Az télleg eléggé húzós. De szerintem mindennapi használatra megteszi egy max 300e körüli is, azzal is lehet szép képeket csinálni. Nekem (céges) itt egy Kodak van, 1Mega pixelt tud, optikaizoomos és 140e volt. Na persze, én nem értek a fotózáshoz, tehát nekem ez is bőven sok. 8-)
Azért egy igazán jó digi kamera továbbra is több százezer környékén van, az első olcsó vackot nem érdemes megvenni azért, mert nem kell előhívást fizetni. Ami nagyon tetszett, az egy talán HP digi fényképező volt, makróval, vakuval, rendes optikával, optikai zoommal, de az valami 1.2M volt...
Az a jó benne, hogy bármikor el lehet kezdeni :) Ki kell nézni egy közeli sportreptérre, s ott bekéredzkedni valaki mellé! Ha repülőnap van, akkor kéredzkedni se kell (csak sorbaállni), igaz, annak ára van... De megéri! :)
Azért tegyük hozzá, hogy anno voltak villamosok, amelyeknél a vezetőállásban nem volt szék, így állva kellett vezetni! (Sőt, eredetileg a századfordulón abszolút ellenezték még, hogy a vezér üljön) Nem tudom ott mivel homokoztak :) A szentendrei múzeumban lehet látni régi kocsikon a vezetőállásban egy homokkal teli tartályt, mellette egy tölcsért; itt a tartályból egy kislapát segítségével kellett átdobni a homokot a tölcsérbe, ami egy csövön keresztül a kerék elé vezette azt. Nem lehetett az se semmi, mert ott még külön karja volt a légféknek, nem a kontrollerrel csinálták. Igaz, ott meg talán sínfék nem volt. El lehet tehát mondani, hogy az ideális villamosvezetőnek minimum négy keze van :I
Vészfékezés? Úgy érted kontrollerkar fékállásba, a megcsúszás ellen homokszórót rúgdos, közben sínfék huzantyúját húzni, a harmadik kezünkkel pedig akár a csöngőt is nyomhatjuk? Kész balett :))
Hát ha még csak az éjszakát :)) Ma megint a városban vágtatgattam fényképezőgéppel, röhej, hogy mennyi olyan rész van Budapesten, ahol még sose jártam!