A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ha jól ismerem fel ezt a gépet, akkor ezt 2 hete hétvégén egy túra alkalmával kicsit lezúzták.
bsanya5 nicken ír a srác. Egy pótos előzésébe kezdett a csapatuk, páran el is mentek mellette, amikor kitette balra az indexet. Erre a mögötte jövő srác (Rezorr) elvette a gázt, míg ezt mögötte bsanya5 nem látta és bő gázzal előni akart. Hátulról belement Rezorr-ba. a többit el lehet képzelni...
K1200RT-ről még nem találtam árinfót...még az sem biztos mikor lesz megvehető...de akkor már ugye az új FJR-hez kéne hasonlítani...meg talán újabb PanEurópa is lesz, talán?
RT:
Tartós sebesség: a 180-at lazán kirázta magából, nem hinném h a 200 probléma lenne tartósan. De megkérdezem ilyen tulajdonos barátomat...ja csak annyit mondanék ZZR és Hayabusa után ült át, szóval vsz nem volt gond a végsebességgel-tartós sebesség maximummal.
ABS:autóban is örök vita, mégis ma már szinte eladhatatlan egy új autó nélküle, persze erre lehet mondani marketing....de a statisztikák alapján az átlag autósnak jó az ABS....és ez szerintem motorosokra még inkább igaz...
Szerintem egy K1200RT a méltó vetélytársa az említett japó gépeknek.
A Pan és az FJR simán megy tartós 200km/h+ -t minden gond nélkül míg egy R-es BMW nem hinném, hogy örülne neki;)
A kardán míg az "igénytelensége" miatt + pontokat szerez a negatívot érdemlő kardánreakciójával viszont inkább 2- -t;)
ABS ez komoly "vita"kérdés lehet, hogy most kell-e vagy sem...egyik haverom elemezgette nekem nemrég, hogy amíg egy autó kereke ABS-es fékezés közben le-le blokkolhat kicsit addig motoron nem, mert akkor pont semmi értelme nem lenne, ha meg a blokkolás határ előtt beavatkozik akkor egyértelműen hosszabb (bár biztonságosabb:) egy fékezés mondjuk 200-ról 100-ra, ha kijön eléd előzni egy Trabant a pályán;) Szóval nagy kérdés, hogy jó-e, mert az ember az esetek 99%-ában érzi, hogy mik a biztonságos fékezés határai, csak vészhelyzetben tépi úgy rá az ember, hogy elperecelhet...szerintem:)
Nagyon szép lett az Adventure, bár egy kicsit engem mintha emlékeztetne egy szörnyre!;) Pont tegnap néztem az Alien-t és ahogy megláttam ezt a képet pontosan a királynő ugrott be a filmből, lehet hogy hülyeséget írok, de szerintem kicsit hasonlítanak egymásra, főleg a plexi íve!
Hogy én is hozzászóljak egy kicsit, nekem is pontosan ezek voltak a benyomásaim, amit még egyszer kiemelnék a soraidból, az az hogy aszfalton hihetlen jó a futómű, tényleg nagyon király, és hogy egy kicsit a régebbi 1150GS-ról is szó essen, a BMW az 1200GS-en pont azokon a dolgokon finomított ami nekem speciel az régebbin nem tetszettek, a motor kevésbé vibrál, alapjáraton sem rángat el annyira jobbra és ballra, de amennyire kimozdul annyi meg pont kell, kevesebb vibráció és kimozdulás már fillingtelenné tenné és a súlyából jelentőssen lefaragtak, teljesen olyan érzésem volt mintha egy BIGet terelgetnék, de persze sokkal több pacival!;)
Nem akarom nagyon bő nyálra engedni ;), de tényleg tökéletes, ha csak aszfaltba gondolkodnék, biztos hogy ezt venném, de mivel szoktam offroadozni is, ezért nekem nem jöhet szóba, na meg ottvan az agyon komputerizált elektronika is, na ez sem jön be, de csak azért mert ebből a fizetésből, amivel rendelkezem nem biztos hogy egyhamar kitudnék spórolni valami akármi kis bizbasz alkatrészt is ha esetleg elromlik! Ice
Hello! Kosz, h beneztel! Igen, nem olcso, de ha a szolgaltatasait nezzuk, akkor mar -szerintem- megeri.
Hasznaltan azert eleg jo mocikat lehet kifogni, lasd pld Hori motorjat...hasonlo aron mennek a VFR-ek pld!
De errol O biztos tobbet tud...
Lasd tegnapi hirdetes (igaz meg nem adta el:)
Nem szivesen, de megválnék féltve őrzött kincsemtől: VFR750 (RC36), 1996, 46000 km, piros, K&N, Dynojet, kevlár vég, markolatfűtés, új gumik, fém fékcső stb. Ára 1.200 eFt.
Én a BMW-ket és a Ducati-kat úgy nézem, hogy -1M az árából és akkor lehet kb. reálisan elhelyezni őket a motorpiacon, amíg ennyibe kerülnek nálam szóba nem jöhetnek;)
1milla+ -t fizet az ember csak a márkanév miatt...
Mint ex BMW tulajdonos, leginkább a világítással kapcsolatos tapasztalatokat hiányolom. Bár gondolom, hogy nappal tesztelted a motorokat.
Arra lennék kíváncsi, hogy az 1200GS-en már kiegészítő fényszórók nélkül is lehet látni valamit az útból, vagy a fényszórója csak dísz, mint a korábbi GS-eken? :))))
A BMW endúrók egyik gyenge pontja a világítás szerintem.......