2008.03.-as c maxomban jól tudom, hogy a gázpedál mellett-mögött van a pollenszűrő? Mert ki akarjuk cserélni, de c max-tól függően már több helyen is láttam (videón) pollenszűrőt, és addig nem akarunk belekezdeni.
Gondoltam itt megkérdem, a jó múltkor is sok segítséget kaptam ezen a fórumon.
Most találtam gyári leírást a netten,ami talán engem igazol,(ha jól értelmezem)hogy a nálam új kora óta 14,7V-t állandó töltés a jó.Talán ez segít az ellenőrzésben, mi a jó és nem.Szerintem ez sokunknak hasznos írás lehet,mert nagy a káosz e-körül.
Ha feltöltött az akku akkor csak szinten tart, ahhoz meg elég a 12.4.
Indítás után eshet az akkuban a szufla és akkor lesz 14V felett. Mérj rá akkor, miután állt az autó egy darabig vagy csak simán hallgasd a rádiót :D. De mivel ezek könnyen indulnak így hamar visszaáll a feszültség.
Most értem haza,és útközben tapasztaltam úgy 100 km-el ezelőtt,hogy a szivargyújtóban levő feszmérőm nem mutat töltést csak(előtte 14,7 töltés volt) 12,4 V-ot menet közben.Érdekes,hogy így jöttem haza 100 km világítás és főtéssel és akkuban nem lett kevesebb a nafta.Ezek szerint töltésem lehet,csak nem jelenik meg a szivargyújtóban.De hogy is van ez,akkufeszt meg mutat 12,4V ?Műszerfalon nincs hibajel,és töltés ikon sem világit.Ezért is gondolom,hogy töltés az van.Tudnátok erre valamit mondani,akku nem venné fel a töltést?Szivargyújtónál nem kéne mutatni töltést ha van,de az akku nem veszi fel?
Abszolút nem nyeklik,és nem is csúszkál mert a gumi tapad.Csak a gumis a jó,és amit én vettem Unixnál C-max ll höz, azon a vezető oldalin megvan a két luk is a rögzitéshez mint a gyári szönnyegen.
Sajnos nem fotóztam le a zár javítását,mert nagy volt a hév és a koszos kéz. A lényeg,hogy a ki tört műanyag helyére egy 4x1.5cm es lemezt faragtam be ék szerűen ahol a műanyag merevítések voltak,azt is kireszeltem a fémből igy elég tartást ad a maradék műanyagnak és a fémnek a megmozdulás. Ezt még + 2 komponensű ragasztóval be is kentem. 6-os fúróval kifúrtam a bovden helyét és oválisan kireszeltem 6x8 furat lett belőle. Igy már belefér a bovden vége és negyed fordulattal rögzíthető. Az összerakás már csak 5 perc.
Olajleeresztés után kb 2-orát csorgattam, mire megszűnt a csepegés is.4-litert tettem bele,így lett a képen a jelölésig.A nívón a mérést másnap reggel ejtettem meg.
Nekem is ez van benne. Két nyíl a min-max. Ha középen van akkor ok. Friss olaj csere után volt? Mert van hogy várni kell, hogy lecsorogjon. Nekem csak 3,6 ment bele és a fele alatt van egy picit, pedig csorgattam.
A motorban a képen látható nívópálca van,amin nem tudok eligazodni.A gépkönyvben ez a fajta(gyári eredetű) pont nem szerepel,így nem tudom ennél hol is van a max-minimum?A motorba 3.8 liter kel(4-lit ment bele)ami a jelölt részig ér.Találkozott már valaki ezzel a fajtával?
Sajna meg van a ludas! Sajnos elég gyér műanyagból van a bovdentartó ezért ez könnyen törik. Ha valaki hasonló okból szét szeretné szedni akkor most mondom,hogy zárt állapotban roncsolás nélkül nem megy! A középső ülés műanyag keret felfogató csapjai el fognak törni egyik oldalt a feszítéstől. Eztt minél óvatosan kell leszedni. A keret felső sarkaiban van 2 csavar ezt kicsavarva hozzá lehet férni a bovden tövéhez és onnan meg lehet húzni. amikor kiakad a zár felöl van 2 kissebb csavar azt kicsavarva már lejön a keret és alatta 2 bazi csavar ami fogja a zárat
C-max II középső ülésének a háttámla részét nem tudom kiakasztani Hogy a viharba müxik? Van ugyan hátúlján egy piros kapcsoló,de az olyan mintha nem is működne,vagy mást csinálna. (nem találtam a kezelési utasításban erről semmi infót!
A ködlámpát szerettem volna kicserélni,de nem akart sehogyan sem lejönni a diszburkolat a ködlámpa körül. Még nagy csavarhúzóval is nehezen ment pedig belülről feszítettem
2005-ös c-max ba keresek csomagtér zár takaró gumit. Szóval csak azt a gumit amin keresztül megnyomjuk a mikrokapcsolót. Teljesen szétmállott, kilyukadt, befogja a kezem. Lehet emiatt ment tönkre már a zár is, bár ahogyan olvasom ez elég gyakran előfordul. Kompletten látom, hogy lehet kapni de nekem csak a gumi kellene, a zár javítható egy kb 200 ft-os mikrokapcsolóval.