A terepváltó végén van ez az elektromechanikus szerkezet ,az első kardánt levettem,hogy ne ropogjon annyira amikor ki-be állunk a műhelybe.Így sem kapcsol szét.
Ennek van középső difije? Ha nincs, akkor még akár be is feszülhetett, és azért nem engedi oldani? Az egyik tengely felemelése után próbálkozni az oldással? Ez nem megoldás, mert valami már biztos megkotlott benne, de legalább haza lehetne menni vele.
Sziasztok! Nissan Navara(D40) 2.5DCI 06' Az ügyfél bekapcsolta a terepváltót(elektromosan kapcsolható) összkerékhajtásba,felezőbe ezután lefult az autó ,lemerült az akkumulátor(rajta maradt a gyújtás,magnó szólt). Akku fel lett töltve,most nem lehet kikapcsolni az összkereket. Összkerékhajtás vezérlőben Fokozatkapcsoló hibás hibakód van és nem is törölhető.A mérőcsoportban a kapcsoló működik. Lenne valakinek hozzá kapcsolási rajza?Biztosítékokat átnéztem azok rendben vannak.Vagy esetleg csinált már valaki ilyet?
Terhelés nélkül tartók fordulatot igen, de ott volt mellettem egy "donor", azon terhelés nélkül is rendesen reagál a gázpedál lenyomására, változnak az értékek.
Peugeot 206 SW 2.0 HDI RHY Fekete 200.000 km, második szíj csere előtt.:)
SKF vezérműszíj szettel szemezek, viszont szíjat Gates-t szeretnék. Nem tudjátok, az SKF milyen szíjat rak a szettbe? Saját márkát, és ha igen az minőségre milyen, illetve hallottam olyat, hogy Gates-sel is árulják a szettet. Ha saját márka a szíj is, rakjam bele nyugodtan, vagy inkább a másik preferált a jobb?
Belemegy kb 2liter, majd lekattan. Ha tovább nyomnám kijönne. Pár perc után megint 2 liter, ha "rázom" a kasznit, kicsivel gyorsabban leürül. Nem volt semmilyen javítás rajta, egyik tankolásról a másikra jött elő, igen idegesítő.
Mostanában nem tudok bele tankolni csak 2 - 3 litert, utána kifolyna ha nem figyelnék, említették, hogy a tankszellőző rendszer dugulása lehet a ludas. Ezt lehet házilag javítani? Hogy? Előre is köszönöm!
Ha megnézed a hozzászólásokat akkor az alján van egy kis előzmény sor egy névvel és hozzászólásszámmal. Az jelzi, hogy a kérdés, vagy válasz kinek szólt. Javaslom neked is, hogy használd a hozzászólás jobb felső sarkában található "válasz erre" kis nyilat. Az új hozzászólás linket csak akkor ha új szálat indítasz.
(Mellékesen a 13412sz kérdésedre reagálva. Van egy vastag sor itt a fejlécben. Azt lécci olvasd el.)
Technikailag mindenképp lehetséges, viszont kérdéses, hogy az Adminisztrátorok megteszik-e a kedvünkért? :)
Ha a topik törzsközönsége egyetért a felvetéseddel és nincs ellenvetés (de megerősítés azért kell részükről) akkor egyszerűen a Megkérdeztük a közlekmodit-ban kell megkérnünk, hogy tegyék már meg.
(Bár lehet hogy nem is kell, mert néha itt is szoktam látni pajzsos fickót :) )
"hogyan lehet kiszűrni teljes biztonsággal hogy a nyomás szabályzó ludas?"
Hol is kezdjem. Először is tanulni kell szakiskolában 3-4 évig.
Utána gyakorlatot szerezni szintén pár év.
Majd beszerezni a megfelelő műszereket és szerszámokat.
Majd végül, ha már tudással, gyakorlattal, és szerszámokkal rendelkezel akkor te magad teljes biztonsággal meg tudod állapítani, hogy a nyomásszabályozó a ludas e.
Van egy másik út is - elviszed olyanhoz aki ért hozzá és az megmondja.
Sziasztok! Van egy Iveco Daly 35C10 nem indul csak hidegindítóval vagy behúzva amúgy mikor beindúl normálissan jár. Nagynyomású szivattyú bemérve az jó. Köszi : Balázs