Keresés

Részletes keresés

Rangun Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343294

Te csak várjad a lufit.

Előzmény: Törölt nick (343290)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343293

A villanyautos szekta szeret ilyen meseket kitalalni, ahol mindenki csak amul es bamul ha meglat egy Teslat.

Előzmény: Rangun (343292)
Rangun Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343292

Te kis strucc.

Előzmény: Törölt nick (343288)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343291

https://totalcar.hu/magazin/technika/2019/02/15/eromero_bmw_320d_e91/

 

650 ezer kilometer. Motor eredeti, 500 korul volt benne egy turbocsere. 

 

Dehat az nem lehet mert ezek szetesnek 130nal, ahogy az itteni szakertok szoktak mondani.

Törölt nick Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343290

Ja, kulonosen azok buknak akik megshortoltak a Teslat december kozepen. Mennyit is esett azota a papir?

 

Lassan a befektetoknek is nyilvanvalova valik hogy a Model 3 egy kurva nagy lufi, nincs mogotte valos tomeges kereslet, amire meg lenne azt keptelenseg nyeresegesen gyartani.

Előzmény: Rangun (343276)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343289

Te meg csak nem is erted hogy mirol beszelsz, tomeny faszsagokat irsz.

Előzmény: Rangun (343279)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343288

Komplett hazugsag az egesz.

Előzmény: Rangun (343271)
mica-r Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343287

Arra is gondoltam hogy mennyit vennének. (ha korlátlan mennyiség állna rendelkezésre)

Szerintem a Kona valós keresletét nem igazán tudjuk felmérni.

Előzmény: Rangun (343286)
Rangun Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343286

Nagyobb darabszámot jelent, mert mire gondoltál, a szinére kelendőbb címszó alatt?

Előzmény: mica-r (343285)
mica-r Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343285

"kelendőbb" 

Attól függ ez mit jelent. Ugye mindekettő kelendő, mert eladják a gyártott mennyiséget.

Előzmény: Rangun (343284)
Rangun Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343284

Mégis a Tesla a kelendőbb, hiába olcsóbb a Kona.

Előzmény: QuantumSingularitas (343283)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343283

Ja van 3 modellje a teslának a Hundai/Kia meg kb 40 amiből modellenként 4-5 változat, ebből egy a Kona electric.

Előzmény: Rangun (343281)
,m,1710 Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343282

Igy igaz.

ha Mr Elon Musk rol beszélünk akkor EV koronázatlan Királyárol beszélünk egy példa nélküli inovatör a elektomos auto létrehozásába, a egész világ kopirozza a de még messze nagyomessz vanak,

daccára a nagy reklámozás meg a üres duma.

 

 ezek a indexforum szakik anyit konyittanak a TSLA papirokhoz mind a tyuk a …..

dumálnak milliárdos $ veszteségekröl csak, hogy mondjanak valamit közbe nincsenek képbe

Előzmény: Rangun (343253)
Rangun Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343281

Ja, de már most többet adtak el belőle, mint a Konaból valaha is fognak.

Előzmény: QuantumSingularitas (343280)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343280

A Tesla 3 még a Kona Eletrichez képes is purti belülről.

Előzmény: Rangun (343278)
Rangun Creative Commons License 2019.02.15 0 1 343279

A marha németek elplatformozták magukat, 3 ezer euróval többe kerül a platformjuk/darab, a szükségestől, amivel a Teslaval tudnának versenyezni.Én mondtam ,hogy nem lesz jó vége annak, hogy irreális összegeket költenek az autó olyan részére, ami azt soha nem hozza be.

Előzmény: Rangun (343278)
Rangun Creative Commons License 2019.02.15 0 1 343278

Ez pedig azt jelenti, hogy a két prémium márka által közösen fejlesztett PPE padlólemez jelenlegi formájában közel sem elég ahhoz, hogy a Porsche és az Audi jövőbeli villanyautói versenybe tudjanak szállni a Tesla járműveivel. A Premium Platform Electric építését közel két évvel ezelőtt kezdték el, és körülbelül 2020-2021 környékére ígérték a legelső ráépülő elektromos autót. Az új jelentés szerint a platform legelső változata a tervezettnél darabonként 3000 euróval drágább lett, amit a Porsche még meg tudna magának engedni, az Audi ellenben nem volt hajlandó elfogadni. Az ingolstadtiak szerint még jócskán lejjebb kell faragni a költségeket, hogy ne maradjanak alul az egyre csak fokozódó elektromosítási versenyben.

 

A fejlesztés során egyébként az akkumulátor-cella ára a legkritikusabb tényező, amely ismételten rávilágít az ázsiai beszerzés hátrányaira és a Tesla előnyére, ami a Panasonic-kal való közös gyártásból fakad. A fejlesztés költségének nagysága a Porsche és az Audi szerint a PPE megjelenésének elhalasztását is eredményezheti, ami újabb késést jelent a németek villanyautóira nézve. Ha pedig valóban elhúzódik a padlólemez fejlesztése, az egy újabb lehetőség a Tesla számára komolyabb konkurencia nélkül meghódítani a prémium piacot.

A cikk írói azt is megemlítik, hogy az Audi számára azért is kiemelten fontos a PPE program, mert a média által gyakran „Tesla-gyilkosként” emlegetett e-tron SUV-t a vállalat állítólag sokkal inkább egy óriási kudarcként értékeli.

Előzmény: Rangun (343271)
Rangun Creative Commons License 2019.02.15 0 1 343277

A németek lemaradtak, még csak most tanulják a villanyautó gyártást, amiben a Teslanak már évtizedes tapasztalata van, ők most fizetik a tanulópénzt, még pár évnek el kell telnie, mire a németek is képsek lesznek nyereséges EV gyártásra.

Előzmény: Rangun (343271)
Rangun Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343276

Te vagy vágy vezérelt, meg a Tesla shortosok, buknak is rendesen.

Előzmény: QuantumSingularitas (343274)
Rangun Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343275

Látom fél évvel le vagy maradva, a Tesla már azóta nyereséges, mégha ezt nehezen viseled is, ez van.

Előzmény: QuantumSingularitas (343273)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343274

Az a fránya vágyvezérelt újságírás.

Előzmény: Rangun (343271)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343273

Kezd igazzá válni, hogy a Tesla az EV-k iPhone-ja, mindenki bukik az elektromos autókon, csak a Tesla nem.

 

Ja persze azért veszteséges lassan egy évtizede.

Előzmény: Rangun (343272)
Rangun Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343272

Kezd igazzá válni, hogy a Tesla az EV-k iPhone-ja, mindenki bukik az elektromos autókon, csak a Tesla nem.

Előzmény: Rangun (343271)
Rangun Creative Commons License 2019.02.15 -1 1 343271

https://villanyautosok.hu/2019/02/11/fogjak-a-fejuket-a-nemetek-annyira-jol-sikerult-a-tesla-model-3/

 

A kicsi Tesla sikere viszont kínkeserves fejtörést okoz a kontinens nagy autógyártóinak, és mindenki másnak, aki még mindig a kaliforniaiak bukását reméli. Mikor a villanyautóból még csak néhány darab készült el, és Elon Muskék vért izzadtak a gyártás felfuttatásáért a fremonti gyárban, már akkor tudni lehetett, hogy a Model 3 egy rendkívül jól, és ami még fontosabb, olcsón összerakott autóra sikeredett. Ez akkor vált nyilvánvalóvá, amikor a német gyártók vélhetően horribilis összegekért beszereztek egy-két darabot, és Európába hozták őket, hogy aztán a mérnökeik szétszedjék, és alaposan áttanulmányozzák valamennyi alkatrészét. A reverse-engineering egyáltalán nem ritka az autóiparban, sőt, az olyan nagy hatású járműveknél, mint a Model 3, már-már kötelező is a riválisok számára, hogy megszerezzék a mögöttes tudást, ami ebben az esetben gyökerestül forgatja fel a Volkswagen Group villanyautóinak fejlesztési irányát.

 

A Manager Magazin legfrissebb, az Audi és a Porsche igazgatóinak kommentjeit és belső vállalati forrásoktól szerzett információkat felsorakoztató cikke szerint a két prémium autógyártó komoly problémába ütközött, mikor a Tesla Model 3-asát vizsgálgatták. A német mérnökök ugyanis ráébredtek, hogy az amerikaiak autója sokkal jobb, mint amit korábban gondoltak. Ez pedig azt jelenti, hogy a két prémium márka által közösen fejlesztett PPE padlólemez jelenlegi formájában közel sem elég ahhoz, hogy a Porsche és az Audi jövőbeli villanyautói versenybe tudjanak szállni a Tesla járműveivel.

 

„Az e-tron, mint az Audi legelső tisztán elektromos modellje nem csak késik, de számos célértéket nem tud teljesíteni, és több mint 2 milliárd eurós fejlesztési költségével messze túl drágává nőtte ki magát. A fedezeti pont eléréséhez szükséges 600 000 darabos eladás mostanra illúziónak számít” – olvasható a Manager Magazin hasábjain.

Tzp Creative Commons License 2019.02.15 0 1 343270

És nem sztrájkol :)

Előzmény: szilvatövis (343268)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.15 -3 1 343269

Nem is lehet cél.

Hátrány meg semmiképpen.

Előzmény: QuantumSingularitas (343266)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343268

Persze, de nem kér kenyeret, nem szennyez, nem szalad meg, jön a tetőről a villany....

Előzmény: QuantumSingularitas (343266)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343267

Én egy bitbe is bele tudom sűríteni a lényeget. :-)

Előzmény: Törölt nick (343262)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.15 0 0 343266

Ami az AUDI energiaigényét sem fedezi.

Előzmény: GPS (343264)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.15 -1 0 343265

A Tesla shortolók még nem értették meg, hogy Musk a bolygó immunrendszere.

Hát akkor a bolygónak régen rossz, mert csak súlyosbítja a kórt.

Előzmény: Rangun (343253)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!