Lekenték a lépcsőket, egységes fényezést viszont már megint nem kapott:( A kettes ajtó után foltozgatták és a csuklót, de azt telibe, ha jól láttam. Viszont az azonosítókat nem b@szták el végre:P Vastagon, szorosan egymáshoz tapadó óbudás számokat kapott a csuklóra és a kettes ajtó után, felül pedig maradt a régi:)
Igen igen, mesélte, hogy volt ott valaki komolyabb felszereléssel, de hirtelen nem tudta hogy haová is tegye a dolgokat. De miután felhívott elmondtam neki, hogy kiről is lehet szó! Szegénykémetz jól megfertőztem ezzel a buszfotózás- mániámmal, de mit tegyek ha már sajna nem lakom ott...:(
Korábban elhangzott itt a fórumon, hogy a busz valójában egy Localo 2.0 :)
Ha csak az építésmódját nézzük, akkor valóban az; mélyebben nézve viszont becsmérlő lenne rá eme kifejezés, hiszen a Sirius egy igényes, jól elrendezett utastérrel ellátott járgány.
A jó elrendezés igaz a 2. ajtó utánra is; igaz, hogy "hegyet kell mászni", de így is nagyon jól eltalálták azt a részt: nincs holttér, az ülések elrendezése nagyon jó, ill. az ülések közti mozgástér is elfogadható méretű.
Az üléseket kissé keménynek és keskenynek éreztem, viszont a formázása és a kárpitozása nagyon tetszett.
A jármű design-jába nem lehet belekötni; telitalálat minden szempontból :)
A busz elejében is jól eltalálták az ülőhely-állóhely arányt, ill. tetszik, hogy a jármű homloka kissé kidudorodik más buszokhoz képest, ami lehetővé teszi, hogy az 1. ajtó előtti üvegfelületet; ez talán könnyebbé (?) teszi a vezető számára az oldalra látást.
A jobb első kerékdob kialakítása kissé meglepő; bizonyára azért, mert az ajtóhoz igen közel lett kialakítva - ugyanakkor sikerült hasznossá tenni, ha már ülést nem lehetett kialakítani rajta.
Kisebb negatívum volt, hogy hiányzott a belső kijelző, az ajtók felett nincs leszállásjelző lámpa, az indításjelző fénye egy apró pötty, valamint hiányoltam az üvegvédő fóliákat.
Emellett a hátsó ajtó is elég lassan nyílt/csukódott.
Összességében nagyon jó kis jármű a Sirius; a kaposváriak joggal lehetnek büszkék rá :)
Osztom a nézetet, hogy Budapestre jobban megfelel egy teljesen ap. busz, de úgy vélem, a Sirius sem vallana szégyent.
Minap megállt mellettem a BPO-696. Már ganakvóra fogtam a figurát, amikor megláttam az óbudás szám-utánztait és egyből elkezdtem oldalfénynél vizsgálgatni, hogy vajh' mi lehet alatta. De csak ugyanazt véltem felfedezni, tehát nem vót ez esetben fű alatti rendszámcsere, mint a BPO-793 -> BPI-398 esetében.
... amelyet valószínűleg nem láthatunk már forgalomban.
06-92-t akkor majd ott keresem,köszi ezekszerint még él. 13-91-hez volt már szerencsém tán 2 héttel ezelőtt,de azóta nemláttam, pedig szinte naponta bejárom a midis vonalakat ill. nézem a rendszámosba a kocsikiadásokat.
06-92 viszonylag gyakran megfordul a 237-esen, bár a héten még nem láttam. Elvileg a 13-91 is óbudás, azt is láttam már idén a 237-esen, de azt nem itt keresném inkább...
Hali! Az alábbi midikkel kapcsolatban valaki tudna némi infót elhinteni nekem? Valahogy mindig elkerülöm őket,pedig papíron még megvannak. Ők lennének az érintettek : BPO-202, BPI-391, BPO-691, BPO-692
Állvánnyal nem a NABI-t, hanem az azt megelőzőket fotóztam. 6:50-kor már nem volt szükségem állványozásra.
S ha már BY 75-98 kollega IRL-állapotát elemezzük: rég nem látott, kedves ösmerősömmel futottam össze Gazdagréten és örömmel konstatáltam, hogy jó egészségnek örvend. BY 75-98 Édesanyjáról van szó. Ment nabizni.