A Lada úri huncutság, a haldokló nyugat terméke. Hiába próbálkoztak az elvtársak, bár sokat javítottak rajta nem lett tökéletes. A Zaporozsec az igen !Nem babráltak holmi bonyolult vízhűtéssel, amikor korlátlanul van levegő. Kályha is van benne, hogy a munkában megfáradt dolgozó ne fázzon, a motort is okosan hátra tették, hogy nyáron ne fűtse a lábat. Szóval csupa olyan, ami a mai szarokban nyomokban sincs.
Visszaolvasgattam a fórumon és félgáz ok. Ha úgy kell, hát úgy kell. Inkább a gondol egyet és megáll ami piszkálja az agyam. Biztos, hogy karbi lesz. Mert volt rajta próbából két hétig egy másik azzal nem csinálja. Majd kap egy átnézést azt kiderül, vagy beborul. Amennyit nálam fog menni azt ki kell, hogy bírja. Évente kb 3-4 alkalom. Még ezzel a stiklivel is.
Csakis félgázon indul? Milyen jól teszi, elvégre úgy is kell azt. Néha megáll? Hát, lehet pl víz a benzinben. Ami ugye lemegy az aljára, búvácső felszippantja, ettől megáll.
Kösz, de kössz nem. :) Csak ez az egy tipus érdekel és kimondottan az izgat, hogy mitől áll le. Mondjuk azt sem sokszor. Ezt a gépet ismerem. Sokat nem ment. Ötvenezerrő beszélünk. Nem fogok egy kivénhedt gépért kajtatni a környéken. Főleg, hogy itt mindenkinek narancs feher vagy ilyen olyan straus meg ...kraft van eladó. A fél országot meg nem utazom át egy fűrészért. De még 50kmt sem.
Üdv Urak! 2014-es 560-as üzemmelegen néha leáll. Ilyenkor csakis félgázon indul. Tavaj évvégén volt szoftverfrissítésen. Hibakód nem volt. A jelenség azóta is meg van. Ismert probléma ez és orvosolható? Csak azért kérdem, mert szóba került, hogy megveszem. És nem tudom, hogy ez szoptatós zsebbenyúlós, vagy egy lehet vele mit kezdeni vagy együtt kell vele élni probléma.
"Olvastam róla hideget-meleget, főleg az autotune miatt rosszat. "
"Meg vagyok elégedve vele teljes mértékben."
Értem én, hogy mondanak sok rosszat, de magad meg azt állítod, hogy jó. Akkor most kinek hiszel?
Nekem is van 550 Xp, meg 560 Xp is. Mindkettő használtan véve. Érzékenyek a benzin frissességére, illetve melegen emelt fordulaton indulnak elsőre, sima alapjáraton nem mindig. Ezzel együtt tudok élni, és így is szeretem őket.
Részemről sem Stihl, sem Husi olajat nem használok. Túlárazottnak tartom őket. Egy ideig Castrol Power1 Racinget, most már jó ideje Elf moto 2 Tech olajat használok 1:40 arányban.
A szoftver frissítés - nálunk - 4.000 Ft volt, ebben benne volt a hibakód + üzemóra olvasás illetve a nevemre írás is.
Már év eleje óta tulajdonosa vagyok egy Husqvarna 550xp-nek, amit használtan vettem. Azóta 4 db cirka 50 cm átmérőjű keményfát döntöttem vele és daraboltam, valamint több kisebbet.
Meg vagyok elégedve vele teljes mértékben. Olvastam róla hideget-meleget, főleg az autotune miatt rosszat. Egy hozzáértő szervízes vagy akinek volt dolga ilyennel, esetleg meg tudja mondani hogy kell-e félni tőle? Esetleges karburátor csere vagy szoftver frissítés nagyjából milyen árban mozog? Kétszer már csinálta hogy melegben megerőltetve egy tank után mintha letiltott volna és nem kapott üzemanyagot. Pihentetés után ment tovább rendesen. Kizárólag Husqvarna XP olajjal használom.
Vagyis ha nem lesz benne akkor fogják úgy csinálni.Meggyőződésem ,hogy kis hazánkban egy fordított használati utasítást kellene kiadni a gépekhez .Pl. Husqvarna géphez XP Husi olaj használata TILOS! , különösen 50:1 keverési aránnyal !És így tovább.Azonnal irgalmatlan mód megnövekedne a gépek élettartama .:-))
Ja, és csak is Braille írással mert aki lát és olvasni tud úgysem veszi kézbe soha ! :-))