Keresés

Részletes keresés

lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1131
Juhíj! Valami faszányos kódot írok most. Még nem merem elindítani! :DD
De definietly rájöttem néhány dologra, végre! :))
Gaia Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1130
Igen, le is toltottem egyszer, de meg nem hasznaltam. Jo? A forras a VICE-on alapul, annyit tudok... Ki kene mar talalnom valami jo konfigot file transzferre mert ahogy most csinalom, az szinte fajdalmasan korulmenyes... :-/
Előzmény: bubis (1129)
bubis Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1129
Apropo 1541 emulacio. Ezt ismered?

http://members.surfeu.fi/1541/

Andras

Előzmény: Gaia (1121)
bubis Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1128
color burst: Egyebkent bocs, te irtal rola nem Gaia! Rosszul emlekeztem.
Előzmény: TLCCNS (1122)
bubis Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1127
Ok, koszi!
Előzmény: lavinaGOTU (1125)
bubis Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1126
A színhibára az a magyarázat...

Koszi!

> Egyebkent a $ff1e is nagyon ...

Már mondtam, a téma egyszerű XOR $ff ...

Szerintem a dolog nem ilyen egyszeru, illetve szerintem nem is igy mukodik. Mint mondtam eloszor azt kellett irnom, amit ott a $ff1e-bol olvasnek, csak a masodik irasnal volt mas a viselkedes es ott sem XOR #$ff szerint voltak a dolok.

Andras

Előzmény: TLCCNS (1122)
lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1125
Írtam Neked a +4W-n, hogy a Gotu Megadisk II.-n van az A oldalon... :)
Előzmény: bubis (1124)
bubis Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1124
Bubis, a keretbontással kapcsolatban kérdezd Crownt- ő csinálta a 5 magicsben ezt.

:) Szvesebben jonnek ra magam a dolgokra. De az emlitett progit megneznem, csak nem talalom.

Andras

Előzmény: lavinaGOTU (1119)
Gaia Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1123
Mint azt irtam egyszer, tudok kolcsonadni egy C16-ot 1541-II-vel plusz 64k-s bovitovel (magno is a mazochistaknak)... Igazabol maradhat Nalad egy darabig, ha vigyazol ra (az elso C16-om) :-)
Előzmény: Timna (1120)
TLCCNS Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1122
> Egyebkent a $ff1e is nagyon erdekesen viselkedik: ha csak ugy akarod atirogatni, hogy minden ugyanugy maradjon, akkor eloszor azt az erteket kell beleirnod amit ott olvasnal, viszont masodjara valami egeszen mast. Meg nincs eleg sok tesztadatom, hogy rajojjek a logikajara, de mintha a masodik irasnal $20-al (vagy $28-al?) kisebb erteket kellene bele irni. Hogy mi van a harmadik es a tobbi irassal, azt meg nem tudom.

Már mondtam, a téma egyszerű XOR $ff: az írott érték valószínűleg invertereken jut el a regiszterig, az olvasott pedig direktben jön ki a regiszterből. ...Hogy miért, azt nem tudom, de próbáld ki.

A színhibára az a magyarázat, hogy a PAL szabvány úgy néz ki, hogy minden sor legelején van egy rövid rész, amit PAL color burst-nek hívnak. Ez egy Plus/4-es viszonylatban pár karakter hosszú szakasz, a sornak még azon a területén amit nem látsz (a sor legelső néhány pozíciója). A TV vagy videomonitor PAL színdekódere minden sor elején erre szinkronizál rá, hogy meg tudja jeleníteni a színeket. Ha a bursttel történik valami, a sor színe nem lesz jó.

Még egy dolgot tudnod kell: PAL-ban a színsegédvivők fázisa minden sorban ellenkezőjére vált (ezt még anno arra találták ki, hogy kigolyózhassák a TV-átvitelben jelentkező fázistorzításokat... régi történet). Ennek megfelelően, a TED is minden sorban ellenkezőjére váltja a PAL két színkülönbség-jel és természetesen a burst polaritását is. Na most: ha egy sor elején elhiteted a TED-del, hogy ő az eggyel korábbi, vagy későbbi sorban jár, vagy egyszerűen megakadályozod abban hogy eldöntse hogy "új sor következik" ;-), akkor a TED rosszul fogja megítélni az adott sor szín-polaritását, azaz a PAL szempontjából rossz polaritással megy ki a színjel. Ránézésre ezt úgy tudod megállapítani, hogy a TV-n az adott sorban "inverzre" váltanak a színek (zöldből bíbor lesz és fordítva, a PAL-ban alkalmazott YUV színtér szerint).

L.

Előzmény: bubis (1118)
Gaia Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1121
Most olvasom pont, hogy Crown-nak lefagy a Yape 1541 emulacioval, miutan tolteni kezdene a D64-bol. Tapasztalt meg valaki ilyet?
Timna Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1120
én meg rájöttem, hogy tök hülye vagyok a témához, valamint a régi plusit nem tudom már használni. se tv nincs, se sem a 1541 nem műxik...
úgyhogy számomra marad az emulátorban dolgozgatás, pár egyszerű de 5letes effekt...
Előzmény: lavinaGOTU (1119)
lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1119
ehehhe... Rájöttem, hogy végig kell járnom ugyanazt a fejlődési utat, amit a nagymesterek megtettek. Ez abból áll nálam, hogy meg akarok csinálni sok olyan effektet,amit annakidején nem tudtam. Ennek az az eredménye, hogy állandóan azon töröm a fejem, hogy hogy lehet megcsinálni ezt-azt, és hogy hogy lehetne kicsit többet kihozni belőle... :D

Na hát majd meglátjuk...

Bubis, a keretbontással kapcsolatban kérdezd Crownt- ő csinálta a 5 magicsben ezt.

bubis Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1118
Egyebkent amit csinaltam, az nem a klasszikus C64-es DMA delay, az biztos! Mert ott egyszeruen csak korbe megy a kepernyo, nekem viszont elojottek a karakterek a 1000-1023 tartomanybol!

Szoval eloszor sikerult a kepernyo jobb oldalan a keretet egy utana ket karakterrel szelesitenem, de nem badline-os soron. Ott meg nem probaltam. Utana megcsinaltam, hogy bal es jobb oldalon legyen egyszerre 1-1 karakterrel szelesebb. Az utobbinak volt egy olyan mellekhatasa is, hogy az a rasztersor kapott egy narancssarga arnyalatot. Valszeg arrol van szo, amit Gaia is modott, elcseszodnek a szinek. (Kifejtened, hogy mirol van itt szo!)

Egyebkent a $ff1e is nagyon erdekesen viselkedik: ha csak ugy akarod atirogatni, hogy minden ugyanugy maradjon, akkor eloszor azt az erteket kell beleirnod amit ott olvasnal, viszont masodjara valami egeszen mast. Meg nincs eleg sok tesztadatom, hogy rajojjek a logikajara, de mintha a masodik irasnal $20-al (vagy $28-al?) kisebb erteket kellene bele irni. Hogy mi van a harmadik es a tobbi irassal, azt meg nem tudom.

Andras

Előzmény: bubis (1114)
bubis Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1117
Khmmmm, my->me. :)
Előzmény: bubis (1116)
bubis Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1116
Hi Luca!

I have to work hard but I probably will be on it during the day. But do not expect good english from my, please! :)

bubis

Előzmény: LucaFIRE (1115)
LucaFIRE Creative Commons License 2003.05.16 0 0 1115
Ok, let decide a stable +4 IRC channel, but someone should regiter it. Let choice the same server of the famous #c-64 channel:

Server: irc.stealth.net
Port: 5552
Channel: #Plus4

Wadda ya think about? ;)

Előzmény: MurphyGS (1071)
bubis Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1114
Friss, ropogos:
1) Sikerult keretet szelesitenem $ff1e babralassal.
2) Ugyanigy DMA delay is ment ugy 20-30 karakternyit.

Mindketton meg nyilvanvaloan sokat kell dolgozni, hogy hasznalhato is legyen valamire, de ment a dolog.

Andras

bubis Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1113
Bocsi, a jo link.
Előzmény: bubis (1112)
bubis Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1112
Szia Tomcat!

A multkori Flag-en majdnem beadtam a Heartfixer utolso effektjet a C64 compora zene meg minden nelkul, hogy ne csak egy progi legyen, de lebeszeltel. Lehet, hogy nem is emlekszel! Megcsinaltam a Forever-re normalisan es elso lett a wild compon. :) (Azert wild, mert a plusziban ugye alpban nincs SID. :))

bubis/RSC

Előzmény: corporal (1109)
lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1111
jesszusom mik vannak pluszira!!!! :O

tyúknyúzó!

lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1110
Helloka! :)

Ismerlek már? :) Mostanába' sokat ittam... lehet kiesett, de rémlik valami a távoli múltban, mintha,, ehh világosíts fel.

Az oldal király!

---------------
1 jó hír: Úgy hallom STEVE-től, hogy Unreal is nagyon belelkesült... :) debrecen rulez
---------------

Előzmény: corporal (1109)
bubis Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1108
Ha megnezed, ne felejtsd el a Yape-ben bekapcsolni a SID emulaciot!
Előzmény: ebux_ (1103)
bubis Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1107
Most miert kellet lebuktatni! Nem tudtad volna tartani a szad! :))))
Előzmény: Gaia (1105)
lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1106
na sejtettem én, hogy ilyesmi áll a dolog mögött. Ilyent nem is lehet csinálni Plusz4en... :)
Előzmény: Gaia (1105)
Gaia Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1105
Van egy titkos emulator API, amivel lehet Direct3D-t programozni, de csak bubisnak arultam el :-))))
Előzmény: lavinaGOTU (1104)
lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1104
pedig igazán azt érdemes megnézni ám! le is estem a fotelről, amikor először megnéztem az emun. Gondoltam rákötötte Bubis a 3d kártyát az emulátorra :)))
Előzmény: ebux_ (1103)
ebux_ Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1103
Hali!

Baromi jo ez az plus4.emucamp.com :)))
Olyan infok vannak rajta, amire mar en se emlekszem, bar szerintem a push back-et nem en csinaltam, vagy legalabbis nagyon nem emlekszem ra :) Raadasul font vannak azok is, amit csinaltam... Jatszottam is egy jot az egyikkel.

Majd meglesem a te progidat is, csak mostmar robogok haza...

udv,
LBM

Előzmény: bubis (1100)
ebux_ Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1102
Hali TLC :)

Sajnos GLS-el se tudom mi van. Utoljara akkor talalkoztam vele, amiutan kikoltozott a vilag vegere, aztan utana mar telefonon se nagyon tudtam elerni.

Előzmény: TLCCNS (1098)
bubis Creative Commons License 2003.05.15 0 0 1101
Ja, egyebkent ez a demo a 6. a "Most Visited Games" statisztika szerint. :)
Előzmény: bubis (1100)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!