Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fec Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1114
Azt olvasom hogy Schumi 6 hetig nem lesz. A jobb sipcsontja tort el. Remelem idokozben mas nem fog kiderulni.
moga Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1113
Az elsõ közlemény a balesetrõl

Igaz azt nyilatkozzák, hogy senki nem tud semmit ...

moga

Fec Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1112
Na, a Ferrari az iden sem lesz vilagbajnok. Sot jovore sem lesz tul sok eselyuk ha visszajon a Honda.
Herold Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1111
Hála az égnek, nincs komolyabb baja Schuminak, bár egy lábtörés is járhat szövődményekkel. Ha nyílt a törés, kaphat egy vérmérgezést. Sőt akár a becsapódás erejétől egy agyi ér is elpattanhat, ami akár halálos is lehet később.
Remélem hamar meggyógyul, és bár az idén biztosan nem lesz már világbajnok (valljuk be, nem sok esélye lett volna rá így sem, sajnos túl erős a McLaren), jó lenne, ha minél előbb folytathatná a versenyt.
Jobbulást Schumi!
Fec Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1110
Frentzen nagyon jol rajtolt. Ha Irvine nem huzza ra a kormany, lehagyta volna Coulthard-ot.
Fec Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1109
A jobb laba tort el...
Degeczi Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1108
- mikozben padlora fekezett, csak az elso kerekek fustoltek. azaz vagy a hatso fekek nem mukodtek, vagy a gazpedal beragadt.
- eleg szepen letort a kocsi orra, aminek nem igazan lett volna szabad megtortennie
- R.Sch visszault a kocsijaba - ha nagyon komoly lenne a serules, nem tenne
- azt mondjak nincs gerinc, vagy fejserules
MacPhisto Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1107
Na megyek,nézem.
Fec Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1106
Most olvason, hogy Schuminak labtorese van.
(Azert a nagy csuszas, mert helyre kellett allitani a gumifalat.)
MacPhisto Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1105
LÁBTÖRÉS.
Az min. 8 hét szünet.Úgyhogy a Hungaroringen nem lesz német invázió idén,hacsak Frentzen nem nyer megint,vagy a kis Schumi.
moga Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1104
Lábtörés.

moga

MacPhisto Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1103
A hálón még nincs hír az esetről.
Tippem szerint lábtörés vagy/és komoly agyrázkódás.Megpróbált kiszállni,de nem ment neki.

Irvine-t figyeltétek?Nem előzte be az elején?Lehet,hogy már ott gond volt.Coulthard is túl könnyen ment el.Sch. ennél harcosabb szokott lenni.
Ralfnak milyen érzés lehet versenyezni?

Előzmény: Fec (1099)
Macs Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1102
Ha vki tud németül, nézzen át az RTL-re, hátha ott előbb lesz valami info.

Angi

moga Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1101
Nem látszik semmi. az ismétléseken. Ahhoz, hogy a kocsi eleje leszkodjon ... . Kevlárból van n szer erősebb az acélnál.
Remnélem tudja majd folytatni a versenyzést!

moga

MacPhisto Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1100
Én sem szerettem soha,de ez nagyon brutál...
Graham Hill a lábtörése után nem szerzett több pontot...
Reutemannról nem is beszélve,meg Pironiról...
Remélem nincs komoly baja.Kin veszekednénk akkor ebben a topicban,mert Hakkinenen nem,az tuti.

KNÉZY! TŰNJ EL A FORMA-1 KÖZELÉBŐL IS!

Előzmény: alejandro_magno (1098)
Fec Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1099
Lattatok hogy nez ki a kocsi? Teljesen hianyzik az eleje... borzalmas... Nekem is ugy tunt mintha nem lehetne kormanyozni rendesen valamiert...
Tud valaki valami reszletesebb infot?????
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1098
Azt hittem, nem nagyon szerettem a NAGY SCHUMIT, de most szeretnem, ha meg visszajonne a palyara ... hianyozna...
ez nagyon nagy csattanas volt, olyasmi, mint Kesjár Csabáé ... Azt az autot nem lehetett kormanyozni ...
Szoritsunk neki, eljen, eljen, maradjon kozottunk!
Előzmény: Fec (1097)
Fec Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1097
En sem tudom hogy mi van, de szerencsere ugy nez ki tulelte... mar csak ez hianyzott :(((
figuramatyi Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1096
Na van-e valami a infó a balesettel kapcsolatban?
Van itt valaki?
MaCS Creative Commons License 1999.07.11 0 0 1095
Halihó!

De én igen, én néztem! Szóval az a csuda Ferrari motor egyelőre nem mutat sokkal többet, mint a zelőggye. Remélem, azért megbízhatóságban nem marad el mögötte.
Az éjszaka persze csodákat, plusz lóerőket, jobb kocsibeállításokat hozhat.
Izgalmas egy rajt lesz, és remélem, a verseny sem rajt-cél jellegű sorrendet fog hozni.
És persze remélem, hogy Schumacher győz. Hajrááá!!!!!

Üdv: MaCS

ui: A Jenő meg 1re hülyébb...

Előzmény: Gorcsev (1094)
Gorcsev Creative Commons License 1999.07.10 0 0 1094
No, mi az? Senki nem nézte az időmérőt?
MS mester nem fényeskedett a végén... bár gondolom, rettenetesen tolta neki, azér' csúszkált ki... Hill bátyó viszont szép hattyúdalt ad elő, remélem... nekem szimpi volt az "öreg" :))
Nem tud vki időjárás előrejelzést holnapra? (Mármint Angliára vonatkozót...)
Husky Creative Commons License 1999.07.10 0 0 1093
DAMON HILL FOREVER !!!!!

JORDAN MUGEN HONDA FOREVER !!!!!!!

MEGLÁTJÁTOK VASÁRNAP HILL BÁTYÓ NYERI A VERSENYT !!!!!!!

Degeczi Creative Commons License 1999.07.10 0 0 1092
Izgalmas edzes lesz. Hakkinen szombat delelott ugyan veszettul elhuzott (fel mp Coulthard elott) de mogotte szoros a mezony. Frentzen serulesevel egyutt mar megint Hill elott.

1. 1. Hakkinen McLaren 1'24"489 219.011
2. 2. Coulthard McLaren 1'25"151 217.308
3. 3. Schumacher M Ferrari 1'25"301 216.926
4. 8. Frentzen Jordan 1'25"406 216.659
5. 7. Hill Jordan 1'25"600 216.168
6. 4. Irvine Ferrari 1'25"742 215.810
7. 16. Barrichello Stewart 1'25"946 215.298
8. 6. Schumacher R Williams 1'26"250 214.539
9. 17. Herbert Stewart 1'26"311 214.388
10. 22. Villeneuve BAR 1'26"531 213.842
11. 12. Diniz Sauber 1'26"564 213.761
12. 11. Alesi Sauber 1'26"676 213.485
13. 23. Zonta BAR 1'27"157 212.307
14. 10. Wúrz Benetton 1'27"193 212.219
15. 5. Zanardi Williams 1'27"250 212.080
16. 9. Fisichella Benetton 1'27"254 212.071
17. 19. Trulli Prost 1'27"309 211.937
18. 15. Takagi Arrows 1'27"782 210.795
19. 18. Panis Prost 1'27"864 210.598
20. 14. De La Rosa Arrows 1'27"977 210.328
21. 20. Badoer Minardi 1'28"376 209.378
22. 21. Gene Minardi 1'28"421 209.272

Gorcsev Creative Commons License 1999.07.09 0 0 1091
Ne b#&@ál, mer' sikítok! Onnan ellátni Angliáig :-O !!??
Előzmény: Fidusz (1090)
Fidusz Creative Commons License 1999.07.09 0 0 1090
Nem sámli! Öten 0.2-en belül! Kénbytelen leszek vasárnap keresni egy helyet fenn a Mátrában, ahonnan megnézhetem a versenyt....
Előzmény: Chris99 (1088)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.09 0 0 1089
Yeah! 9-en 1 mp-en belul! Idaig minden jol ment, de mi lesz holnap? Hajra Hill!!!
Előzmény: Chris99 (1088)
Chris99 Creative Commons License 1999.07.09 0 0 1088
Második szabadedzés:

1. 1 HAKKINEN McLaren Mercedes 1'26s981 212.736 km/h
2. 6 R.SCHUMACHER Williams Supertec 1'27s004 + 0'00s023
3. 4 IRVINE Ferrari 1'27s061 + 0'00s080
4. 2 COULTHARD McLaren Mercedes 1'27s155 + 0'00s174
5. 16 BARRICHELLO Stewart Ford 1'27s158 + 0'00s177
6. 3 M.SCHUMACHER Ferrari 1'27s327 + 0'00s346
7. 7 HILL Jordan Mugen-Honda 1'27s381 + 0'00s400
8. 12 DINIZ Sauber Petronas 1'27s931 + 0'00s950
9. 22 VILLENEUVE BAR Supertec 1'27s981 + 0'01s000
10. 5 ZANARDI Williams Supertec 1'28s162 + 0'01s181
11. 23 ZONTA BAR Supertec 1'28s238 + 0'01s257
12. 11 ALESI Sauber Petronas 1'28s472 + 0'01s491
13. 9 FISICHELLA Benetton Playlife 1'28s546 + 0'01s565
14. 8 FRENTZEN Jordan Mugen-Honda 1'28s595 + 0'01s614
15. 10 WURZ Benetton Playlife 1'28s740 + 0'01s759
16. 19 TRULLI Prost Peugeot 1'28s883 + 0'01s902
17. 20 BADOER Minardi Ford 1'29s130 + 0'02s149
18. 17 HERBERT Stewart Ford 1'29s201 + 0'02s220
19. 21 GENE Minardi Ford 1'29s416 + 0'02s435
20. 14 DE LA ROSA Arrows TWR 1'29s439 + 0'02s458
21. 15 TAKAGI Arrows TWR 1'29s630 + 0'02s649
22. 18 PANIS Prost Peugeot 1'30s372 + 0'03s391

Előzmény: Chris99 (1087)
Chris99 Creative Commons License 1999.07.09 0 0 1087
A mai első szabadedzés eredménye:

1. 1 HAKKINEN McLaren Mercedes 1'27"059 212.546 km/h
2. 4 IRVINE Ferrari 1'27"061 + 0'00"002
3. 3 M.SCHUM' Ferrari 1'27"327 + 0'00"268
4. 6 R.SCHUM' Williams Supertec 1'27"422 + 0'00"363
5. 2 COULTHARD McLaren Mercedes 1'27"574 + 0'00"515
6. 22 VILLENEUVE BAR Supertec 1'28"203 + 0'01"144
7. 5 ZANARDI Williams Supertec 1'28"601 + 0'01"542
8. 8 FRENTZEN Jordan Mugen-Hond 1'28"671 + 0'01"612
9. 16 BARRICHELLO Stewart Ford 1'28"674 + 0'01"615
10. 9 FISICHELLA Benetton Playlife 1'28"688 + 0'01"629
11. 7 HILL Jordan Mugen-Hond 1'28"699 + 0'01"640
12. 10 WURZ Benetton Playlife 1'28"740 + 0'01"681
13. 12 DINIZ Sauber Petronas 1'28"837 + 0'01"778
14. 19 TRULLI Prost Peugeot 1'28"883 + 0'01"824
15. 11 ALESI Sauber Petronas 1'28"907 + 0'01"848
16. 20 BADOER Minardi Ford 1'29"838 + 0'02"779
17. 23 ZONTA BAR Supertec 1'29"929 + 0'02"870
18. 17 HERBERT Stewart Ford 1'30"366 + 0'03"307
19. 18 PANIS Prost Peugeot 1'30"372 + 0'03"313
20. 21 GENE Minardi Ford 1'30"595 + 0'03"536
21. 14 DE LA ROSA Arrows TWR 1'30"858 + 0'03"799
22. 15 TAKAGI Arrows TWR 1'31"047 + 0'03"988

Villeneuve nagy meglepetés, majd később meglátjuk, hogy a kevés üzemanyagnak vagy a jó beállításnak köszönheti-e az eredményt.

CiaO (37 nap a Magyar Nagydíjig:)
Chris

Kopasz Creative Commons License 1999.07.08 0 0 1086
Hello X polgártárs!

M. Schumacher meg azt nyilatkozta, hogy Eddie-nek azt kell megfontolnia, hogy érdemes-e elmenni más csapathoz első számú pilótának, ahol esetleg egy gyengébb kocsival kevesebb esélye lesz a dobogón végezni vagy esetleg nyerni (ha MS kiesik vagy a kocsija rossz, lásd az idei első versenyt), vagy marad a Ferrarinál 2. számú pilóta, de esetleg több sikerélménnyel és győzelmi esélyekkel. Úgy nyilatkozott, hogy a maga részéről örül, hogy Irvine egyre jobb, mert így nem kényelmesedhet el, van csapaton belüli motiváció is a további javulásra. Furcsállotta, hogy az újságírók a köztük fennálló egyre nagyobb ellentétről beszélnek, holott a viszonyuk kifejezetten jó.
Ezek alapján lehet, hogy Irvine mégis marad a Ferrarinál?
Szerintem MS esetében nemigen csökken a motiváció. Ha az idén nem szarakodik kétszer is a kormány elektronikája, akkor most nem vezet Hakkinen a pontversenyben. Ez valószínűleg valahol 10-20 közötti pontösszeg elvesztését jelentette Schumachernek az idén...
Más. Eddig az idén Irvine a 7 versenyből 6 versenyen szerzett pontot, midenféle helyezésből van neki egy. Ezzel ő a legjobb abban, hogy a legtöbb versenyen szerzett pontot, ráadásul képes volt többször hátulról is feljönni. Tényleg jó a fiú. Frentzen meg egyenesen fenomenális az idén, ráadásul a kis Schumi is mutogatja az oroszlánkörmeit a gyengécske motorú Williams-ben. Mi lehet belőle, ha a BMW produkál egy versenyképes motort nekik? Pedig a jövőre a Williams-nek adott 30 millió USD támogatás igencsak komoly leszántságot sejtet. Úgy látszik az idei LeMans-i győzelem után komoly marketing támadásba indul a BMW az autóversenyzés terén....

Üdv: Kopasz

X polgártárs Creative Commons License 1999.07.08 0 0 1085
Na Hillhez még egy kicsi:
A brit túraautó bajnokságba hívják az öreget tesztelni a Team Dynamics Nissan Primeraját(szép szó), Mansell és Warwick után újabb F1-es látogató...

Frentzen 2000-re szerződést hosszabbított a Jordannel. A csapatfőnök közben nyilatkozgatott (kb): a Schumacher és Irvine közti csökkenő különbséget nem csak Eddie javulásának tulajdonítja, szerinte Scu - mint kétgyermekes családapa - kezdi elveszíteni motivációját...érdekes.
xpt

Előzmény: alejandro_magno (1081)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!