Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bovoar Creative Commons License 2022.03.12 0 0 118922

Itt a hosszu hétvége, munkára fel. -:)))

Előzmény: downer (118921)
downer Creative Commons License 2022.03.10 0 0 118921

Közben még van egy feladat, a jobb olali alsó csonkát összehozni a bal oldalival.

 

downer Creative Commons License 2022.03.10 0 0 118920

Manapság már ezeket sem egyszerű beszerezni.

 

downer Creative Commons License 2022.03.06 0 1 118919

Én megyek a terv szerint. Hónap végén átépítés.

Addig van két hétvégém a szívóoldalra meg a vezérlésre, amiből egy hosszú.

 

Tegnap kiszedtem a bowdenes Lybra kulisszát is, kopásmentes. 

Aztán nézegettem azt a fenéklemezt, amin a kulissza meg a kézifékkar van, szerintem tök ugyanaz, az a pár kipufogótartó a különbség, ami rá van hegeszve. Az azért jó, mert hibátlan az is.
Meg a Lybra kormánymű is gyanús nekem, hogy jó lehet. Ha már a Mareából ki kell venni vagy legalábbis eloldani a helyéről a csodálatos rudazatos váltóműködtetés csuklója miatt. Mekkora egy szar, ha melléteszem a kétbowdenes mechanika mellé.

TudatLan Creative Commons License 2022.03.05 0 0 118918

Hidd el , nekem sem az őszinte mosoly jelenik meg az arcomon, ha az a kocsi szóba kerül.

Az utóbbi évek járműbeszerzései közül, (c) Piroska, volt , mindenféle szempontot figyelembe véve, a legértelmesebb és leghasználhatóbb darab.

 

A többi ..... szopóroller....nettó problémagenerátor...vagy csak simán használ6atlan fémtömegcikk....

 

.... és nem vagyok elkeseredve. Az én , erősen szubjektiv nézőpontomból, az a rögvalóság, amit fentebb vázoltam...

🙂

Előzmény: downer (118917)
downer Creative Commons License 2022.03.03 0 0 118917

Hát szomorú vagyok...és nem a kocsi miatt!

Előzmény: TudatLan (118916)
TudatLan Creative Commons License 2022.03.03 0 0 118916

Ember tervez, Isten végez....( valahogy igy mondták a nagyszüleim )...

Rajtam múlik, nagyrészt...... de nem kizárólag....

Mire lett ....illetve felállt a saját TSáposom, elmúlt a zegészségem....

Zokogjak még vagy mindent tudsz?!🤪😎

Előzmény: downer (118915)
downer Creative Commons License 2022.03.02 0 0 118915

De azt írtad, hogy múlt hétvégén megy a csáposra.

Előzmény: TudatLan (118914)
TudatLan Creative Commons License 2022.03.02 0 0 118914

Gyakorlatilag semmi. Elméletileg komoly fejlesztések között stagnál...karom mondNi....előtt áll.😥

Előzmény: downer (118911)
downer Creative Commons License 2022.03.02 0 0 118913

Nincs az a pénz. :D

Előzmény: bovoar (118912)
bovoar Creative Commons License 2022.03.02 0 0 118912

Ezt én szeretném magamnak!!  -:)))))) Álmodik a nyomor.

Előzmény: downer (118909)
downer Creative Commons License 2022.03.02 0 0 118911

Írhatnád, mi az előrelépés a Bravo-val.

Előzmény: TudatLan (118910)
TudatLan Creative Commons License 2022.03.01 0 0 118910

Ha van lehetősèg, akkor , igen , legyél kedves.

Még mindíg nincs kijelzőm, telefo ról nem élmény fórumozni....

Irnék én is, bővebben is, ma pl. de. 2 - kor keltem, most kb. féléjfél van és még nem vagyok a sajàt ágyam közelében.

Holnap de.4 körül kell(,ene) kelnem

 

 

....

 

Előzmény: downer (118909)
downer Creative Commons License 2022.02.28 0 1 118909

Blogoljam tovább? :)

 

Szóval én már korábban a tél folyamán kicseréltettem az ülésfűtés párnákat a szedán vezetőülésében, csak még a bekábelezése váratott magára, ami során a gyári köteget összehozom a beépítés kábeleivel. Azzal is kész lettem végre és akkor már akksit vissza, úgy kb. december közepe óta beindítottam, akkor már ki is álltam, ki is próbáltam.

Kb. ég és föld közötti különbség van a segg és derékmelegítős meg a zacsifagyasztós vezetési élmény között...

 

downer Creative Commons License 2022.02.27 0 0 118908

Mára is lett valami, összeállt a viszonylag jó külső hőmérséklet meg hogy nem mentem sehová, szóval a tök hideg motor ahhoz, hogy a tempomatos ECU-t ismét megpróbáljam. Ezek írás után meg új korukban is egy fojtószelep öntanulással kezdenek, na és az miután kézhez kaptam, két alkalommal se jött össze. Ma nagy nehezen igen, szóval így több mint négy évután van már működő tempomatom a kombiban. 
Hát nem valami kifinomult, apró gyorsításokból és lassításokból áll ki a sebességtartás...remélem ahogy adoptálódik, úgy lesz jobb még.

downer Creative Commons License 2022.02.26 0 0 118907

Hát, csak elővettem a bevásárlókocsimat. :D

 

downer Creative Commons License 2022.02.24 0 0 118906

Valahol Romániában...
500 km, de úgy néz ki, meglesz a Thesis váltó is.

 

Adm Creative Commons License 2022.02.24 0 0 118905

Szép hosszú kifogáslistát tudok írni :)

De azért lassan csak beindul...
Pincében végre kész a víz és a csatorna, rendet lehet rakni, aztán átvinni a motort ami még a cimborámnál lakik (ott szét is kapom, mert így hogy minden sallanggal egyben van, hárman kellenénk a mozgatáshoz).

Illetve még a ropogómmal is kell némi időt töltenem, mindennapi rohangálós, fontos hogy menjen. Első teleszkop szimmering meg valahol falsot szív...

Előzmény: downer (118889)
bovoar Creative Commons License 2022.02.23 0 0 118904

Ő kiköltözött olaszba ha jól emlékszem

 

Előzmény: downer (118903)
downer Creative Commons License 2022.02.22 0 0 118903

Valamicskét ma is haladtam, hétvégén lehúzom.

 

downer Creative Commons License 2022.02.22 0 0 118902

Jószándék garantálva! :)

Löncire magam is úgy tekintek, bár személyesen nem találkoztunk. De egy-két évtizede tudta már azokat nyilván, amiket én csak mostanában tanultam.
De mi van vele mostanában, nem tudod? Mintha elmúlt volna a tevékeny érdeklődése ezen a területen.

Előzmény: TudatLan (118901)
TudatLan Creative Commons License 2022.02.22 0 0 118901

Kerítek valahonnan egy normalis meretu kijelzot, utana folyt.köv.

Tenyérnyi telefonocskáról 'osztom az èszt ' = ( értsd heJesen , kerlek)...

Gyorsan akarok sok infót megosztani / közölni , de gyakran felre sikerül...

Nem 3 fele kulkung van vagy volt benne, hanem , inkabb hybrid.

Pelda kedveert : kapppa16 vt szett, de tarcsa kevlar vagy szinter vagy ijesmi.

Par napja .....hete.....eve....Csabi volt fent Erden vagy bp-en kb....es volt olyan kedves , eljott , megnezte bravot is.

Sok hasznos tanacsot adott plusz atbeszelte dolgokat Peti baratommmal. 

En a szokasos tudogyula vagy vmi hasonlo elott utan kozben voltam, felig lazasan stb....

Elegge szet voltam esve esx mem birtam rendesen odafigyelni....

Ir6ok meg de sajnos majdnen mindig felresikerul pedig nem az a szandek

Mag,arazkodasnak (is t) túnhet pedig nem az.

Leirom meg egyszer, hatha nem vilagos.

En a Löncit kb. felistenkent tisztelem es becsulom azert ami. Amit tesz ,tett es ahogy azt teszi.

Elmeny ha szoba all velem es értékelem ha aldoz ram abbbol ami minden jo embernek 1re keveseb van, a szabad idejebol.

Ebbol a szempontbol maga a kocsi is masodlagos. Mar azert megerte kifizetni ..megvasarolni, mert ezaltal megismerhettem / talalkkzhattam Vele.

Keretik fentieket mosoJogva es maxipozitivan olvasni es ertelmezni.

Jo szandék wanted!!!

😊

 

Előzmény: downer (118899)
downer Creative Commons License 2022.02.21 0 0 118900

Én meg tovább gondoltam az elméletet, eddig arra készültem, hogy a Lybra 2.0 ECU-ja fogja hajtani a 2.4 motort, a tempomat miatt, mert az tudja. Itt is van már a polcon, a nullázott, immo szűz vezérlő.
Aztán csak motoszkált, hogy mégis jó lenne egy eleve 2.4-es vezérlőt alkalmazni, mert a vezérműtengely is nagyobb és ha kiadja, akkor az injektorokat is nagyobbra cserélném. De még csak pár napja gyúlt a fény a fejemben, hogy ott van a Kappa, ami létezett Euro2-esként ezzel a motorral és megvolt ugyanaz a fl. rajta is ugyanakkor, mint a Mareán. És főleg, tudja a tempomatot. Na olyan Kappát még sehol nem láttam, az is biztos. De mit ad Isten, épp hirdettek egy abból való ECU-t az allegro-n Lengyelországban. Mondom, megkérdezem az eladót, hogy postáz-e külföldre, de nem. Így ismét meg kellett kérnem a lengyel sporttársat, hogy hadd szállíttassam már hozzá, nulláza már le ezt is, aztán próbálja bele az övébe, hogy elfogadja-e a Marelli immo-t a Bosch helyett. Megteszi szívesen. :)

Pedig már kész voltam beruházni és megismerkedni az MPPS kütyüvel, amivel le-fel töltögethetők a szoftverek az ECU-ra, aztán küldözgethetnénk egymásnak a moddokat emailben. Bár ilyen mélységekben már nem vagyok érdekelt, de ha muszáj lenne...

 

downer Creative Commons License 2022.02.21 0 0 118899

Nahát, azt nem gondoltam, hogy már megetettek vele két kuplungot gyakorlatilag, mielőtt hozzád került.
Tudom hogy volt köztes tulaj, láttam az üléseit is külön hirdetve, mondjuk azt sem értem, hogy miért...

 

Na mindegy, az a lényeg, hogy ha jó akkor kurva jó. Akkor legyen jó! :D

Előzmény: TudatLan (118898)
TudatLan Creative Commons License 2022.02.21 0 0 118898

Gondol6od, én mennyit vártam.... Amikor hozzám került, kb. 1 hónapig volt ' üzemképes '..... ez alatt belement kb. 10 e km....😎😁👍..... első nap 3x tankoltam ( omv 100as-t, 20ft per alkalom )  a következő napon, amely az első teljes nap vót ( nulla huszonnégyben nálam volt a Qlcs😉).... 5x vagy 6x..... kb.eufória volt, a sok nyomi dizel szutyok után... elötte, azt hiszem , 20 szelepes olajkályhám volt.....mindegy1, lényegtelen.

 

 

 

Viszont , egy fontos dolog, legalább is szerintem az: az alkotó  és köztem, volt egy köztes állomás.  Az úriember szerelőjének , irántam tanúsított viselkedése alapján..... és igy egy csalódott sohaj ikonnak kellene következnie.

 

Gyengébbek kedvéért, akarom mondani, az 1x-űbb lelkek számára, Lönci munkáját semmiféle kritika vagy negativum nem érheti részemről. Csak szuperlativuszokban tudok róla nyilatkozni.

De én nem Tőle jutottam a kocsihoz.

 

Egész röviden, a F.Bravo.hu-n , egy dolog , hogy mi van leirva.

A barátom , aki csinálni fogja, a valóságra kíváncsi. Kizá4ólag a száraz tények.

 

Hamarosan kiderül.

 

😎😁

Előzmény: downer (118897)
downer Creative Commons License 2022.02.21 0 0 118897

Na végre, erre a hírre vártam! :D

Ott van a fiatbravo.hu-n minden információ. A kuplung nagyon-nagyon átalakított darab, nyomó működtetésű, idegen típusból való szerkezettel, de még a tárcsa és a lendkerék is át van alakítva hozzá.

Valamelyik turbós olasz húzókuplungját lendkerékkel együtt esetleg lehet alkalmazni helyette. 

Előzmény: TudatLan (118896)
TudatLan Creative Commons License 2022.02.21 0 0 118896

Erősen tàmogatom az 5letet!!!

Hasonló értékek TSeréjében gondolkozva, kb. májusra, elkészül 1 db önjáró Bravo....

Sajnos (vagy szerencsére???) ez nem csak rajtam múlik. Sanszos, hogy ezen a 7en ki lesz cibálva a vadregényes külbirtokról az OFFos Fiat156-om....ezután már hozzá lehet férni, az ON Bravohoz.

Nem lesz fejlesztés (lehetőségek hiányában ez per.pill. elmarad).

Ha minden terv szerint alakul (remélem, olvasod, Peti😎), akkor 7VG-n felugrik a TSáposra , és kiderül hogy milyen kupplung van benne valójàban.....Kappa 16VT, vagy Thema, vagy Thesis ...

Következő 7VG-n össze....

Utána trélerre fel----> goto kipufogós bácsi

IF the auspuff anlage is ready, then goto kulinpapa (vems nincs a hejzet magaslatán)....ha ez is megvan, akkor indul6 a banzáj...

😉

Írnék még, de úgy tűnik, felébredt a targoncás.... akarom mondani , építem tovább az államszocializmust / orbanisztánt / kleptokráciát.... Ízlés szerint lehet választani = nem kívánt törlendő. 

😉😋😎😁

Előzmény: downer (118895)
downer Creative Commons License 2022.02.20 0 0 118895

Látod, már nem te vagy az első, aki egy Mareába ülve, reálisan értékelve ilyen pozitívan nyilatkozik. 

Nekem ez megerősítés, hogy nem vagyok hülye, amikor még mindig csak ebben gondolkodom. :D

Nepper ügyfelünk, mikor műszakiztatta az enyémet ősszel, visszajött és dícsérte, milyen "ügyes kis kocsi". 

Hát ha majd átépítés után valahol a környéken jársz, szívesen odaadom ezt is egy próbára. :)

 

 

Másik téma, már több mint 4 éve vettem az a Stilo Abarth-ot, aminek a motorját jelen pillanatban is hajtom már kb. 53000 km óta. Csak érdekességként, akkor a 450 CHF-re hirdetett autót lealkudtuk 300 EUR-ra. Euro4-es ez a motor a Stilo-ban, a lömlő alatti katalizátoron kívül még az autó hasa alatt is van egy. Akkor elraktam a két katalizátort, mai napig megvan. Csak az elülső magában ér most 320 eurót...mindamellett, hogy mennyire hasznos volt nekem az az autó, meg még jópár más embernek is.

Előzmény: TudatLan (118894)
TudatLan Creative Commons License 2022.02.20 0 0 118894

Igen, ez így van.

Finom kis darab. Jó vezetni. 

Bele sem merek gondolni, milyen lehetett , egy ilyen Fiat, újkorában, ha , most 20+ évesen is 'élmény'autó. 

Pár apróbb, idegesítő vacaktól eltekintve, jó koncepció és harmonikus az  egész, a részegységek összeállnak és kiadnak egy jó értelemben vett , nagybetűs autót. 

Mai napig vállalható lenne, nullkilométeresen, szalonból. Persze, biztos nem 4-5 M ft lenne az ára....

Nem a mai műanyag tucat közlekedőedény és multimédiás guruló kanapé, hanem kulturált jármű.

:-) 

 

Előzmény: downer (118893)
downer Creative Commons License 2022.02.19 0 0 118893

Ja, hát akkor mentél egy fl. előtti 20V-vel? Ha ez az óra az eredetije, akkor benzines és öthengeres, mert vélhetően 240-ig skálázott. Abban pontosan olyan váltó van, mint amit lentebb taglaltam. C510

Előzmény: TudatLan (118892)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!