Keresés

Részletes keresés

Petyavara Creative Commons License 2005.12.12 0 0 367

azért nem szeretnék úgy járni mint Zsifi,hogy két vara áll a garázsban(és napról napra kevesebbet ér(mert ugye kettőt egyszerre nem tud meglovagolni:) a bömös kissé értéktartóbb......ugye?

 

öcsém,hogy itt  mindenki "figyel"....!!!

Előzmény: Jirzsij (363)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.12 0 0 366

Szia!

 

Szerintem nem az a kérdés hogy hol, hanem hogy honnan szerzel foltnakvaló anyagot.Gondolom a sarki varrónőnél nincs ilyesmi,de biztosan megtudná csinálni!

Valami álcatérdprotektort kell kifejleszteni a foltlból!

Hori

Előzmény: Kienzle (365)
Kienzle Creative Commons License 2005.12.12 0 0 365
Bocsánat a nem egészen az előzményekhez illő kérdésért, de tegnap történt...: a szinte vadonatúj cordura nadrágomat sikerült a térdén kiégetnem a kipuffogóval... féltenyérnyi lyuk lett rajta a térdvédőnél. Van valakinek ötlete, hogy hol lehet szakszerűen megjavíttatni?
Köszönöm előre is.

Kienzle

 

Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.12 0 0 364
Én is kiváncsiságból vettem BMW-t, a Petya is igen kiváncsi alkat,szerintem ha nekem jóklesznek a tapasztalataim/ha nem,neki akkor is jókat mondok/ő is rákiváncsiskodik egy GS-re:-))))) Hori
Jirzsij Creative Commons License 2005.12.12 0 0 363

Üdv Bimmeresek!

 

Mi meg Petyát figyeljük, úgyhogy biztosan Varaderoja marad :). És azt tutifix nem szeretné, ha Zsifit ráuszítanánk, mert akkor a mostani mellé kéne vennie legalább még két Varangyot, biztos ami biztos  :))))))))))))))

Előzmény: Hori R1100S (359)
Petyavara Creative Commons License 2005.12.12 0 0 362

hááááát,a könyvjelzőre kattintva talán előjön....

(bocs az offos képekért.)

 

Petyavara Creative Commons License 2005.12.12 0 0 361
Petyavara válasz | megnéz | könyvjelző 2005.12.11 11:08:49 (5662)

 

 

 

 

sajnos nem túl jók a képek,de majd élőben remélem hamarosan megmutathatom.:) majd csak jön a tavasz.....

Petyavara Creative Commons License 2005.12.12 0 0 360

akárhohy is szeretném,nem tudom ide feltenni.....

valamiért xarakszik

 

 

Előzmény: Hori R1100S (359)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.12 0 0 359

Azt tudtam,hogy a Petya az biztos figyel!

 

Ha egy kicsit rámenősebbek lennénk a jövő szezont nem is Varával kezdené,hanem BMW-vel!

 

Ugyan szúrj már be egy igazi varaképet Petya,hátha egy kis vitatéma kerekedik ki belőle! Tudod,azt a csillogófelnis képet kérjük!

Hori

Petyavara Creative Commons License 2005.12.12 0 0 358
"figyelek"
Előzmény: Hori R1100S (355)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.12 0 0 357

kukucs.

:))))

Előzmény: Hori R1100S (355)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.12 0 0 356
Érdekes!!! http://totalbike.hu/esztergany/sisaktukor
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.12 0 0 355

Valóban le vagyunk lassulva egy kicsit!

 

Aki it van, de csak figyel,irjon már annyit be,hogy "figyelek".Csak,hogy lássuk kik vannak itt!

Lehet,hogy nincs téma?

Gondolom,ha valaha találkoztunk volna egymással,akkor most jöhetnének a sztorizgatások.

 

Kipufogó:Tegnap a "jóidőt" kihasználva elvittem a kipufogóshoz a gépet,hogy elkészítse a katalizátort kiváltó csövet.

Kicsit vakarta a fejét,nemgondolta,hogy komolyan gondolom a dolgot,de azért elvállalta:))

Rövid telet!!!

Hori

Előzmény: TOM (354)
TOM Creative Commons License 2005.12.12 0 0 354
Na mi van mindenki teli almot alszik?
TOM
TOM Creative Commons License 2005.12.09 0 0 353
Itt is repul a BMW!

TOM Creative Commons License 2005.12.09 0 0 352
Repuljunk BMW-vel!
BMW
TOM Creative Commons License 2005.12.07 0 0 351
Kosz a linket, melyik topicra gondolsz?!
Elmenybeszamolo: jo 5let, fokent igy telen :)
MGP-t kene idecsabitani, Nordkapp turajat es a kepeket nehez tulszarnyalni...
TOM
Előzmény: t5kombi (350)
t5kombi Creative Commons License 2005.12.07 0 0 350

 

 

 www.advrider.com alatt is találhattok egy leírást, meg persze rengeteg képet egy világkörüli útról. Az a pali egy GS 1150-nel vágott neki.Nagyon részletes a képanyag, én már kb egy hónapja nézegetem, de még a felénél sem tartok.

Talán érdemes lenne egy szavazást (élménybeszámolót) tartani, kinek mi volt eddig a legemlékezetesebb túrája, amit természetesen BMW -vel abszolvált!

Petyavara Creative Commons License 2005.12.07 0 0 349

bizony.... valahol bovec környékén találkoztunk!

milyen kicsi a világ!( megmásztuk ám a hegyet,jól bírták a gépek is: VFR/ST1100)

 

köszönöm a részletes beszámolót a GS-el kapcsolatosan.

egyenlőre gyűjtögetem az infokat. régen volt F650-em,igaz kevés km-t mentem vele,de nagyon BMW-s feeling volt. azt a futóművet néha visszasírom....

 

üdv: Petya

Előzmény: TOM (347)
TOM Creative Commons License 2005.12.07 0 0 348
Hali,

R1200GS 9500 km-rel
Eddigi problemak:
-Bridgestone TrailWind egy kalap szar, kb 2800 km-nel csere Metz
Tourance-ra, de ezt inkabb a koltsegcsokkentesre vagy raktarkeszlet
hibajanak irnam

-Olajfogyas 10w60-as fullszint olajjal, kb 8 dl (7000 km), nem egyertelmu
mikor eszi...eddig azt hittem nagysebessegnel, de most cafolodni latszik.
Kovetkezo olaj 10w50 Castrol GP felszint ha jol tudom, de ez feature nem
bug :)

-1 db helyzetjelzo izzo kiegett

Ami talan valtozott ujkoratol, kardant jobban erzem, azaz gazadasnal
gazelvetelnel nagyobb "reakciot" erzek, rangat kicsit...
Melygarazsbol kiallas utassal terhelve kuplungszag

Egyebek:

Fogyasztas atlag 5.34 utas nelkul, altalaban csomag nelkul, turatempoban.
Utassal, csomaggal, autopalya szakaszokkal (160-180 tempval) 5.96 atlag.
Egyszer sikerult 21,21 liter tankolni a 20 literes tankba, ekkor kijelzo 8
km megteheto utat mutatott. Ja ez a muszer igen pontos, batran lehet ra
hagyatkozni.
Megteheto tav 1 tankkal: 270 (atlag) - 360 (max)

Egyenesfutas:
nagyon rendben van, tanktaska, 2 gyari oldaldoboz, utas, oldalszelben
tesztelve, 180 km/h-ig.

Vegsebesseg:
GPS szerint csomaggal, utassal 197 km/h.

Szelvedelem: nem tokeletes, de plexi magasito (Turatech) sokat javitott,
de az igazi attores az Schuberth S1 volt!

Ergonomia: nekem tokeletes, 2 nap alatt 1000 km-ig tesztelve, utas labanak
keves hely a labtarton ha gyari oldaldobozok fentvannak

Pakolhatosag: gyari oldaldobozok, nagyon jok, fokent a bovithetoseg
tetszik es a konnyu kezelhetoseg, gyari kozepdoboz haszontalanul kicsi es
draga

Serulesvedelem: H-B bukocsovel tokeletes, egy csuszas egy motor borulassal
tesztelve!

KToM
TOM Creative Commons License 2005.12.07 0 0 347
Hello!
Szoval Te voltal anno itt Szloveniaban Horival...most mar osszeallt a kep :)
Nekem eddig jok a tapasztalataim, majd mindjart idemasolom amit eddig irtam a temaban.

Futas: kb 9500 km, julius ota, eddig semmi problema nem volt vele :)))

TOM
Előzmény: Petyavara (346)
Petyavara Creative Commons License 2005.12.07 0 0 346

meggyőző adatok......:)

nekem a vara 262 kg feltankolva. lényeges a súlykülönbség...

de megváltás a paneuropean-hoz képest (ha jól értesültem,azt láttad is) elég volt vele forgolódi a garázsban.

 

a te 1200 GS -ed, mennyit futott? milyen tapasztalataid vannak?

csak azért kérdezem, mert egyszer szeretnék én is egy ilyet magamnak. várom már a következő szezont,+ a Hori barátom tapasztalatait is a bömösről....

 

Előzmény: TOM (345)
TOM Creative Commons License 2005.12.07 0 0 345
Igen, 199 kg. ABS es mindenfele folyadek nelkul.
Fetankolva 225 kg. Szerintem kezelheto. LC8-hoz viszonyitva az alacsony sulypont miatt meg kezelhetobb. LC4 Adv-hez kepest terepen is kezesebb kis sebessegnel szinten az alacsony sulypont miatt...

Dimensions / Weight

Length 2,210 mm
Width (inc. mirrors) 915 mm
Height (not inc. mirrors) 1,430 mm
Seat height, unladen weight 840 / 860 mm
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 225 kg
Dry weight 2) 199 kg
Permitted total weight 435 kg
Payload (with standard equipment) 210 kg
Usable tank volume 20.0 l
Reserve Approx. 4.0 l

1) According to guideline 93/93/EEC with all operating fluids, fuelled with to least 90% of usable tank capacity
2) Unladen weight without fluids
Előzmény: Petyavara (344)
Petyavara Creative Commons License 2005.12.07 0 0 344

állítólag BIKE-R -nek  meglesz DVD-n ,most olvastam Varadero Klub-oldalon.

biztosan tanulságos film,érdemes lenne megszerezni.

 

más, valahol olvastam,hogy az 1200 GS-nek 200 kg alá szorították a szárazsúlyát.

ez valós?

Előzmény: TOM (343)
TOM Creative Commons License 2005.12.07 0 0 343
Egyfelol egy balesetet emlegetnek illetve volt egy vaznyulvany tores is...nem tudom ezek kozul melyik miatt volt ami miatt IZSt hasznaltak egy darabig...
T
Előzmény: Petyavara (342)
Petyavara Creative Commons License 2005.12.07 0 0 342

ennek a nagy világkörüli túrának igencsak" üzleti szaga" van.....

de azért óriási teljesítmény,még igy is hogy volt velük egy néhány segítő ember.

de pontosan nem derült ki ,ogy mi lett a egyik bömössel?

 

TyuTyu-2 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 341
felvenni nem sikerult, de egy listatars jovoltabol meglestem az eredeti dvd-t....
;-)

TyuTyu
Előzmény: Macipapaa (340)
Macipapaa Creative Commons License 2005.12.07 0 0 340

Sziasztok !!

 

Szia Hori!

Egy "jó" kis cikk BMW-s világkörüli túráról.

Ez a dokumentum film néha a Viasat Explorer-en megy de nem tudom milyen cím alatt én több részletben láttam a naggyát hát elég cool volt, de azt hiszem meséltem a Petyának. Valaki nem vette fel véletlen??

 

Macipapa

Előzmény: Hori R1100S (339)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.06 0 0 339

Sziasztok!

 

Egy "jó" kis cikk BMW-s világkörüli túráról.

 

Csak az a baj,hogy a róla készült könyvet már ebben a cikkben lehúzzák,sajna tényleg nehéz hiteles,részletes irodalomhoz jutni ebben a témában.

Valaki tud ilyet magyar nyelven?

Hori

http://totalbike.hu/motorgaleria/ewan/

Laslie-R Creative Commons License 2005.12.06 0 0 338

Sziasztok,

 

Látom igen leült a topic, úgy mind az akksim, próbáltam beindítani egy picit a motort, az után hogy az akku töltő jelezte hogy nem vesz fel töltést, hát nem sikerült, csak most azt nem tudom hogy várjak-e az akku cserével tavaszig vagy most kapjam szét a mocit..

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!