Homokszórás, nálunk két külön banda is foglakozik vele. Egyik elmegy, a másik profi. Az elmegy kategóriás el is tudja vinni a cuccokat porszóratni. A profi saját maga fest, de még nem láttam milyen minőségben. Illetve láttam már traktor pótkocsit általuk festve, de arra meg szinte kár a festék...., tehát úgymond nem releváns.
Komplett Hengerfej:50.000Ft Az alkatrészek kitűnő állapotban vannak. Az alkatrészek egyben is eladók, így az áruk 130.000Ft! Az árak minimálisan alku képesek! Szállítás megoldható de ennek költsége a vásárlót terheli! Érdeklődni lehet a 0620/375 92 25 számon lehet!
De meg tudom magyarázni! Tehát ahogy korábban leirtam,mostanra mar 7-hónapja csúszik az össze szerelés.Mivel hogy,mikor elvittem a vázat és a felniket homokozásra
,akkor olyan 4-hónapig igérgettek hogy,meglesz ekkor..majd amakkor..utána betelt a pohár és hazahoztam.Akkor nekem is bele szólt a meló..nem volt időm azonnal más valakit keresni,mivel nem sokan foglalkoznak
homok fúvással. Na a lényeg,végül meglett szép fényesre le lettek tisztitva az elemek. Közben le beszéltem a fesővel is a dolgot,mivel igy nem állhat sokáig, a váz ugye vasból van, az pedig ilyen formában gyorsan rozsdásodik.
Közben az egyik festő lemondta a hideg végett,mivel min 20-fok kell a festéshez. Akkor futás keress másvalakit a tél közepén aki fütött mühelyben fest! Meg is lett,el is vállalta,majd ismét jött a várakozás! Másfél hónap után sehol semmi,csak sok üres duma...tele lett a hócipőm és hazahoztam! A munkadijra szánt pénzböl vettem egy kis kompresszort-komplett szettel,nem profi, de motor festésre tökéletes és elegendő is!
Na most a semmiből nem lehet egy festőmühelyet is előteremteni,az idő meg szorit,a korrózió nem vár! Ugyhogy szerencsémre van egy,nem használatban lévő szoba amit be védő fóliáztam hogy,ne fessek azért ösze mindent. Szóval kényszer megoldás,de a végeredmény jó lett! Szerencsére nem először festettem,annó sokat foglalkoztam festegetéssel.Nem vagyok profi de ez nagyon jol sikerült!
Kösz! Igen és közben utána néztem ez a megoldás van más motoroknál is. Én eddig ilyet mé nem láttam,ezért be is ilyedtem egy pillanatra..de jó tudni,hogy akkor minden ok.
Segitség kellene. Szétkaptam a Nordwestet festésre,és amit észre vettem hogy az első villaszárak egyik fele könnyen rugózik nem fékezi az olaj. Míg a másik fele,rugó nélkül van! És összetolni-széthúzni lassan lehet...ahogy az olaj engedi.
Uj vagyok a forumon es azert irok mert 1 Gilera rc 600as(92es) motor vasarlasa elott allok de ahogy olvasgattam 1-2 helyen az alkatresz utanpotlas nem a legjobb.
A motorrolegyebkent a kollegame mist lett rakoltve 80 ezer forint sajns nem tudom pontosan mik lettek cserelve a motoron de eleg sok minden.
A motort kiprobaltam egesz jo eroben van nem csorog nem zorog nem fustol annyi hogy azt mondta a gyerek hogy ha felmelegszik a motor es leallitja akkor meg kell varni mig visszahul mert valami tirosztor felmelegszik(elektronikahoz nem ertek) es nagyon nehezen vagy egyaltalan nem indul el.A szerelo azt monta neki hogy azt ki kell cserelni es tokeletesen mukodik, nem tudom ebbol mi igaz.
A motort 160ert akarja eladni nekem mert 2t 250eset akar venni es surgos neki.
Azt mkndta ad a motor melle: henger,dugattyu ,hengerfej ,gyuruk onindito, 2 karburator es meg valami elektronikai alkatreszt(talan cdi)
A kerdesem az lenne higy 160 ezeret merjek-e egy ilyen motorert adni aminek ilyen hibaja van, egyaltalan ez lehet a hiba oka?
Ha valakinek gondja, baja van akkor azért kicsit felpezsdül a fórum. Az nem lehet, hogy csak mindenkié működik és élvezi, hogy motorozik vele. Tankolja és használja.
Lehet ezért lanyha itt az élet.
Na meg RC 600-a is kevés embernek van.
Az RC-k 20 évesek, nyilván nem azért vesznek az emberek ilyet mert nem tudják mit vesznek. Az átlag proli DR-t, DRZ-t, DT-t, KLE-t meg kitudja mit vesz.
A megszállott viszont olaszt vesz. Lehetőleg mindenből.
Apropó nekem eladó a GSX-R 600-am, mert apriliát szeretnék helyette. 300-ért adnám, nem kell valakinek?
Amúgy elég halott ez az oldal. Az a gond hogy,kevés az igazi márka rajongó! Sokan csak az üzletet nézik a motorokban.
Meg ugye a legtöbbeknél ha meghibásodik egy motor,2-3 alkalomnál többször, az már akkor egyből "Szar"! Megyünk vesszük az újabbat vagy más márkát,mert az biztosan jobb.
Pedig csak az elhasználódó alkatrészekről van szó,ha lejárta az idejét,azt cserélni kell!
Na de mindegy is...csak ezért nincs értelme ezeknek az oldalaknak.
Kedves Márkatársak! Meg kell válnom sajnos RC600-amtól, segítségetek szeretném kérni ebben! Tavaly tavasszal lett generálozva a motorja (kuplung, szimeringet, tömítések cserélye, hengerfej felújítása). A dekompresszorral van valami gond, és valami dugulás lehet a rendszerben ( nagyon nehezen indul most). A vizsga év elején járt le róla, idén ezért nem használtam, gondolom ebből adódóan van dugulás. Minden gyári burkolat megvan hozzá, de nagy része enyhén sérült, javítások láthatók rajta! Megvan hozzá a gyári dob is! A kérdés, hogy mennyit érhet így, és hogy valakit érdekel e? Szeged mellett van a motor! Köszi a segítséget!