Furcsa huhugó hangja van és néha van egy kis kék füstje. Levegőszűrőt kivéve egyértelműen a szívócsőből jön a hang. Levettem a szívócsövet is így letudtam szűkíteni hogy az 1-es hengerből jön ez a furcsa hang. Lekerült róla a hengerfej is, mind a 4 hengernél az izzítógyertyánál megvan repedve és az 1-es henger kipuff oldala olajos. Megtud úgy repedni a hengerfej hogy a kipuff gáz átszuszogjon a szívó oldalra és ilyen hangot csináljon? Szívó szelepekhez öntöttem benzint, és tartotta valószínűleg jól zár a szelep meg egyenletesen is jár a motor. Nem olyan mintha nemlenne benne kompresszió. Folytassam a szétszerelést vagy ez ilyen tipikus hengerfej probléma?
vcdsben 1-es henger korrekciója 0.8 körüli többi henger 0.3 körül mozog.
most vettem néhány éves csápost német Porsche műhelyből. Még a gumitappancsokon nem látszik kopás. Nagyjából annyiba került, amennyit most vacakolsz a két öreg emelő javítására...
Köszönöm mindenkinek, ugytünik megvan a hiba. Levált a kapcsolóalkatrész a szabályozó hibridről a melegtől, illetve eleve gyártási hibás volt, és évekig csak éppen érintkezve működött,.... sosem fog kiderülni.
Holnap rakom össze a generátort, remélem jó hirekkel jelentkezem még.
kb 5hónapot. A vezérműtengely hibátlan, teknőt lebontva alul nincs semmi koksz lerakódás, de némi spént(?) találtam az alján.(természetes?)
Viszont kívülről rendkivül rozsdás volt, a képen már lerozsdamaróztam+ vékony olajjal lekentem. De ott a peremén annyira megrágta a blokkot a rozsda, hogy a tömítés felkunkorodott több helyen is ahol kilóg a hengerfej alól, és ez idegesít
van egy vw apq motorom, amit be szeretnék épittetni. Egy gondom van vele kapcsolatban, a blokk erősen korrodált volt kivűlről az elején, és a blokk sarkánál/pereménél ahol kilátszik a hf tömités, ott felgyűrödött a tömités. nem tudom probléma-e ez??? Elölről nézve hullámos ott ahol a rozsda érte, ahol a hf érintkezik nyilván sikban van. kép:
Kellenének nagy Polski kipufogórészek . Bármi . Kérlek segítsetek , mert most hallottam , így 25 év után , hogy a nagypolka kipufogóelemei ( még van pár ) , nem csereszabatosak semmivel . Nagyon szépen köszönöm , ha valaki segít az urhajozas@freemail.hu-mon kerszetül .
far severö sapirico of R.I.L.A.K vagyis Ritka Lengyel Autók Klubja
Nem csak erről van szó. A reagálásodból úgy tűnik, hogy tanultál metrológiát.
Legyél szíves nézd meg mennyi a hibahatára a műszernek, az milyen méréshatárra vonatkozik, és az hogyan aránylik a te 2 ohmodhoz.
Ezenkívül az az érték a tökéletesen stabil táp esetén igaz, egy kicsit fáradtabb elem (vagy olyan amiben kicsit több kraft van) el tudja húzni még jobban a hibát akár annyira is, hogy a 4 ohmos érték helyett amit valójában mérsz csak két ohmot mutat a műszer.
Valóban nem négyvezetékes milliohmmérő, az más pálya.
Csak egy 3.5digites kinai multiméter, de ez még békebeli megbizható példány, ha erősen összenyomom a két mérőcsúcsot álltalában 0.4 ohm körül mutat szobahőmérsékleten.
Ha 3.4-et mutat pl, akkor kb 3 ohm amit mérek, ahogy a békebeli remix huzal 3ohm 1%-ossal azt is mutatja, 3.4 -3.5 körül van. Ha több, nem nyomtam oda erősen vagy meglazultak a csatlakozói, stb.
Nem mér tizedeket hihetően, és pláne nem pontosan, de pár ohm minden további nélkül megmondható vele.
Lehet, hogy nem 2 ohm, hanem 2.8 vagy neadjisten 3.2.
Bár átgondolva a kérdést, átmeneti ellenállások stb inkább TÖBBET hajlamos mutatni a valóságnál, kevesebbet nem nagyon, tehát ha eleve bazi keveset mutat (2.4-2.6) akkor ott csak még kevesebb lehet a valóság.
Bizony. Kis ellenállás már illik minimum négyvezetékes módon vagy hídban mérni. Precíz értékekhez már a különböző fémek miatt fellépő termikus feszültséget is kompenzálni kell.
Egy mezei multiméter az egyszámjegyű ohmok világában minden, csak nem pontos.
Köszönöm, hogy segiteni próbálsz, ....ezekszerint a 100mA gerjesztés az tényleg nagyon kevés.
Volt akku, nem maradék mágnesességgel bohockodtam Csak korlátozó ellenállást tettem sorba, mert attol tartottam ,hogy én égetem le a forgórészt ha eddig még nincs lesülve.
Még az jutott eszembe, mi van, ha visszakötöm a diodahid kimenetét a gerjesztőtekercsre, minden szabályzó nélkül. Totális öngerjesztést csinálok evvel.
De nem mertem kipróbálni attol tartva, hogy kontrollálhatalanul emelkedik a feszültség egy adott fordulatszámnál lavinaszerüen, és evvel kinyirom, ugy felmágnesezem hogy örökre ugymarad, mittudomén.
Ellenállást mérni azért tudok, ebbe a generátor történetbe is csak belezavarodtam, már attól, hogy lenyugodva leirtam a problémát, sokkal jobban kitisztult a fejemben, mit is csináltam rosszul.