Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2020.11.13 0 0 35499

 

 Mármint az ami a vízcsőben van 4db gyertyával gyárilag, vagy valamilyen 230V-os DEFA szerű?

Előzmény: rvf400 (35498)
rvf400 Creative Commons License 2020.11.13 0 0 35498

Nekem volt hasonló 2,5dci 135le Vivaroban.  Nem szerettem bele....

Előzmény: 409 (35497)
409 Creative Commons License 2020.11.13 0 0 35497

Igen, de ugye ott nincs menet, amibe tekerni lehetne. Nem is ez a gond, hanem az átmérő. Sajna amiket találtam, nincs megadva az átmérő és hogy mennyire nyúlik be a blokkba. Ezek nélkül meg zsákbamaccs. :(

Előzmény: balabmw (35496)
balabmw Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35496

Fagydugóhoz?

Előzmény: 409 (35495)
409 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35495

 

 A fenébe! :/  A TDI-be hová tekerhető ez? Márha egyáltalán tekerős. A képet nézve ez sem tűnik annak.

Előzmény: mica-r (35492)
409 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35494

Ezt nézd végig, hogy mindennek megfelel-e a helyzet amiben próbálod.

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration#Regeneration_while_Driving

Előzmény: Sziki007 (35486)
balabmw Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35493

Küldtem neki rajzot. Már szerintem tudja.

Előzmény: 409 (35489)
mica-r Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35492

PD-ben nincs hova betekerni!

Előzmény: 409 (35491)
409 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35491

 

 Hol lehet egy ilyenhez hozzájutni??

 

PD-hez kerestem, de a DEFA csak olajmelegítőt mutat a listájában.

Előzmény: atuc (35483)
409 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35490

 

  "arra jutottam,hogy ez a 400-500W nem sok mindent fűt a vizen."

 

Ráadásul ez felvett teljesítmény, míg a kályha 5kW-ja leadott. Ég és föld.

Előzmény: balabmw (35482)
409 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35489

"csekkoljam le a jelenlegi ECU-m 6-os és 26-os lábát? Valamelyiken kellene +12V-ot mérnem"

 

Az ECU testet kapcsol.

Előzmény: _matel_ (35480)
409 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35488

Ezekkel a típus kódokkal mindig bajba vagyok, fogalmam se, hogy melyik melyik.

Előzmény: _matel_ (35478)
409 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35487

Ja, hát csodák továbbra sincsenek.  :))

Előzmény: balabmw (35477)
Sziki007 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35486

Sziasztok!

 

Részecskeszűrőt szeretném regenerálni

Volkswagen golf 6 1,6d   2016

 

De sajnos ezt a hibát írja ki a progi

Szerintetek mi lehet a hiba

Előre is köszönöm a segítséget

atuc Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35485

Jól van na, nem 220 hanem 230. És akárhol.

Előzmény: mica-r (35484)
mica-r Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35484

220-al megy? Gondolom csak német autópályán!

Előzmény: atuc (35483)
atuc Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35483

Vagy beszerelsz egy ilyet:

Ez véletlenül pont egy 1.9 TDI blokkba becsavarós fűtőbetét. 220-al megy, programozható, távirányítható stb.

 

Előzmény: _matel_ (35479)
balabmw Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35482

Én próbálgattam régen,méregettem ampert meg hőmérővel is vizet stb.. érdekelt, hogy ér-e valamit.. Olvasni mindent lehet róla..

Én arra jutottam,hogy ez a 400-500W nem sok mindent fűt a vizen.

Csak összehasonlításnak: ...

 

a dízel bajoromban kicsit több a víz és nagyobb radiátor van,na.. de abban gyárilag 5KW-os a kiegészítő dízelkályha/állófűtés. Nemrég javítottam meg. Na.. azt érzed is.

Előzmény: _matel_ (35479)
balabmw Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35481

"39-es lábra csak egy generátor pluszot kell adnom hogy lássa az ECU mennyire van leterhelve a generátor?"

 

Nem! CU39-re a "DF" jel kell. A fesz.szabályzóról a piros/fekete.

Előzmény: _matel_ (35478)
_matel_ Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35480

Vagyis reggel hidegindítás után csekkoljam le a jelenlegi ECU-m 6-os és 26-os lábát? Valamelyiken kellene +12V-ot mérnem még nem lesz üzem meleg vagy 60 fokos a motor?

Van több ilyen régi ECU-m is. A csere pedig más miatt is aktuális lenne. Amennyire tudom alapvetően a gyári ECU-k abban különböznek csak hogy a hossz illetve keresztmotoros másképp kezeli a fékpedált meg hogy valamelyik változót geo-s turbóra valamelyik meg sima T15-ra íródott. Vagyis az 1Z-s B5 ECU-ja tökéletes lehetne a mostani helyett. A régi 409-essel rá tudom tanítani? Mert azt hallottam hogy ezt a régi 1 csatis műanyag házast macerásabb még.

Köszönöm, matel

Előzmény: 409 (35476)
_matel_ Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35479

Hasonló okokból kezdtem el én is forszírozni a témát. Mostanában csak 20-25km-es távokra használom a kocsit és kb 5-6km elmegy mire üzem meleg lesz. Az asszony gyári AFN-je jelentősen hamarabb melegszik. Pedig szigetelésbe tettem minden vízcsövemet eleje kitakarva fullra és 92fokos Wahler segíti a rendszer melegedését. Így hogy a hideg üzem aránya nőtt télen pici olajfogyasztás is elkezdett jelentkezni nálam bár szerintem a turbó miatt...

Ha a bekötés elektronikus formátumban van meg, vagyis nem nagy gond átküldeni akkor örülnék neki. Publikus az email címem...

Köszönöm, matel

Előzmény: balabmw (35477)
_matel_ Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35478

A B5-ös bódéból még bármit ki tudok menteni, akár az ECU-t is. Viszont ez újabb kérdéseket vet fel. 39-es lábra csak egy generátor pluszot kell adnom hogy lássa az ECU mennyire van leterhelve a generátor? Illetve esetleg fejből megy az is hogy a szóban forgó 2db relét pontosan hol melyik relé táblában találom és mi a számuk B5-ben? Nem annyira fontos mert gondolom a vezeték odavezet de valószínű sokat lendítene a keresésen.

Köszönöm, matel

Előzmény: 409 (35474)
balabmw Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35477

Ja,kevés az adat.

 

Egy ASV leonon nemrég kapcsolgattam output test-tel,azt vitte. Tulaj szerint nem működik benne,fázik. Mondtam a termosztát cserét. Kiderült működik minden ahogy kell,csak egy hegyről 3km gurulva alabjáraton be is ért a munkahelyre. Mondtam ehhez min. egy kályha kell, hogy ne fázzon.

 

Előzmény: 409 (35476)
409 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 35476

 

 Az bizony megeshet, de ezt innen ennyiből nem tudjuk eldönteni.

Fogalmam se, hogy be lehet-e kapcsolni. (valószínűleg szimulálni kellene a terhelésjelet és a külső hőmérsékletet)

Előzmény: balabmw (35475)
balabmw Creative Commons License 2020.11.11 0 0 35475

Ámen.

Azért mielőtt nagyon kötöznék bármit, először bekapcsolgatnám diaggal ezt a 6 meg 26 lábakat. Már,ha lehet..

Láttam már pár műanyag dobozt,ami nem tudta a vízfűtést. Lehet neki is olyan van.

Előzmény: 409 (35474)
409 Creative Commons License 2020.11.11 0 0 35474

 

 Az ECU 6-os lába vezérli az 1gyertyás relét, a 26-os láb a 2gyertyást.

A 39-es lábra kell kötni a generátor DF-et.

Külsőhőmérséklet jelet a légkondi vezérlőtől kapja.

Előzmény: 409 (35473)
409 Creative Commons License 2020.11.11 0 0 35473

 

 A gyári az úgy működik, hogy a generátor terhelésének függvényében* az ECU bekapcsol 1, 2, vagy 3 gyertyát. Ezt 2db relével oldja meg.

 

* + külső hőmérséklet, és motorhőmérséklet

Előzmény: _matel_ (35470)
409 Creative Commons License 2020.11.11 0 0 35472

Már csak azért se, mert akkor egyébként is nagy a terhelés, ilyenkor a gyárit sem kapcsolja be. A 3-at egyszerre semmiképpen.

Előzmény: balabmw (35471)
balabmw Creative Commons License 2020.11.11 0 0 35471

Ne az izzító rendszerre kösd! Kapcsolgatva mehetnének sokkal tovább is,mint a max. utóizzítás. Az a max. 180s nem sokat fűtene a vizen. (a gyáritól sem kell elájulni)

VW rajzom megvan hozzá. Ha az ECU-d kivezérli,akkor nem lenne nagy kaland gyáriasra megoldani.

Előzmény: _matel_ (35470)
_matel_ Creative Commons License 2020.11.11 0 0 35470

Sziasztok,

újra lett egy kis szabadidőm amit az autóm upgrade-jére fordítanék. A kezdeti 1Z-s hosszmotoron még nem volt a hengerfejből kijövő víz csonkján az a 3db izzítógyertya a víz melegítéséhez. Még tavasszal kicseréltem a gyári műanyag csonkot egy ilyen izzítógyertyás fémre. Most pedig be kellene kötni az izzítógyertyákat. Sajnos AutoData nem tartalmazza a kapcsolás ezen részét legalábbis én nem találtam meg benne. Így érdeklődnék valaki tudja-e hol, mit, merre kell keresni és kivenni egy A4 (B5)-ből hogy gyári kiépítésben legyen hűtővíz melegítésem az A6 (C4)-ben?

B változatként azon gondolkoztam hogy a gyertyákat a generátorról meghajtom és kirelézem. A relé behúzó tekercsét pedig valamelyik rendes hengerfejben levő izzítógyertya pozitívjával kapcsoltatom. Vélemények?

Aki esetleg csinált már ilyen upgrade-et kérem ossza meg,

Köszönöm, ÜdVW. matel

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!