Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

omada Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133919

Üdv!

Audi A6 2.0tdi 16 szelepes motorkódot nemtudom

Furcsa huhugó hangja van és néha van egy kis kék füstje. Levegőszűrőt kivéve egyértelműen a szívócsőből jön a hang. Levettem a szívócsövet is így
letudtam szűkíteni hogy az 1-es hengerből jön ez a furcsa hang.
Lekerült róla a hengerfej is, mind a 4 hengernél az izzítógyertyánál megvan repedve és az 1-es henger kipuff oldala olajos.
Megtud úgy repedni a hengerfej hogy a kipuff gáz átszuszogjon a szívó oldalra és ilyen hangot csináljon?
Szívó szelepekhez öntöttem benzint, és tartotta valószínűleg jól zár a szelep meg egyenletesen is jár a motor. Nem olyan mintha nemlenne benne
kompresszió.
Folytassam a szétszerelést vagy ez ilyen tipikus hengerfej probléma?

vcdsben 1-es henger korrekciója 0.8 körüli többi henger 0.3 körül mozog.

 

http://www.youtube.com/watch?v=3Wkq9EDjy3I

Donibcsi Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133918

A másikat elhoznám én, ha a Tibi nem csarnokot akar:)

Előzmény: mica-r (133915)
novothauto Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133917

Úgyis akarok még egyet, úgyhogy jöhet. Ha tudsz, dobj egy levelet

légyszíves.

 

Sajnos az ilyen lehetőségekről mindig csak hall az ember, de mire odaér, vége.

 

Szóval kell, bármikor a héten értemegyek.

 

Kösz!

 

Mailem publikus.

 

Sőt, még sikerdíjat is hajlandó vagyok fizetni :)

 

 

Előzmény: mica-r (133915)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133916

Én a 3800-as werthert Navos árverésen 200-é vettem.

Szal igen, akadnak jók!

Előzmény: mica-r (133915)
mica-r Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133915

Tibi, b+

most vettem néhány éves csápost német Porsche műhelyből. Még a gumitappancsokon nem látszik kopás. Nagyjából annyiba került, amennyit most vacakolsz a két öreg emelő javítására...

Tudok még 2db-ot!

http://koni.stertil.co.uk/en/products/two_post_vehicle_lifts/sk2030

Előzmény: novothauto (133912)
Paco155 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 133914

No akkor ennyit a két ohmos tekercsről. :P

Előzmény: Törölt nick (133905)
cam aro Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133913

nincs rola infom. 

 

5 drojtos egrnel van a ket drot motor/magnesnek. 

tap/test/ jel a pozicionak. 

azt sok egrben ott az 5 pin.. de abbol 3 /pozicio /  az vak. 

ott maf/map bol szamitja. 

ott is lehet hiba. 

 

kell a P kod. 

Előzmény: w.lacika (133907)
novothauto Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133912

Az, legalább ez is jó lesz, a másik már felújítva.

Kilahúsz.

 

 

Előzmény: Quattroman (133911)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133911

csápos? Ravaggioli?

Előzmény: novothauto (133909)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133910

tanítás elött kitöröltem a hibákat utána visszajöttek a tanítástól.

inkább búgott mint csattant , azt irta ki elvégezve.

Előzmény: novothauto (133908)
novothauto Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133909

Hogy ma este se menjek fúvatni:

 

 

 

novothauto Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133908

Köteghiba előfordul. Hallottad csattanni az EGR-t, amikor tanítottad?

 

 

Előzmény: w.lacika (133907)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133907

volt p0490 és p0409 ezek úgy  beugrottak.

lehet csak a csatlakozó kontaktos vagy köteghiba??

a szelep egy új valeo.

Előzmény: w.lacika (133904)
novothauto Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133906

Nyilvánvaló, hogy tilt a motorvezérlő, azért is dobja vissza a hibakódot.

Viszont jó lenne tudni pontosan.

 

 

Előzmény: w.lacika (133904)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133905

Na akkor egy kis metrológia.. ;)

 

 

 

Köszönöm mindenkinek, ugytünik megvan a hiba. Levált a kapcsolóalkatrész a szabályozó hibridről a melegtől, illetve eleve gyártási hibás volt, és évekig csak éppen érintkezve működött,.... sosem fog kiderülni.

 

Holnap rakom össze a generátort, remélem jó hirekkel jelentkezem még.

 

Előzmény: Paco155 (133895)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133904

nem emlékszek  és nem írtam fel csak annyi maradt meg buksiban,hogy  egr hiba

van,hogy 2 van amikor4

húzós volt a napom,múlthéten csak 3napot voltam most betódult...

Előzmény: novothauto (133903)
novothauto Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133903

"a hibák törölhetőek de indításra visszajön"

 

Esetleg volnál kedves begépelni, hogy mi a lunak a kénköves fasza jön vissza, hátha valaki rábök, hogy mi a gáz?

 

 

 

:)

Előzmény: w.lacika (133901)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133902

pürüg=pörög

 

 

:-)

Előzmény: w.lacika (133901)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133901

még mindig scudo 9HU 1.6hdi 66kw

egr szelepet is cseréltem  mert mindenféle hibát írt és szorult.

most ugyanúgy irogat egr hibát( autocommal illesztettem) és nem pürüg 2500fölé.

a hibák törölhetőek de indításra visszajön.

chek lámpát nem gyújt de az egr hibák benne vannak.

 ezeknél is volt valami  szoftverfrissítés az egr-re?

csibi826 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133900

kb 5hónapot. A vezérműtengely hibátlan, teknőt lebontva alul nincs semmi koksz lerakódás, de némi spént(?) találtam az alján.(természetes?)

Viszont kívülről rendkivül rozsdás volt, a képen már lerozsdamaróztam+ vékony olajjal lekentem. De ott a peremén annyira megrágta a blokkot a rozsda, hogy a tömítés felkunkorodott több helyen is ahol kilóg a hengerfej alól, és ez idegesít 

Előzmény: Quattroman (133899)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133899

ettől még nem lenne baja, de mennyit állt szárazon a motor? azt nem nagyon szeretik a fejtömítések

Előzmény: csibi826 (133898)
csibi826 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133898

csibi826 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133897

Tisztelt szerelők,

 

van egy vw apq motorom, amit be szeretnék épittetni. Egy gondom van vele kapcsolatban, a blokk erősen korrodált volt kivűlről az elején, és a blokk sarkánál/pereménél ahol kilátszik a hf tömités, ott felgyűrödött  a tömités. nem tudom probléma-e ez??? Elölről nézve hullámos ott ahol a rozsda érte, ahol a hf érintkezik nyilván sikban van. kép:

venuto Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133896

Kedves  Tik . 

Kellenének  nagy  Polski  kipufogórészek . Bármi . Kérlek  segítsetek , mert most  hallottam , így  25 év  után , hogy  a  nagypolka  kipufogóelemei  ( még  van  pár ) , nem  csereszabatosak  semmivel . Nagyon  szépen  köszönöm , ha  valaki  segít  az    urhajozas@freemail.hu-mon  kerszetül . 

 

  far  severö  sapirico of   R.I.L.A.K  vagyis  Ritka  Lengyel  Autók  Klubja

Paco155 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133895

Nem csak erről van szó.  A reagálásodból úgy tűnik, hogy tanultál metrológiát.

Legyél szíves nézd meg mennyi a hibahatára a műszernek, az milyen méréshatárra vonatkozik, és az hogyan aránylik a te 2 ohmodhoz.

Ezenkívül az az érték a tökéletesen stabil táp esetén igaz, egy kicsit fáradtabb elem (vagy olyan amiben kicsit több  kraft van) el tudja húzni még jobban a hibát akár annyira is, hogy a 4 ohmos érték helyett amit valójában mérsz csak két ohmot mutat a műszer.

Előzmény: Törölt nick (133894)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133894

Hidd el, hogy amennyire kell, hihető amit mér.

 

Valóban nem négyvezetékes milliohmmérő, az más pálya.

Csak egy 3.5digites kinai multiméter, de ez még békebeli megbizható példány, ha erősen összenyomom a két mérőcsúcsot álltalában 0.4 ohm körül mutat szobahőmérsékleten.

 

Ha 3.4-et mutat pl, akkor kb 3 ohm amit mérek, ahogy a békebeli remix huzal 3ohm 1%-ossal azt is mutatja, 3.4 -3.5 körül van. Ha több, nem nyomtam oda erősen vagy meglazultak a csatlakozói, stb.

 

Nem mér tizedeket hihetően, és pláne nem pontosan, de pár ohm minden további nélkül megmondható vele.

 

Lehet, hogy nem 2 ohm, hanem 2.8 vagy neadjisten 3.2.

 

Bár átgondolva a kérdést, átmeneti ellenállások stb inkább TÖBBET hajlamos mutatni a valóságnál, kevesebbet nem nagyon, tehát ha eleve bazi keveset mutat (2.4-2.6) akkor ott csak még kevesebb lehet a valóság.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (133893)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133893

Bizony. Kis ellenállás már illik minimum négyvezetékes módon vagy hídban mérni. Precíz értékekhez már a különböző fémek miatt fellépő termikus feszültséget is kompenzálni kell.

Egy mezei  multiméter az egyszámjegyű ohmok világában minden, csak nem pontos.

Előzmény: Paco155 (133892)
Paco155 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133892

"Ellenállást mérni azért tudok,"

 

Ilyen kis ellenállásoknál azért ez sem triviális. A mérőkábel ellenállása és a kontaktok átmeneti ellenállása is már simán ebbe a kategóriába eshet.

Előzmény: Törölt nick (133891)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133891

Köszönöm, hogy segiteni próbálsz, ....ezekszerint a 100mA gerjesztés az tényleg nagyon kevés. 

 

 

Volt akku, nem maradék mágnesességgel bohockodtam  Csak korlátozó ellenállást tettem sorba, mert attol tartottam ,hogy én égetem le a forgórészt ha eddig még nincs lesülve.

 

Még az jutott eszembe, mi van, ha visszakötöm a diodahid kimenetét a gerjesztőtekercsre, minden szabályzó nélkül. Totális öngerjesztést csinálok evvel.

De nem mertem kipróbálni attol tartva, hogy kontrollálhatalanul emelkedik a feszültség egy adott fordulatszámnál lavinaszerüen,  és evvel kinyirom, ugy felmágnesezem hogy örökre ugymarad, mittudomén.

 

Ellenállást mérni azért tudok, ebbe a generátor történetbe is csak belezavarodtam, már attól, hogy lenyugodva  leirtam a problémát, sokkal jobban kitisztult a fejemben, mit is csináltam rosszul.

Előzmény: 409 (133868)
409 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 133890

Úgy van, gugli... de ahhoz sem árt tudni, hogy mit keresel.  :-P

 

Ceterum censeo Chartaginem esse delendam.  (Cato) :-DD

Előzmény: novothauto (133887)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!