István 535 olvastam már több hozzászólásodat is, ebből nekem korrektnek tűnsz, ezért ha gondolod én lehetséges betudlak szervezni egy jó helyre ha azt akarod hogy a kocsid 100% os legyen! Suzuki árakból márka szervízben :)
Veled ellentétben én ismerem.....talán 5 éve... Itt másról van szó, nem akarom ezt egy nyilvános fórumon megosztani, csak azért írtam itt neki,mert nem fogom naponta hívogatni többször és "esedezni" a kegyeiért. Ebből már kinőttem.
Ezt én úgy gondolom, hogy én vagyok az ÜGYFÉL akit neki kell(ene) megbecsülni, pláne akkor, ha ez az ügyfél kifizetett több min 1 éve! egy igen komoly javítási összeget és munkadíjat, az autója meg azóta is rossz, gyakorlatilag hosszabb útra használhatatlan. Na ezért, - így egy év után - már kicsit morcos vagyok.
F10 M5-nél 20 e km-t bírt ki a féktárcsa fékbetét. De még a gumi is. E60 M5 futóműve egy büntetés olyan kemény és kényelmetlen. Csak autópályán jó. Ezt az F10-nél már korrigálták. Fogyasztásról nem is írnék semmit. Átírás is fájni fog. Jól gondold meg.
Ma délelőtt is hívtalak...megint nem fogadtad a hívásom. Mivel ismered a számom ha akarsz te is el tudsz érni, az biztos, hogy én már nem hívlak, számomra nem az a probléma megoldás, hogy szép lassan elfelejtjük..... Remélem csak a telfonod rossz és nem szándékos, mert ha igen akkor ez a hozzá állás egy bizonyos szint alatt van, neked kell eldönteni, hogy fölé vagy alá pozicionálod magad.
Sziasztok! Ma megvolt a váltóolaj csere és mintha kicsit másképp váltana az autó, normális ez? Főleg indulásnál éreztem különbséget. Amikor először elindultam, akkor mintha picit fel is pörgött volna, tehát nem egyből indult meg amikor levettem a lábam a fékről.
Az motorolajcsere miatti service due üzenetet lehet törölni valahogy? Köszi+
Nem ajánlom az M5-öt, szerintem egy borzasztó rossz koncepció. Pörgős, de nyomatékszegény a motor, városba abszolút nem való. Idegesítő a váltója, olyan mint egy Smarté. Csak akkor képes gyorsan váltani, ha padlón mész vele, kikapcsolt mindennel, és 6os váltóprogramon. Közben persze leeszi a fejedet, ha lassan mész, akkor is.
A fenntartási költségek még csak megmagyarázhatóak, és elfogadhatóak lennének ilyen teljesítmény mellett, de ez egyszerűen nem éri meg a pénzét. (egy volt M6 tulaj)
Sziasztok, üdvözlök mindenkit! Új arc vagyok itt, egy dolog miatt regisztráltam be a fórumba. Szerelmes lettem (már régen), mely érzés tárgya egy E60M5-ös -továbbiakban EMŐ- jármű. Mo-ról szeretném venni, van is kinézett példány, 140.000km van benne, gondos tulajnak tűnik az illető, szervizkönyve megvan, kis karc van az elején, ami nem zavar, majd lefényeztetem, kormány, pedálok stb jónak tűnnek, hihető a 140ezer km. Az eladó megengedi, hogy szervizbe elvigyem, ahol le tudom informálni, szóval a kocsi eddig rendbe is van. Azonban mégis van 1-2 dolog, ami zavar, legfőképpen az, hogy minden gyári rajta, azaz NEM cseréltek eddig semmit benne (kuplung - féktárcsa+betét - lengéscsillapító és hasonló finomságok), kivéve a rendszeres olaj + szűrők. Tegnap nézegettem alkatrészeket hozzá, s meglepődtem kicsit. Volt egy 2005-ös z4-esem, ehhez képest az olcsón fenntartható volt, alkatrészek nem voltak aranyárban.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy normál használat mellett meddig bírja vajon (km-ben) egy féktárcsa, egy lengéscsillapító, mennyire megy szét a futómű a jó utakon?
Ahogy számolgattam, úgy néz ki a sztori, hogy fékekre ha cserélni kell, akkor az cca. 600.000, lengéscsillapító 500.000 (!) , olajcsere nem egy ökör ára, az nem tétel, kuplung 300.000. Mit számoljak még hozzá szerintetek? Jah, ezeket az árakat a schmiedmann -on néztem, ezt találtam hirtelen, esetleg van más oldal is, ahol érdemes nézegetnem és nem gagyik az alkatrészek?
További kérdésem még az, hogy mennyire használható a gép hétköznapi melóba járáshoz? Nem vagyok már huszonéves, feltehetőleg megunom majd az első hónap után a játékot Emővel s "visszaszolidulok" rendes sofőrré. Szóval a hétköznapi használhatóság érdekel. Ha van erről infó szívesen várom, ha pedig van itt olyan, aki már összeköltözött egy másik Emővel és megosztja a tapasztalatát, azt nagyon meg fogom neki köszönni. Ide is várom a hozzászólásokat, ill. a mail címem nyilvánosra van állítva, oda is jöhet levél. Köszönöm!
Huszonévesen volt gyorsaságim. Megértem mire gondolsz. Már úgy vagyok vele, amíg 1 életem van, legyen egy 2 tonnás kasztni körülöttem. Ha közlekedsz, láthatod mennyi bamba, lassú reagálású, figyelmetlen, rossz műszaki állapotú, jó képességű közlekedik az utakon.
Mindenkinek más az igénye, M5 vagy M550d-ben ülve is bizonyos idő után eljöhet egy olyan érzés, hogy azért lehetne még erősebb. Biztos kis telhetetlen vagyok. : ) A dízeleket meg ne írd le, mert az M550-d-vel úgy vagyok, hogy bár egy ideje használom, de még mindig meg tud lepni…