A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Erre Oreghal mondasat tudnam idezni (a DLröl mondta volt...):
"....felsir almaban ha lat egy DL-t: a feje 1 piciket csunyacska. Konkretan, a fejidomot nagy valoszinuseggel egy kubista festomuvesz alkotta masnaposan, de nem kizart, hogy valami egyeb sulyos trauma is erhette, mert egy szimpla berugas azert ennyire nem viselhet meg egy embert... node. Megvan az ellenszere ennek is: be kell ulni a nyeregbe, onnan aztan nem latsz mast, mint a gyonyoru Capokat, Varakat, BMW-ket, KTM-eket, stb.-ket korulotted, ok meg csodalhatjak a DL pofijat, hat nem?
Videóm is van róla,mikor tuszkolják föl a trélerre,szívem szakad meg ha látom!
Azért csak küldd,elrettentő példának jólesz.
Azért valami jóhírem is van róla,állítolag a futómű nemsérült,csak idom,lámpa olajhűtő.Viszont csak az első lámpa csak magában /nem tévedés/ 199.990 volt tavaly hozzá és ez volt az olcsóbb,mivel parkír nemvolt benne,azt már én gyógyítottam bele.
Megaztán az idomok is durva árban vannak,szerintem így is 500 fölötti a kár!
Szereintem a Sanya ennyit nem szán rá,úgypedig csak árnyéka lesz régi fényének.
Ha jól ismerem fel ezt a gépet, akkor ezt 2 hete hétvégén egy túra alkalmával kicsit lezúzták.
bsanya5 nicken ír a srác. Egy pótos előzésébe kezdett a csapatuk, páran el is mentek mellette, amikor kitette balra az indexet. Erre a mögötte jövő srác (Rezorr) elvette a gázt, míg ezt mögötte bsanya5 nem látta és bő gázzal előni akart. Hátulról belement Rezorr-ba. a többit el lehet képzelni...
K1200RT-ről még nem találtam árinfót...még az sem biztos mikor lesz megvehető...de akkor már ugye az új FJR-hez kéne hasonlítani...meg talán újabb PanEurópa is lesz, talán?
RT:
Tartós sebesség: a 180-at lazán kirázta magából, nem hinném h a 200 probléma lenne tartósan. De megkérdezem ilyen tulajdonos barátomat...ja csak annyit mondanék ZZR és Hayabusa után ült át, szóval vsz nem volt gond a végsebességgel-tartós sebesség maximummal.
ABS:autóban is örök vita, mégis ma már szinte eladhatatlan egy új autó nélküle, persze erre lehet mondani marketing....de a statisztikák alapján az átlag autósnak jó az ABS....és ez szerintem motorosokra még inkább igaz...
Szerintem egy K1200RT a méltó vetélytársa az említett japó gépeknek.
A Pan és az FJR simán megy tartós 200km/h+ -t minden gond nélkül míg egy R-es BMW nem hinném, hogy örülne neki;)
A kardán míg az "igénytelensége" miatt + pontokat szerez a negatívot érdemlő kardánreakciójával viszont inkább 2- -t;)
ABS ez komoly "vita"kérdés lehet, hogy most kell-e vagy sem...egyik haverom elemezgette nekem nemrég, hogy amíg egy autó kereke ABS-es fékezés közben le-le blokkolhat kicsit addig motoron nem, mert akkor pont semmi értelme nem lenne, ha meg a blokkolás határ előtt beavatkozik akkor egyértelműen hosszabb (bár biztonságosabb:) egy fékezés mondjuk 200-ról 100-ra, ha kijön eléd előzni egy Trabant a pályán;) Szóval nagy kérdés, hogy jó-e, mert az ember az esetek 99%-ában érzi, hogy mik a biztonságos fékezés határai, csak vészhelyzetben tépi úgy rá az ember, hogy elperecelhet...szerintem:)
Nagyon szép lett az Adventure, bár egy kicsit engem mintha emlékeztetne egy szörnyre!;) Pont tegnap néztem az Alien-t és ahogy megláttam ezt a képet pontosan a királynő ugrott be a filmből, lehet hogy hülyeséget írok, de szerintem kicsit hasonlítanak egymásra, főleg a plexi íve!