Ezért kérdeztem a csavart, mert az nem tűnt normálisnak. A gyáriban nem láttam én ott semmilyen csavart belül. De az is érdekes, hogy a másik gyári miért kezdett megint folyni 30 e után.
Akit én ismerek szerelőt, látva ahogy dolgozik, elég profin nyomja a szakmáját, de elúszik a szervezésen. Tehát bevállal mindent, mindenkivel jóban akar lenni, munkája persze van bőven. Közben meg a kocsik ott állnak az udvaron sorban. Aztán meg mikor kirendeli az autót és ott áll 2 napja úgy a kocsi, hogy hozzá se nyúl, akkor szokott lenni Motherfuck, FIGHT, headshot, stb.
Igen, mint látod......elegem is van rendesen. Az biztos, hogy megkeresem a hibát és a tökéletes megoldást, mert pont a hiba előtt szerettem volna eladni és fiatalítani egy F10-re, de így ebben a formában ezt nem tudtam megtenni. Mivel elvileg a hengerfej csere megoldja a problémát, remélem véget ér a tortúrám és lesz megint egy tökéletes autóm, olyan mint előtte volt.
A napokban eszembe is jutottál, mivel kelleni fog téli gumi - igaz erre már nem akartam venni- de vennem kell, mivel nem fogom eladni a javítás után azonnal az autóm, mert előtte meg akarok arról győződni, hogy hibátlan és csak akkor adom el, ha az új gazdája számára nem tartogat meglepetéseket.
Tehát ha lesz jó árad várom az ajánlatot az ismert e-mail címemre Tőled a méret: 245/40x18.
Én is korrektnek tartom Steeef-et mindentől függetlenül és kiváló szakembernek is. Most egy kicsit szerencsétlenül alakultak a dolgok, az is lehet, hogy túl reagáltam, de mentségemre szóljon, hogy több mint egy éve élek együtt ezzel a problémával és már igen nehezen viselem.
A csavar......Jó meglátás, ez itt a kulcskérdés, mivel ebben az alkatrészben nem lenne szabad pont a beesés, vagy beszívás miatt csavart használni. Azonban az úriember (DemeterJR) csavarral!!! rögzített valamit a lapkáknál - erről persze nem beszélt előre - na ez esett be a szelepekhez.
Egyébként azt hallottam, hogy kb. 50 darab ezzel a módszerrel "rendbe tett" szívósort adott már el. Remélem más nem jár így mint én, de szerintem ezek időzített bombák.
Azért is megérte leírnom a kálváriámat mert aki itt ezt elolvasta a fórumon és beugrik neki, hogy ő is ettől az emberetől vett szívósort, jobb ha megelőzi a bajt és sürgősen lecseréli, vagy legalább is ellenőriteti, hogy van-e az övében csavar.
Banyek, szép kis kálvária. Nálam 170 e-nél kezdett el folyni a szívósornál. (530D) Hasonlóképp álltam a kocsimhoz, mint Te, meg akartam venni a gyárit, aztán lebeszéltek róla. Amin még agyalok, hogy a szívósornál milyen csavart tudott beszívni a motorod. Emlékezetem szerint csak ott van csavar ami a lamella házát rögzíti. Meg ugye magát a lapkát szokta beszívni, ha leszakad a tengelyéről. Mindenesetre Steef-ről én csak jót hallottam, és a mostani nyilatkoztában is korrektnek tűnik.
Nem engem kérdeztél, de én válaszolok, mivel az én autóm. Nos ez egy 2006-os 35D, gyári M (ez most mindegy). Sokadik BMW-m ez, nem volt még két éves az autó kb 70E km-rel amikor megvettem. Steeef-t innen a fórumról ismertem meg, mindig korrektül szervizelte az - állítása szerint is igen megkímélt autóm.
Mivel a elkezdte nyomni az olajat kb.150E km környékény, kicseréltem a szívósort gyárira (178.000,-FT). Nem egészen 30E kilométer megtétele után megint elkezdte nyomni az olajat. Mivel kicsit drágának találtam ismét megvenni a gyári szívósort, hívtam a szerelőmet (Steeef-et), hogy tud-e más megoldást. Azt mondta, igen ismer egy srácot innen a fórumról DemeterJR fórumtársat (az eset óta ezen a néven nem fórumozik) ő árul általa felujított szívósort, szerinte jó DE GARANCIÁT azért nem válall rá.
Röviden: Steeef megadta a számát, hívtam hozott egyet én megvettem, mert maga az ember korrektnek tűnt, felszereltettem és kb 3-4 E km után egy reggeli garázsban történő indítás során fémes kopogó hangot adott a motor. Azonnal leállítás (5-10 másodpercig járt), telefon Steeefnek, tréler, majd javítás.
A többit leírta Steeef, ami nem tetszett és nem teszik most sem az az, hogy ennyi év után tudva, hogy rossz az autóm hónapok telnek el anélkül, hogy egyáltalán érdeklődne, vagy érdeklődött volna, mindig én kerestem és álltam elő javítási ötletekkel. A hengerfejet is én saját költségen intéztem, csak azt szerettem volna vele megbeszélni, hogy fel teszi-e. Ezért volt ez a církusz.
Megelőzendő a következő kérdést, kerestem DemeterJR-t egyszer! el is értem, akkor sajnálkozott és mindent elismert közöltem vele a totál javítás végösszegét RÁ BÍZTAM EBBŐL MENNYIT VÁLLAL ( nem ismerem az anyagi helyzetét, ha csak 20E forintot küldött valna azt is elfogadom) e helyett inkább eltűnt. Emberek és jellemek.
Ide tartozik, hogy (nem akarok nagyképű lenni) de ügyvéd, büntető szakjogász vagyok, ha akartam volan megteszem a szükséges lépéseket, de nem ez volt a célom.
Steeef-et ettől függetlenül kiváló és segítőkész embernek ismertem meg és tartom ma is, csaklehet az én problémámba fáradt bele egy kicsit.
Lényegében hibás vagyok,ezért elnézést is kértem Tőled. A hiba az hogy terhelésen beledolgozik a motor a hűtőkörbe,és kinyomja. A történet annyi hogy beszívott egy csavart a szívósorból nem ment egy henger,ezt javítottam. Körültekintő voltam,a hengerfejet elküldtük gépműhelybe,a motortömböt ellenőriztem nem görbült-e,a hüvelyeket repedésre vizsgáltuk,hajtókart is kimérettem,kapott a motor új csapágysort,gyűrűztük,felújítottam a befecskendezőket. Minden ok volt egy darabig aztán beledolgozott, levettük egyszer a hengerfejet megint gépműhely ott nem találtak hibát,akkor azt hittük a hengerfej tömítés volt rossz,de a hiba megint visszatért.
ÚGY GONDOLOM NEM MI HIBÁZTUNK,KÖRÜLTEKINTŐEK VOLTUNK,MINDENT ELLENŐRIZTÜNK AMIT ILYENKOR KELL,A SZERELÉS SZAKSZERŰ VOLT MINDKÉT ESETBEN EZT A KEDVES ÜGYFÉL IS ÍGY GONDOLJA,DE A HIBA SAJNOS MÉG MINDIG JELEN VAN.
MOST FELTESZÜNK EGY MÁSIK HENGERFEJET,HÁTHA AZZAL JÓ LESZ.
TERMÉSZETESEN MINT A 2. ALKALOMMAL MOST SEM FOGOK MUNKADÍJAT KÉRNI.
Sziasztok! Ma berakattam egy Dension gw500s bt virtuális cd tárat, és nem akar működni. az autó nem látja, az idáig működő bluetoothot hazavágta, és SOS hívás nem működik hibaüzenettel jelzi a nemtetszését a kütyü beszerelésének. Mostmár tud az ezközön keresztül a telefon bluetooth-al kommunikálni. De a hibaüzenet megmaradt, és a virtuális cd tár funkciót nem látja el. Esetleg valami ötlet vagy valaki aki spíler a témában?
nem ismerem steeef-et innen végtelen segítőkésznek találom,,csak velem is megjátszotta ezt egy "neves" bmw szerelő,folyamatos 4-5 rongyos borravalók után,majd leszállítottam kicsit,
na mindeggy,én a konkrét hibála lennék kíváncsi ,leírnád ha megkérlek?
Nem jól látod, mert nem ismered a helyzetet, mint írtam több mint egy éve fennálló problémáról van szó....de mindegy, mert már okafogyott, időközben beszéltem Steeef-el.
Köszönöm a segítő szándékot, nagyra értékelem.... DE úgy gondolom Steeef akkor jár el korrektül, ha tesz még egy javítási kisérletet. Szerencsére ezt ő is így gondolja, időközben sikerült vele beszélnem.
Ha ez a javítás sem vezet eredményre akkor kereslek itt a fórumon és egyeztetünk. Addig is mégegyszer köszönöm.