Én megnézném az eredeti nyelven is, azoknak a hibakódoknak a leírását. Abból kiderülne, hogy azért nem változik az EGR, mert szakadt az áramköre. Szerintem.
Kicsit sok minden gyűlt össze,asszony lebetegedett,lehet megint műteni kell,ez lessz a negyedik nem tudjuk mi lesz a vége.Nekem alig van valami melóm mostanába csak hülye emberek találnak meg hivogatnak aztán nem jönnek mikorra megbeszéljük.
Elmentem megnézni ma egy melóhelyet amit ajáltak,mondhatni sufni tuning kinézete volt,reggel fél 7-től este 5-ig a munkaidő,és ajáltak havi 98 ezer brutót meg a jattot.
A felszereltség olyan volt nekem több,és jobb minőségű szerszámom volt mikor még az AUDI-ba volt bepakolva segélyes koromba.
Gyermekkoromban vettem egy jóképességű stroboszkópot, talán ha 10x használtam 10 év alatt....de trafó vezérléséről is le lehet venni a triggert, szerintem és akkor nem kell hozzáférni a nagyfesz kábelhez. Ezen még agyalok...
Nem akarok bele szólni,de jártam én is úgy,3-as Golfal VCDS szerint 4-6fok volt az előgyújtás,de stroboszkópal mérve 16-18fok volt,és akkor működött valamennyire elfogadhatón:)))
Lenne egy kérdésem!!
2007-es Astra H-csatant,mindent rendbe raktak,légzsáktól kezdve minden működik.
Csak az a gond a beltér,és a csomagtér világitás álandóan működik,ha nyitva az ajtók,ha bezárva,ha gyújtást adnak rá akkor is.Op-Com,Autócom szerint is hiba kód nincs kivezérlésel kilehet kapcsolni,de ha levan róla véve akkor folyamatosan világit,baloldali "B"oszlopnál találtak három összefogott kábelt ami kimegy a motortérbe a modulba azon testet mérnek ha nyitva valamelyik ajtó a bal elsőn kivül ha bevan zárva akkor nincs rajta test,de ha levan kötve akkor is van beltér világitás.