Keresés

Részletes keresés

rally forever Creative Commons License 2011.02.10 0 0 244426

Meg :o)

 

R.

Előzmény: BPI-791 (244406)
rally forever Creative Commons License 2011.02.10 0 0 244425

Nem, nem beugró a 23-ason. Hanem a 36-oson jár. Ha nem dolgozik a gazdája, mehet bármerre, de javarészt 36.

 

R.

Előzmény: Oleever07 (244393)
1433 Creative Commons License 2011.02.10 0 0 244424

Délután a 07-80-as is megjárta Nagytétényt, ma reggel pedig a 13-50-es tette ugyanezt a 33E-n. Speciel nem 280-as, hanem 435-ös helyett.

Előzmény: Törölt nick (244346)
1433 Creative Commons License 2011.02.10 0 0 244423

Igen, valóban a 13-59 volt ott, de nem 33E-n, hanem 233E-n.

Előzmény: 18-09 (244345)
.BPO-346. Creative Commons License 2011.02.10 0 0 244422

Elkészült végre a 08-56!:D Ma 122/F4:P

 

Lekenték a lépcsőket, egységes fényezést viszont már megint nem kapott:( A kettes ajtó után foltozgatták és a csuklót, de azt telibe, ha jól láttam. Viszont az azonosítókat nem b@szták el végre:P Vastagon, szorosan egymáshoz tapadó óbudás számokat kapott a csuklóra és a kettes ajtó után, felül pedig maradt a régi:)

BY-75-98 Creative Commons License 2011.02.10 0 0 244421

Igen igen, mesélte, hogy volt ott valaki komolyabb felszereléssel, de hirtelen nem tudta hogy haová is tegye a dolgokat. De miután felhívott elmondtam neki, hogy kiről is lehet szó! Szegénykémetz jól megfertőztem ezzel a buszfotózás- mániámmal, de mit tegyek ha már sajna nem lakom ott...:( 

 

Előzmény: HáBé (244404)
BY-75-98 Creative Commons License 2011.02.10 0 0 244420

Akkor biztosan ő beszélgetett anyummal, aki ezeket a képeket csinálta!

Előzmény: Törölt nick (244349)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244419

Ilyen megoldással se nagyon találkoztam még :)

Vélhetően a napsütés is közrejátszott abban, hogy nem volt feltűnő a dolog...

Előzmény: BPI-553 (244414)
I9-62 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244418

Mikor azt megtudnád mondani? Köszi :)

Előzmény: FKU-911 (244399)
FKU-911 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244417

Nem is volt máshol.

Előzmény: BPO-105 (244405)
FKU-911 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244416

De az legalább kék... ezekről már a kék fény is lejött.

Előzmény: Humarci (244415)
Humarci Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244415

15-05 is ajtóson telibe ajtótlanon semmi :D

Előzmény: FKU-911 (244400)
BPI-553 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244414

"az ajtók felett nincs leszállásjelző lámpa"

 

De van. Az egyben az indításjelző is. Ha jelzed a leszállási szándékodat, akkor sárgán ég (amit napos időben nem is lehet annyira látni). :-/

Előzmény: Feri BPO-576 (244413)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244413

Ma összejött a "nagy utazás" a NABI Sirius-sal :)

 

Korábban elhangzott itt a fórumon, hogy a busz valójában egy Localo 2.0 :)

Ha csak az építésmódját nézzük, akkor valóban az; mélyebben nézve viszont becsmérlő lenne rá eme kifejezés, hiszen a Sirius egy igényes, jól elrendezett utastérrel ellátott járgány.

A jó elrendezés igaz a 2. ajtó utánra is; igaz, hogy "hegyet kell mászni", de így is nagyon jól eltalálták azt a részt: nincs holttér, az ülések elrendezése nagyon jó, ill. az ülések közti mozgástér is elfogadható méretű.

Az üléseket kissé keménynek és keskenynek éreztem, viszont a formázása és a kárpitozása nagyon tetszett.

A jármű design-jába nem lehet belekötni; telitalálat minden szempontból :)

A busz elejében is jól eltalálták az ülőhely-állóhely arányt, ill. tetszik, hogy a jármű homloka kissé kidudorodik más buszokhoz képest, ami lehetővé teszi, hogy az 1. ajtó előtti üvegfelületet; ez talán könnyebbé (?) teszi a vezető számára az oldalra látást.

A jobb első kerékdob kialakítása kissé meglepő; bizonyára azért, mert az ajtóhoz igen közel lett kialakítva - ugyanakkor sikerült hasznossá tenni, ha már ülést nem lehetett kialakítani rajta.

 

Kisebb negatívum volt, hogy hiányzott a belső kijelző, az ajtók felett nincs leszállásjelző lámpa, az indításjelző fénye egy apró pötty, valamint hiányoltam az üvegvédő fóliákat.

Emellett a hátsó ajtó is elég lassan nyílt/csukódott.

 

Összességében nagyon jó kis jármű a Sirius; a kaposváriak joggal lehetnek büszkék rá :)

Osztom a nézetet, hogy Budapestre jobban megfelel egy teljesen ap. busz, de úgy vélem, a Sirius sem vallana szégyent.

HáBé Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244412

Apropó, fostalicskák!

Minap megállt mellettem a BPO-696. Már ganakvóra fogtam a figurát, amikor megláttam az óbudás szám-utánztait és egyből elkezdtem oldalfénynél vizsgálgatni, hogy vajh' mi lehet alatta. De csak ugyanazt véltem felfedezni, tehát nem vót ez esetben fű alatti rendszámcsere, mint a BPO-793 -> BPI-398 esetében.

 

... amelyet valószínűleg nem láthatunk már forgalomban.

Sir Rooth Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244411

06-92-t akkor majd ott keresem,köszi ezekszerint még él.
13-91-hez  volt már szerencsém tán 2 héttel ezelőtt,de azóta nemláttam, pedig szinte naponta bejárom a midis vonalakat ill. nézem a rendszámosba a kocsikiadásokat.

Előzmény: Dr.V.ker. (244410)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244410

06-92 viszonylag gyakran megfordul a 237-esen, bár a héten még nem láttam. Elvileg a 13-91 is óbudás, azt is láttam már idén a 237-esen, de azt nem itt keresném inkább...

Előzmény: Sir Rooth (244409)
Sir Rooth Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244409

Hali!
Az alábbi midikkel kapcsolatban valaki tudna némi infót elhinteni nekem? Valahogy mindig elkerülöm őket,pedig papíron még megvannak.
Ők lennének az érintettek : BPO-202, BPI-391, BPO-691, BPO-692

daveszka Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244408

Ocsmány...

Viszont 131-ről hallottam én is,hogy igényesebb mint az eddigiek.

Előzmény: I9-62 (244369)
daveszka Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244407

Tessék már elárulni,hogy mi a baja kendnek a 154-el,hogy így kerüli a héten :D

Előzmény: bandikaikarus (244353)
BPI-791 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244406

Emberek! Valakinek megvan még az a hangfelvétele a 17-85-ről, amikor (kb. 3 éve) brutális-üvöltő B-híd hangja volt gyorsításkor?

BPO-105 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244405

Akkor az is visszakerült.

De meglepő, mennyire szétkapták a kocsikat így egyenként.

Előzmény: FKU-911 (244403)
HáBé Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244404

Öccse lehetnék.

:-)

Állvánnyal nem a NABI-t, hanem az azt megelőzőket fotóztam. 6:50-kor már nem volt szükségem állványozásra.

 

S ha már BY 75-98 kollega IRL-állapotát elemezzük: rég nem látott, kedves ösmerősömmel futottam össze Gazdagréten és örömmel konstatáltam, hogy jó egészségnek örvend. BY 75-98 Édesanyjáról van szó. Ment nabizni.

:-)

Előzmény: Törölt nick (244349)
FKU-911 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244403

12-99 is.

Előzmény: BPO-105 (244401)
BPO-105 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244402

No azért...:)

Előzmény: BPI-791 (244391)
BPO-105 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244401

A kocsik is hiányosak...

12-90-től 13-02-ig nem a 12-91 az egyetlen kelenföldi?

Előzmény: FKU-911 (244400)
FKU-911 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244400

Áááá...elrontották.:(

 

 

Amúgy vajon Kelenföldön elfogyott a festék?

12-07, 11-82, 12-82, 13-82, 13-27.. és még sok kocsin nagyon hiányos a festés...

Előzmény: BPI-791 (244370)
FKU-911 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244399

GJSZ-ben járt. De nagyon szépnek látszik a képen.:)

Előzmény: I9-62 (244366)
FKU-911 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244398

Biztos, hogy a 486 helyett maradt a 846.

Előzmény: I9-62 (244365)
18-09 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 244397

Február 1-től elvileg több is.

Előzmény: FKU-911 (244396)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!