A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
azért nem szeretnék úgy járni mint Zsifi,hogy két vara áll a garázsban(és napról napra kevesebbet ér(mert ugye kettőt egyszerre nem tud meglovagolni:) a bömös kissé értéktartóbb......ugye?
Szerintem nem az a kérdés hogy hol, hanem hogy honnan szerzel foltnakvaló anyagot.Gondolom a sarki varrónőnél nincs ilyesmi,de biztosan megtudná csinálni!
Valami álcatérdprotektort kell kifejleszteni a foltlból!
Bocsánat a nem egészen az előzményekhez illő kérdésért, de tegnap történt...: a szinte vadonatúj cordura nadrágomat sikerült a térdén kiégetnem a kipuffogóval... féltenyérnyi lyuk lett rajta a térdvédőnél. Van valakinek ötlete, hogy hol lehet szakszerűen megjavíttatni? Köszönöm előre is.
Kienzle
Én is kiváncsiságból vettem BMW-t, a Petya is igen kiváncsi alkat,szerintem ha nekem jóklesznek a tapasztalataim/ha nem,neki akkor is jókat mondok/ő is rákiváncsiskodik egy GS-re:-)))))
Hori
Mi meg Petyát figyeljük, úgyhogy biztosan Varaderoja marad :). És azt tutifix nem szeretné, ha Zsifit ráuszítanánk, mert akkor a mostani mellé kéne vennie legalább még két Varangyot, biztos ami biztos :))))))))))))))
Kosz a linket, melyik topicra gondolsz?! Elmenybeszamolo: jo 5let, fokent igy telen :) MGP-t kene idecsabitani, Nordkapp turajat es a kepeket nehez tulszarnyalni... TOM
www.advrider.com alatt is találhattok egy leírást, meg persze rengeteg képet egy világkörüli útról. Az a pali egy GS 1150-nel vágott neki.Nagyon részletes a képanyag, én már kb egy hónapja nézegetem, de még a felénél sem tartok.
Talán érdemes lenne egy szavazást (élménybeszámolót) tartani, kinek mi volt eddig a legemlékezetesebb túrája, amit természetesen BMW -vel abszolvált!
R1200GS 9500 km-rel Eddigi problemak: -Bridgestone TrailWind egy kalap szar, kb 2800 km-nel csere Metz Tourance-ra, de ezt inkabb a koltsegcsokkentesre vagy raktarkeszlet hibajanak irnam
-Olajfogyas 10w60-as fullszint olajjal, kb 8 dl (7000 km), nem egyertelmu mikor eszi...eddig azt hittem nagysebessegnel, de most cafolodni latszik. Kovetkezo olaj 10w50 Castrol GP felszint ha jol tudom, de ez feature nem bug :)
-1 db helyzetjelzo izzo kiegett
Ami talan valtozott ujkoratol, kardant jobban erzem, azaz gazadasnal gazelvetelnel nagyobb "reakciot" erzek, rangat kicsit... Melygarazsbol kiallas utassal terhelve kuplungszag
Egyebek:
Fogyasztas atlag 5.34 utas nelkul, altalaban csomag nelkul, turatempoban. Utassal, csomaggal, autopalya szakaszokkal (160-180 tempval) 5.96 atlag. Egyszer sikerult 21,21 liter tankolni a 20 literes tankba, ekkor kijelzo 8 km megteheto utat mutatott. Ja ez a muszer igen pontos, batran lehet ra hagyatkozni. Megteheto tav 1 tankkal: 270 (atlag) - 360 (max)
Egyenesfutas: nagyon rendben van, tanktaska, 2 gyari oldaldoboz, utas, oldalszelben tesztelve, 180 km/h-ig.
Vegsebesseg: GPS szerint csomaggal, utassal 197 km/h.
Szelvedelem: nem tokeletes, de plexi magasito (Turatech) sokat javitott, de az igazi attores az Schuberth S1 volt!
Ergonomia: nekem tokeletes, 2 nap alatt 1000 km-ig tesztelve, utas labanak keves hely a labtarton ha gyari oldaldobozok fentvannak
Pakolhatosag: gyari oldaldobozok, nagyon jok, fokent a bovithetoseg tetszik es a konnyu kezelhetoseg, gyari kozepdoboz haszontalanul kicsi es draga
Serulesvedelem: H-B bukocsovel tokeletes, egy csuszas egy motor borulassal tesztelve!
Hello! Szoval Te voltal anno itt Szloveniaban Horival...most mar osszeallt a kep :) Nekem eddig jok a tapasztalataim, majd mindjart idemasolom amit eddig irtam a temaban.
Futas: kb 9500 km, julius ota, eddig semmi problema nem volt vele :)))
Igen, 199 kg. ABS es mindenfele folyadek nelkul. Fetankolva 225 kg. Szerintem kezelheto. LC8-hoz viszonyitva az alacsony sulypont miatt meg kezelhetobb. LC4 Adv-hez kepest terepen is kezesebb kis sebessegnel szinten az alacsony sulypont miatt...
Dimensions / Weight
Length 2,210 mm Width (inc. mirrors) 915 mm Height (not inc. mirrors) 1,430 mm Seat height, unladen weight 840 / 860 mm Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 225 kg Dry weight 2) 199 kg Permitted total weight 435 kg Payload (with standard equipment) 210 kg Usable tank volume 20.0 l Reserve Approx. 4.0 l
1) According to guideline 93/93/EEC with all operating fluids, fuelled with to least 90% of usable tank capacity 2) Unladen weight without fluids
Egyfelol egy balesetet emlegetnek illetve volt egy vaznyulvany tores is...nem tudom ezek kozul melyik miatt volt ami miatt IZSt hasznaltak egy darabig... T
Ez a dokumentum film néha a Viasat Explorer-en megy de nem tudom milyen cím alatt én több részletben láttam a naggyát hát elég cool volt, de azt hiszem meséltem a Petyának. Valaki nem vette fel véletlen??
Látom igen leült a topic, úgy mind az akksim, próbáltam beindítani egy picit a motort, az után hogy az akku töltő jelezte hogy nem vesz fel töltést, hát nem sikerült, csak most azt nem tudom hogy várjak-e az akku cserével tavaszig vagy most kapjam szét a mocit..