Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134261

Az a magas léc, hogy valaki alkalmazottként hatékonyan működjön, meg gondolkodni is képes legyen, meg még pár tulajdonság...

Mondják, az alkalmazott fizetett ellenség

Előzmény: novothauto (134260)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134260

Hát, ha az magas léc, hogy valaki a fizetésén, meg a ráeső rezsi részen felül még profitot is termeljen, akkor igen...

 

 

Előzmény: mica-r (134259)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134259

Magasan van a léc, kevesen ugorják meg :)

Előzmény: novothauto (134258)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134258

Az a bajom, hogy nem érzem a tüzet. Gondoltam rá, hogy talán én vagyok a maximalista,

de ezt gyorsan elhesegettem.

 

Nem állok ott senki mögött és baszogatom egész nap, mert csinálnám a saját munkámat

a másik műhelyben (ami a két állás mellett van). Viszont ahhoz már túl régen vagyok én

is a szakmában, hogy ne mérjem fel egy másodperc alatt, ha valami kummantás, vagy

ilyesmi van.

 

Az egyik srác szalad, pörög, ez nagyon tetszik, de tud hibázni. A másik meg nagyon precíz,

de baszhatom, mert a fizetését, meg a járulékát alig termeli ki ha hozzáadom az alá bérelt

műhelyrészt is.

 

Arról nem beszélve, hogy van bent vagy két kiló árú szakkönyvem, még a kutya nem

akarta hazavinni.

Én azt tudom, hogy amikor alkalmazott voltam akkor is arról szóltak az estéim, hogy olvasgattam

a szakmai dolgokat, sokszor hétvégén is, minden hónapban könyvet vettem, vagy volt,

hogy úgy rugdostak haza, ha egy problémás autón dolgoztam.

Előzmény: mica-r (134257)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134257

Szerintem bőven jó, egy jobb márkaszervízben ennyiért kb meg kell halni

Előzmény: novothauto (134255)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134256

Sajnos nincs sok Mini. Max havi egy.

 

 

Előzmény: mica-r (134252)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134255

Ezt viszi haza.

 

 

Előzmény: mica-r (134252)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134254

de=ed

Előzmény: mica-r (134253)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134253

Nekde talán adnék annyit :)

Előzmény: mica-r (134252)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134252

Ez az összeg kerül az ember zsebébe adózás után, vagy ez bruttó?

Veszélyességi pótlék van (Mini szerelés)  :)

Előzmény: novothauto (134251)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134251

Hello!

 

Bocs a témáért, de talán ez is a szakmába vág. Szerintetek ma Budapesten

mi az elfogadható autószerelő fizetés 8-17-ig melóval? Két kila kevés?

 

 

LyPapa Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134250

:OFF:

Végignéztem, nem volt felemelő :( Ami számomra furcsa, hogy nagyon sok esetben nyílegyenesen egymásnak ront a két jármű, miközben akár csak enyhe fékezés-kormányzással is a frontális ütközés valószínű elkerülhető lett volna. A másik dolog, ami majd' az összes esetre jellemző, hogy a jármű elkezd sodródni, és semmi reakció a csattanásig. Nem értem - ezek az emberek az üvegajtón is átmennek gyalogosan ?

:ON:

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: BMWKRAFT (134246)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134249

Az aszfalt szélénél a szintkülönbség kicsit megdobja a kocsit, aztán a (sodródás iránya szerinti) elől lévő kerekekre érkezik.

Előzmény: mica-r (134248)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134248

Szerintem leakadt a kerék a földben. Oldalra sodródás közben (ilyen tempónál) miért ne történhetne meg?

Előzmény: BMWKRAFT (134246)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134247

Nem mondanám, hiszen tudod hogy egy gyári beszállított minőségnek semmi köze az utángyártotthoz...

 

Előzmény: novothauto (134241)
BMWKRAFT Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134246

Üdv urak!

 

14,42-nél egyszerűen nem értem mitől pörgött be az autó.

kunságfi Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134245

Kollégám egy mazda dizelbe tette a dolzot kb.25 ezer után a tengely letört,a hengerfejben nem kis pusztítást végezve,mégis ezt használják ha a vevő nem visz magával más tipust.Én amihez csak lehet aisint teszek,még sosem volt probléma vele,a csere intervallumot tudja,igaz én csak japókat bütykölök..

Előzmény: betg (134242)
kunságfi Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134244

Megtettem,jobb a békesség.

Előzmény: lacipécs (134240)
betg Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134243

Peugeot 607 2.0 16v hdi rhr 240ekm a szíjcsere , 240800km lefogazodott , 235e járt nálam én már akkor mondtam hogy egy métert se vele , tulaj szerint még van 5ekm , valóban volt , de 800km már nem :D:D, ez véletlen vagy ennyire ki van számolva erre azért kiváncsi lennék szerintem azért ennyire pontosan kiszámolni ilyen futás mellett lehetetlen.

Előzmény: kormi07 (134231)
betg Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134242

Brrr , ne má ez komoly?? én már több dolz pumpával megszívtam , volt amelyik egy hét múlva szökőkút lett.

Előzmény: novothauto (134241)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134241

Pedig sok autógyár megteszi.

 

 

Előzmény: mica-r (134237)
lacipécs Creative Commons License 2014.06.28 0 0 134240

Korrekt,hogy az okulás miatt visszaírtál!!!Szerintem azért,hogy tartós legyen,legalább egy relét(legalább a tompítottnak,de a refinek is lehet) a kormányburkolat alá tegyél.Így valószínű örökös lesz.

Előzmény: kunságfi (134239)
kunságfi Creative Commons License 2014.06.28 0 0 134239

Kissé megkésve,de a hiba a kormány kapcsolóban volt elrejtve.Az előző gazda jól és hatékonyan bele fujkált valami spréyből,ami aztán lerakódott az érintkezőkre,és a kapcsolás így véletlenszerűvé vált.Mivel szétszedni nem igazán akartam,befújtam féktisztítóval,meg az érintkezők közzé hézagmérővel bepiszkáltam,és megjavult,hát ennyi.Csak az okulás miatt!

Előzmény: Mindenváró Ádám (134089)
robika1 Creative Commons License 2014.06.28 0 0 134238

A 2.5TDI T4-eken is leszalad a fog(70-80 ezernél) az adagoló hajtónál legyen az Gates vagy Dayco szíj.A gyári  és a Conti bírja az intervallumot.
A Dolz vízpumpa 30 ezret bír ,a Ruville 50 ezret általában(tesztelve 2.5TDI T4-eken). Ezek mind csapágyasak lettek. A Graf és a Hepu bírja a csereintervallumot.
Viszont 1.9PD-n már több gyári felújított(X-es) vízpumpa  megfojt már a csere előtt,de a csapágy még nem adta meg magát.Egy esetben kiesett a fém záródugó a vízpumpából és átugrott a vezérlés.

Előzmény: Donibcsi (134236)
mica-r Creative Commons License 2014.06.28 0 0 134237

Az nagyon bátor ember, aki Dolz vízpumpát használ...

Előzmény: Donibcsi (134236)
Donibcsi Creative Commons License 2014.06.28 0 0 134236

Nyilván egy lazán feltett szíj hamar ledobja a fogait. Epp tegnap néztem egy 1.4 16 voltos G5-ön, hogy a Dolz? pumpa belső vezetőtárcsája, ami a bordáskerék belso felére van ponthegesztve.....eldobta magát, es ott fityegett. Ki tudja mikor okozott volna bajságot.

én egyszer javítottam 16Vfejet gariban 70e km-nél, mert a Dayco kisszijon leszaladt 10fog.

aztán volt olyan is szinten 16v-nél, hogy régi Ügyfél előző szerelője cserélt vezszíja fogazta le magát szinten 70e környékén. Na ezek ota csak gyarit teszek fel. PD-n egyszer láttam szakadt szíjat, olyanmázliv, hogynem tapsikolt össze:)

Volt 1.6 8V Vectram 91-ből, ott a gyari szij 105km-nel szakadt el, kapott valami utangyartottat, onnantol szinte pontosan 70e km-kent szakadt el. Csomagtartoban mindig volt egy darab, ahol szakadt, utszelen 20 perc volt a csere. Mindig megvartam amig elszakadt:D 350e km-el adtam el.

Előzmény: 409 (134230)
Allehandró Creative Commons License 2014.06.28 0 0 134235

Köszönöm a válaszokat műanyag gumiharangra. Akkor használom őket.

Nem is voltak olcsók, úgyhogy biztos úgy van ahogy írjátok.

kormi07 Creative Commons License 2014.06.28 0 0 134234

15+ éves történet, az említett szervízben tevékenykedtem éppen,így mondhatjuk valósnak.Ha 90e előtt szakad el, akkor garis lett volna a javítás, így viszont nem volt az(a garancia érvényesítéssel egyébként nem volt gond, jópár 2,5-ös tdi-t csináltunk, ami a feszítőgörgő hibájából szakította a vezérműszíjakat, akár már 30-40e km-nél...nem szép látvány ám az a szép hosszú vezérműtengely, háromba törve:-), na ezeket nem az ügyfél fizette, pedig alkalmanként nem kevésbe kerültek).

 

A lényeg nem ez, hanem az, hogy a gyári szíj a gyári csereintervallumot azt tuti kibírja, de(adott esetben) egy centivel se többet:-D(nyilván nem ez az általános, nem kell messzemenő következtetéseket levonni a szóbanforgó(asszem contitech volt) szíj minőségéről.

 

Ezt hozta a bácsinak a sors, legközelebb valószínű hamarabb vitte az autót...

Előzmény: novothauto (134232)
novothauto Creative Commons License 2014.06.28 0 0 134233

" nem engedné meg magának egy márkaszerviz sem"

 

Bocs, storno a saját faszságom.

 

7500 kilométeres Ducato átugrott vezszíjjal. Szerviztechnikus voltam egy Fiat szervizben és a

Fiat Auto Magyarország nem akarta elfogadni garanciának.

 

A dílernek nem sok köze van hozzá, hogy mit fogad el a forgalmazó, max erősen ajánlhatja.

Ráadásul a gari melót a szerviznek kell előfinanszírozni, csak később fizet a forgalmazó.

 

Ennél a Ducatónál pedig köztudott volt, hogy befolyik a víz (csapadék) a vezérlésbe, télen

megfagy és attól ugrik át- Azért nem akartak fizetni, mert nem volt nullás a túlpörgésszámláló.

 

 

Előzmény: novothauto (134232)
novothauto Creative Commons License 2014.06.28 0 0 134232

Szia!

 

Ne haragudj a kérdésért, de ezt a sztorit csak hallottad, vagy ismered is az illetőt, mert ez így nem kerek.

Ezt tutira nem engedné meg magának egy márkaszerviz sem, de legalábbis fel lehetne őket kúpolni bárhol.

 

 

Előzmény: kormi07 (134231)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!