Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2008.12.03 0 0 30537
Jó, de 25 km-es állomásközök esetén zavar esetén óriási bukta lehet, és a menetrendszerkesztők keze is alaposan megvan kötve. Szexárd felé meg mégnagyobb droidság, mert ott van személy és gyorsvonat is, így rugalmasabb keresztezési lehetőségek kellenek. Te csak ne védd a pécsi droidcsapatot, mert én ki nem állhatom őket, volt már pár rossz húzásuk az elmúlt években. Nem mintha rájuk szálltam volna, de valahogy arrafelé tapasztaltam a legtöbb droidságot.
Előzmény: Törölt nick (30533)
koller andor Creative Commons License 2008.12.03 0 0 30536
Nemrég jártam arra bicajjal. Kb. 800 méterrel az egykorvolt Félegyházi út mh.-tól kezdődik a földmunka. Óriási területen lesz az üzem.
Előzmény: looksharp (30535)
looksharp Creative Commons License 2008.12.03 0 0 30535

Neked legyen igazad!

Abban pedig egyeértek, hogy személyforgalmilag nem sokat fog ez a gyár jelenteni - vasúton biztos, hogy nem.

Előzmény: manhattani (30520)
Dénes Balázs Creative Commons License 2008.12.03 0 0 30534
Mail.
Előzmény: Törölt nick (30533)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 30533
Bonyhádról. Ja persze. A pusztában levő vasútálomásról biztos sok utas lenne...
Ráadásul még így is van 3 állomás a vonalon (amik közül menetrend szerint 1-en lesz kereszt, na jó a többin talán lesz jó esetben napi 1 db teher-személy kereszt..), ami a forgalom jelenlegi volumenéhez untig elég. Úgyhogy nem droidság, csak ők gondolkoznak is néha...
Másrészről annak a marÉknyi utasnak nembiztos h kell egy Bz (ami ugye többleteszközigény). Egy busz kicsit olcsóbb lenne...
Előzmény: v_peti (30532)
v_peti Creative Commons License 2008.12.03 0 0 30532
A mostani menetrend sem nyújt rendes bejárásra lehetőséget. Amúgy a másik órában is mehetnen vonat ütemen felül. Igaz, a keresztezési helyeket jó pécsi szokás szerint drasztikusan kiírtották a drodidok. Pedig Bonyhádról azért Bajára vagy Dombóvárra azért pár tucat ember biztosan lenne. Ha nem is túl sok.
Előzmény: Törölt nick (30525)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 30531
"óra 18-kor és 17-kor szóló Bz személyvonatként... :)"

És a buzenykát a zsebedből húzod elő? :)))
Előzmény: Törölt nick (30527)
manhattani Creative Commons License 2008.12.03 0 0 30530

>Jövőre tehát ha bővíteni akar a START, akkor bizony el kell zarándokolni az új miniszterhez, kicsit görnyedt háttal, kézben tartott kalappal.

 

Vagy inkább úgy, hogy: "Figyi, új fiú! Ezt fönn is akarják! Meg vagyok értve?"

Előzmény: Törölt nick (30529)
manhattani Creative Commons License 2008.12.03 0 0 30526

>talán a PM-nek is megjön az esze, és azt mondja, hogy járhat több vonat is, ha nem kerül többe.

 

Peti! Megint nem figyelsz! Nem a pénzért felelős miniszter mondta, hogy mennyi vonat járhat. Az ő dolga az, hogy a MÁV mindig dúsan, vastagon, nagy átmérőjű csövön kapjon pénzt.

 

A menetkorlátot a közlekedésért felelős miniszter mondta. Talán érted a dolog mélyebb okát...

Előzmény: v_peti (30522)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 30525
Az 50-es menetrendje, a délkörvonaté a csatlakozásokra épül. Azért jár akkor, amikor, mert a pécsi IC-k "pókjába" csatlakozik Dombóváron, és Dombóvártól lényegileg IP szerepkört lát el Kaposvárig. Ez eléggé kötött, jelentősen alrébbpakolni nem lehet, mert akkor ezeket bukod. Másrészről annak a vonalnak annyira szar a vonalvezetése, hogy érdemi ingázóforgalom nem is lenne Bajára. Honnan, egyáltalán? A kb 200 lakosú Mőcsényből, vagy Cikóról? Ezek a települések Bonyhádhoz és Szekszárdhoz kötődnek, a hivatásforgalmuk oda irányul. Az 50-es szerepe az "átutazhatóság" lesz a Duna két partja közti nagyvárosok közt. A vonalon belüli forgalom is szinte a nullához kovergál, de hálistennek az összes ilyen megállóban megállunk majd kétóránként csörgővel....
Az igaz, hogy hivatásforgalmilag kedvezőbb lenne, ha a másik órában lenne az ütem, csak ahhoz a pécsi IC-ket alrébb kéne pakolni szintúgy a másik órára (Bár ebben azért lenne ráció, csak ez mellett kezelni kéne ennek a többi vonalra átgyűrűző hatását...)
Előzmény: v_peti (30479)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 30524
"Melyik vonalakra gondoltál, amikor "szüneteltetett forgalmú" vonalakról írtál?"

A szüneteltetett személyforgalmú jobban megfelel? Ha csak ezen múlik....
Előzmény: Törölt nick (30507)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30523
Ja meg tibicsoki villanygitár lendkerekes bakancs és maláj kurva :))))

Tudod tervek mindig vannak, aztán vagy lesz belőlük vmi vagy nem, de inkább nem. Ezek a neten is fent voltak. Villamos pl. tuti nem lesz Kméten még egy darabig, troli esetleg, de max. az 1-esen volna értelme, de sztem ott se lesz még.

Egyébként meg végzős gamfosként a szakesten feltaláltam a legjobb közlekedési eszközt a HB-ra vissza. Teleport. A szakesten úgy berúgtam mint az albán szamár ( meg velem együtt kb. mindenki aki éjfél után is maradt) ekkor teleportáltam. Megittam még pár rövidet és másnap délben a koliban ébredtem arra, h ha nem indulok el azonnal akkor lekésem a vonatot. :)))))
Előzmény: VT22 (30518)
v_peti Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30522
Na de mivel kiderült, és egyre több szó esik róla, hogy nem a vonatszám számít, ezért talán a PM-nek is megjön az esze, és azt mondja, hoyg járhat több vonat is, ha nem kerül többe.
Előzmény: Rbatka (30512)
manhattani Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30521
Ja, és hogy ON is legyen: Nem ezen múlik majd a Kecskemét körüli vasúti hálózat jövője...
Előzmény: looksharp (30515)
manhattani Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30520
Egy ekkora gyárat felépíteni és beindítani másfél-két év. Azalatt meg helyrejön a világ, legalábbis az a része, amelyik új Mercedes-t vesz :-)) A világ vezető köreinek nem éri meg fenntartani a válságot.
Előzmény: looksharp (30515)
Rbatka Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30519
Valami olyasmi. :)
Előzmény: Törölt nick (30517)
VT22 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30518
Kecskeméti hálózatfejlesztési terveid valahogy 100%-ban egybevágnak a GAMFosok igényeivel. Gamf-Hb-Jász koli-Noszlopy között nagyvasút/kisvasút/metró/villamos/troli/sífelvonó/vízicsúszda... :)
Előzmény: Törölt nick (30514)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30517
Elveszett gyárak, üzemcsarnokok topik?
Előzmény: Rbatka (30516)
Rbatka Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30516
Olyat is hallottam, hogy megépítik, de nem termelnek, csak majd ha vége a rossz időnek.
Előzmény: looksharp (30515)
looksharp Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30515
A magam részéről úgy gondolom, hogy ezt az új kecskeméti autógyárat egy darabig jegelni fogják, lévén, nem lesz kinek eladni...
Előzmény: Törölt nick (30514)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30514
Nem lenne hülyeség a közvetlen Kmét-Bcsaba. Kecsó pedig valóban régióközpont lehet, főleg ha a Merci gyár is felépül.

Kecskeméten vannak közlekedésfejlesztési tervek, ezeknek része az is, h a városon belül vezető vasútvonalakat HÉV szerűen használják tömegközlekedésre. kérdés ebből mi és mikor valósul meg ha egyáltalán vmi megvalósul. Villamos is volt a tervben Keecsón meg trolibuszvonal, de sztem max. az utóbbi esélyes, pl. az 1-es vonalra esetleg Máriavárosba.
Előzmény: Törölt nick (30510)
Rbatka Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30513
Bár nem nekem van címezve, de ezt látom:
"Asszem fel kellene vennünk a kapcsolatot."

és ezt tudom:
a topiktali nyílt körű rendezvény lesz.
Előzmény: Törölt nick (30510)
Rbatka Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30512
Egyúttal tedd hozzá, hogy melyik szűnjön meg, mert több vonat a PM rendelete szerint nem lehet.
Előzmény: Rbatka (30508)
Rbatka Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30511
A Dél-alföldi témával én is javaslom, hogy Spiner83 és A-dani jöjjön át a Kunsági dízel topikba. Egyébként ettől a regionális vonatoktól már a hajam szála is égnek áll, kit érdekel 20 főiskolás/nyugdíjas/akárki, amikor 80 munkába járó nem tud bemenni, olyan szar a menterend??

Az pedig kezd nevetségessé válni, hogy a Bz vonatok miatt nincs utas a mellékvonalakon. Ahol Bz jár, és van utas, ott mi lehet az oka?
Előzmény: Törölt nick (30504)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30510
Tetszenek a gondolataid.
Kicsit eretnekek (nem nekem), kicsit naívak (ugyancsak nem nekem) és eléggé eredetiek.
Hasonlítanak az általam 1997-ben leírt tézisekre.

Asszem fel kellene vennünk a kapcsolatot.

Sok sikert kívánok a megvalósításhoz!
(a közvetlen Kecskemét-Békéscsaba vonatok bevezetése egyre közelebb kerül:
ugyanis Hódmezővásárhely és Szeged leszállóágban van, jelentőségüket egyre inkább elveszítik. Ugyanakkor Kecskemét egyre inkább átveszi Szegedtől a régióközponti szerepet, Szentes meg Hódmezővásárhely rovására fejlődik...
Úgyhogy a jövő útja az, hogy Kecskemét-Kiskunfélegyháza-Szentes-Orosháza-Békéscsaba között járnak a közvetlen vonatok, Orosházán meg átszállást biztosítanak Hmvhely, Szeged felé).

Ugyanez a helyzet a teherszállítással is: amely tehervonatok Bcsaba-Szeged között közlekednek, azok kocsijai szinte kivétel nélkül Kiskunfélegyháza felé mennek tovább, mivel Szegednek katasztrófálisan kevés a feladási/leadási kocsiforgalma. Akkor meg mehetnének a fővonallá fejlesztett Bcsaba-Oháza-Kiskunfélegyháza vonalon.

A 135-ös vonal még a Trianon előtti vasúti szerkezet maradványa, az Alföld-Fiumei Vasút torzója. Az új utazási, szállítási igények másfelé vezet(né)nek (ha volna megfelelő állapotú vasúti pálya).
Előzmény: Törölt nick (30480)
Rbatka Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30509
PFT-topikban válaszolnak a szakemberek.
Előzmény: Törölt nick (30471)
Rbatka Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30508
Konkrétan mik azok az érkezési időpontok Szentesre, amik után valamennyivel menjen tovább a vonat Orosházára?
Előzmény: Törölt nick (30488)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30507
Melyik vonalakra gondoltál, amikor "szüneteltetett forgalmú" vonalakról írtál?
Ugyanis "Sniper 83" nick olvtárs egyetlen olyan vonalat sem említett hozzászólásában, amelyik szüneteltetett forgalmú lenne. Bármelyik, általa írt vonalon indítható személyvonat.
Említették itt néhányan a kalocsai-vonali vágányfelújítást. Én meg most kaptam a hírt, hogy a Fülöpszállás-KecskemétAlsó vonalon is jelentős karbantartási munkák indulnak.
Előzmény: Törölt nick (30491)
Rbatka Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30506
Jaj! :)
Segítség!
Előzmény: Törölt nick (30480)
Rbatka Creative Commons License 2008.12.02 0 0 30505
Azért annyira nem rossz a helyzet!!

Szolnok-Tiszakécske akár lehetne 80 km/h- is Tószeg-Tiszavárkony(ott kisebb erőfeszítéssel 60) kivétellel, Lakitelek-Tiszaalpár lehetne 50, Tiszaalpár-Kiskunfélegyháza szintén 80.
Előzmény: Törölt nick (30463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!