Keresés

Részletes keresés

bervas Creative Commons License 2018.11.14 0 0 2277

Az tényleg az úszóház túlfolyója. Le kellene venni az úszóházat, és megnézni, nincs-e valami kosz a tűszelep alatt. Attól is fenn tud akadni és folyik.

Alapos levegővel átfújás hasznos lehet szétszedett állapotban.

Előzmény: kismukk19 (2276)
kismukk19 Creative Commons License 2018.11.13 0 0 2276

Ezen a rajzon a 18-as számú: tömlő, túlfolyó

link: https://oem-parts.hu/hu/parts/honda/c90/c90c-c90-1982/e-14-karburator

Előzmény: bervas (2274)
zöld_I Creative Commons License 2018.11.13 0 0 2275

"8500 lenne a tűszelep"

 

Örülj neki, hogy nem sor4 :D

Előzmény: kismukk19 (2273)
bervas Creative Commons License 2018.11.13 0 0 2274

Valami fotó kellene, melyik kis csőre gondolsz. Van ott szuszogó cső, leeresztő cső, benzin beömlő cső, meg ki tudja.

Előzmény: kismukk19 (2273)
kismukk19 Creative Commons License 2018.11.13 0 0 2273

A cub karburátorból kijövő vékony csövön csöpög a benzin, mitől lehet? Előzménye, a kutas túltöltötte a tankot, ekkor kezdett csöpögni. Benzin szintet normálra lefogyasztottam, de tovább csöpög. Szervizes srác ránézett (de nem bontotta ki), biztos a tűszelep rossz. 18 ezer km után tényleg cserélni kellene? Vagy más az ok?

Megnézett egy árjegyzéket, 8500 lenne a tűszelep, van-e valahol olcsóbb?

Véleményeteket előre is köszönöm!!!

mzsombi Creative Commons License 2018.11.12 0 0 2272

Azért néha járasd meg az újat is. ;)

 

Hol tartasz a régivel, átfordult már a km-óra? Glockner matrica mellé került még másik? :)

Előzmény: glbtech (2271)
glbtech Creative Commons License 2018.11.11 0 0 2271

Az volt a tervem, hogy átnyergelek az újra, de aztán rájöttem, hogy a réginek sincs igazándiból semmi baja. De már az újat sem akarom eladni. Eláll ez itt, ha kell akkor pedig azonnal bevethető.  :-)

Előzmény: zöld_I (2270)
zöld_I Creative Commons License 2018.11.10 0 0 2270

A motor nem befőtt :) Használni kell, nem eltenni:) 

Előzmény: glbtech (2269)
glbtech Creative Commons License 2018.11.08 0 0 2269

Nem nézted meg véletlenül, hogy milyen márka és méret volt a gumi rajta ? Volt egy ilyen projektem, csak elhalt, mert inkább lezsíroztam az új Innovát, és a régit használom. :-)

Előzmény: orni747 (2268)
orni747 Creative Commons License 2018.11.08 0 0 2268

Tegnap Amsterdamban fotóztam a Cross Gumis Innovát. Bar nem tudom milyen meggondolásbol került rá, hisz a közelben nincs egy hegy sem, hacsak az arc nem ezzel huzza ki a trágyás kocsit a tulipánfüldre.

baowah_ Creative Commons License 2018.11.04 0 0 2267

es mennyivel elettel telibb mint egy Innova, imadtam, amikor volt szerencsem hozza meg egy elozoeletemben nehany napig.

Előzmény: sergio82 (2265)
mzsombi Creative Commons License 2018.11.03 0 0 2266

Hú, de szögletes mindene az Innova után... (műszerfal, tárolórekesz, idomok)

Előzmény: sergio82 (2265)
sergio82 Creative Commons License 2018.11.03 0 0 2265

A "legenda" igaz! Ilyen is van az országban (kb 2 db):

 

 

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/anf_125_innova/honda_anf_125_innova-13584501

Petrányi Jen Creative Commons License 2018.10.27 0 0 2264

Én szinte a fagyokig jártam a motorral hetven alatti sebességgel, de nem volt dugulás a dugattyún. Egyszerűen harmincezer után enni fogja az olajat, ez a működésében nem okoz semmi gondot. Gyertyát nem köpi be, nem lesz gyengébb. Hova gyengülhetne még ☺.

Szerintem időben gyűrűket kellett volna cserélnem és akkor az után öntögetés kimaradt volna. Várom az alkatrészeket.  Nemzetközi koperációban folyik a projekt. Vietnam, Kína,  Japán, maláj szállításoknak kell lezajlania, és össze lesz rakva a gép.  Most egy Honda Nhx 110 lead robit hajtok. Hát ezzel még szerényebb tempóban közlekedem. 70 már sok neki, 60-65 amiben szívesen gurul. Azért ég és föld egy hagyományos robogó és az Innova szélvédelme között a különbség. Érdekességként megemlítem,  hogy az egyik maláj oldalon kapható nem is sok pénzért olyan szett, amivel normál kézi kuplungossá alakítható az Innova.

Előzmény: sonantibus (2262)
zöld_I Creative Commons License 2018.10.26 0 0 2263

Ennek egyikben sem volt része. 

Előzmény: sonantibus (2262)
sonantibus Creative Commons License 2018.10.25 0 0 2262

Az alacsony fordulaton való használat vagy a rövid téli utak okozhatnak letapadást?

Előzmény: zöld_I (2261)
zöld_I Creative Commons License 2018.10.25 0 0 2261

Járt nálam is egy garantált 70 ezer körül futott innova, aminek kicsit magas volt az olajfogyasztása.

Szétszedtem, lemérettem, henger, dugó minden méreten, viszont -ismertem a teljes előéletét- a folyamatos

minőségi olajhasználat, valamint az előírtnál sűrűbb olajcsere ellnére teljesen le voltak tapadva

az olajlehúzó gyűrűk, és elkokszosodtak a furatok. Így ment rá egy jó drága gyári gyűrűszett, gyári tömítésszett, 

meg két új szelepszárszimmering egy szelepbecsiszolással, azóta is szépen megyeget.

Előzmény: glbtech (2258)
orni747 Creative Commons License 2018.10.24 0 0 2260
Előzmény: orni747 (2259)
orni747 Creative Commons License 2018.10.24 0 0 2259

Gyari Honda (Indonezia) 125 ős alapméret dugattyu gyürű, dugattyu, csapszeg 29 Euro

Én ezt venném meg.

 

Nem vacakolnék tulméretes hengerrel. Ha nem elég nagy a teljesitmény akkor kell egy nagyobb motor. SH150, SR250...stb. A 125-ös azért buli mert keveset fogyaszt. HA már 150-vagy 200-ccm -es akkor az már szerintem ugy nem az igazi. Meg a Tank is kicsi  a tulfogyasztáshoz

Előzmény: Petrányi Jen (2253)
glbtech Creative Commons License 2018.10.21 0 0 2258

Nekem is gyári méreten volt a henger, a dugattyú viszont meg volt kúposodva. Én vettem bele gyári alapméretes dugót, gyűrűszettet, csapszeget, zégereket, és azzal lett összerakva. Ha neked is méreten van a henger akkor szerintem tök felesleges fúratni. Én nem vennék hozzá semmilyen utángyártott hengert vagy dugót, gondolj bele mennyit ment el neked a gyári. Minden olcsóbb alkatrész drága lesz később, ez tuti.

Előzmény: Petrányi Jen (2253)
Isti70 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 2257

Még nem, mivel te kérted először vártam a válaszodra.

Írj az email címemre és megbeszéljük.

Előzmény: Petrányi Jen (2252)
bervas Creative Commons License 2018.10.21 0 0 2256

Azért tegyük hozzá, hogy te lassan mész vele, állandó tempóval és hosszú távokat. Emellett figyelsz az olajszintre, légszűrőre.

Az én gépemben 37e km alatt elkopott a dugó-henger páros.

 

Kínait szidják az anyagminőség miatt még a vietnamiak is. Ha találsz thai cuccokat, azok árban még nem vészesek, minőségben jók lesznek.

Előzmény: Petrányi Jen (2253)
bervas Creative Commons License 2018.10.21 0 0 2255

Kellemesebb lehet, de jobban fog rázni.

A blokk furata 61 mm. Szerintem ennél is feljebb fog kelleni fúrni, mert nem 2 mm lesz a hengerpersely kilógó része.

Eggyel nagyobb kis lánckereket el fog bírni.

Előzmény: Petrányi Jen (2254)
Petrányi Jen Creative Commons License 2018.10.21 0 0 2254

Mi a véleményetek erről?

 

https://motogaga.com/cylinder-crankshaft/771-espada-racing-57mm-148cc-big-bore-cylinder-kit-honda-wave-125.html

 

Az eggyel nagyobbnál felhívja a figyelmet arra, hogy a forgattyúsházat szélesíteni kell, hogy befogadja a hengert. Ennél nem írja, akkor ez elvileg simán beszerelhető?

 

Jók az árak ezen az oldalon, még a szállítási költséggel együtt is, de azt gondolom, hogy itt a vám-ot, áfát nem lehet megúszni?

Petrányi Jen Creative Commons License 2018.10.21 0 0 2253

Sziasztok!

 

Szét lett szedve a blokk. A barátom, aki japánokkal foglalkozik 25 éve, azt mondta, hogy nem látott még ilyen hosszú élettartamra megtervezett gépet. A mérései alapján a hengerben nincs kopás, a dugó is szép állapotban van. A szelepek, a veztengely mind szép állapotban vannak. A vezlánc ki van nyúlva, a feszítő a legszélső állásban volt már, de még hangja nem volt. Így az egyértelmű, hogy ez ki lesz cserélve - már meg is rendeltem a Karasnától, 9 eFt az ára. Gyáriban neten is csak drágábbat lehet találni. Ki lesz cserélve a két szelepszár szimering is. Ez is gyári a Karasnától 3.500 Ft a kettő. A neten ez is lényegesen drágább.

Dilemmázunk még azon, hogy cseréljünk csak gyűrűket vagy a dugószettet egyben?

A gyári dugó a gyűrűkkel azért elég húzós - majdnem 30 eFt, csak a gyűrű 17 eFt.

Van görögből nem gyári, de kiváló minőségűnek titulált japán szett 9 eFt-ért, illetve kínai szett 4.500 Ft-ért, és kínai gyűrűszett 3 eFt.

Van hengerszett kínai 17 eFt-ért.

Borzasztóan kíváncsi lennék rá egyébként, hogy a kínaiak hol tartanak minőségben?

Lehet megpróbálom a kínai szettet - mi a véleményetek?

 

Egyszer benzinkútnál találkoztam egy 125-ös kínai klónnal, amelyikben valami 40 ezer km volt, és a tag nem panaszkodott különösebben. Illetve a nyáron saját füllel is hallottam egy 50 köbcentis kínai klónt dolgozni. El voltam ájulva a finom járásától, kis motorka dohogásán kívül semmilyen egyéb zajt nem lehetett hallani.

 

Biztos hogy pár tízezer km-t ez is le kell hogy fusson gond nélkül. Tartaléknak pedig ott van a gyári henger, amit max. időközben megfuratok első túlméretre és rendelek hozzá túlméretes dugót is. Egy hengercseréhez nem kell a motort különösebben megbontani.

 

Fel nem sorolt költség még a tömítés szett, ami 6-7 eFt környékén van.

 

Mindennemű okos tanácsot megköszönök.

 

 

Petrányi Jen Creative Commons License 2018.10.21 0 0 2252

Szia!

Eladtad a könyvet?

Előzmény: Isti70 (2227)
CBX550FII Creative Commons License 2018.10.19 0 0 2251

Látványos! 

Majd a nyár eleji áradáskor érdekes lesz visszanézni! :)

Előzmény: baowah_ (2250)
baowah_ Creative Commons License 2018.10.17 0 0 2250
Előzmény: CBX550FII (2249)
CBX550FII Creative Commons License 2018.10.17 0 0 2249

Sziasztok!

Duna part, körváltó témakörben néhány kép

Szigetújfalu-Tököl

baowah_ Creative Commons License 2018.10.17 0 0 2248

puhapöcsök :D

Előzmény: zöld_I (2247)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!