Tudna valaki egy tippet, hogy Passat B5 hűtőradiátor csöpögéssel mit tehetek? Létezik valami olcsó megoldás, valamilyen tömítő adalékkal, vagy csak csere jöhet szóba? Bevilágítva úgy láttam, hogy a radiátor szélén a műanyag peremnél szivárog, csöpög. Van valakinek ötlete, javaslata? Köszönöm a segítséget előre is
Sziasztok! Renault Master 2.5DCI (143LE) 07' -Üzemanyag nyomás szabályzási hiba. Múlt héten: -porlasztó felújítás(2-nek sok a résolaja) -tank tisztitás -üzemanyagszűrő csere Összerakjuk,teszt nem jó. Túlfolyószelep átenged. Csere,minden ok.Teszt :10km-en(teljes terhelésen) hozza az elvárt 1500 bart,nincs hibakód nincs tiltás,megy ahogy kell. Ügyfél elviszi, 50km után megint nem megy,nyomásszabályzási hiba.Teszteljük, a max nyomás: 1350bar körül. Szivattyú hiba?
87-es VW polo –hoz megvettem a két hátsó kézifék bovdent , és megpróbáltam betenni de kb 20 cm híja van hogy össze tudjam akasztani. Az autósbolt szerint a méret jó. Nem nálam szakadt szét a bovden és nem tudom hogy esetleg hiányzik e hozzá valami. Valaki tudna e segíteni ebben .Előre is köszönöm.
Valaki meg tudja mondani nekem VW T5 2.5 TDI AXD motorkódú motornál a vezérműtengely lefogó csésze és a pd elem himbasorát lefogó csavarjainak meghuzási nyomatékát?
nem műxik a camstudio a gépemen, nem tudtam levideózni,
nekem is szabályzási gondnak néz ki, de sehol nincs nyomásvesztés, por száraz minden, a nyomást is elő tudja állítani, mert alig érek az indító kulcshoz már is 300bar a rail nyomás.
A levegőt is kizártam végül is a kannázással, külön ráakasztottam egy bazi nagy iveco szűrőt kannástól, volt puffer is lejtés is, ugyan az, és most jön az egyes szabály, soha ne hidd el amit az ügyfél mond ! hogy mit cseréltek mit nem leszarom, feldobok rá egy másik hozam szelepet, és teszt
Tudja valaki a delphi dfp3.4 milyen sikerrel javítható?
Most kezdek bele egy x-aktába, 2.0 hdi, 300barral indul pöccre, tehát nyomást épít, de alapjáraton 60bart járkál a rail nyomás, már 2 hozamszelepet cseréltek de változatlan hol keveselli a railnyomás hol sokallja, egyenlőre az elején járok, akasztottam eddig rá külön üzemanyag szűrőt kannáról táplálva, ha kiválasztott paraméterekben csak a rail nyomást, hozam szelep feszültséget és ciklikus nyitási arányt nézem, nem tudom elcsípni hogy ellen szabályoz vagy az egész járkál.
Ami még fura hogy az alapjáraton nem hallatszik ez a 60bar, na most vagy ennyire gyors a szabályzás és nyitvatartással kikompenzálja vagy nem is valóság ez a railnyomás ingadozás.
Mi évek óta az esetek 90%-ban az Inter Carstól rendelünk. Kisker áruk azonos szinten mozog mint a többieké, de mi náluk meguntunk dolgokat az évek alatt. Inter Carsnál mi 40%-55% között kapunk kedvezményt, gyártótól és termékcsoportól függ, de van pár alkatrész amire egyedi árunk van amit rendszeresen veszünk.
Neten keresztül adjuk le a rendelést nekik ahol látom mi hol van raktáron és mennyi darab az elérhető mennyiség, mind a legközelebbi telephelyen, a BP központban vagy a kinti raktárban ami másnapra szokót megjönni.
A visszább kérdezett bak Pozgum gyártmányban van az Inter Carsnál raktáron 11654 Ft kisker áron amit mi pl 6992 Ft kapunk meg.
A jelenlegi készlet meg :
Online:
CZO - Central Warehouse Czosnow PL>9 db HMY - Warehouse Myslowice PL>9 db Online:
M01 - Inter Cars Budapest4 db M12 - Inter Cars Pécs1 db M13 - Inter Cars Délpest3 db M15 - Inter Cars Debrecen1 db M19 - Inter Cars Győr1 db M21 - Inter Cars Székesfehérvár1 db M22 - Inter Cars Kecskemét1 db
Szia! Te is tudod hogy minden van kéz alól,tele van piac lopott cuccokkal,ha listáron eltudod adni akkor szerencsés vagy,Mi sajnos nem,persze ez régió függő.
Te hogyan állapítod meg hogy egy CP4-es kezd megdögleni (mondjuk nem szürja még a fémport, de nem csinálja rendesen a dolgát) ? Nincs rá semmilyen mérési adat, stb. Egyébként remek találmány, jól ki van találva, hogy biztosan tönkremenjen :)
A Toyotákban a DENSO injektorok 200.000 km alatt szétmennek.Legjobb áron sem tudod megvenni az injektorok darabját 60.000-nél olcsóbban.
Ez 240.000 HUF
Én is tudok olyan CR-t ami 300.000 km felett van de ez általában régi generációs BOSCH rendszer.
Nézzétek meg az új Bosch CP4-es pumpákat, spénesednek a legújabb Audik,BMW-k (2010 utániak 200.000 km alatt) komplett rendszer csere min. 500.000 (kéz alól innen-onnan)
Ez is Common rail......
Persze egyre több a probléma az üzemanyaggal itthon.
VP44-nél minden probléma forrása az adagoló,megcsináltatod (ház+elektronika+dugattyú 250.000 HUF,és megint 200-250e km gondtalanul elmegy,porlasztókkal nem szokott baj lenni.
A nagy baj hogy emberek megveszik 10 évesen az A6-ot, Vectrát , Mondeot olcsóért és 1 év múlva ledöglik a VP44 és megy a sírás."
A gyártók nem nagyon foglalkoznak tizenéves problémákkal, de a modern, fiatal autóknál ugyanúgy létező nehézség, hogy nagyobb részegységek drégén cserélendők, mert nem létezik jav. technológia.