Válasz az e-mail-edre. A Lancia Thema 2.5 Td megegyezik a motor-váltó-futómű terén a Cromával és a négy ajtó is azonos. Tehát jó lesz alkatrészesnek ha megszerzed. A hátramenet recsegésröl meg annyit, hogy a kinyomólap is lehet ludas!
Sziasztok! Világitás probléma megoldva.Relé és vezeték csere.Megtudjátok mondani,hogy a kilométeróra spirál ha a helyén van miért nem megy a kmóra?Csak,hogy ne unatkozzatok:)
köszi! Nem is merek már mást irni olyan rendesek vagytok de van egy kis villamossági gondom is:a helyzetjelző hol világit hol nem sőt olyan is van,hogy nincs gyújtáson (az autó is zárva)és világit.Van a motortérben egy relé ami azt hiszem nem gyári egyébként a lámpa újra van vezetékezve,de müködött.Amikor égve marad a lámpa az egyik saru lehúzásával elalszik.Esetleg tipp?
Ha tényleg láthatóan ott szivárog, akkor a szivárgás mértékétől függ. Ha egy-két csepp parkolás után, akkor kár vele behatóan foglalkozni. Ha tócsa, akkor végig kell járni a teljes bontás útját. A kinyomócsapágyhoz úgyis le kell venni a váltót, így kapóra jön a teljes motor-váltó kiemelése, majd a váltó leválasztása a motorról. A motor fejre fordítása után leszerelésre kerül a teljes vezérmű-fogaskerékház, a kuplungszerkezet a lendkerékkel és a főtengelyszimering-házzal, a turbó olaj visszafolyás a hátsó tartóbakkról, ami a csapágyfedél-házon maradhat a közvetítő tengellyel. Ezután már csak az olajteknőt és a csapágyfedél-házat kell kicsavarozni, majd leemelni. Ekkor válik láthatóvá a két félből álló bűnös tömítés. Ezt újra cserélve mindenképp jó minőségű tömítőanyaggal kerüljön összeszerelésre a többi bontott résszel együtt.
Ha nem vagy autószerelő(mint én), akkor ebbe már ne fogj bele egyedül, ez már nem hobbi szintű feladat...
A 99%- ot túlzásnak tartom. A hengertömb és a csapágyfedél-ház(közdarab) között valóban általános a szivárgás. Biztos, te is erre gondoltál. Kár, hogy ez csak motor kiszerelés után hozzáférhető. A kinyomócsapágy tuti tipp...
Hy Ordell . Van automata klimavezérlőm Cromához és még sok minden más is. Ha nem túl messze laksz egyszerűbb lenne nálam belepróbálni. Én Jászárokszálláson lakom. Próbálok képet föltenni. Tel: 06-20-3177542
Ha barnás színű az olaj, akkor a kormánymű szervoolaja csöpög a máló gumiharangból. Ha fekete, akkor lehet a tápszivattyú alól, a vezérmű fogaskerékháza alól, a turbo olajnyomócső csatlakozásnál, az olajnyomóház és olajhűtő csatlakozásoknál, a klíma szíjtárcsája alól(ha van klíma), a bordásszíjtárcsák alól, az olajteknő/közdarab - közdarab/hengertömb tömítéseinél, a szelepdekni tömítésnél... (nincs valószínűségi sorrend)