Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Bolzo!!! A tank melegsége-ellen-ill. a combod védelme érdekében- jó megoldás-nekem is volt FJR-em, Bagster tankbőr !!!!!! Nekem van eladó tanktáskával együtt-szürke színű..T:20 9 246 716
az FJR-nél nincs visszafolyó benzin. csak egycsöves a rendszer a pumpában van a túlnyomás elengedése megoldva. de egyébként sem az melegíti hanem a motorról érkező hő.
egy plusz szigetelő réteg a tank alatt talán javíthatna a helyzeten
Régen is felmerült téma volt a tank melegedése. Sok mindent nem lehet vele tenni, egy motoros barátom pl. külön hűtőn keresztül vezette a visszafolyó üzemanyagot. Tavasszal és ősszel nincs gond ott még jó is. De a meleg nyárban 30-40 fok közötti külső hőmérsékletnél ha csak egy pillanatra is megállsz és indul a ventilátor a tankod 1/4 alatt van, az igen meleg tud lenni. Nekem a rátankolás szokott segíteni, ha kellett sűrűbben tankoltam. Ha csak lehetett árnyékba tettem a motort, mert azt tapasztaltam sok üzemanyaggal a tankban egyrészt az is átmelegszik plusz a szuszogó csövön át kifolyik a benzin.
Én az ülés és a tank alsó széle közötti rést kiszigeteltem tükrös szivaccsal, nem sok eredménnyel.
Nem igen látok lehetőséget mit lehetne tenni minimális a tank és a motor közötti távolság, ha csak egy kábel vagy csővezeték nincs a helyén már a tankot nem lehet vissza csukni a helyére. A motornak minden eleme túlságosan meleg ez által a tankot is melegíti, visszafolyó benzin is forró lesz. Az új FJR-ek is hasonló betegségben szenvednek, nem tudom?
Mintha ott nyitottabb részek lennének. Ha valakinek van új gépe vissza jelezne ez ügyben.
FJR vásárlását tervezem és el is mennék megnézni pár kiszemelt példányt. Az első szériások között nézelődök. Az általános dolgokon túl van e valami típusspecifikus dolog amire figyelni kell vagy feltétlenül meg kell nézni? km ben 60 -100 ezer kilométert futott gépek vannak képbe.
Az ABS el felszerelt verzió drágább?, vagy érdemesebb olyat venni?
igazából volt jópár motorom de FJR-em még soha ezért itt az ideje.
2001-es FJR-be milyen első fékbetétet tegyek? jelenleg BREMBO szinteres van benne, de üvegesre van égve. Megjárattam a dugattyúkat, nem voltak beragadva. Ha lehet, valami puhább betétet tennék bele, hátha a fékhatás is jobb lenne.
A testelés hibája is változatos elektromos jelenségeket képes produkálni. Az FJR-en azt hiszem több helyen is van, nekem is azt kellett újrakötni korrózió miatt 1-2 helyen. De ha a grafománban megkeresed Zöldi-t akkor ő részletesebben el tudja mondani.
Hali! Adott egy Yamaha 2005 Fjr 1300. 19 hibakód miatt nem indult. Sztendel kapcsoló jó, ellenállás mérő szerint nyit-zár( esetleg kellene mérni ellenállást benne, mert az nincs)? Kicseréltem a kuplung kapcsolót egy újra, most már nincs hibakód és indul de ha üresbe van a motor és kiengedem a kuplungot akkor megáll vagy ha húzom a kuplungkart és sebességbe teszem akkor is. Mintha azt érzékelné hogy lent a sztendel. Van ötlet mit nézzek meg? Sztendel kapcsolóhoz menő vezetékben kellene lenni valamennyi elektromosságnak úgy olvastam de ebben nincs semmi, lehet ez a hiba?
2014-es masinámról volna egy pár eladó dolog, hátha érdekel valakit. Puig túraplexi 34eFt Bagster tankbőr 45eFt Bagster Evosign 20/30 literes tanktáska 25eFt (a tanktáska önmagában csak akkor eladó, ha valaki a tankbőrt már elvitte). Minden cumó csak 1 szezont használt, természetesen hibátlan és sérülésmentes. Ezen kívül van még egy enyhén horpadt kipufogó is, ha valakit érdekel, annak az árában biztosan meg tudunk egyezni.