Minden, ami az egykori Bakony/Balaton/Somló Volánnal, ezek jogelődjeivel, valamint a megye jelenlegi helyközi és helyijáratos buszközlekedésével kapcsolatos.
Győr lesz abból figyuzd meg. Követni fogják a 728-at. Még a LOC-730 sincsen kizárva, mert ha a 'vicc és röhej' kategória, ha nem, de az automata váltós helyközik maradnak Győr helyin. Amit a másik topikban az ámokfutó sofőr úrunk összeherdál időnként, az hülyeség csúnyán kell, hogy fogalmazzak, de nem hiába nem hoznak már Zalából sem Merciket. Lett volna busz eddig is oda, mert ami Sopronban felszabadult kettő BN 18-as, az őszi menetrendritkítás miatt, azokat is elvitték Egerszegre/Várpalotára. Győri A,D,E rendszámos buszok vázcseréltek, bírják a strapát. A fiatalabbak meg a KAY nem, de nem titok, papíron minden a gyártáskori év alapján szerepel. A pápai C80-ok és még a C80-al egy kategóriás 730-as is fiatalok ahhoz, hogy eldobják őket. akármennyire is hülyén hangzik. Győrbe meg olyat, hogy Volvo 7700/7900 biztosan nem hoznak, egyrészt mert az egyik legnagyobb volános (ha nem a legnagyobb ) üzemmel rendelkezik, ahol sosem járt semmilyen Volvo, a mostani 3 tengelyeseket leszámítva, amiből van 5 db. És amik hónapokat állnak kisebb hibákkal épp ezért. Másrészt meg, mert nincs is finanszírozva az a pénz a polgi által, ami azoknak az ellentételezéséhez és üzemeltetéséhez szükséges lenne. (Üdvözlöm Szolnokot is ). Még a HCA-778 sincs kizárva, hogy oda megy. Vagy esetleg, ha nem Ikarus, akkor a tatabányai vagy esztergomi csuklós Credok meg ős Conecto még pályázhat Győr. Ezekkel így nagyjából ki is lehetne szórni az A,D,E betűs buszokat.