Azt gondolom, sok olyan kérdés, probléma merül fel, ami itt megválaszolható. Várjuk a kérdéseket, kéréseket és ne feledjétek repülni csak repülési terv feladása után :-)
Már nem gyártott típus. Ezért lehet viszonylag olcsóbban megvenni. Elég kicsi, lehet kézben is használni. A kijelzőjén a képet el lehet 90 fokkal fordítani. Levehető külső antennája van. Mindjárt keresek képet róla. Itthon 50 körül láttam legutóbb használtan.
Azért az a jó nagy antenna Lakihegynél besegít a hazatalálásba.
A VOR, esetleg az ADF alapszintű használata még VFR-nél is jót jelent az álmoskönyvek szerint. Egy váratlan páraréteg még meleg nyári délelött is bejátszhat.
kialakul az. az elején néha halvany gőzöm se volt merre jarunk, most meg nem értem, hogy a francba nem tudtam...
mondjuk LHTL hazatalálás szempontjabol igen jo helyen van, ott a duna meg szazhalombatta:-) te honnan repkecc?
(oktatom kivagott volna a francba ha GPS-szel repülök, mellesleg... -a VFRben a V az visual, a VORt néha használtuk mert jo játék, de visual köll repkedni:)
De mostmá hogy megvan, kéne vennem egy jo GPS-t, olyat amibe mondjuk trackeket fel lehet tölteni, hogy benne legyenek a légtérhatárok is.
:}}}} igaz, voltam is a kornyeken de hat akkor is van drukk, bar teny az uj terkep sokkal atlathatobb, de azert neha osszezavarodik az ember hogy amit a gep alatt latok az pont az e mint amit a terkepen nezek:}
bár egyedül már mentem utvonalat es nem volt gond, sőt még a gps-t se hasznaltam csak terkep, de azert a vizsgadrukk:}
mi a gond az utvonallal? a vizsga ideje az ugy max egy ora. Ebbol lejonnek a légtérgyakorlatok, marad 45 perc utvonalra, kb. No az otthoni repulotered környékén előtte el kell repulni minden olyan reptérre párszor, ami max 25 percre van, és akkor meglepetés már nem érhet, ugye.
Na jól hangzik:}} kenyszerleszallast annyit gyakoroltunk felszallas kozbeni motor allj,tol kezdve a mezore szallassal talan ez nem lesz gond:}} engem csak az utvonal aggaszt:}
És mégegyszer gratula és sok sok sikeres leszállást kívánok!!!!!!!!!
a kényszerleszállás gyakorlat alatt kényszerleszállás gyakorlatot kell érteni, kellett olyan a kiképzésben:), még az egyeduli iskolakör repülés előtt.
egyébként leszállás levett gázzal, akárhonnan az iskolakörről. csak ugy lazán aszonta, hogy ő most leveszi a gázt, és kényszerleszállásgyakorlat. Végul is, ha ilyet tud az ember, az életmentő lehet, ugye.
LHTL-Börgönd (kicsit kerulgetve zivatarokat), ott légtérgyakorlatok, (360 fordulo, átesés, ilyenek) meg kényszerleszállásgyakorlatok, aztán Bugyi (tök jo, bugyi érintésével vizsgázni---rossz vicc,. tom:) aztán haza, egy ora zusammen.