Véletlenül se üssél bele semmit!!!!!!! Nem kötelező a motorszám, ha természetes okból* semmisül meg, akkor típusazonosítás (motorkód) után cserélnek forgalmit szám nélkülire, csak a motorkódot írják be.
* "megette" a rozsda...
Adásvételivel semmire sem mennél, abban szerepelnie kell annak, hogy miben volt a motor, és aki eladta, az tulajdonosa kell/ett/ legyen az autónak.
Mondjuk az autó 20 éves és most tavasszal dolgoztam rajta 300 órát, hogy megint vasból legyen. Tehát bolond volnék eladni, valószínűleg tőlem fog a bontóba menni kb. legkésőbb 8-10 év múlva.
Vizsgán nézik amúgy a motorszámot, vagy ott tök mindegy mi van benne? Mert ha csak eladáskor számít, akkor simán bedobom ahogy van és ha működik akkor használom így...
Szerintem az jobban feltűnik, ha szabálytalan a beütés. Én keresnék valakit olyan készlettel, amiben nem külön vannak a számok, hanem be lehet rakni őket egy szerszámba és egyben beütni az egész számsort egyvonalban, szabályos térközzel.
Keszulok venni egy automata valtos dizel rover 75 gepet, de kisse tartok az automata valtotol.
Van valami tipushibaja az automata valtonak amit ellenoriznem kellene vasarlas elott? Mennyit birnak az automatak javitas nelkul? Ebben 190ezer km van.
Van egy kis problemam egy citroen evasion futoventilatorral, ugye 2db van benne a jobb oldali lealt, mar ramertem test van a fordulatszam vezerlo szaljan is szepen vezerel cirka 1-5v kozott(a jo oldal is ilyen), de a +12v eltunt nincs, a masik motor szepen teker, nemtalalok sehol doglott biztositekot... van valakinek otlete?
Esetleg kapcsolasi rajza, mielott huzok egy tok uj kabelt, nemszeretnem nagyon taknyolni.
Segítsetek légyszi... Hozzájutottam tulajdonképpen ingyen egy ismeretlen előéletű, évek óta zárt helyen álló Mazda motorhoz. Színre, szagra éppen olyan, mint az én B6 kódú motorszámos motorom. Szemre jól néz ki, simán forog, elképzelhető hogy jobb állapotban van mint ami az autómban van.
Arra gondoltam hogy szerkesztenék valakivel egy adásvételit és beszerelném, csak az a bibi, hogy azon a helyen, ahol az enyémnek a motorszáma van beütve, ezen a motoron semmi nincs. Nem látszik hogy babrálva lett volna, vagy ha mégis, akkor azt gépműhelyben csinálták, gyáriasan sima és sík a felület.
Az alany: Iveco Daily 50 C, 2006, 3000 cm3, 122 kW, F1CE0481BA moci kód.
Fékkopásjelző folyamatosan világít. Új kopásjelzőket raktam be, mert mind hiányzott. Fékolajtartályban van olaj. Honnan lehetne kimérni, hogy melyik kerék fele kéne elindulnom keresgélni? Nem szívesen bontanám végig az alváz alatt a köteget. Ami vezeték látható, mind jó. Esetleg kapcsolási rajz valakinek?
Üdv az uraknak. Lenne egy kérdésem:mostanában hajtok egy Nissan cabstart ,és kábé két három hete a bubufék elkezdett erős sípoló (ciripelő) hangot kiadni magából amikor dolgozik,kérdésem az lenne,hogy mi lehet ez a hang,és károsítja e a motort?
Elmagyaráznád nekem miként tudnám szkoppal bekeriteni ezt a hibát .Van szkopom meg kétféle lakatfogó ,de a 20 A es tönkrement.Gondolom leállás elötti pillanatokban növelt árammal probálná helyreállitani a nyomást a szabályzó szelep .DE miből tudom hogy saját maga szorul vagy valahol nyomást veszt vagy a nyomás érzékelő kényszeriti .Köszönöm
"Most lett egy 1.3 CDTI C Corsa Z13DT motorkódos.A probléma az hogy hidegen nagyon jól indul de melegen kis várakozás után nagyon nehezen és" traktoros" zakatolós hanggal indul majd kitisztul a járása!
Most volt EGR cserélve és teljes kuplung és kettős tömegű de a probléma előtte is meg volt !
Azonnal leáll.A motor majdnem leáll mikor sikerül "visszahoznia"Ha ekkor akarunk elindulni akkor leáll.200 bár alá esik a nyomás .Hidegen nem ,csak ahogy bemelegszik egyre sürübben hullámzik.Nyomás érzékelőt sikerült beleprobálnom az nem segit rajta.