Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Poedle B. Creative Commons License 1999.06.17 0 0 867
Hello !

Eloszor is bocs a pontatlansagert Indianapolissal kapcsolatban (legkozelebb jobban utananezek, mielott ilyeneket irok :-)) !

Chris99 !
Laudanak is a Parmalat volt (meg meg mindig ilyen sapkakat hord) a szponzora es o anno Ferrari es McLaren pilota is volt, a McLaren raadasul full Marlboro szinekben pompazott... Jo, Trullit nem lehet Laudaval osszehasonlitani, de szerintem ha szukseges, nem lesz gond Trulli korul.

Bye

Poedle B.

Chris99 Creative Commons License 1999.06.17 0 0 866
Schumacher Irvine-nak szóló előzékenysége már csak idén jöhet létre, mivel elengedik a Ferraritól az ír pilótát. Nagyon nem tetszett a Ferrari vezetésének Irvine legutóbbi botrányt kavart interjúja.
Luca di Montezemolo a montreal-i futam után elég hüvösen válaszolt azon kérdésre, hogy mi a véleménye Eddie elért eredményéről: "Nem hiszem, hogy olyan különleges tett volt megelőzni olyan pilótákat, mint Diniz vagy Herbert, különösen azért, hiszen az egész mezőnyben az ő autója volt a legjobb. Azt tette, ami a szerződésében áll. ...Ez a dolga, és mi ezért fizetünk Neki." Hát, azt hiszem itt a vége, fuss el véle!

Trulliról egyébként még a Kanadai Nagydíj előtt megszellőztették, hogy a Prost csapat elengedi, ha menni akar. Azután tárgyalt Jean Todt Alain Prost-tal. A nagyfőnök Gianni Agnelli Dinizt akarta volna megszerezni, de a szerződés megkötése nehézségekbe ütközött. Diniz személyes szponzora a Parmalat (amely cégnek a marketing stratégiája az egészség kihangsúlyozására épül (tejet, tejtermékeket állítanak elő)) nem szívesen tetszelegne a Ferrari szponzora, a Marlboro vörös színeiben, viszont az olasz istállónak szüksége lenne mindkét cég pénzére.
Todt Prost-tal való tárgyalásán kiderült, hogy Trulli túl drága, de a Ferrari francia csapatfőnöke reméli, hogy meg tudnak állapodni. Ha ez nem sikerülne, még mindig szóba jöhet Alesi.

CiaO
Chris

Kopasz Creative Commons License 1999.06.17 0 0 865
A Ferrari-Schumacher-Irvine témában azt azért figyelembe kell venni, hogy a csapat vezetése tisztában van azzal, hogy egyéni VB-t nyerni azért Schumacher inkább esélyes. Ezért is vették meg annyi pénzért. Schumacher viszont nagyonnokosan nem zárkózik el az elől, hogy ha úgy alakulnának a dolgok, akkor hajlandó Irvine-t segíteni másodikként. Lehet, hogy nagyképű a fiú, de én pl. Hakkinentől ilyesmit nem hallottam....
Alejandro! Szerintem a Ferrari még nem a legjobb kocsi a mezőnyben. Bizonyos pályákon a jelenlegi versenyzőkkel talán jobb, mint a McLarenek, de vannak pályák (Barcelona), ahol nem rúghatnak labdába. Mindenesetre egyre inkább fel tudják venni a lépést, ezért lesz jó az idei szezon (remélem).

Üdv: Kopasz

Chris99 Creative Commons License 1999.06.17 0 0 864
Azért azt nem lehet mondani, hogy Monacoban Irvine-nak hagynia kellett Schumachert nyerni. Schumacher élete legjobb rajtja után úgy elhúzott a többiektől, hogy csak azt kellett figyelni a verseny első felében, hogy hány tizedmásodpercet ver a mezőnyre körönként.

Puff neki!
Magny Cours-ban a tesztek folynak. A Ferrari boxban tegnap a legtöbbet emlegetett név Jarno Trullé volti. Jean Todt tárgyalt is a közép-olaszországi pilóta jelenlegi csapatfőnökével Alain Prost-tal az esetleges átigazolás költségéről. Ennyit erről, mármint hogy kinek mi a tulajdona.
A Ferrari egyébként próbálgatja az új (szerényen szuper-nek titulált) motorját, valamint a 195-ös sz. új futóművét.

CiaO
Chris

Előzmény: alejandro_magno (862)
free Creative Commons License 1999.06.16 0 0 863
Hello!

En ezt nem egeszen igy tudom. Mar lattam valahol a rajzot a paja tervezett nyomvonalabol, es abban benne volt 1 kanyar a nagy ovalisbol.

Előzmény: Poedle B. (859)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.16 0 0 862
Van egy olyan megérzésem, hogy A Ferrari vezetése most fogja kinyílvánítani, hogy a Ferrari nem Schumacher tulajdona, o csak egy alkalmazott. (Mondta már ezt Ron Dennis is Sennának, vagy éppen Frank Williams Mansellnek.) A Ferrari (FIAT, Lancia, Alfa Romeo, Maserati) elso számú piaca mégiscsak Olaszország, így ha van egy versenyképes talján tehetség, akkor igenis bele kell az egyik vörös torpedóba ültetni! Egyébként ha Schumacher csinál még egy-két ilyen hibát, mint a kanadai, akár szedheti is a sátorfáját, hiszen a Ferrari most valószínuleg a legjobb autó, ilyenkor pedig az olasz csapat egycsapásra nagyon gogössé szokott válni...
Nem tudom, néztétek-e, hogy MSch-nek az a + 5 pontja azért van Irvine-hoz képest, mert Eddie Monacoban és Barcelonában nem szállhatott versenybe az elott futó Schumacherrel, sot Spanyolországban még a rajtnál is el kellett engednie az írnek a nem is valami jól rajtoló germánt...
Előzmény: Chris99 (860)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.16 0 0 861
Podle B. polgártárs, olvasgasd kicsit lejjebb a beírásokat.
Montezemelo Ferrari főnök ma nyilatkozta Irvinról, hogy el kell ismerni a képességeit, azt is, hogy tartja magát ahhoz, amiért felvették (másodhegedűs), de mindez nem jelenti azt, hogy jövőre is ő fogja vezetni a második számú kocsit. Hát jó: vezesse az elsőt!

Nem lehet, hogy az egész csak arról szól, hogy felpezsdítsék az életet kissé az F-1 körül, nekem gyanús ez az Ecclestone gyerek...:)
xpt

Előzmény: Poedle B. (859)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.16 0 0 860
Én úgy tudom, hogy M. Schumacher nem szeretne maga mellé olasz versenyzőt. Ezért szerepelt az ő általa készített listán Irvine (mert nem akarja, hogy elmenjen mellőle), Alesi, Panis, Diniz, Coulthard.

CiaO
Chris

Előzmény: alejandro_magno (857)
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.16 0 0 859
Hali !

Indianapolisban a nagy ovalis palyanak csak egy egyenes szakaszat fogjak felhasznalni, amugy az ovalison belul epitenek ki egy, az F1-nek megfelelo nyomvonalat. Azert kivancsi leszek ra...

Poedle B.

Előzmény: Chris99 (858)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.16 0 0 858
Forma-1 a tőzsdén.
"Meg merem kockáztatni azt az állításomat, amely szerint 2001 előtt a tőzsdén vagyunk."- nyilatkozta Bernie Ecclestone egy sportlapnak. A Forma-1 főnöke az Eurobond-kötvényeivel tőzsdeképességet jelentő 1,4 milliárd dollár tőkére tett szert. "A kötvény volt az első lépcsőfok, most már nincs több kérdőjel", jelentette ki a Ecclestone.

Másik bejelentése, miszerint a következő évben az új beiktatott verseny, az USA Nagydíj Indianapolisban lesz. "Kína nem megy." - nyilatkozta.

Pedig nagyon szerette volna Kínába elvinni a Forma-1-et. Milyen lesz Indianapolisban?

CiaO
Chris

alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.16 0 0 857
Szegény Palik Lacika! Vajon hányszor kiabálja majd magát el a jövo évi futamokon, hogy hová tunt ...
Damon Hill valószínúleg nem akar úgy járni mint a papája, akin 73 és 75 között csak nevettek ill. sajnálkoztak a szurkolók, látva, hogy mennyire nem versenyképes az akkori új generációval.
De Mansell sorsa is into példa lehet, hiszen a Brit Bulldogot Ron Dennis két futam után kirúgta 95-ben, mivel a mezony közepén körözött és kritizálni merészelte a McLarent. Jobb ez így, talán még a Hungaroringen, vagy Spa-ban összejön Damonnak egy utolsó gyozelem...

Irvine valószínu McLarenhez igazolása máris beindította a körhintát:
Fisichella lenne a Ferrari másik versenyzoje, helyére Trulli kerülne a Prosttól, Prost úgyis arra vár, hogy honfitársát Sarrazin-t benyomja az egyik kocsiba ...

Hill helyére még bárki kerülhet, de SZVSZ a Magyar Nagydíjra már meglesznek a fo esélyesek.

Poedle B. Creative Commons License 1999.06.16 0 0 856
Sorry, nem akartam Hillt fikazni, megis sikerult :-( A vilagbajnok, az vilagbajnok, nyilvan nem veletlenul ert el ilyen eredmenyt. Meg egyszer elnezest, nem akartam senki megbantani !

Poedle B.

Előzmény: Degeczi (855)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.16 0 0 855
Tenyleg a legjobb auto lehetett akkor a Williams. Azt viszont nyilvan nem gondolod komolyan, hogy a mostani fasult produkcio barmit is jellemez a 4 (vagy mennyi) evvel ezelotti kepessegrol.
Ugy emlekszem pl. Piquet is versenyzett teljesen leeresztett, nagypapas stilusban.
Előzmény: Poedle B. (854)
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.16 0 0 854
Nem meglepo.
Azert megiscsak furcsa, hogy ugyanabban az autoban az 1 GP gyozelemmel rendelkezo Frentzen csak sokkal jobban nyomul, mint a vilagbajnok Hill ! Ebbol szamomra csak az derult ki, hogy a Williams akkoriban tenyleg verhetetlen volt, _szinte_ barki tudott volna vele nyerni...

Bye

Poedle B.

Előzmény: Chris99 (853)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.16 0 0 853
És mi a véleményetek a ma már hivatalosan is bejelentett Hill jövő évi visszavonulásáról?
Már tavaly sem voltak nagy eredményei (Spa-ban úgy nyert, hogy Jordan utasította R.Schumachert, hogy hagyja nyerni), így érthető a lépése, bár a Jordan-autók sem voltak túl jók.

Ki kerül a helyére?

CiaO
Chris

Chris99 Creative Commons License 1999.06.16 0 0 852
"Ezt" Schumi már az év elején elmondta, mikor egy hosszabb interjút készített vele az RTL az idei év lehetséges kimeneteiről latolgatva. Igaza van. Ha Irvine-nak megy jobban a szekér, akkor miért ne segíthetné őt? Ahogy a kanadai futam után állnak (34, 30, 25), még minden lehet. Becsülöm azért, mert ezt nyilvánosság előtt ki merte mondani sokakat meghökkentve.

Sőt azt is mondta, hogy Hakkinen vezetési szintjét abszolút konkurensnek tartja, de hozzáfűzte, hogy kíváncsi lenne arra, hogy mi lenne a verseny eredménye, ha teljesen egyforma autóban köröznének. Arra Én is!

CiaO
Chris

Előzmény: Degeczi (851)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.16 0 0 851
Ez aranyos.
(Ha Irvine gyorsabb Sch-nal, akkor utobbi hajlando a no.2 szerepet felvallalni)
MaCS Creative Commons License 1999.06.15 0 0 850
Halihó!
Köszi, asszem, erre emlékeztem én is!

Üdv: MaCS

Előzmény: Chris99 (848)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.15 0 0 849
Szivesen es koszi! A riporteri felkerest termeszetesen vallalom. :-)))

A Merci 55-ben sem azonnal vonult vissza, valoszinuleg most is kihuzzak ev vegeig.
Szerintem is izgalmas ideb az F1: az utobbi evtizedekben (!) a hatodik verseny utan mar elhuzott 1 v. 2 ember a messzi kodbe a tobbiek elol. Most meg ...
A pace car csak azert engedte el vasarnap azt a bizonyos versenyautot, mert a boxbol kilovo sunyi Zanardi bevagott ele. Honoraltak is a birak az attrakciot egy 10 mp-es buntetessel.

A Toyota meg a Sauberre kacsintgat. Alesi kaphatna egy utolso VB lehetoseget toluk, a masik pilota pedig alighanem ferde szemekkel fog (ra) nezni. :-)
Frank Williams meg kijelentette, hogy Zanardi 3 eves szerzodeset nem fenyegeti veszely, a csapat autoin kell javitani. Furcsa. Williams olyanokat menesztett, mint Hill, Mansell, Patrese, Zanardi meg lassu es hibat hibara halmoz ...

Chris99 Creative Commons License 1999.06.15 0 0 848
A következőt találtam a Safety-Car-ra vonatkozó szabályzatban:
A Safety-Car, korábbi nevén Pace-Car, egy a versenybírók által beküldhető felvezető autó, amelyet abban az esetben küldenek be a pályára, amikor a pályán nem a normális versenyhasználat áll fenn. Pl. felvezetőkör, baleset után, a verseny akadályoztatva van pl. időjárás-változás bekövetkezte. A Safety-Car sárga figyelmeztetőjelzéssel van ellátva. A bekapcsolt figyelmeztető jelzés veszélyre figyelmeztet, ezalatt a jelzés alatt előzni tilos. A figyelmeztető jelzés kikapcsolása után csak a start-cél-vonal átlépésével indulhat újra a verseny.

Ehhez képest, ha emlékzetem nem csal, akkor az ausztrál futamon történt, hogy Villeneuve megpördülése után a bejövő Safety-Car után megjelent Zanardi, aki egy ideig habozva mögötte ment, majd egy idő után megelőzte (mintha a boxból kapta volna az utasítást, hogy menjen el mellette). Erről nem volt semmi hír, hogy ez a tett Zanardi részéről szabálytalan volt-e vagy sem. Vagy csak akkortól nem lehet a Safety-Car-t (SC) kikerülni, miután a versenyben első helyezett ér közvetlenül a SC mögé? A versenyben vezető pilóta SC beállta után viszont senki senkit nem előzhet, tehát a SC utáni sorrend nem a valóságos sorrendet mutatja. Biztos, hogy a fent említett szabályzat ennél bővebb, s annak ismeretében viszont abszolút nem lenne kérdés a kérdés.

CiaO
Chris

Előzmény: Kopasz (847)
Kopasz Creative Commons License 1999.06.15 0 0 847
MaCS!

Én úgy tudom (bár a szabályokat nem ismerem részletesen), hogy a pace-car mögött mindenféle előzés tilos, a lekörözés is előzés. Az igaz, hogy a pace-car igyekszik úgy bemenni, hogy lehetőség szerint az első helyezett menjen mögötte. Ezért lehet, hogy elengedi a többieket addig, talán úgy, hogy addig nem villogtatja a fényeit? Jó lenne tudni a szabályokat. Ha jól emlékszem a mostani versenyen is mentek lekörözöttek a helyezett versenyzők között a pace-car mögött. De lehet, hogy rosszul emlékszem.

Üdv: Kopasz

Előzmény: MaCS (844)
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.15 0 0 846
Hali MaCS!

Tenyleg a Palikek hulyesege volt, a PC mogott _tilos_ az elozes. A pace car max. ugy engedhet el egy autot, hogy az kozvetlenul _elotte_ er ki a boxutcabol ! Asszem legalabbis igy van...

Ciao

Poedle B.

Előzmény: MaCS (844)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.15 0 0 845
Trulli úgy nyilatkozott, hogy próbálta a rosszul rajtoló Frentzent belülről kikerülni, így kénytelen volt a fűre menni, minek következtében megcsúszott és vitte magával a többieket. Ezért nem érti Alesi kirohanását ellene.

Szakértők szerint most aztán megmutatkoztak a versenyen azok a problémák az FIA szabályzatában, jelesül a bordázott gumik, a féktárcsák vagy bármilyen alkatrész, tartozék mérete, amiken a jövőben változtatni kell. Niki Lauda szerint, mivel egyforma szabályok vonatkoznak a csapatokra, így egységesen kell fellépniük Max Mosley ellen a már többször elodázott tárgyaláson, nem csak egy-két pilótának vagy csapatnak.

Frentzen még a verseny előtt mondta Kai Ebel-nek, hogy a verseny végéig előjöhetnek olyan anyaghibák (az ő esetében most a túl vékony féktárcsa, amely eltört a Jordan-ben), amelyek kieséseket okozhatnak. És tessék!
Szegény Frentzen!

A Le Mans-i versenyt fogja kihagyni a Mercedes a tudott dolgok miatt. Egyébként milyen örömmel adta elő Norbert Haug Hakkinen győzelme után a Mambo Nr. 5 c. számot (kissé "fáradtan?").

CiaO
Chris

Előzmény: alejandro_magno (841)
MaCS Creative Commons License 1999.06.15 0 0 844
Halihó!

Én valami olyanra emléxem, hogy a pace car mögött a tényleges sorrendet kell kialakítani. Nem 1x láttam már olyat, hogy a PC direkt elenged egy versenyautót, hogy az hátulról csatlakozzon a sorhoz.
Persze lehet, hogy ez csak palikék egyik negyobb baromsága volt, de ezt ők is mondták.
Ha valaki többet tudna erről, világosíccson má lécci fel!

Nem tekinthető meg a Neten a Merci repülése?

Üdv: MaCS

Előzmény: Kopasz (838)
X polgártárs Creative Commons License 1999.06.15 0 0 843
alejandro polgártárs, te nagyon amatőr vagy :)))))) (szóval vicc volt)
Wow this rewld! 1 szavazat tőlem, ha esetleg autóverseny kommentátornak mennél!
tisztelettel:
x polgártárs
Előzmény: alejandro_magno (841)
Poedle B. Creative Commons License 1999.06.15 0 0 842
alejandro_magno!

Koszi a sok uj infot, nagyon erdekesek !
A Merci tenyleg _teljesen_ kiszall az autosportbol ? (En ugy hallottam az RTL-en, hogy csak LeMans-t hanyagoljak)
Mindent osszevetve az idei F1 szezon mar most sokkal izgalmasabbnak igerkezik, mint a tavalyi !!! Ez pedig nekunk, nezoknek, csak jo lehet :-)))

Előzmény: alejandro_magno (841)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.06.15 0 0 841
Szasztok!

A Toyota es a BMW mas-mas taktikaval indultak, ill. az egyes autok taktikai kozott is volt kulonbseg, de altalaban elmondhatjuk azt, hogy a BMW a inkabb lassabban, de biztosabban elvet kovette, mig a Toyotasok mentek ahogy birtak. Bergerek rogzitett ideju korei azutan eredmenyesebbnek bizonyultak: jol konzervaltak a gumikat, fekeket, futomuveket. A BMW-sek nem elozgettek idegesen, hanem szepen elengedtek a vesztukbe rohanokat, illetve turelmesen koroztek le a sportkupekat. (Nem lehetett konnyu Dalmast es Martinit, akik az F1 hires kakaskodoi voltak, erre a "nemetes" taktikara.) Persze az, hogy a BMW es a Toyota Le Mans-ban kiutessel gyozott, nem jelenti azt, hogy az F1-ben is azonnal kiralyok lesznek - gondoljunk csak a Peugeot-ra, vagy a CART-kiraly Hondara. Viszont mindharom dobogos "vasalon" Michelin gumik voltak. Ez mar tobb, mint erdekes, es nem art, ha felidezzuk a negyedszazaddal ezelotti esemenyeket: a 70-es evek kozepen a francia autoipar fo reprezentansa a Renault ugy dontott, hogy bo fel evszazad tavollet utan visszalep az autoversenyek csucskategoriajaba. Gumigyartonak partneruket a francia gumioriast valasztottak, foprobaszinternek pedig a Le Mans-i versenyt jeloltek ki. A versenyt megnyertek, az F1-ben is megjottek a sikerek es mindenki a Renault turbomotorjat utanozta le. Persze gyari alvazzal nekik sem sikerult megnyerni a VB-t. A modern F1 elso szamu torvenye, hogy vilagbajnoksagot csak az Angliaban levu kis manufakturak (Williams, McLaren, Benetton, stb) nyerhetnek. (Leszamitva a Ferrarit.)
A Michelin persze mindig valasztott maganak egy csucsistallot is: ez eloszor a Ferrari, majd a Brabham (itt mar 83-ban talalkoztak a BMW-vel egy VB cim "urugyen"), vegul a McLaren lett. A Michelin-BMW-Williams egyuttmukodest latszik alatamasztani az is, hogy a Berger bajorjai a szokastol elteroen (lasd Honda tesztcsapat az iden) teljesen titokban tesztelik az autot a BMW jol orzott tesztpalyajan. A Michelin gumikon suhano Williams-BMW akar mar jovore a csucson lehet, foleg ha a Mercedes visszavonul az autosporttol. A hetvegi balesetek nagyon hasonloak voltak ((f)elszallasok szelarnyekbol kilepve, szaltosorozatok, szetrepulo tormelekek) ahhoz a 44 evvel ezelotti balesethez aminek kovetkezteben a Mercedes tobb, mint 30 evig szuneteltetett mindenfele versenyzest es a svajciak beszuntettek az autoversenyeket orszagukban. Ha a mostani balesetek valamelyike egy tribun mellett kovetkezik be, akkor alighanem szo szerint patakokban folyt volna a nezok vere...
Lehetetlen volt nem eszrevenni Ron Dennis gondterhelt abrazatat az egesz kanadai verseny alatt es Norbert Haug sem birta ki a stresszt anelkul, hogy leitta volna magat (lasd RTL F1 osszefoglalo).

A hetvegen latszott az a plusz 15 loero es minusz 10 kilo ami a Ferrari motoroknal megjelent. A Ferrari es a McLaren mostanra kb. egyforma gyors lett. Schumacher azt nyilatkozta, hogy mivel evente egyet szokott hibazni, remeli ezzel megvolt az idei adag.
A verseny hose azonban tenyleg Irvine volt, aki most mar valoszinuleg hozni fogja Nigel Mansell keson ero zsenijet es eroszakos erdemenyesseget. Igaz, hogy a szepen korozgeto Irvine-t az a Coulthard hozta ki a beketuresbol, akinek a helyet az eszakirnek igertek. Eddie es David eddig sem nagyon szerettek egymast, ezutan meg inkabb ossze fognak csapni. Ez azert lehet veszelyes Irvine szamara, mert o vasarnap ota SZVSZ a VB cim komoly eselyese, hiszen Sch is hibazhat, lassan az o autojanak is el kell romlania es a Hakkinen-Schumacher kakaskodasok is Eddie malmara hajthatnak a vizet: MSch most sem ment volna idegessegeben a falnak, ha nem lett volna olyan kozel hozza Hakkinen.

A verseny negativ hose nekem a tavalyi kanadai versenyen mar "murepulo" Wurz volt, aki a rajt utan szepen kitolta Trullit, aki onhibajan kivul magaval vitte Alesit es Barrichellot, pedig ez a harmas sok erdekes percet okozhatott volna nekunk nezoknek. Az osztrak fiu valoszinuleg repulni fog ev vegen, mert Fisichella fenyevekkel jobb nala. A Ferrari helyeben en GianCarlot ultetnem a masodik kocsiba. Trulli pedig alighanem DeCesarist tekinti kovetendo peldanak.
Frentzen fekei bizonyitottak a RTL elorelatasat: Kai Ebel ugyanis egy fektarcsaval a kezeben magyarazta a verseny elott, hogy milyen nagy igenybevetelnek vannak ezen a palyan a fekek kiteve.
Az a bizonyos fal pedig valoszinuleg az idei 4 barazdas elso gumik miatt is szedte az aldozatokat.
Coulthardot a boxban tortent sebessegtullepes miatt buntettek 10 mp-re.

Poedle B. Creative Commons License 1999.06.15 0 0 840
Amikor a Toyota defektet kapott, a BMW mar igencsak vezetett. Egyszeruen jobbak voltak.

Hali

Poedle B.

Előzmény: Chris99 (839)
Chris99 Creative Commons License 1999.06.15 0 0 839
Ralf Schumachernek igencsak drága "mulatság" volt a kanadai kiruccanás. Keményen 21.500 USD pénzbüntetést kapott. Egyszer azért, mert a tréningen 120km/h-val ment 80km/h helyett, ez a vétsége 11.500 USD-ba került. A másik 10.000 USD kifizetése pedig akkor vált esedékessé, amikor az időmérő edzésen kicsúszása után a pályán keresztül átrohant a boxba tartalék autójához, hogy egyáltalán kvalifikálni tudja magát a versenyre. Rajta kívül még pár pilótának a zsebébe kellett nyúlnia, mivel a pályán mentek keresztül a boxba: M. Schumacher, D. Hill.

A Le Mans-i 24 órás versenyen nem fog többé autót indítani a Mercedes, ezt ma reggel hallottam az egyik német adón. Szegény Toyota csapat jól kiütötte magát (illetve a gumidefektek), ezért tudott nyerni a BMW (azért jók voltak, nemcsak a Toyota pechsorozatának köszönhetik eredményüket).

CiaO
Chris

Kopasz Creative Commons License 1999.06.15 0 0 838
Én arról olvastam, hogy Coulthard a nagy lendületben előzött egyet amikor bent volt a pace-car. Olyankor meg lekörözni sem szabad. Ezért kapta a büntetést.

Üdv: Kopasz

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!