveto harmadik, mögé Ralf nyomult fel, míg Michael rögtön kiállt, hogy lecserélje a rosszul muködo gumikat. A német az 5. helyre tért vissza, a pontszerzo helyeken Häkkinen, Coulthard, Barrichello, R. Schumacher, M. Schumacher és Button volt a sorrend. (Az idény egyik legszebb jelenetét láttuk, kár, hogy muszaki hiba is kellett hozzá.)
63. kör. Jenson Button mögött felrobbant a BMW-motor, a fiatal brit versenyzo már a második versenyét adta fel néhány körrel a befejezés elott, pontszerzo helyen. A hatodik hely így Frentzen ölébe pottyant.
65. kör. Mika Häkkinen az idény ötödik futamán megnyerte elso idei GP-jét. Mögötte csapattársa, Coulthard ért célba, így a McLaren sorozatban a második kettos gyozelmét aratta. A harmadik hely Barrichellóé lett, majd - Ralf, Michael sorrendben - a két Schumacher és Frentzen egészítette ki a pontszerzok zónáját. A dobogósoknak Juan Antonio Samaranch, a NOB elnöke adta át a trófeákat.
Érdekesebb nyilatkozatok
Häkkinen: ,,Nem tudom elmondani, hogy mennyire boldog vagyok, a holdon érzem magam. A fiúk remekül dolgoztak, különösen, amikor Michaellel egyszerre értem a pit-stophoz. Még messze vagyok Schumachertol az összetettben, sokat kell dolgoznunk, de az idény vége is messze van."
Coulthard: ,,Láttam, hogy Michael bajban van, én meg gyors voltam, így csak meg kellett várnom, hogy eljöjjön a megfelelo pillanat az elozésre. Óvatos voltam, mert attól tartottam, hogy összeütközünk. A verseny során többször is szerencsém volt. A repülobaleset után fel sem vetodött bennem, hogy ne versenyezzek, mert ez a munkám."
Barrichello: ,,Bíztam benne, hogy a dobogón tudok végezni. Sajnos a szereloimen éreztem, hogy valami zavar van a gépezetben, ezért is örülök annak, hogy elértem a célomat."
M. Schumacher: ,,Nagyon sajnálom Nigelt, remélem, hogy hamarosan felépül. Még nem tudom pontosan, hogy mi történt a gumimmal, az autóm egyszer csak elkezdett lassulni. A McLarenek egyre jobbak, ám nem félek tolük, mert amíg nem hibáztunk, addig elottük voltam."
...
A harmadik éve nem lehet letaszítani a Mika Häkkinen, David Coulthard kettost a Spanyol Nagydíj dobogójának felso és középso fokáról. A Barcelonában sorozatban harmadszor nyero finn, skót páros mindent egybevetve már a 11. kettos diadalát aratta (ebbol kétszer Coulthardé volt a gyozelem), amivel megerosítette a második helyét az örökranglistán. Minden idok legjobb párosdiadal-halmozóját is a McLaren-istálló adja: a Senna, Prost duó 14-szer haladt át elso- és másodikként a célvonalon. A McLaren összesen 37 dupla sikert számlál. A 15. ,,szimpla" gyozelmét arató Häkkinen - Sir Stirling Moss (16) mögé - a 12. helyre jött fel az örökranglistán.
A Williams 1979 óta valamennyi Spanyol Nagydíjon szerzett pontot. A Ferrari e tekintetben valamivel gyengébb a grove-i csapatnál, hiszen ,,csak" 1987 óta jut pont(ok)hoz a Spanyol GP-n.
Az ötödik helyen leintett Michael Schumacher különleges egyéni rekordot ért el. A német pilóta az utóbbi nyolc versenyén mindig az elso hat között ért célba, átadva a múltnak az 1994-es esztendobol származó hetes pontszerzo szériáját. Az öcs, Ralf is nagyszeru passzban van. A Williams frontembere az utóbbi hat alkalomból ötször pontszerzo volt."



o

Haja Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7218
"DC ha megfigyelitek nem tud elozni egyaltalan! "
Miért MS tud? Ld. Silverstone, vagy tavaly Barcelona (mindketszer JV mögött autózott)
szigi101 Creative Commons License 2000.05.08 0 0 7217
Úgy látom itt mindenkinek tetszett a BRAZIL nagydíj (a célbaérkezés pillanatában Palik Laci szövege).

Engem elkeserít, hogy 93 óta mindig a Spanyol GP a leggyengébb verseny, és az is, hoy noha a tegnapi is dögunalom volt, még így is több történt benne, mint 93 és 99 között.

Tényleg nem értem ennek az okát, hiszen pl. 91-92-ben remek versenyek voltak itt (igaz, mindkettő esőverseny volt).

Ja, bocsi, 96 is az volt, és az nem volt rossz futam.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!