Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

repairer Creative Commons License 2017.08.09 0 0 136837

Így kezdődik minden betegség itt ! :) Ha sok pénzed van rá akkor akár 300 ló vagy több . Ha csak kicsivel többet szeretnél akkor írass egy chip et és 502 es csúcsokat bele , ha turbót cserélsz akkor már sokminden mást is át kell alakítanod. 150 ló körül elcsúszik a gyári kuplungtárcsa , a gyári fékek  el szenesednek , kell valami jobb - nagyobb és már végtelen is lesz a történet .

 

Előzmény: .D.,, (136835)
zsolosz Creative Commons License 2017.08.06 0 0 136836

Kedves dízelesek felteszem itt is a kérdésemet, mert itt sokan látják...

Tehát:

1.6 CR TDI motornál van-e valakinek, volt-e már olyan gondja, hogy alapjáraton ütemes nyikorgó, csipogó hangot ad az ékszíj felől...? Lehet, hogy feljebb is adja, de én már akkor nem hallom... :-)

Autószerelő ismerősöm szerint az ékszíjon a matrica adja ezt a hangot, a VW szervizben vakarták a fejüket, mintha nem találkoztak volna ilyesmivel. Végül nem is csináltak semmit. Egy kis szilikon befújás a szíjak közé, ahonnan a zaj érkezik, egy hosszabb időre elcsendesíti őt.  

Köszönöm a válaszokat!

.D.,, Creative Commons License 2017.08.06 0 0 136835

Sziasztok!!:) Kérdésem lenne! Van egy 97-es 1.9TDI passatom (AHU). Dinamikus a motorja így is,de szeretnék egy "kicsivel" többeg kihozni belőle. Tudnátok pár ötletet adni arra hogy mivel kéne kezdeni a "tuningját"? Olvastam olyanokat is hogy nagyobb turbo bele(de melyik?)más porlasztò(milyen?)chip tuning... Ezekkel a modosításokkal mennyi pluszt lehet kihozni egy ilyen TDi ből? 

repairer Creative Commons License 2017.08.04 0 0 136834

Sziasztok ! Keresek merci motoron lévő garrett gt2056v turbóhoz geometria állítót.  6nw.009420  a száma.

eucon Creative Commons License 2017.08.02 0 0 136833

Lehet adaagoló probléma is.

 

Előzmény: Bejita (136821)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.01 0 0 136832

Ááá.Csak egy pici dinamika.

Du.beszereztem 2fajta visszahúzó rugót. Bennt is van egyik.

Csak műszaki lejárt,próba jövő hét.

Előzmény: no_holy_shit (136831)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.08.01 0 0 136831

chiptuning?

Előzmény: Törölt nick (136830)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.01 0 0 136830

Oks.  Marad az olyan rugó (visszahúzó)próbálgatása ami nem tilt tulnyomás miatt. Szükség esetén hibakiolvasó törlő van.

Előzmény: no_holy_shit (136829)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.07.31 0 0 136829

es utanna betilt tulnyomas miatt

Előzmény: Törölt nick (136828)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.31 0 0 136828

Urak! Egy benzines t-jet punto fix westgate szelepét ha rugó ellenében visszatartom elvileg növelhető a turbonyomás??Vagy hogy működik a dolog ha visszábbfogom a rudazatot?Valaki kifejtené a dolog lényegét?Megköszönném.

Ujjabbakon állitható rudazat található ha jól tudom. Ami fennt van nagyon gyengének stitulálom.Fogóval megmozgatva elég "könnyen" jár.

409 Creative Commons License 2017.07.27 0 0 136827

jav:

 

"...beírja a nálad is megjelen."

 

 ...a nálad is megjelenő hibakódot.

Előzmény: 409 (136825)
Bejita Creative Commons License 2017.07.27 0 0 136826

Gyárival nem probaltam, már chippelve került hozzam a kocsi az is utolag derült ki . A vezetékelés elvileg jó kilettek mérve . Másik szeleppel még nem lett kipróbálva. A multkor szét lett szedve akkor megjavult de viszont a km óra nem működött utanna es zarlat lett az egesz kocsiban és uj generator szabadon futot is cserelni kellett benne.

409 Creative Commons License 2017.07.27 0 1 136825

"Az üzemanyag elzáró szelepre testzarlatot ír ki a hibakód olvasó"

 

 Pontosabban szakadást vagy testzárlatot.  Ha ezt végig gondolod annak fényében, hogy a motor jár, belátható, hogy egyik hiba sem lehet igaz, mert ezekkel a hibákkal be sem indulna.

Olyannal találkoztam, hogy hibás ecu miatt (nem adta ki az áramot a leállítóra) kivették a szelepből a szeleptestet. Valami módon ezt felismeri az ecu, átvált limp módba, és beírja a nálad is megjelen.

 

Mielőtt azt válaszolnád, hogy az nem lehet, mert leáll, elmondom, hogy a TDI-t nem a leállítószelep állítja le.

Előzmény: Bejita (136821)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.07.27 0 0 136824

jogos -) abbol indultam ki hogy a leallitoszelepcsere mar megvolt es a madzagok is vegig lettek merve a motorvezerlotol...

Előzmény: mica-r (136823)
mica-r Creative Commons License 2017.07.27 0 0 136823

Próbáltad már másik leállítószeleppel?

 

Előzmény: Bejita (136821)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.07.27 0 0 136822

- nem pörög sem inditas utan?

- gyari tartalommal is csinalja?

- HW cfg stock?

Előzmény: Bejita (136821)
Bejita Creative Commons License 2017.07.27 0 0 136821

Sziasztok!

Van egy 1.9tdi 110 lovas golf 4-esem . Az üzemanyag elzáró szelepre testzarlatot ír ki a hibakód olvasó (17946). Valószínűleg ebből kifolyólag úgy megy a kocsi mint egy szívódízel. Az autó megvan chippelve nem tudom ez okozhatja-e a hibat . Ha valaki tud valami megoldast kerem segitsen.

mica-r Creative Commons License 2017.07.25 0 0 136820

Olyan helyre kellene menni ,ahol rendes diagnosztizálást tudnak csinálni. A hibakód megnézése kevés.

Előzmény: adriadreams (136819)
adriadreams Creative Commons License 2017.07.25 0 0 136819

Sziasztok!

 

Bár nem tuning téma, de hátha tudtok segíteni.

2004-es 1.4 Dizel Yarisom van és mostanában olyan probléma van vele, hogy közvetlen a reggeli indításnál egyenetlen az alapjárat.
Dadog, rángat. De kb. fél perc melegedés után ez a probléma teljesen megszűnik és utána már egész nap nincs vele probléma.
Indításkor sem. Csak mindig a reggeli első indításkor jön ez elő.
Hibakódot szervízben már olvastak, de nem jelez semmit.
Dízel üzemanyag szűrőt már cseréltem.

Van valakinek ötlete?

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv.

Jani

FunTom74656 Creative Commons License 2017.07.23 0 0 136818

Ok, köszi. Common rail dízel volt?

Előzmény: Csa Bika Csabika (136814)
_matel_ Creative Commons License 2017.07.20 0 0 136817

balabmw,

többen mondták hogy ne féljek tőle ezekben a régi motorvezérlőkben általában csak testre van lehúzva a jel. Talán épp valaki itt írta is hogy próbáljam meg letestelni hátha úgy jó lesz. Szétszedve mivel autodata-ból tudtam melyik láb-on van a jel amivel problémám van azonnal látszódott is a hiba. Semmilyen védelem se volt azon a körön így a túláramtól vagy túlfesztől ez már úgysem derül ki sohasem a vezetőréteg ahol a legvékonyabb a nyákon egyszerűen mint az olvadóbiztósíték elégett. Megpatkoltam azóta is jó.

 

Egyébként ahogy mondták a jel első ránézésre minden körön egy tranyóval van lehúzva földre és elég egyszerű a felépítése de ugye nekem szerencsém is volt...

 

 

Előzmény: balabmw (136816)
balabmw Creative Commons License 2017.07.15 0 0 136816

Hi _matel_ !

 

"nyugodtan próbálja meg a régi műanyag házas 1Z-s motorvezérlőt javítani"

 

Na mi volt a baja az ECU-dnak? Meg tudtad javítani?

 

Szoktam ilyeneket nyúzni..

 

 

"Végül rágoogle-ztam és 0,179mm-es fuatátmérőt találtam rá. Lehetséges ez 110 lovas motornál? Nem 0,205mm-es furatú mind?"

 

 

Nem mind 0,205

Kisebb csúcs és nagyobb adagoló elem az EU3 miatt került bizonyos motorkódú tdi-kbe.

Előzmény: _matel_ (136810)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.15 0 0 136815

Sziasztok!

 

Régen sokat voltam miatt a fórumon, de az utóbbi időben nem nagyon olvasgattam.

Tudom, hogy leginkább VW dízelek tuningja van terítéken a fórumban, de ennek ellenére bízom bele, hogy tudtok néhány hasznos tanácsot adni.  

Van köztetek valakinek új 335xd-je???

Feleségemnek vettem egy AC Schnitzer-t bevásárolni járni. :)

Mi a tapasztalatotok ezzel a motorral?

Mire célszerű figyelni, ha azt szeretném, hogy hosszú életű legyen??? 

Csa Bika Csabika Creative Commons License 2017.07.13 0 0 136814

Szia! Nekem volt ott a Toyotam! Megtalaltak a hibat! Igaz ugy mentunk oda!! De normalisak es sokan 

mondjak hogy jo brigad! 

Nekem kicsit lassusk voltak. Pedig ismeretseggel mentem oda.

Előzmény: FunTom74656 (136801)
Csa Bika Csabika Creative Commons License 2017.07.13 0 0 136813

Sziasztok! Keresek hozzaerto es segitokesz embert aki segitene!

Van egy Toyota 2.4td motorom semmi elektronika benne! 

Szeretnem belole kihozni a maximumot vagy amit csak lehet! 

Elore is koszonom a segitseget.

no_holy_shit Creative Commons License 2017.07.13 0 0 136812

Be fog tiltani. Rakj bele aluhazasat. Azt jobb irogatni

Előzmény: _matel_ (136810)
mica-r Creative Commons License 2017.07.13 0 0 136811

Szoftverben előírt nyomáshoz kell igazodni. A méréshatár más kérdés.

Előzmény: _matel_ (136810)
_matel_ Creative Commons License 2017.07.13 0 0 136810

Sziasztok,

Akinek van elektronikai ismerete, tapasztalata is és debug-olt már életében nyugodtan próbálja meg a régi műanyag házas 1Z-s motorvezérlőt javítani ha hasonló helyzetbe kerül mint én voltam. Elég egyszerű gyorsan átlátható a PCB-je. 

 

Tegnap DSLA150P873-as csúcsokat akartak ház nélkül eladni nekem gyári 520-asnak. Mivel még nem láttam ilyet otthagytam. Néztem tényleg 110lovas motoré eredetileg pl Golf4 1.9 TDI alufedelesbe ment. Viszont katalógusban sehol sem találtam. Végül rágoogle-ztam és 0,179mm-es fuatátmérőt találtam rá. Lehetséges ez 110 lovas motornál? Nem 0,205mm-es furatú mind?

Illetve gondolkozok a turbonyomás növelésén. Szétszedve az ECU-ban láttam hogy a MAP szenzor abszólut 2,5bar-ig mér. Most 1bar-os turbonyomással járok gyári nem írott 1Z-s műanyagházas ECUval. Ha növelném mondjuk 1,4 bar-ig a turbonyomást és a turbo is bírja ECU-hoz kell nyúlni szoftveresen hogy ne tiltson le pl előzés közben vagy bármi más okból? Vagy 1,5bar-ig mér kezel a környezetihez képest a többi meg a turbon múlik csak?

 

Köszönöm, matel

Előzmény: _matel_ (136783)
repairer Creative Commons License 2017.07.13 0 0 136809

KIss Zoli ( Krézi) az embered .

Előzmény: Donibcsi (136792)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.07.12 0 0 136808

ne basztass olyat amihez nem ertesz. a füstön kivul mas karosanyag is van... de AGR-rel, gyari es jo csuccsal es jo legtomegmerovel nem szabad lathatoan fustolnie semikor...

Előzmény: Fecamester (136807)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!