Köszönöm a tanácsot, ha nem kapok sehol akkor muszáj másik kályha után néznem, de égőkosárból csak újat vennék. Sajnos csak most szembesültem vele hogy DW 50-hez már nem kapható ilyen alkatrész.
Sziasztok! Én dw 50-es kályhához keresek új égőkosarat de már mindent megnéztem a neten sehol sem találok, esetleg nincs valakinek ötlete honnan lehetne még szerezni ilyet. Köszönettel!
Nem terveztem megvenni (főleg ennyiért). A tervem az, hogy ebből a bontásból veszem meg. Az autó nagyon megkímélt állapotú, sok mindent elhozok belőle. Az állófűtést csak akkor, ha nagyon le tudom alkudni, tekintve hogy:
- nem lehet kipróbálni, a jelenlegi tulaj sem látta működni (ahogy semmi mást sem, mert ő is úgy vette, hogy el volt vágva a műszerfal alatti kábelköteg, mindenestül)
- kábelköteget kapom hozzá, de mint említettem, el van vágva, össze kell forrasztgatni a szálakat (ami elvileg lehetséges a kábelszínek alapján)
Szóval szerintetek, mennyit érdemes ajánlani érte így?
Azért beszéltem le én is inkább a haveromat BBW-ről mert belegondoltam, hogy mennyi szopás lenne ha valami nem klappol. Alapból 12ezer a kályha... már gyanús. Aztán mondtam neki, hogy 70-80-ból már össze tudunk rakni egy működő thermo top-ot, aztán azt már sokallotta, szóval ennyi :D (én hívtalak telefonon)
Lenne egy kérdésem is, mert ti régebb óta foglalkoztok ezzel, én meg még csak 2 éve...
Az normális, hogy mikor melegen (60°C) indul a Thermo Top Z/C, akkor fütyül (mintha nem kapna elég levegőt, de a ventilátor az hibátlan) és enyhe füsttel indul? Hidegen nagyon szépen indul...
Nem tudja valaki véletlenül hogy dl-1 es kályha üzemel -e rendesen ha oldalra forditva van beszerelve,nem károsodik e valami vagy ilyesmi ?Padló alá lenne rakva de a kipufogó meg a csövek miatt nagyon alacsonyan van.
Még egy kérdés: ha az üzemanyagtank a csomagtér padlója alatt van, az előre menő cső vége a tűzfal tetején (nem elektromos AC-s az autó), így a szintkülönbség sacc 50cm, felszívja a Webasto üzemenyagpumpa a gázolajat? A kályha megint egy szinten van a tankkal, ezért a közlekedő edények elve miatt nem is igazán kell dolgoznia a pumpának szerintem, és fent is légtelen a rendszer (Mercedes S210 E220T CDI).
Érdeklődnék, hogy az alábbi audiba való gyári Webasto szetthez létezik távirányító gyárilag? Van ha nem, akkor megoldható valahogy a távirányítós (urambocsá telefonos) indítás?
A3,de szombaton újrapróbálom.......9 óra szopás elég volt a múlt szombaton vele.van 5let,hogy mi lehet a baja,de van olyan is hogy maga az autó központi számítógépe nincs feprogramozva a fűtés fogadására és ha ilyen akkor nem is lehet felprogizni.
a csatit meg köszi,de ilyen órám van pár db ami komplett és még új is ráadásul.