Nem biztos, de úgy látom ez a szalki öböl felett van. Amikor arra jártam, még a rávezető vasúti pálya részben meg volt. Nem tudom, hogy azóta felszedték-e?
Arra gyanakszom (nem értek hozzá, tehát könnyen lehet, hogy ostobaság), hogy a kapukra a monszun miatt van szükség. Úgy hallottam, hogy nagyon tud változni a folyók vízhozama. Algériában láttam, hogy néhány óra alatt 5-10m-t emelkedett majd csökkent a vízszintje egy kis pataknak 12 órán belül! Kisvíznél át lehetett lépni ezeket. Amíg ott dolgoztam az egyik eső elvitt egy nagy, rácsos vasúti hidat. Ez biztos. Állítólag 30 km-t sodorta magával az ár.
Az agyonhajtott motorok füstölnek. Nagy teljesítmények lehetnek bennük. A másik, amit néztem, hogy vagy hidraulikus vagy elektromos rásegítés lehet a kormányoknál. Az ujjával pörgeti és a fene tudja végállástól végállásig hány kör lehet. A mechanikus kormánylapát is jó. Lábbal igazgatja.
Előfogat nem volt, de talán nem is kellett volna, hiszen jól látszik, hogy a bárkák szinte "üresek", alig van merülésük. Gondolom azért, mert a szállított cucc nem súlyos, hanem inkább terjedelmes.