Keresés

Részletes keresés

TyuTyu-2 Creative Commons License 2005.11.13 0 0 68
Ahoj,

A tieden jok a lampak ??? no ezt meglessuk....
Nalam is egyutt vilagit a tavolsagi + tom. de az africa
lampaja utan gyertyanak tunik...

TyuTyu
Előzmény: TOM (65)
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 67

Mert dogosebben nez ki ugy....

Jo a gyari fenyszoro, de gondolom a regebbi GS tulajok megszoktak mar a kieg lampakat :)))

T

Előzmény: BIKE-R (66)
BIKE-R Creative Commons License 2005.11.12 0 0 66

TOM,

 

Megmondom, hogy mi indította meg bennem a kérdést: A 63-as hozzászólásod képei.... Rajta egy 1200GS kieg. fényszórókkal.....

Előzmény: TOM (65)
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 65

Uj GS, igen jok a lampak, 2 db H7-es, reflektorral egyutt vilagit a tompitott tavolsagi hasznalata eseten...

Most tettem bele 50%-kal nagyobb fenyereju izzot, igy megjobb....

Uj RT 2x2 H7-es atomjo a vilagitas, nappali fenyt csinal.

 

A regi GS-t valoban szidjak, h rossz a vilagitas...

Előzmény: BIKE-R (64)
BIKE-R Creative Commons License 2005.11.12 0 0 64

TOM,

 

Mint ex BMW tulajdonos, leginkább a világítással kapcsolatos tapasztalatokat hiányolom. Bár gondolom, hogy nappal tesztelted a motorokat.

Arra lennék kíváncsi, hogy az 1200GS-en már kiegészítő fényszórók nélkül is lehet látni valamit az útból, vagy a fényszórója csak dísz, mint a korábbi GS-eken? :))))

A BMW endúrók egyik gyenge pontja a világítás szerintem.......

TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 63
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 62
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 61

Uj R1200GS Adventure:

 

 

 

Nagyon jol nez ki!

 

TOM

 

http://www.r1200gs.de/adventure.html

TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 60
R1200RT  ugyanazzel a blokkal szerelt mint GS, de kis megpiszkalas utan 110 Le körül





Oldalsztenderről le. Nem kell birkózni,de azért érezni a súlyát... 225 kg üresen, plusz a 25 liter benya

Beindít. Nem Ráz, bársonyosan jár alapjáraton, igaz már meleg volt. Gázadásra elcsavarja magát, de mintha jobban ki lenne egyenlítve mint GS

Váltás: vajpuha váltó

Váltó: 6 fokozat, és 6.-ban is kellemesen vezethető. 6-ban, kb 70-től lehet menni vele...

Motor: körülbelül 2500-tól használható, de kevésbé rázza magát mint a GS, A lóerőket megpiszkálták, jobban megy mint a GS érzésre, de finomabb és lágyabb...

Motorfék:brutális, el lehet felejteni a fékek használatát, szépen motorfékkel, esetleg visszakapcsolgatva egész úton el lehet vele poroszkálni...

Kardán: én nem éreztem semmilyen kardánhatást vagy egyebet

Szélvédelem:  motoros szélvédő, nagyon buli... egész 160-ig egész jó a szélvédelem. Néha direkt leengedtem a szélvédőt, h érezzem a szelet...Nyitott bukóval is jól lehet vezetni...igazán élvezetes...

Pilótafülke: jól áttekinthető, szép műszerek, fokozatkijelző, és full computer, mindent kijelez ami kijelezhető...nagyon jó helyen, le se kell venni az útról az embernek a szemét...Tiszta autós feeling-je van a pilótafülkének.

Rádió: nagyon buli, nagy élmény vezetés közben rádiózni v akár CD-t hallgatni...ami ugye méri a szélzajt és ennek megfelelően hangosítja halkítja...

Ülés: marha nagy kényelem, hatalmas hely - még a GS után is. A térdnek jól kialakított hely, szinte benne ültem a motorban.... Ezzel a motorral csak tankolni kell megállni szintén...

Futómű:.Atomstabil, nem bólint, nem mászkál csak megy megy bármely útviszonyok között...lehet dobálni jobbról balra mint egy kisebb motort...

Valami nagyon borzasztó útminőségű utakra vittek bennünket a Siófok környékén és a túravezető nagyon nagy sebességet diktált. 80 km-t mentünk 1 óra alatt mellékutakon, falvakon át...úgy gondolom ezt a tempót nem kamikázeként kevés motorral tudtuk volna megcsinálni.

Stabilitás: hihetetlen...

Fékek: ABS...de itt a hátsó fék fékezi az elsőt is talán, szemben a GS-sel..

Fogyasztás: magasabb mint GS fogyasztása és 98-ast kér a magas kompresszió miatt, ha jól tudom...

Tempomat: nagyon buli, 1 perc alatt meg lehet szokni...és végre tudtam jobbkézzel is integetni a motorosoknak :-)

Össz benyomás: ezzel a géppel az ember mindig a hosszabb utat választja, és nem szívesen érkezik meg a célba, hanem inkább nyújtaná az utat :-) és nem számít az útminőség...
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 59

Hogy porogjon a topic:

nyaron tesztvezethettem nehany BMW-t, jojjon az en beszamolom, remelem hasznos lesz valakinek!

 



 

3 motort teszteltem ebben a sorrendben:

R1200GS a BMW turaenduroja az uj 1200 ccm-es boxer blokkal 100 Le

R1200RT  ugyanezzel a blokkal szerelt , de kis megpiszkalas utan 110 Le

K1200S Sportgép, aktív felfüggesztéssel és 160-170 Le soros motorral


ELSO TESZT


R1200GS



Középsztenderről le. Nem kell birkózni, de jól jön, h ottvan az oldalsztender. 199 kg üresen, plusz a 20 liter benya (tele volt tankolva).

Beindít. Ráz alapjáraton, hidegen. Gázadásra elcsavarja magát, mert boxer, de nem zavaró...

Váltás: kicsit hangos a váltó és kemény, igaz féltávnál jöttem rá, hogy kuplung nélkül váltok, ahogy megszoktam. Kuplunggal sem sokkal jobb, de szerintem ez csak a tesztgép mivolta miatt volt.

Váltó: 6 fokozat, és 6.-ban is kellemesen vezethető. 6-ban, kb 70-től lehet menni vele...

Motor: körülbelül 2500-tól használható, de itt és alatta rendesen rázza magát, pedig van benne kiegyenlítő tengely immár...100 Le-t lehet érezni a gyorsuláson, de mivel hihetetlen stabil a gép és egyenletes a nyomaték nem érezni a brutalitását...

Motorfék:brutális, el lehet felejteni a fékek használatát, szépen motorfékkel, esetleg visszakapcsolgatva egész úton el lehet vele poroszkálni...

Csak egyesbe visszaváltva csúszott meg a kerék...

Kardán: én nem éreztem semmilyen kardánhatást vagy egyebet

Szélvédelem: nem tudom hova volt állítva az 5 fokozatban állítható szélvédő, így 120-ig egész jó a szélvédelem.

Pilótafülke: jól áttekinthető, szép műszerek, fokozatkijelző stb (nemigen néztem még mit mutat, talán 2 db trip számláló,benzin és olajfőfok kijelző, maradék benzin kijelző talán).

Eléggé remegnek a műszerek és a szélvédő, ha leejtjük a fordulatot...

Ülés: marha nagy kényelem, hatalmas hely -- LC4 után :-) Az utasülés kellemesen megtámasztja az ember hátát. Nem túl széles az ülés ahhoz, hogy jól tudja az ember akár a lábával szorítani kiállva a nyeregből. Úgy éreztem ezzel a motorral csak tankolni kell megállni...

Futómű: hihetetetlen. Bár ültem már a világ egyik legjobb futóművével szerelet motorokon KTM LC4 LC8, de a telelever és palalever egy más kategória a közúton...Atomstabil, nem bólint, nem mászkál csak megy megy bármely útviszonyok között...

Valami nagyon borzasztó útminőségű utakra vittek bennünket a Siófok környékén és a túravezető nagyon nagy sebességet diktált. 80 km-t mentünk 1 óra alatt mellékutakon, falvakon át...úgy gondolom ezt a tempót nem kamikázeként kevés motorral tudtuk volna megcsinálni.

Stabilitás: elképesztő, olyan 140-es tempónál nyeregből kiállva mintha sinen menne...

Fékek: ABS...első fék fékezi a hátsó kereket is, hátsó csak a hátsót. Nagyon jó ötlet, ugye Honda CBS??? Hihetetlen élmény, bólintás nélkül megállni. Mintha betonfal vagy inkább egy horgony fékezné az embert, bármikor bármilyen helyzetben, kanyar közepén is fülig döntve...

Fogyasztás: eme út alatt meg sem mozdult a kijelző...így gondolom elég kevés volt a fogyasztás..



Össz benyomás: meglepő zabolázatlanság, csábítás a rosszalkodásra. Én nyugisabb öregurasabb gépre számítottam. Kimondottan hasonlít az LC8-ra a vezetési élmény...egyszóval nagyon nagyon jó...

TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 58

Es persze sör, nem sor :)))
De ha az ember jo konyveket olvas az is segit! Vagy van egy orult akit kovetni probal :)

TOM

Előzmény: BlueFazer (55)
Daty Creative Commons License 2005.11.12 0 0 57
Szia Tom!

Szia Mindenki!

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358

Daty
TOM Creative Commons License 2005.11.11 0 0 56
Porban az igazsag...idosebb Kokeny :)
Előzmény: BlueFazer (55)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.11 0 0 55

"1-2 sor"

 

Melyik mociskönyből szoktál?:) 

Előzmény: TOM (54)
TOM Creative Commons License 2005.11.11 0 0 54

Gumi! Te is irtad! Az nagyon fontos!

Szoval no para, hanem nagy gaz :)))
Jol megy a motorozas igy a klaviatura mellol...fokent 1 gin-tonic utan...

Mondjuk a terepmotorozas is jobban megy 1-2 sor utan;-))

Tom

 

Előzmény: TyuTyu-2 (49)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.11 0 0 53

Ja és az első gumin jól látszik, hogy esőgumival megy természetesen és az lehet, hogy ott épp jobban tapadmint, mint nekem tapadna ott a túra bakelitem;)

(na jó egy picit túloztam, de az is látszik a "döntésből", hogy direkt csúsztatta meg, az első kerék szinte függőlegesen van, hogy dobná már így át?;)

Előzmény: BlueFazer (51)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.11 0 0 52
Én ezt fejjel lefelé csavaroznám fel és a gyusztustalan (magánvélemény;) lábtartó helyére egy szolíd kis bukógombát csavaroznék fel, úgy esetleg még a blokk is védve lenne, de így...
Előzmény: Törölt nick (50)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.11 0 0 51
Ha a srác supermoton is ült már "párszor", akkor simán mehet neki az ilyen csúsztatás.
Előzmény: Törölt nick (48)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.11 0 0 50

az említett lábtartó/szelepfedélvédő kombó.

az r szérián még valamennyire elmegy....

TyuTyu-2 Creative Commons License 2005.11.11 0 0 49
TOM!
Ne feledd GS es GS kozott mekkora a kulonbozoseg!!
pl mikor meglested az enyemet elszornyedtel mekkora...
a tied mint egy "bicaj".....
szoval terepre a tehenet en nem szivesen viszem egyenlore...
1, mint irtad pattogasra hajlamos
2, ahol az africaval + butyukos gumi siman elmentem (sar)
ott szenvedtem rendesen a tehennel.
3, !^$!#^$%!#@ nehez

ergo: terepre (mint Nagygomboson bizonyitottuk) 1 henger,
kis tank, 4 utem, max 130 kg.... ja es onindito !!

TyuTyu
Előzmény: TOM (43)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.11 0 0 48

hát ja.

ennek vagy baromi ngy perec lett a vége, mert elfektette a bal oldalára, vagy lebökött a gumi, átvágta az embert a motoron és szintén perec, vagy megfogta és akkor valentino rossi még tanulhat egy keveset.

:)))))

Előzmény: BlueFazer (47)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.11 0 0 47
Azt a k...a! :) Ez nagggyyyon állat kép! ;)
Előzmény: Törölt nick (44)
Iceapo Creative Commons License 2005.11.11 0 0 46
Héé várjunk már neked 1200GS-ed van, Te szenya!;))
Amúgy véleményed elfogadva, csak annyit írnék még hozzá hogy az előbb nem pontosan említettem a köveket, szóval mi a múltkor olyan köves részen is mentünk, ahol ha odatettem volna egy GS-t hiába lett volna rajta akármilyen bukócső, annak vége lett volna, egyébként halottam már ilyen eseteket is, sajnos, és mondom csak ez a problémám vele, amúgy teljesen rendbe van!
A HP2 videókat meg már láttam régebben, nagyon állatok, amikor megjelent teljesen beleestem, ezután jött a valóság, mégpedig az ára, meghogy limitált modell, de már valahol erről is leírtam a véleményem, szóval amennyiért fogják ezt a vasat árulni, vagy már árulják is, nem tudom ezt pontosan, annyiért már elis várja az ember hogy jó legyen, úgy futóművileg mint motorikusan és természetesen súlyarányilag! Amúgy szerintem semmi különös nincs benne, egy lecsupaszított R1200GS, más futóművel, stb...., szerintem csak pénz kérdése az egész, még az a furcsa eleje is tetszik, nem tudom miért, de jó, egyébként ha full tele lennék pénzel még akkor sem vennék ilyet, mert nem, vennék inkább egy széria R1200GS-t!
Terepre meg valóban a 130kg-os gépek valóak igazán, lásd pl. a két BIGes srác akik most jönnek hazafelé már Afrikából ha minden igaz, tavaly még BIGekkel voltak az idén meg már két vadiúj Yamaha WR450F-el mentek, és vajon miért is, hát pont azért amiről mi is beszélünk itt, 25 lityis extra tankokkal, kiváncsi vagyok nagyon hogyan vizsgáztak a gépek! Ice

ui.:Ha már HP2 ;) /A képen Én vagyok látható amint éppen szétszakítom a murvát!:) Álmodik a nyomor!;)/
Előzmény: TOM (43)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.11 0 0 45

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.11.11 0 0 44
TOM Creative Commons License 2005.11.11 0 0 43

Murvas, koves uton siman el lehet vele poroszkalni/hasitani.... Ott (is)a gumi szamit igazan. Nincs hatalmas kulonbseg LC8 es GS kozott terepen...sot szemelyes tapasztalat -- plusz MR-ben atvett nemet teszt szerint is-- van ahol GS a jobb terepen!

Pld:alacsonyabb sulypont miatt kezesebb (tapasztaltam vizes fuvon, GS-t meg birtam fogni, ott LC8-cal vsz zako lett volna). Kormany sokkal jobban fordul, konnyebb megfordulni...

Termeszetesen a futomuve nem versenyezhet terepen az LC8 futomuvevel...

Pld:rumplisra felgyurodott foldutat nem birja --elpattog-, a nagy tomegu futomu miatt...nagyon furcsa erzes...

 

Nezted a HP2 videokat? Sala is nyilatkozik HP2-rol...

 

Szoval szerintem terepre egy 130 kg 40 Le koruli gep kell :)))

 

 

Előzmény: Iceapo (40)
TOM Creative Commons License 2005.11.11 0 0 42

Persze, h en vagyok :)

KToM alias TOM

Előzmény: Vojnó (39)
Iceapo Creative Commons License 2005.11.11 0 0 41
Erre lehet mást mondani, mint hogy gyönyörűek! Nem!;)
Nem az én világom ez a kategória, de tényleg nagyon szépek így együtt, a múlt és a jelen! Ice
Előzmény: Vojnó (38)
Iceapo Creative Commons License 2005.11.11 0 0 40
Szasz Jirzsij!
Ha nem sokat járnál vele murvás, köves mellékutakon ami ugye leginkább Erdélyben van és mondjuk nem verseny tempót diktálsz, szerintem teli találat az R1200GS, nekem is volt szerencsém kipróbálni, én egy fél órát mentem vele, x km-t, de hibátlan volt, az LC8-at is többször kipróbáltam már, teljesen egy kategória a kettő, de én ha választhatnék szerintem az LC8-ra neveznék be, mivel nekem csak az nem szimpi hogy oldalra állnak a hengerek és ha murván, nagyköves úton perecelnék vele lehet hogy ott is maradnék, és akkor még azt nem is említem hogy mivan ha pont odaszorítja lábomat a henger a murvára, ott valószínű a csontom engedne és nem a henger!
De ha ezt nem nézzük, akkor aszfalton szerintem egy kicsivel a Bömös jobb az LC8-nál, nekem aszfaton egyértelműen fillingesebb, és tényleg nem találta benne hibát, szakadó esőben próbáltam 160-nál is atomstabil volt viharos oldalszéllökések közepette, szóval mit mondjak aszfalton tényleg hibátlan, de én mivel terepre is használnám így sajnos ő nem jöhetne szóba, sajnos nem vagyok olyan profi hogy megbízzak a tudásomba és így induljak neki Erdély murvás, köves mellékútjainak!
Na Ciao! Ice

ui.:Ha jól látom Varaderód van, szerintem aszfalton az is tökéletes, igaz kicsit nehézkes, ill. nehéz ;), de aszfalton az nem gáz, legalább van leszorító erő!;)
Előzmény: Jirzsij (31)
Vojnó Creative Commons License 2005.11.11 0 0 39
Kardos doki!
Te nem vagy a gau-n is?
;o)
Előzmény: TOM (37)
Vojnó Creative Commons License 2005.11.11 0 0 38
Gurulok elibe!
Mult és jelen:
Előzmény: TOM (37)
TOM Creative Commons License 2005.11.11 0 0 37

Udv itt!
Biztos lesz Horinak sok kerdese hozzad!

TOM

Előzmény: Vojnó (36)
Vojnó Creative Commons License 2005.11.11 0 0 36

Na szasztok!
Örülök én is hogy van ilyen is!
Én azok közé az őrültek közé tartozom, akiket már régóta megfertőzött a kék-fehér propelleres érzés, de mutánsként befigyelt a kétkerekes szabadság szelétől megbódult elmebaj is!
Szóval 4 vagy 2 keréken is BMW! ;o)
Nekem egy R1100R sonder modellem van!
Szigorúan fekete, kézzel festett fehér csíkokkal! Oldalkocsi projet ködösödik, mert a kisfiamat lassan vihetnénk magunkal!
Túrázgatunk egy nagyobb baráti társasággal, ahol ugyan nem kötelező a propeller, de 90%-a ferőzött.
Viszont jártunk már erre arra. Idén is megfordultunk Garmischban az 5. nemzetközi BMW motoros kiállításon.
Na ott láthattok csodákat.
Leszögezem, hogy ott olyan nem gyári megoldásokat láttam ami érdekes módon nem üti a gyári stílust, vagy nem veri agyon a tipust, de tud szép, érdekes sőt izgalmasabb is némelyik.

Szóval harcra fel, kétkeréken is!  :o)

Üdv

Vojnó

TOM Creative Commons License 2005.11.11 0 0 35

Meg nehany video K1200-rol:

 

http://www.bmwk1200s.com/video.htm

 

 

TOM Creative Commons License 2005.11.11 0 0 34

Azt hiszem en ertem a celzast :))))

 

Egyebkent a bukocso tenyleg szukseges, de amint olvasom szinte minden turaenduros ilyen projekten dolgozik, legyen Suzukis, Hondas v egyeb :)))

TOM

Előzmény: Törölt nick (32)
::rnie:: Creative Commons License 2005.11.11 0 0 33
Koszi:) valszeg  inkabb kintrol hozok be egyet, mint kereskedoi bemutatomotort:) igazabol csak a markolatfutes fontos, mert fajnak az ujjaim mar hidegben...
Előzmény: TOM (30)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.11 0 0 32

sérülékeny...

van rá többféle kialakítású keret, van amelyik egész lapos és öntvény, van amelyik meg krómozott csőből van hegesztve. r1100r-re láttam olyant is, amelyiken kihajtogatható lábtartó is volt, a mókus majdnem úgy ült rajta mint valami chopperen.

:)))))

Előzmény: Jirzsij (31)
Jirzsij Creative Commons License 2005.11.11 0 0 31

Üdv a Bimmeres csapatnak!

 

Remélem itt is összegyűlik egy jó csapat.

Tényleg jó kis motor az 1200GS, bár állítólag sérülékeny a magnézium szelepfedél :))) Egyszer szívesen kipróbálnék egy ilyet hosszabb távon is, mert a múltkor Orfűn csak egy kis kanyar fért bele. Érdekes a futóműve és kardán is. A kinézete pedig egyenesen nagyon érdekes :))

Valaki írta, hogy elfér rajta. Ez a vélemény egybehangzik Siorac-éval is (GMC-s). A Varaderon pl nem fért el a tank kialakítása miatt.

 

Jirzsij

 

(GMC,Varadero Club)

Előzmény: ::rnie:: (28)
TOM Creative Commons License 2005.11.11 0 0 30

Szep motor:)))
Pont mint az enyim...csak nekem szurke az ules es fuzottek a kerekek...

Kilometer:

hat ha csak 600 km van benne, akkor eleg kemenyen jaratta be...lasd hosszan ellilult kipu konyokok...nekem boven a bejaratas utan lett ilyen szinu...

 

Az ara nem olcso...en 3.7 ert vettem ujonnan, fuzott kerek plusz 100 es oldal doboz 150 benne volt ebben az arban...es riaszto...

 

TOM

Előzmény: ::rnie:: (28)
TOM Creative Commons License 2005.11.11 0 0 29
Persze!
De meg mennyire!
Udv itt!
Tom
Előzmény: botsinkai (25)
::rnie:: Creative Commons License 2005.11.11 0 0 28

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=172047&command=ugras&screenwidth=1400

 

Nekem most ez tetszik nagyon, bar egy masik helyen 1800km-el hirdetik. Ha elmegy a BMW autom, lehet, h befektetek egy ilyenbe:))

Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.11 0 0 27

Szia!

Persze,hogy BMW.Ilyen mefontolásból nem lett a topicban benne a boxer szó!

Előzmény: botsinkai (25)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.10 0 0 26

de csak párosával és lapjára döntve, mert akkor összejön a vízszintesen mozgó két henger.

:))))

viccet félretéve szerintem igen.

Előzmény: botsinkai (25)
botsinkai Creative Commons License 2005.11.10 0 0 25
Üdv!

A nagyvasak között csak csendben kérdem: F650 GS BMW-nek számít? :-)

botsinkai
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.10 0 0 24

Szia!

 

Összesen ha mentem vele 9 kilómétert:-(

 

Viszont az nagyon izgalmas volt,mivel már az első kilóméteren telizöldnél egy szembejövő autó balara kanyarodva bevágott elém!

Azt sem tudtam mit húzzak,vagy nyomjak  a motoron annyira ismeretlen volt még.

Szerencsére azért sikerült kikerülni!

 

Szerintem kicsit marad el a VFR RC 36-tól a menetteljsítménye,a futóműve totál más,azt  még nemtudom,hogy jobb-e,de annyira különbözik,hogy....

Szombaton délben akarok egy nagyobbat kerülni talán majd akkor többet tudok mondani.

Hori

 

 

Előzmény: Törölt nick (23)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.10 0 0 23

na és milyen?

gondolom ilyenkor azért nem motorozod szét a segged, de valamennyit csak mentél vele...

meg mekkora?

Előzmény: Hori R1100S (21)
TOM Creative Commons License 2005.11.10 0 0 22

Nehany video a HP2 nevu szornyrol :)))

 

http://www.motoros-friends.hu/ktom/Motoros_Kepek/BMWVideo/bmw.htm

TOM


 

Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.10 0 0 21

Sziasztok!!!

 

Örülök,hogy ilyen gyorsan gyülekezik a társulat!

Nem is tudtam,hogy ennyi tulaj és szimpatizáns van.

Én csak két napja vagyok gazdája annak a bizonyos 1100-asnak,de azért minden info érdekelne ezekről a mocikról!

Egy VFR után ültem erre a motorra,háát mitmondjak,ez más műfaj,egy másik dimenzió.

Pont ezért akartam egy ilyen motort!

Hori

TOM Creative Commons License 2005.11.10 0 0 20
:))))
Előzmény: TyuTyu-2 (19)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2005.11.10 0 0 19
Ahoj,

TyuTyu tehenpasztor csendben figyel itt is :-)

TyuTyu
Iceapo Creative Commons License 2005.11.10 0 0 18
Remélem sokáig élek és akkor talán mindegyikre sor kerül!:)) Ice
Előzmény: KT1 (17)
KT1 Creative Commons License 2005.11.10 0 0 17
Szeva ! Tu'ok 1 eladó béjemvét ! Gs 1150, 2003, 14ekm, ezüst, tökpipec, 2.350 ft Érdliget Balatoni u. 56 Motoros Bót ! info@foktmotorerd.hu * szija ÁLYSZ ! Rég láttam a hangod ! Van 1általán olyan motor ami nem lesz Neked majd valamikor ? :)) ! ! !
TOM Creative Commons License 2005.11.10 0 0 16

Hello!

Kosz h beneztel!

Weboldal meg nincs :)
Es mar van 2 BMW klub Mo-on, de majd meglatjuk milyen az erdeklodes...bar ugy latom a BMWsek tobbsege nem az a netezos, topicolos fajta...

Tom

Előzmény: Peti00077 (14)
Peti00077 Creative Commons License 2005.11.10 0 0 15

Africa XRV 750 RD-04 91évj. 60Le

Gyári HRC fényezés Nonfango és Givi doboztartó rendszer. Műszaki 2006 09

Új fékbetétek légszűrő kormánycsapágy DID láncszett karbi szinkron.

Ár 850 ezer Ft

Tel.: 06703611788 érdeklődni 17 óra után 

Africa RD04-hez

Nonfango oldaldoboztartó rendszer ELADÓ

Ár 20000Ft

Tel.: 06703611788 érdeklődni 17 óra után

 

GIVI Elegant E36 Tipusú Topcase Eladó, Talpal együtt.

35 literes kék színben

Ár Fix 15000Ft

Tel.: 06703611788 érdeklődni 17 óra után

AGV GP-1 tipusú, fekete szinű M-es méretű bukósisak ELADÓ 1 éves

ÁR Fix 12000 Ft

Tel.: 06703611788 érdeklődni 17 óra után

 

X LITE 901 CARLOS CHECA Replica csúcskategóriás bukósisak ELADÓ L-es méretben karcmentes plexi komoly szellőzőrendszer

Ár 55000Ft

Tel.: 06703611788 érdeklődni 17 óra  után

 

 

Üdv Peti

Africa Twin klub

 

Peti00077 Creative Commons License 2005.11.10 0 0 14

Szia TOM!

 

Köszi az invitálást.

Tök jó hogy ennyire jól alakulnal a motoros kapcsolatok

 

Weboldalatok van?

Mert akkor testvérklubként felvennénk tieket is.

Az oldalunkon megjelennétek ti is.

 

Várom a visszajelzésetek.

 

Nézzetek be ti is

http://www.torzsasztal.hu/Article/showArticle?t=9124610

 

 

Üdv Peti

Africa Twin klub

TOM Creative Commons License 2005.11.10 0 0 13

Nem olcso tenyleg...De a szolgaltatasok, muszaki megoldasok sem ugyanazok...

Listaarbol azert lehet alkudi...amikor en vettem lattam egy GS1200 ajanlatot 3Mft-re!

Mondjuk vsz regi vevo lehetett...

T

Kulfoldrol meg tenyleg jo aron lehet behozni...

Előzmény: ::rnie:: (12)
::rnie:: Creative Commons License 2005.11.10 0 0 12

Hali,

 

Nnem maradhatok ki, a kivansaglistam elso helyein szerepel az R1200GS. Kiprobaltam a teljes konkurenciat (Varadero, Caponord, V-Strom, LC8), de a BMW tette ram a legjobb benyomast. Mondjuk a 4millios itthoni listaar kicsit durvabb, mint a V-strom 2.kevesszazezre, igy nekem csak egy nemet import eselyes. ha, talan, az M3-as eladasa utan nem veszek tul draga autot:))))

Törölt nick Creative Commons License 2005.11.10 0 0 11

neki nem S van, hanem R.

nem a sporttúra, hanem a meztelen, "golyólámpás" túramotor.

Előzmény: TOM (10)
TOM Creative Commons License 2005.11.10 0 0 10

Ja van kimonodttan lecsapott alju szelepfedel emiatt mint extra :)))

Szegrol vegrol ismeros:Horinak jo lenne, mert keves az R1100S az orszagban...

Előzmény: Törölt nick (9)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.10 0 0 9

jó, azóta rájöttem már én is.

ritkának nem annyira ritka, mert tele van vele a mobile.de, a motorscout24.de....

de az biztos, hogy az 1100as jobb választás.

még valami, motorban ritka az ilyesmi: elférek rajta.:))))

(két méter vagyok)

van egy pesti arc, neki van egy r1100r-je. szegről végről ismerem.

nézem a mociját, szépszép, de mik ezek a karcok a szelepfedélen? eldőlt a motor az oldalállványon?

nem, ő odáig tudja ledönteni kanyarban.

:))))

 

Előzmény: TOM (7)
TOM Creative Commons License 2005.11.10 0 0 8

Kosz, h beneztel :))))

En is csodalkotam h nincs ilyen forum...kivancsi vagyok mi sul ki belole...

Irigylesre melto pld a Ti forumotok...csak sajna BMW tulaj kevesebb van, de sebaj, fo a jo tarsasag nem szamit a marka, csak sok hasznos info vegett lenne jo osszegyujteni a bandat...

Előzmény: Iceapo (6)
TOM Creative Commons License 2005.11.10 0 0 7

hasznalt, elozo tulaj No-bol hozta...

es eleg jo aron, talan 1.4 Mft az ara 37.000 kilometerrel 99-es, dobozokkal...

850-es ritka, sulyban szinte ua es arban is..szoval nem eri meg szerintem...

Előzmény: Törölt nick (5)
Iceapo Creative Commons License 2005.11.09 0 0 6
Jó napot Mindenkinek, öö vagy inkább Jó estét, na mindegy csak gondoltam beköszönök ide! Én sajnos nem rendelkezem /még/ BMW motorcycle-val, de szerintem egyszer majd annak is eljön az ideje!
Kívánom hogy minél többen jöjjetek össze Ti is itt a fórumon, úgy ahogy mi is azt tesszük már elég régen, 1 valamin csodálkozom nagyon, hogy itt a forum.index.hu-n még idáig nem volt ilyen topic, vagy csak nem vettem észre?!:O
Na mindegy, ha valami jó Bömöst sodor elém a szél, tesztnap, kipróbálás vagy akármi alkalomból majd arról beszámolok, addig viszont szerintem nem sok vizet tudok itt zavarni!
Ciao! Ice /DR BIG Klub/
Előzmény: TOM (-)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.09 0 0 5

hm.

örülök neki, hogy a barátod megtehette.

új?

használt?

én most ősszel kezdtem el nézegetni, először az r850r-t, de aztán nem sokkal többért már r1100r-t lehet kapni kint használtan.

most jön a poén: a roadsterrel egy árban nyomják kb az s-t is a használtpiacon.

azóta is szarul alszok...

:))))

valahol találtam a neten egy agyabeteg amerikait, aki kicsit átvariálta a konfigurációt.

lecserélte a hátsó vázat, nyert 15 kilót, kidobta a gyári kipufogórendszert, azzal is nyert legalább ugyanennyit, kibővítette a tankot(amelyik nem abs-es, ott lefele az abs helye felé bele lehet toldani olyan plusz öt litert, be kell fenekelni az absdobozának betüremkedését a tankba), és most jön a legdurvább: rávariált egy turbót. mondjuk nem láttam, hogy hogyan hozta össze a szívóoldallal, de összehozta.

230le-t mértek rajta keréken, aztán a kardán még többet el is vesz, mint egy szimpla lánchajtás.

:)))

szóval tudnék vele mit kezdeni én is.

:))))

Előzmény: TOM (3)
TOM Creative Commons License 2005.11.09 0 0 4

Szerintem is nagy dobást csinált a BMW majd minden modelljénél:

R1200GS könnyű és nagyon jól kinéző

R1200RT végre igazi konkurenciája a kategóriának

K1200S vérbeli sportmotor végre, megfelelő erővel a szokott BMW szinvonalon plusz aktív felfüggesztés,...

K1200R pedig még mefontolt családapák szerint is maga a tömény élvezet...

 

T

Ui: és autóban is nagyon bejön az új 5-ös és 7-es széria...

Előzmény: Mcemru (0)
TOM Creative Commons License 2005.11.09 0 0 3

Hella!

Hori baratom tegnap vett egy r1100s-t :)))
A K1200S pedig beszarás..annál már csak a K1200R királyabb..sajna azt nem próbáltam, de az S az király volt...

T

Előzmény: Törölt nick (1)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.09 0 0 2

 

az ac schnitzer nem csak autókat tuningol, hanem bizony bicajokat is.

az a 6"-os felni....

Előzmény: Törölt nick (1)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.09 0 0 1

yesss!!!!!!!!

bmwből szigorúan csak boxer, bár az új k sorozaton is el bírnék vigyorogni.

:))))

pl k1200s, k1200r...

amivel viszont nem tudok betelni, az az r1100s.

mindenféle szempontból odavagyok érte.

Előzmény: TOM (-)
Mcemru Creative Commons License 2005.11.09 0 0 0

plane h a BMW most erosit ketkereku fronton!

es meg a MotoGP sincs feladva...

de ezek az autos BMW-Fahrerek... :))

Előzmény: TOM (-)
TOM Creative Commons License 2005.11.09 0 2 topiknyitó

Hello Mindenki!

 

Jó lenne  egy jó kis társaságot összeszedni a BMW motorosok körében...nem utolsó sorban sok hasznos infót összegyüjteni és segíteni minden leendő és jelenlegi BMW motor tulajdonosnak illetve szimpatizánsnak.

Az ötlet régóta érlelődik bennem, látva, hogy az egyes márkák és típusok körül milyen jó kis csapat alakult ki. Pld:

Varadero, DRBig, Tenere, KTM, DL, SV stb

 

Szóval gyüljünk kérem szépen!

 

Ja és a végső lökést Hori adta meg, kösz! 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!