Ezt November 24.-én kaptam e-mailben, de azóta még semmi... Pár órája hívtam fel őket, hogy még nem érkezett meg az összeg, de mivel megszüntettem a hitelkártyámat ezért nem tudnak belenézni a dokumentumba ezért várjam az utalást vagy a postai utalványt... Igazából a kérdésem, hogy akinek jár megkapta-e vagy neki is ilyen hosszú a folyamat?
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy az 537/2021. (IX. 15.) számú Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) alapján Bankunk átszámította a fenti hitelügylet azonosítóhoz kapcsolódó hitelkártya szerződése alapján a fizetési moratórium időtartama (2020. március 19. 2021. október 31.) alatt felhalmozódott tartozás összegét.
Az átszámításnál a Kormányrendelet előírása alapján a Magyar Nemzeti Bank 2020. február hónapra vonatkozó statisztikai közleményében szereplő, a háztartásoknak nyújtott forint személyi hitelek átlagos évesített kamatlábát (11,99%) alkalmaztuk, amely azt jelenti, hogy a moratórium alatt felgyűlt, meg nem fizetett tartozását a fenti kamattal számoltuk újra.
Az eredeti hitelkártya szerződés alapján számított tartozás és a Kormányrendelet alapján átszámított tartozás különbözetének összege: *****
Mivel a hitelkártyájához tartozó hitelét már kifizette, ezért a fenti különbözetet Bankunk 2021. november 17-én átutalta az Ön korábban megadott bankszámlájára, vagy ennek hiányában az összeget postai kifizetési utalvány segítségével küldtük meg az Ön korábban megadott lakcímére.
A hitelkártya kamat jóváírásról érdeklődöm, hogy ti megkaptátok-e az adott összeget, ha jár? Én felhívtam a cetelem bankot, de érdemi választ nem kaptam, mert nem látnak bele a hitelügyletembe (megszűnt a hitelkártyám) és azt mondták postai utalvány vagy bankszámlámra utalják, de ez idáig nem történt meg! Pedig az e-mailben November 17-én állítólag kiutalták! E
Én mondjuk maxoló vagyok, de az előző ciklusban teljesen random volt, hogy mire adott visszatérítést. Volt, hogy két nap különbséggel ugyanott vásároltam, és csak az egyikre adott.
Ma három üzletben összesen egy százasért vásároltam, kíváncsi vagyok, hogy jön-e a pénteki extra visszatérítés, ebben a ciklusban még nem volt más költésem.
A korábban leírt online hiteligénylés folytatása: Ma reggel (nov.25-én) kaptunk e-mailt a videós azonosításról, amit délelőtt meg is csináltunk. Teljesen gördülékenyen ment az általuk küldött linkre kattintva mobiltelefonról (személyi, lakcímkártya bemutatása, feltételek elfogadása, stb.). K. 2 óra múlva jött az e-mail, hogy elfogadták a hitelkérelmet és az árú kiszállításra kerül. Kb. 1 perccel később már érkezett e-mail a webáruháztól (Lg webshopja), hogy a rendelés visszaigazolva és szállítják a terméket. Összességében teljesen rendben ment a történet, nem 24 óra, amivel hirdetik, de tényleg teljesen online intézhető és ennél a webshopnál gördülékenyen ment. A bankszámlakivonat netbankból lett letöltve, amit elfogadtak szó nélkül. Akinek nincs kedve a boltba bemenni és ott intézni (nyilván az sokkal gyorsabb), az online végigcsinálhatja az egészet.
Mi most próbálkozunk vele. A reklám szerint 24 óra alatt megvan a hitelbírálat, de ez messze nem így van. Pénteken este (nov.19.) a webshopba leadva a rendelés online áruhitellel. szombat délelőtt (nov.20.) e-mail, küldjük el a jövedelmigazolást e-mailen. Hétfő (nov. 22.) délelött jött az e-mail, hogy az előbírálat pozitív, töltsük fel a kért dokumentumokat az online rendszerbe (munkáltatói igazolás, bankszámla kivonat, szem.ig., lakcímkártya). Aláírtuk az sms-ben kapott kóddal a szerződést. Kaptunk e-mailt utána, hogy a végleges bírálatot elindították, további teendő nincs, küldik az eredményről a tájékoztatást. Ma beszéltem velük (nov. 24., szerda), hogy mi a helyzet, azt mondták, hogy várjunk, néhány nap az eredmény. Itt tartunk most. Ha sikerült továbblépni, akkor azt megírom mindenképpen.
Ha jól látom, már teljesen online is végig lehet csinálni az igénylési folyamatot. Van valakinek friss tapasztalata, hogy mennyire megy gyorsan és egyszerűen? Online letöltött számlakivonatot elfogadnak? A munkáltatói igazolást és egyéb doksikat nyilván scannelnénk. Köszönöm!
nem tudom, miert gondolod, hogy ez a forum barmit is szamit, amikor a cetelem latja a legjobban, hogy eleg sokan milyen tranzakciokkal maxoljak ki a havi keretet. szoval ennyit errol, ha meg mar ugyis "tudjak", nyugodtan lehet beszelni a hibakrol
nem igazan ertem, miert ne lehetne beszelni errol. ja, hogy mert neked mukodik, akkor masok problemai mar nem is szamitanak? erdekes hozzaallas :)
itt olyan problemakrol van szo, hogy valami egyaltalan nem mukodik, megpedig olyan dolog, ami a feltetelek alapjan jar. amikor nem mukodik, akkor elszamolasi ciklustol vagy naptari honaptol fuggetlenul SE mukodik
csak azert csendben maradni rola, hogy nehogy mas is megszivja... igazabol ez nagyon gaz
Szerintem érdemes lenne minél kevesebb ingert és ezzel motivációt adni nekik, h a visszatérítési rendszert javítgassák. Még a végén úgy megjavítják, h senki se örül majd neki rajtuk kívül. A mostani rendszer hol ad, hol nem ad, de némi próbálgatással azért minden hónap kimaxolható.
Nem szükséges elmélyülnünk a témában további hozzászólásokkal, csak remélem, h érthető, h ne piszkáljuk azt, ami sokkal rosszabbra is változhat a piszkálástól.
nekem is ez volt a strategiam, de sajnos ez nem garancia a sikerre. de valoban erdemes kiprobalni, mert az kiderul gyorsan, ha meg mindig nem mukodik a cashback
viszont egyre tobn usertol hallani, hogy curve alatt gondok vannak a cetelemmel
Nekem még soha nem válaszoltak, nem kaptam visszajelzést. Sem e-mailre, sem a weboldalon lévő űrlapon történő bejelentéseimre, sem amikor telefonon ígérték, hogy majd keresnek.
Nem foglalkoztam vele, de most pénzről van szó. :-)
teljesen erthetetlen szamomra, mi tortenik naluk. egyszer x hete valaszoltak, elismerve a technikai hibat es hogy turelmet kernek a javitasig, aztan a kovetkezo honapban sem volt jo. most eppen mukodott nekem - de vajon meddig?
Nem lehet, hogy kimaxoltátok a visszatérítési keretet? (hitelkeret 1%-a)
Meg ugye az elszámolás sincs összehangban a visszatérítés periódusaival. Általában én sem kapok semmit 20. és 31. közt, mivel az azt megelőző ciklusban már kimaxolom a hitelkeretet (általában). Ilyenkor másik hitelkártyára terhelek.
Természetes, hogy vissza kell fizetni, de 45 napig szinte ingyen használtam a bank pénzét, csak éves kártyadíj (hirdetményben 3090,-Ft szerepel) a költségem. Esetleg akinek kell mobilinfo szolgáltatás, csekkbefizetés költségével számolhatna még.
A költésed (max a hitelkeret összegéig) 1%-át meg visszakapod havonta.
Tehát egy havi 25.750,-Ft-os hitelkeret esetén már nullán vagy. Persze ennél kicsit nagyobb hitelkeretet igényel az ember. :-)
Curve-ben 30 napig átteheted másik kártyára a terhelést. Alapvetően arra szolgálna, hogy ha véletlenül rossz kártya van beállítva, akkor utólag is javíthasd. De ugye lehet másra is használni.
Amiért biztos nem szólnak, ha creditről fizetsz és később debitre rakod át. Creditről átrakva már lehet probléma, mert kapsz visszatérítést a terheléskor, mikor átteszed, jellemzően nem veszik vissza (még ha elszámolási időszakon belül is teszed), inkább hisztiznek.