Kinéztünk egy 2006-os, cca. 70000 km-t futott, narancsmetál Swiftet klímával. 1150000 volt az ára, központ felhív, az autó még megvan. Ha gondoljuk küldenek ki autót és elvisznek Fótra. Megbeszéltük a helyszínt, időpontot. Autó rendben, időre odaért. Mire kimentünk, már nem volt meg a Swift. De akkor már körülnéztünk. Valóban sok olyan autó van, aminek nem sok bizalmat szavaztam. Azért találtam egy 2008-as GS felszereltségűt, másfélért. Intéztük a hitelt, stb., mindezt vasárnap délután. Este 9-kor vittek haza, úgy, hogy másnap átvehető az autó.
Másnap hívtak is, hogy mehetünk az autóért, de Merkel látogatása miatt káosz volt a városban. Épp kiértünk, de sikeresen átvettük az autót. Tiszta volt, kaptunk hozzá elsősegély csomagot, láthatósági mellényt, porral oltót.
De az alufelniket majdnem elfelejtették odaadni, illetve a tankban gondosan csak 1 liter benzin volt. Következő héten kezdődtek a problémák. Nem írattak alá valamilyen papírt, menjek be. Bementem, aláírtam. Pár nap múlva hívott a bank (Banif Plus, kerüljétek, másik sztori), hogy valamin ül az AAA Autó és ezért el kellene utalnom egy havi részletet.
Aztán mivel az autó linkjét elraktam, néha ránéztem. A vásárlás napján már az volt, hogy eladva. Majd pár nappal később jó ideig úgy árulták, mintha még mindig ott lenne náluk... Fent volt ha.hu-n is, ott jeleztem, hogy valid a hírdetés.
Ami inkorrekt volt, hogy fóliázásra azt mondták, hogy mivel rajta van a matrica, nem kell műbizonylat (nem tudtam, nem fóliáztattam soha sem). Ezt szerencsére tudtam pótolni, hála a nagykereskedőnek. Így alapvetően én jól jártam, mert az autó nagyon jó, de legközelebb inkább újat vennék...
Nos akkor bemutatnám hogyan zajlott a tevékenységük:
Megszórtak sms-el, hogy hívjam vissza őket. Sokszor hívtak csalogattak, kedvesek voltak.
Hívásomra közölték, hogy látják az autót kell nekik, hatszázért hirdettem, elmondtam nekik, hogy elemcserés de szak szervizben javították, az autó korához képest újszerű keveset futott, ennek tudatában azt mondták ha ez így van és a szemle során komoly műszaki probléma nem lesz ötszáz ötvenet adnak érte.
Megérkeztem a szemle színhelyére, lepusztult üres hangár, sarokban egy íróasztal számítógép, még egy csavarhúzó sem t nemhogy egyéb vizsgálatra alkalmas eszköz sem volt.
Az autót kipróbálták, nézegették érdektelenül, mint akik már tudták a végét a dolognak.
Agilis természetemnél fogva azért azt visszajelezték, hogy nagyon szép, hibátlan.
Időt kértek, elvonultak, majd szemlesütve kimondták, hogy a központ négyszázra árazta be, kérdeztem mi a hiba, központjukra mutogattak, felhívtam őket ők meg ködösítettek, a szervizre mutogattak, mindenki játszotta a jól bevált szerepét. Otthagytam őket.
Tanultam belőle bár megfogadtam nem viszem a vevőhöz soha az eladó ingóságot.
Módszerük beígérnek jó árat, elviszed, az ő értelmezésükben ez azt jelenti, hogy rá vagy szorulva a pénzre, aztán lehúznak. Százból húsz esetben bejön nekik így is megéri nekik, aztán kirakják drágán az autót amire ráírják, hogy bevizsgálva AZ ÜRES MŰHELYBE!
Tőlem vettek autót és pozítív volt a véleményem. Helyszínrekijöttek 5%-ot alkudtak lefelé az árból és szó nélkül kp-ben kifizették. Lehet kivétel, de ilyen is van.
Az autó igenis létezett mert mire a kereskedésbe értünk, már oda volt készítve az ügyintézés részhez. Csak ott volt a probléma, hogy közölték: most adták el. Csak éppen nem nekünk akivel le volt egyeztetve, hogy érkezünk érte.
Foglaló részhez pedig az volt írva: semminemű következményt nem von maga után. Így ezek után ki mert volna pl. pénzt utalni.
Ilyen eset ELŐTT kell küldeni foglalót, vagy a telefonban elmondani, hogy foglalót szeretne érte fizetni. Így kibújna a szeg a zsákból, mert a ficek máris mondaná, hogy nincs autó.
Ugyanis ez az autó soha sem létezett. Ezek a vevőcsalogató hirdetések.
Mai 2015.07.21. rossz tapasztalatom a Fóti autókereskedésben.
A szüleim találtak itt egy nekik megfelelő autót. Telefonon lebeszélték,hogy ma 5 óra után megyünk tatabányáról az autóért. Melyet kp-val fizettünk volna. Odaérkezésünkkor közölték: most adtuk el az autót.
Véleményem: Jellemtelen emberek. Én nem szoktam a számból segget/elnézést a kifejezésért/ csinálni.
Elutaztunk feleslegesen, hitelt intéztünk feleslegesen. melyre természetesen cseng a kamat.
Vajon ki fizeti meg az ember kárát???
Vagy őket csak az érdekli, hogy bárki elvigye az autót?
A szervizkönyve hova lett? Nyilván az a nagyon gondos 2 előző tulaj vesztette el véletlenül. Mert az a gondos tulajoknál úgy szokás. Kicsit gondolkozzál már mielőtt másokra jelzőket aggatsz. Én eddig nem aggattam rád semilyen jelzőt, ellenben veled. De tudom pótolni. Látszik hogy a használtautókhoz nem értessz, semmi rálátásod nincs. Ostoba vagy, ha biztosra veszed hogy egy 14-15 éves ráadásul külföldről behozott Passatban 188 ezer van, szervizkönyv nélkül.
Van egy megbízható szerelőm... Nagyon ritka, de a legjobb akivel találkoztam... Bírom az ilyen kötekedő trollokat mint amilyen te vagy ZZ5. Te ennek élsz. Találkoztam ilyen személlyel a való életben is. A főnöknek nyalunk, a kollégákat földik tiporjuk... Majd én megmondom, hogyan kell gondolkoznotok. Annyira sajnállak, hogy ilyen vagy. :-)
A 150 ezer km-ben miért vagy olyan biztos? Szervizkönyve nincs ahogy látom. Lehet hogy meglepődnél ha bemennél egy márkaszervizbe leinformáltatni, és mondjuk 4-5 éves korában volt benne annyi. A Passat se egy boltbajárós autó.
Egyébként más kérdés hogy mennyit ér az autó, és mennyiért lehet eladni. Általában minden használtautó kevesebbért megy el mint amennyi a tulajdonos elképzelése. Majd a végén kiderül mennyiért tudod eladni, lehet hogy hónapokig tartogatod és örülsz ha kapsz érte 850-et.
Az én autóm nagyon jó állapotban van, és ér 950 ezer Ft-ot. Simán. És ezt az értékesítő is mondta, ahogy elbúcsúztunk tőle. A cég utolsó ajánlata volt a 660 ezer Ft. A srác ajánlott 850-et, mert kipróbálta, és egyből érezte, hogy ilyet nem fog kapni máshol....
Sikerült kifognom olyat, aki végig garázsban tartotta, alig ment vele. 150 000 km-rel vettem. Én is költöttem rá, nem keveset. Nagyon jó autó... És ez nem reklám!!! Csak meg kell nézni, bele kell ülni és menni vele. Magáért beszél....
Ezeket a hányadék belű autókat (állításod szerint kb mindegyik olyan) mind emberek hagyják ott. 700 db körülről beszélünk. Inkább az a szomorú, hogy mennyi igénytelen ember van aki így használja az autóját. Aki ilyet megvesz általában ugyan olyan igénytelen. Az meg ne csodálkozzon hogy műszakilag is olyan. A megvezetés az tény, már sokszor kitárgyaltuk hogy ez egy ilyen cég. De aki ezeken nem lát át és mégis belemegy, az ostoba szerintem. Csak azt lehet átverni aki hagyja magát.
Ha olyan korrekt az aaa autó akkor miért nem terjeszkedik pl Németországban ?
Miért csak a csóró kelet európai országokban ?"
Ott vannak a fritzeknél is. Sőt ott sokkal régebben megtelepedtek, meg a törökök, arabok, akiknek sokkal jobb az üzleti érzékük a németeknél. Nyilván megpróbálkoznak, de aki résen van, eleve jobb üzletet csinál, mert náluk van angebót, a németeknél nincs.
Sok német céggel üzletelek. az alap, hogy nem adnak a németek számlát. Ha szólok, hogy nem küldték, akkor többnyire válasz sem jön. Ha mondom, hogy gehen steuerpolizei, akkor talán kapok számlát. Ezektől aztán nem is vásárolok, hiába német.
Amikor megveszik tőled, szerinted mi történik? Pont ez az x pontos átvizsgálás. Erre kapsz egy olyan vételi árat, amitől itt illik hanyatt esni, hogy: "nehogy már ennyivel szúrják ki a szemem, elküldtem az anyjukba".
Azt ne keverjük össze ezzel, hogy amikor a hirdetés megjelenik, akkor ez már nem szerepel a hirdetésben!
Nyilván nem írja oda, hogy egy lógó belű, törött lámpás rozsdakupacot szeretnék eladni. :-)
Persze vannak a félmilliós értékhatárig az autók ahol az emberek már szinte nem számít semmi jóra.
Csak gondolkodjunk el azon hogyha az aaa ennyiért árulja és ezen nekik minimum 200000 Ft haszna van akkor milyen x ponton átvizsgált autókat árulnak ?
De szerintem ebbe a 200000 Ft -os haszonba beleférne minimum egy takarítás.
Ha 1 millióg nézzük úgyan ez a helyzet csak minimum 350000 Ft- os haszonnal és úgyan úgy koszosak lelakottak az autók .
És ezt sorolhatnánk tovább.
Amikor mi voltunk 2x is a telephelyükön ezt tapasztaltam.
Törött és mocskos autók mindenhol.
Amikor már a 4 milliós max 4 éves autókat néztük azok is így néztek ki .
Koszos itallal leöntött ülések, cigivel kiégetett kárpitok, morzsás lábtér, szétmállott bőrkormány és váltó ( pedig szerintük csak 60000 km volt benne ), kívülről pedig koszos, koccanások nyoma felületi rozsdákkal stb.
Én 4 milliónál kicsit többet várok el.
De az aaa autó pont ilyen autókat keres mert ennyi hibával max a tulajtól megveszik max 2.5 milláért és eladják horribilis haszonnal.
Majd jönnek az undorító marketinggel ami fröcsög a hazugságoktól .
Több ponton átvizsgált autók, visszavásárlási garancia, 1 v 2 tulajos autók, kedvezményes hitelek , korrekt beszámítás stb.
Vicc hogy ezeknek bedölnek az emberek és akkor szembesülnek hogy átverték őket amikor baj van az autóval .
Hülyék az emberek is hogy nem visznek magukkal autószerelőt és nem olvassák el hogy mit is írnak alá stb .
Ebben igazad van, de ha állításod szerint az autók kívülről-belülről is leamortizáltak, akkor mit vár tőle aki megveszi ?? (ráadásul olcsón) Egy autó általában olyan műszakilag mint esztétikailag. Ha lóg mindene, ne csodálkozzatok ha műszakilag is olyan. Amúgy is piaci ár alján árulnak, azért ilyet lehet venni. Akinek igényes használtautó kell, az választ magának igényes állapotút egy kicsit drágábban máshonnan. Ha meg nincs több pénz, akkor be kell látni: ezért az árért ilyet lehet kapni.