Működik firefox alatt is. A 1-es az szerintem már az 56.5-ös vezérlő HALL jeladója.
A 17-es kicsit, mindha......... :-) Holnap teszek fel képeket róla. A veztengelyjel olyan, hogy 1 főtengelyfordulatra magas a jelfeszültség, 1 főtengelyfordulatra meg alacsony.
Volna valakinek referencia képe 95-ös Omega B, 2.0 16V X20XEV Siemens 56.1 vezérlős veztengely és főtengely jeladó jelformáról???? Ez még az az idióta kéttekercses induktív jeladós baromság.
Valamint hogyan lehet ebből törölni a hibakódokat??? :-// 16lábú csatlakozója van, de vezérlőbe a 6-os és az 5-ös pin van bekötve. Ha a kettőt összekötöm, villogja a kódokat, mint az ALDL csatlakozós, de áramtalanításra nem törlődnek a kódok. OP-COM-mal/ Tech2-vel nem áll szóba. A kódok meg valószínűleg nemi életet élnek, mert rendíthetetlenül szaporodnak... :-/
Annyi történt, hogy megálldogált, de azonnal indítható volt. Végül nem indult. Odahúzták, egyből indult, de rapszodikusan leállt. Hibakód 4db befecskendező pozitív zárlat és veztengelyjeladó inkorrekt jel. A kábelköteget szétbontottam, szálanként megnéztem, nincs szakadt/kidörzsölt vezeték. Kicseréltem a jeladót, nem áll le. Éjszakára áramtalanítva volt, de reggelre termett bele még két hibakód. Immo, és légtömegmérő. Mostanra stabilan működik, és minden eddiginél könnyebben indul, de világít a MIL és nagyon gyenge a motor.
Mikor leállt, nem szűnt meg sem a befecskendezés, sem a gyújtás primer/szekunderjel, sem a két jeladó jele. (mármint amíg forgott még a motor)
A főtengelyjeladó jele eléggé összevisszának tűnik, főleg indításkor, de kétségeim vannak.
Furcsa a primerjel is, hol 70-80V, hol meg 350-380V, de nem tartozik a magas primer feszhez a többitől eltérő szekunder fesz. (gyertyák gyertyakábelek cserélve, nincs változás)
hátha itt: a Mazda 6-osom jobb eleje elkezdett olyan hangot adni mintha valami lemezdarabot köszörülnék. Ha picit benyomom a féket, abbamarad, felengedéskor újra kezdi.. persze csak menet közben. Néha abbahagyja, aztán megint. Eddig is csinálta nagy ritkán, de mindig azt hittem más autóból jön, ráadásul max 1-2 mp-ig tartott, most meg ha rákezdi, tök folyamatosan csinálja... vki azt mondta, lehet, h vmi légterelő lemez elhajlott és az ér hozzá vmihez, de úgy tűnik, h ez fokozatosan alakult ki, ráadásul néha abbahagyja.
Sziasztok AUY 2001 Galaxy 1,9 TDI M0 autópályán felforrt a vize kilőtte a az olajszintmérőt és valamennyi olaj kifolyt majd leállt a motor visszahűtöttem feltöltöttem ami hiányzott belőle és próbáltam beindítani ami aksilemerülés folytán nem sikerült éjjel töltöttem az akksit majd reggel próbáltam de nem indult el most megint töltöm de szerintem nem fog elindulni valami ötlet kellene hogy mit lehet tenni a motor elindításának érdekében esetleg egy autószerelő aki válalná hogy megjavítja a legalsó áron melós autónak használom és menni kellene vele.
Nem füstöl, szépen jár, 2500-as fordulat alatt halott semmi erő nincs benne, fölötte hibátlan. Viselkedésre olyan, mintha a geometria lekormolódott volna, de nem ez a hiba.
A turbója félhalott volt, felújítás után is ugyanolyan.
Hibakódnak hozta a gázpedált, csere után hibakód megszűnt, továbbra sem jó.
egy ismerős német szervizekből hoz műhelyfelszerelést, elérhető összegekért szokott lenni jó cucc. Akkor érdemes felhívni, ha konkrét vásárlási szándékod van, mert gyorsan változnak a készletek.