Azok a Papstok -jórészt a forgórész tehetetlenségének köszönhetően- nem arról híresek, hogy rángatnak. Mindegyik motor ugyanazt a két fázist kapja - miért is kapnának különbözőeket??:))
Jót röhögtünk:XD ... de a kettőt egy napon említeni szamárság. Igazából a gyári állapotán is érződik, hogy "sokkal több van benne", de csak azután válik nyilvánvalóvá, miután lecserélted a dobozát, a hangkarját és a gumi lemezpárnát. Habár ez már félig-meddig "lemezjátszótervezés":))
OK, hogy szinkron motorok, de melyik és mihez képest van szinkronban? Mert ha 3, külön-külön kvarcos motoregységről van szó, akkor valószínűleg egymáshoz képest nem lesznek szinkronban, hacsak az oszcillátorok nincsenek esetleg összekötve egymással. Ha a motorok rángatnak, akkor azt nem egyszerre teszik, tehát egymás ellen dolgoznak, ennek okán született a tehetetlenséges-rezonánsos beszólás. Ha hálózati feszültséggel működő, segédfázisos motorok, akkor meg egyáltalán nem szinkron motorokról beszélünk.
:))) Majd egyszer ti is rájöttök, hogy mit lehet kihozni az L75-ből (mert ez a lényeg!), csak nehogy addigra a TD124-hez hasonló drágaság legyen belőle... A dübörgést is elviselhető szintre lehet tornázni, bár nem könnyű.
Akkor a Valdival elég jól jártam:)) Több, mint egy éve nem kellett hozzányúlnom vagy utánállítanom. A szíjat soha nem dobta le és a vízszintezés is preciz maradt.
Virág professzor úr, mielőtt csöves motortápot tervez, igazán átalakíthatná a IIX900-át kétmotorosra. Mai fejem szerint az lenne a másik leghasznosabb "upgrade".
Az, és a tulajdonos élete azzal telik, hogy valamit mindig állítgatni kell, tapasztalatból tudom, több példány van és volt baráti körömben. Egy rémálom az egész.
Dehogy nincs! A gyárilag hibás példányt azonnal ki kell cseréltetni, utána pedig okoskodás vagy jobbítási mánia helyett zenét kell hallgatni rajta. Mert arra tökéletesen megfelel. Az idecitált eset pedig egy rossz vicc. A Voyd nem" áruház polcáról levehető" termék. Kizárólag hivatalos márkakereskedőnél lehetett megrendelni/megvásárolni, aki gondoskodott a beállításáról, ami benne foglaltatott az árában. A beállítást végző szakembernek hogy-hogy nem tűnt fel a helyes beállítást lehetetlenné tévő gyári hiba?:))
A Systemdek esetén szvsz ahhoz egy nehezebb fakeret kellene. Egy súlyos, ügyes motorfelfüggesztés ebben az esetben sokkal jobb lehet (lásd pl J1), csak mozdíthatatlanná teszi a gyalut. Igaz minek tologatni :)
"Nyilván, de miért egyszerűbb a rezgéscsillapítást külön egységként megoldani (amit ugyanarra az asztalkára teszel le, mint a futóművet), mint egy fa kereten belül?"
Erről egyszer még beszélgethetünk, de nem írott formában, mert az én "írókám" igen gyenge...:)
"Egyébként mi spekulálhatunk bármennyit, de te már tettél le lemezjátszót az asztalkára, szívesen tudnék meg részleteket a tervezői koncepcióról, a honlapon található reklámon túl is."
Ezt szintén nem szeretném itt megtárgyalni, de más okból...