Nehezen indul és olyan mintha kevés benzint kapna vagy odébb lenne a vezérlés vagy gyujtás, de csak kb. 1200fordulat alatt.
Beindul(pici nyiknyik) és beál atomsima szép alapjáratra, de hogyha hirtelen rálépek beakar fulladni mint ha kevés benzint kapna, finoman felpörgetem 1200re onnan harap.
Első körben átlestem a szivo oldali csöveket, eddig repedést nem találtam!
Második körben autodatát felraktam és bele olvastam ír e valamit a légtömegmérőről. Írt de szerintem hülyeséget!
19,1Kohm 1,7Kohm 19,8Kohm amiket mérni kellene data szerint, én 18,3kohm 0 18,3kohm -t mértem, gondoltam ekkor szar a légtömegmérő, megnéztem egy bontott hirdetést, de sajnos kocsi nélkül.Nem vettem meg mert azon is ugyan ennyit mértem a multiméterrel.
Holnap mérek benzin nyomást és a vízhőfok jeladót meglesem, további ötletem nincs.
Egy rendes doksi vagy ötlet?
Örök hála, ha valaki segítene!
Gondolom a gyújtás meg vezérlési idő nem tud odább menni, hogy azért érezném kevesli a benzint kb. 1200 alatt!Vagy valahol plusz levegő jut be vagy valamiért kevés benzin, de a benzin nyomás mérés és hőfok jeladó mérésén kivül kifogytam az ötletből....
Annyira szegény a keverék alapjáraton, hogy levett gyújtáskor nyomok egy padlógázt és úgy tartom majd inditom be se akar inditani csak neha pöffen, mint amikor kifogy a benzin.Elengedem a gázpedált és szépen magáhoztér majd selymes alapjárat de érezni hiába egyenletes de épp, hogy határon tartja a szegénykeverék felé....
Sziasztok, voltam ma a Benedeczki műhelyben, hát az állam lesett (végül kétszer)
ahogy felvették a munkalapot utána invitáltak a delphi dfp 3.4-es pumpa "közös" szétszedésére, csak lestem, ugye nem megszokott hogy be lehet menni ilyen helyekre, nemhogy kedvesen invitálnak, hogy nyugodtan menjek és nézzek szét, nézzem meg a padokat, stb, amúgy mindenki olyan tök közlékeny volt, olyan volt mintha ez is a szolgáltatás része lenne mint a Hootersben a csajok minősége és öltözéke :D
Szóval a pumpának a kis nyomású része a szárnylapátosban volt hiba, a nagynyomású rész a két dugattyú minden rendben, a túlnyomás szabályzónak az O gyűrűje volt már elég szar állapotban. Íme egy kép. Viszont nem volt meggyőző hogy ez okozhatta e a fő problémát esetleg ha a kopás miatt nem tudott a lapát megfelelően hozzáfeszülni a házhoz. És akkor a második áll leesés, a 45ezer ft-os szét-össze szerelés, de ha ennyi akkor ennyi, amúgy az új szárnylapátos 36ezer, tömítés készlet 26ezer, plusz szimeringek, meg nem tudom még mi, de a vége 119+fa, és akkor kell vigyem az injektorokat és csöveket is.
"12v-24v ide vagy oda, ha hidegen jól tekeri, akkor melegen meg miért nem?"
Bizonyára beteg az indító, ahogy már mondták is. Kérdés persze, mi az a "jól teker"?
Gondolom nem véletlenül 24V-osak ezek. Végig néztem a katalógusát, a katalógus szerint ezt a motort csak 24V-os indítóval szerelték. A 4hengeres és a benzines készült 12V-ossal.
"Gondolom új önindító kapásból, +1 aksi."
Igen, plusz a sor/párhuzamkapcsoló és a kábelek. Ha esetleg átalakítani akarod, írj egy emailt.
esküszöm semmin... :-) Tényleg! Csak érdekes adat lenne, lehetne. Míg mókoltam a folyó projekten, aközben járt az agyam ilyesmiken (is).
Én viszonyítanám több azonos gk ilyan adatát a vezetőjük életkorához, jellemző közlekedési környezetéhez (város/vidék/pálya/stb), megtett össz távolsághoz, átlagfogyasztáshoz, és ha autógyártó lennék, akkor szétszedéssel elemezve a kopottságot, ahhoz is hozzáolvasnám a fenti eredményeket. Bár valszeg nem találtam fel a spanyolviszat, már megtették valahogy a gyártók...
Amúgy ponthogy semmi új projekt nem lesz. Ha kész a mostani siklóernyős trike, teljes visszavonulásom várható 4-5-6 évig. Ezt az élet kényszeríti rám a hírtelen jött (többtagú) családlétszám növekedéssel.