"hogyan lehet kiszűrni teljes biztonsággal hogy a nyomás szabályzó ludas?"
Hol is kezdjem. Először is tanulni kell szakiskolában 3-4 évig.
Utána gyakorlatot szerezni szintén pár év.
Majd beszerezni a megfelelő műszereket és szerszámokat.
Majd végül, ha már tudással, gyakorlattal, és szerszámokkal rendelkezel akkor te magad teljes biztonsággal meg tudod állapítani, hogy a nyomásszabályozó a ludas e.
Van egy másik út is - elviszed olyanhoz aki ért hozzá és az megmondja.
Sziasztok! Van egy Iveco Daly 35C10 nem indul csak hidegindítóval vagy behúzva amúgy mikor beindúl normálissan jár. Nagynyomású szivattyú bemérve az jó. Köszi : Balázs
"Most lett egy 1.3 CDTI C Corsa Z13DT motorkódos autom.A probléma az hogy hidegen nagyon jól indul de melegen kis várakozás után nagyon nehezen és" traktoros" zakatolós hanggal indul majd kitisztul a járása!
Most volt EGR cserélve és teljes kuplung és kettős tömegű de a probléma előtte is meg volt !
Előre is kösz a segítséget
Ja és egyszer a vízhőfok gombát cserélni kellet"
Most ma már alig akart beindulni melegen!!!
Mi lehet a probléma???
Ma reggel hidegen is sokat kellett tekertetni !
hogyan lehet kiszűrni teljes biztonsággal hogy a nyomás szabályzó ludas?
Tudom, hogy nem lehet gép elől autót javítani, de amit tudok végig akarok járni Én, s köszönöm az eddigi segítségeteket. : )) A múltkori témát folytatva hétvégén rádobtam az x16el f astrára az opcomot és a következőt vettem észre a pillangó helyzetéről. Ha jár a motor alapjáraton, s elkezdem nyomni a gázt, akkor 2-3%nál megáll, s 2000 fordulatot elérve megy alig fentebb, 3000 fordulatnál 5%ra van nyitva. Viszont ha nem jár a motor, gyújtáson gyönyörűen reagál a legfinomabb gázadásra is, változik a helyzet érték. Mi lehet a gond járó motornál vajon?
Csatoltam pár képet, múltkor kérdeztétek a map nyomás és feszültség értékeket.
Akkor a lefagyásérzékelő kapcsolja le a kompresszort. Ha van pollenszűrő, akkor meg kellene nézni az állapotát, mert azt gyanítom, hogy azért kapcsolgat le sűrűn, mert eléri a hőfokot,de hőt nem von el, ezért érezni rögtön a hiányát. Ha nincs, akkor esélyes, hogy el van tömődve a párologtató. Vidd el egy másik klímáshoz és az majd megszakérti, mert így online ez nehéz ügy.
Ha jol lattam,ilyen 10,11 barnal kapcsolt ki a kompresszor.Mikor dolgozik akkor gond nelkul hut csak az a baj hogy,kb 5-7 masodpercig.Amikor leall egybol megerzem mert mindjart langyosabb levegot fuj.
Sziasztok! Véletlenül rossz helyre öntöttem a dot4 fékolajat.Konkrétan a kormányszervóhoz.Tud-e bajt csinálni mert akkor viszem is szerelőhöz?Elnéztem a tartályt mert a kormányszervó tartálya minimum alatt volt.Ez azárt sikerült mert az abs egy pár napja állandón bekapcsolt most pedig minden fékezéskor sípol valami visszajelzés.(ford mondeo 2.2 dízel 2005).és gondoltam hogy kevés a fékfolyadék.
Kikapcsolhat a kompresszor, ha a párologtató elér egy bizonyos hőmérsékletet, ez rendben van. De kikapcsolhat túlnyomásra (30-35 bar)is, ez nem jó.
Valószínűsítem, hogy az első lesz, mert nem panaszkodsz hűtőteljesítmény problémára. Ezen kompresszorok forgatása elég nagy teljesítményt igényel. Nem egyedi a problémád.
A ventillatornak teljes fordulaton kellene menni?mert ez kb olyan feles gyorsasaggal mukodik.De mikor geppel bekapcsoljak a ventillatort sokkal gyorsabban forog.Amikor indul a kompresszor nemsokara ra indul a ventillator is de szinte hangtalanul,csak ha ranezek akkor latom hogy forog.A hutobol kimeno csovon levo vizhofok jelado cserelve.Csere elott nem is forgott a venti.Mostmar forog csak fulre nagyon lassan,A6 Audihoz viszonyitva.Ezen mint a repulo ugy zug...
Látni kellene a nyomásértékeket is. Jellemzően akkor csinálnak ilyet a klímák, ha magas a nyomás. Próbáld közben hideg vízzel locsolni a kondenzátort. Ha hosszabb ideig megy, vagy nem is kapcsolgat ki, akkor valószínűleg koszos, eldugult a kondenzátor, vagy túl van töltve.
Klima problema?vagy nem, lehet ez igy mukodik.Voltam klimasnal nem nagyon ert hozza csak kiszivta meg ujra toltotte es ennyi.Eredetileg az a problema,hogy a kompresszor ki be kapcsolgat menet kozben,es erzem az auton ahogy megfogja a motort majd elengedi.Az alabbi videon is ez van,es tobben irtak,hogy ez ilyen.Nincs valakinek ilyen autoja esetleg,hogy masnal is ilyen-e.?7,8 sec-et dolgozik 5sec-et nem.
Nohát szakértő nem vagyok, de elmesélem hogyan jártam egyszer a Marutinkkal amikor még az volt... Egyszer csak a bal oldalon a tompított elkezdett olyan 1/4 fényerővel világítani. Na, gondoltam itt valami nem érintkezik, lehúztam a csatit, befújkáltam,ugyanolyan... kezdtem nézni végig a vezetéket, hogy hol nem érintkezik... itt ott volt benne toldás, nem is értettem minek vannak azok benne, de azokat azért újrakötöttem. De csak nem lett jó.
Néztem biztosítékot, mindent... Na, végén kiderült, hogy az izzó volt rossz... ki volt égve benne a tompított szál, de valami furmányos módon (direkt, vagy véletlenül nem tudom) úgy volt bekötve, hogy ilyen esetben a távolsági kapott egy gyenge feszültséget amitől kicsit világított.... mint egy rossz tomított... órákat vacakoltam vele tök feleslegesen, szóval elsőnek cserélj izzót, az a legegyszerűbb.