SDI motoros autót szeretnék venni. Olvasgattam már a neten, de nem igazán vagyok tisztában azzal, hogy pontosan milyen adagolóval is szerelték ezeket (VE, VP-44, stb.). Szeretném tudni, melyik adagolóval van a legkevesebb baj ezeknél a motoroknál. A fogyasztásban gondolom nincs különbség az adagalószivattyúk típusát illetően.
Cseréld meg a tőle legtávolabb lévő hidróval a kopogósat.........Ha megy vele a kopogás, akkor van még egy rossz hidród, ha marad, akkor mégis a hengerfejben lesz a bibi. Szerintem.
A következő dologban szeretnék segítséget kérni: Daewoo lanos 1.5-ös 8 szelepes motor ősszel lett felújítva (300 ezer km volt benne). Dugattyúk, gyűrűk, hajtókar csapágyak, szelepszár szimmeringek, hidrotőkék, szelephimbák ki lettek cserélve, természetesen minden újra + GM 10w40 olaj lett beletöltve.. Azóta 6 ezer km ment bele. Most cseréltem olajat castrol magnatec 5w30-ra. Azóta arra lettem figyelmes (lehet hogy eddig is szólt valamennyire csak nem figyeltem) hogy az első hengernél csattog a hidrotőke, de csak egy. Hidegen is, melegen is. Cseréltem másikra, de hiába. Kiszerelve a tőke alján körkörös kopás látható. Motorfelújításnál a hengerfej összes olajjárata át lett fújkálva, olajnyomás van. Vajon mitől lehet ez?
Egy komoly kérdésem lenne nekem is osciloscóp témába!
Miért van,hogy a scópon belül közösitett test van,és hogy lehet kivédeni,ha véletlen,több dolgot akar mérni az ember ne keverje össze a bekötéseket?
Abból jött a kérdés egy barátom csigáson akart nézni,vez tengely-főtengely jelet,és trafó jelet,trafó jelet indukciós fogóval akarta nézni a többit meg rendes "Y"kábeles bekötéssel.Elszált a scóp,és a laptop is mert USB csatlakozással volt a bekötés.Azt mondták neki azért lett mert az egyik jeladónál nem jól kötötte be.
Sok újabb fajta autónál meg kódolással is lehet változtatni,hogy mekkora feszültséget kapjon. Egyébként talán azzal van baj, hogy a műanyag lámpabúrák miatt túl meleg lesz bent, ezért nem bírják az izzók.
A H4-es témához. Az Astra G-hez volt egy olyan akció,hogy egy vezetéket bele kellett forrasztani a lámpa testvezetékébe (sorba kellett kötni) Sima vezetéknek látszott, de kb 2 Ohm volt az ellenállása. Utána jobban bírták az izzók
Én egy készletet elhasználtam az Alfán, és meg voltam vele elégedve. Ismét azt vettem volna a múltkor ha találtam volna, de nem forgalmazta az a cég ahol a többi cuccot vettem, így maradt az ATE.