hopp..itt vannak az új képek....még csiszolva nincsen...majd akkor meglátom, hogy miért rakták rá ezt a szépséget, de szerintem sebváltónak a karja volt ott https://drive.google.com/folderview?id=0B4grR1Hi6vdMT3Zzd2lmVzh6T1U&usp=sharing
Szia! hova töltsem fel akkor, hogy megtudjátok nézni? szívesen megosztom veletek, hátha még tanácsokat is tudtok majd adni... ma leszedtük róla a vaslemezt....képek itt: https://drive.google.com/#folders/0B4grR1Hi6vdMYUx3WWpjbTVmREk
https://drive.google.com/#folders/0B4grR1Hi6vdMYUx3WWpjbTVmREk képek itt vannak fennt a leendő tekerősről....kicsit szét van peregve, de mentve lesz az tuti....
szia! én google drive-ra szoktam feltölteni a képeket, szívesen megnézném őket....
Lacman szaki! mostmár tárgytalan az agyváltós bicaj, még a nyáron szerettem volna, de sehol nem találtam 7 sebességes 26"-os shimano kereket, mert csak ez lenne jó...sokkal jobb/kényelmesebb lett volna vele túrázni Tirol-ban mint hagyományos váltóval volt.... jelenleg téli tekerőst építek, amolyan városbavalót...de még mindig a váz javításával foglalatoskodom...
üdv: Legutobb csináltam 2db nöi 3sebis agyváltóst az egyik fehér barna gumikal a másik retros metál zöld fekete-fehér gumikkal barna üléssel . mind kettö 26-os volt a váz valami 70-évekbeli hattyúvázas , de nagyon ott volt mind kettö ,képeket nem tudok felteni mert nem tudok tömöriteni. Nem szoktam nöi kerékpárt épiteni csak ha van rá megrendelés.
Na szóval teljesen más test tartás van a csepelen, mind két kerékpárom volt már, van egy nöi 60-évekbeli csepelem gyári állapotban de az annnyira megy hogy az csúda fél döntött test tartású viszont a holland cangán totál egyenesen ültem kéyelmes volt a hajtás technika de viszon egy sokkal lassab haladást eredményezet.
Most hogy is értelmezzem ezt? Úgy véled, hogy a Csepel vázkialakítása nem jó, vagy nem annyira jó, mint egy holland bringáé? Nem kényelmes hosszú távon?
Nagyon szép, egy ilyen Csepelt csinált egy kedves kollégám is a kolléganőmnek az is szép lett a végeredmény 33000ft volt. Egy kicsit elmosolyogtam rajta.Én ennyiért egy fúll profi agyváltós cangákat szoktam épiteni. Most nemsokára fogok hozzá kezdeni a saját veterán kerékpárom felujitásához de még ilyet nem láttam nagyon kényelmes a váz szöge és hihetetlenül hosszú a kerékpár, kintröl hozták de egy élmény lesz ha kész lesz.
Ebben igazat adok vigyázzatok a festékekre és a zsiroldókra !!!! Tavaj kihullot a hajam tavaszra visszanöt és nyáron megint kezdett, de remélem most megfogtam ,minden leletem normális volt és nem tudták az orvosok mitöl van, Nagyon sokat festek és zsiroldozók most már Maszkot és védö kesztyüt használok és kezd vissza nöni csak ennyit szeretem volna mondani.
Ha esetleg valaki WM Mokány építésére adná a fejét, lehet, hogy tudok segíteni. Vázszám: C 48700 WM beütés van. A váz vágott. Az első villa hegesztett. Nyaktábla nincs!