Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134141

A kettő közül inkább a Gates-t tenném. Indok nincs.

 

De tényleg szebb a doboza.

 

 

Előzmény: Kimiki (134133)
robika1 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134140

A terepváltó végén van ez az elektromechanikus szerkezet ,az első kardánt levettem,hogy ne ropogjon annyira amikor ki-be állunk a műhelybe.Így sem kapcsol szét.

Előzmény: cs!rke (134138)
robika1 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134139

Ha nyugodtan akarsz aludni Continental szettet vegyél bele.

Előzmény: Kimiki (134133)
cs!rke Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134138

Ennek van középső difije? Ha nincs, akkor még akár be is feszülhetett, és azért nem engedi oldani? Az egyik tengely felemelése után próbálkozni az oldással? Ez nem megoldás, mert valami már biztos megkotlott benne, de legalább haza lehetne menni vele.

Ha van benne középső difi, akkor sztornó.

Előzmény: robika1 (134137)
robika1 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134137

Sziasztok!
Nissan Navara(D40) 2.5DCI 06'
Az ügyfél  bekapcsolta a terepváltót(elektromosan kapcsolható) összkerékhajtásba,felezőbe ezután lefult az autó ,lemerült az akkumulátor(rajta maradt a gyújtás,magnó szólt).
Akku fel lett töltve,most nem lehet kikapcsolni az összkereket.
Összkerékhajtás vezérlőben Fokozatkapcsoló hibás hibakód van és nem is törölhető.A mérőcsoportban a kapcsoló működik.
Lenne valakinek hozzá kapcsolási rajza?Biztosítékokat átnéztem azok rendben vannak.Vagy esetleg csinált már valaki ilyet?

cam aro Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134136

szerintem mindketto jo.. de a gatesnek szebb a doboza. 

ranezesre a minosege is. bar meg skf-el sem volt baj/om/ 

Előzmény: Kimiki (134133)
cam aro Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134135

Bowdenes. 

 

akkor nincs mese. az ott hiba.

TPS-nek kovetni kell a labad.

 

test, tap, stabil kapcs fojto es poti kozt. 

ugyanitt eloadat kozben egy multis/szkopos tamogatas egybol a poti jel szalrol lehet szukit kort. 

 

Előzmény: Laliiii (134134)
Laliiii Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134134

Bowdenes.

 

Terhelés nélkül tartók fordulatot igen, de ott volt mellettem egy "donor", azon terhelés nélkül is rendesen reagál a gázpedál lenyomására, változnak az értékek. 

Előzmény: cam aro (134122)
Kimiki Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134133

Sziasztok

 

Peugeot 206 SW  2.0 HDI  RHY Fekete 200.000 km, második szíj csere előtt.:)

 

SKF vezérműszíj szettel szemezek, viszont szíjat Gates-t szeretnék.  Nem tudjátok, az SKF  milyen szíjat rak a szettbe? Saját márkát, és ha igen az minőségre milyen, illetve hallottam olyat, hogy Gates-sel is árulják a szettet. Ha saját márka a szíj is, rakjam bele nyugodtan, vagy inkább a másik preferált a jobb?

Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134132

Egy "csőgörénnyel" megnézem, ha nincs semmi eredmény, jelentkezem. Köszönöm.

Előzmény: cam aro (134128)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134131

ja a kerék azért morog mert mérges  ...

 nálunk az asszon akkor szokott 

   és akkor magamnak kell sört hoznom a hűtőből..

Előzmény: Paco155 (134129)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134130

"A nyomás szabályzó szelep is le ellenőrizve"

azt ugyan nem írta ,hogyan ellenőrizte de miért ne tudná ellenőrizni

lehet van egy nagynyomású kalibrált  hidro rendszere amire rácsatlakoztatta ...

vagy lehet csak darabra ellenőrizte  MEGVAN 1DB OK.-:)

Előzmény: Paco155 (134129)
Paco155 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134129

Egy hónapja még azt kérdezte vaj'h miért morog elöl a kerék :)   Szóval valószínűleg nem ő ellenőrizte le ezeket.  Bár most már autószerelő. :D

Előzmény: cam aro (134125)
cam aro Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134128

valami bele eshetett.. 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (134126)
Paco155 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134127

Én csak megpróbálnék azért körbekotorni egy drótdarabbal a tankbetöltőben.  Ingyé van.

Előzmény: Törölt nick (134126)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134126

Helló!

Belemegy kb 2liter, majd lekattan. Ha tovább nyomnám kijönne. Pár perc után megint 2 liter, ha "rázom" a kasznit, kicsivel gyorsabban leürül. Nem volt semmilyen javítás rajta, egyik tankolásról a másikra jött elő, igen idegesítő.

Előzmény: cam aro (134124)
cam aro Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134125

akkor mar csak azt kell megnezni, hogy nyomas felepules hianya miatt nem indul.. vagy valami mas miatt. 

 

(ugyanitt kivancsi lennek, hogy aki nagynyomasut. .es majd aztan /!/ nyomasszabalyzot is le tud ellenorizni, 

annak minek ilyen tanacs ? ..)

Előzmény: Vajda Balazs (134118)
cam aro Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134124

ha dugulva lenne, tankolaskor a pisztoly mellett bufogne vissza. 

azt meg nem irtad. 

Előzmény: Törölt nick (134121)
cam aro Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134123

festheted pirosra ,vagy zoldre.. de ha alacsony csak atugraljak. :)

Előzmény: Paco155 (134117)
cam aro Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134122

terheles nelkul fordulatot tartasz szerintem. 

 

probald meg terhelve. 

bowdenes fojto van rajta, vagy elektromos ? 

Előzmény: Laliiii (134110)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134121

Üdv Urak!

Adott egy 1992 F Astra 1.6 benzin.

Mostanában nem tudok bele tankolni csak 2 - 3 litert, utána kifolyna ha nem figyelnék, említették, hogy a tankszellőző rendszer dugulása lehet a ludas. Ezt lehet házilag javítani? Hogy? Előre is köszönöm!

novothauto Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134120

Köszönöm :)  Csak azért kérdeztem, hogy hogyan kezdjem el sorolni, hogy mit csinálnék vele...

egyáltalán van-e értelme gépelni, vagy a legjobb tanács, hogy vigye el szerelőhöz.

 

 

Előzmény: Paco155 (134119)
Paco155 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134119

Ha megnézed a hozzászólásokat akkor az alján van egy kis előzmény sor egy névvel és hozzászólásszámmal.  Az jelzi, hogy a kérdés, vagy válasz kinek szólt.  Javaslom neked is, hogy használd a hozzászólás  jobb felső sarkában található "válasz erre" kis nyilat. Az új hozzászólás linket csak akkor ha új szálat indítasz.

 

 

(Mellékesen a 13412sz kérdésedre reagálva. Van egy vastag sor itt a fejlécben. Azt lécci olvasd el.)

Előzmény: Vajda Balazs (134118)
Vajda Balazs Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134118

Igen az vagyok. A nyomás szabályzó szelep is le ellenőrizve. 

Paco155 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134117

@409

 

Technikailag mindenképp lehetséges, viszont kérdéses, hogy az Adminisztrátorok megteszik-e a kedvünkért? :) 

Ha a topik törzsközönsége egyetért a felvetéseddel és nincs ellenvetés (de megerősítés azért kell részükről) akkor egyszerűen a Megkérdeztük a közlekmodit-ban kell megkérnünk, hogy tegyék már meg. 

(Bár lehet hogy nem is kell, mert néha itt is szoktam látni pajzsos fickót :)  )

Előzmény: 409 (134073)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134116

Lehet kisérletezni,és még több hibát csinálni:))

Előzmény: Paco155 (134114)
Mendoza Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134115

:)

Előzmény: Paco155 (134114)
Paco155 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134114

"hogyan lehet kiszűrni teljes biztonsággal hogy a nyomás szabályzó ludas?"

 

Hol is kezdjem.  Először is tanulni kell szakiskolában 3-4 évig.

Utána gyakorlatot szerezni szintén pár év.

Majd beszerezni a megfelelő műszereket és szerszámokat. 

Majd végül, ha már tudással, gyakorlattal, és szerszámokkal rendelkezel akkor te magad teljes biztonsággal meg tudod állapítani, hogy a nyomásszabályozó a ludas e.

 

Van egy másik út is - elviszed olyanhoz aki ért hozzá és az megmondja.

Előzmény: astraaa77 (134111)
novothauto Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134113

Autószerelő vagy?

 

 

Előzmény: astraaa77 (134111)
Vajda Balazs Creative Commons License 2014.06.23 0 0 134112

Sziasztok! Van egy Iveco Daly 35C10 nem indul csak hidegindítóval vagy behúzva amúgy mikor beindúl normálissan jár. Nagynyomású szivattyú bemérve az jó. Köszi : Balázs

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!