Vajon mennyi hetet, vagy napot fognak ki birni a 9esen. SZVSZ, ez nem volt helyes dontes. Tenyleg egy 61E vagy egy 73gy jobb lett volna, vagy meg 44gy-44Agy is.
Ja, egyébként ma sikerült hazafelé elkapni a kis nosztalgiabuszomat :o) Csörög, zörög már a jó kis Trilex B híd, dehát GJSZ... Végülis talán 1 hónapos az autó....
baleset....beszakadt az út a pannónián! (ahol most ülök, légvonalban 10 méterre)
már napok óta nézegetem, mondom, ez így nem lesz nagyon fasza. nem is lett.
most az van, hogy az út mindkét oldalán (egymással pont szemben) van két elkerítés, és közte nem férnek el a buszok*
mindenesetre érdekes ilyet látni, hogy a 48-as fogja magát és körbemegy a téren, hogy a túloldalon megálljon
* kivéve a 12-04-et; a tanulója egy félórával ezelőtt átment ott. tehát elférnének, csak nem kerülgetik. megértem. (mellesleg a 412 szerintem nem férne elÖ
Cinkotások, ma már BPO-007, és BPO-030 is a 23-ason szolgált. Mi van itt? Nem lehet, hogy Délpest adott Cinkotának Knorros autót? :o)
Más: A multkori Vértes volános 266-ost ismét láttam. Azonosítója (Ami a Vértestől maradt rajta az a 433) Jelenlegi rendszáma FIS-329. Csepelen, a Szent Imre téren láttam.
Megintmás: Részemről sajnos sztornó a Május 1.-e. Megyünk vidékre :o( :o) De nem hagyom itthon a gépet! Lesz sok szép Zöld-Fehér autóbusz. :o)
"Sok értelme van... 9-esre kiálló 61e-kkel mi lesz?"
Nyilván meg lesz oldva az átszerelés is.
"Miért jó az, hogy a személyzetet meg a kocsikat is átveszik?"
Mondjuk azért, mert nagyhirtelen 25db csuklóssal több lesz Cinkotán és ez némi személyzetet is vonz magával, tehát valószínüleg helyhiány, egyenletesebb elosztás, egyenletesebb garázsútvonalterhelés, stb miatt.
"Még nagyobb méretű marhaság...7-es Thököly út miatt halál a 9 meg az utazóközönség miatt.
Mi meg a BKV szerint továbbra is csak nagykorú kocsikkal mehetünk..."
Egy nyarat ki fogsz bírni még a nagykorúakkal. Az utak témáját már kiveséztük itt párszor, nem hinném, hogy ezt most újra kéne kezdeni.
"És ez hol fog járni?"
A felújítás érinti a Kossuth téri állomást is, aholis a szerelvények nem állnak majd meg, csak áthaladnak, ezért a "Kispótló" a Kossuth tér - Astoria között fog közlekedni.
"Nagypótló mely két állomás közt fog járni?"
Ha jól sejtem a Deák - Stadionok, vagy a Deák - Örs között.
"Lesznek buszok, amelyek bemennek a belvárosba?"
Igen, de hogy melyek, azt ne kérdezd, mert elfelejtettem. Egy biztos, a Blahán tengelyben fognak visszafordulni.
"idején a 9-es buszt járművestül, személyzetestül átveszi Délpest."
Sok értelme van... 9-esre kiálló 61e-kkel mi lesz? Miért jó az, hogy a személyzetet meg a kocsikat is átveszik?
"VOLVOk leendő szolgálati helye Kelenföldről 7-es fele és 7A, Cinkotáról 7-es másik fele és 9!!! "
Még nagyobb méretű marhaság...7-es Thököly út miatt halál a 9 meg az utazóközönség miatt.
Mi meg a BKV szerint továbbra is csak nagykorú kocsikkal mehetünk...
"Egyébként a metrópótláskor a Kerepesin lesz buszsáv és lesz valami "kis metrópótló", melyet Óbuda fog adni 6db 260-assal!!! "
És ez hol fog járni?
"A Nagypótló a Keletinél be fog menni középre, ahol most a 67V végállomásozik. "
Nagypótló mely két állomás közt fog járni?
Lesznek buszok, amelyek bemennek a belvárosba? (144gy?)
Egyéb változások?
61E-vel kapcsolatban: már akartam kérdezni, hogy másutt, bp-n kivül van-e ilyen jellegű expressz (helyi) járat, köztes megállók nélkül? Ha igen, hol és mi a becses neve vagy száma? Persze céges különjáratok kivételével, egyébként csak úgy kiváncsiságból kérdezem.
"VOLVOk leendő szolgálati helye Kelenföldről 7-es fele és 7A, Cinkotáról 7-es másik fele és 9!!!"
Ez érdekes, azt hittem cinkotán 7-es mellett a 61E a másik "favorit" járat. Nem mintha nem örülnék annak, hogy itt lesz, csak legalább megvárnák, amíg a yozsefvarosi piac bezár. 9-essel még az a baj, hogy sokan mobil-menhelynek nézik...
Ha már szóba került Récsei: május 21.-én a "Récsei Autószalonban" fogok zenélni. Ha jól sejtem nyilvános és ingyenes lesz. Részletek később. Mindenkit várok szeretettel.
VOLVO
25db Kelenföld, 25db Cinkota. Metrópótlás idején a 9-es buszt járművestül, személyzetestül átveszi Délpest. A végén vissza. VOLVOk leendő szolgálati helye Kelenföldről 7-es fele és 7A, Cinkotáról 7-es másik fele és 9!!!
Egyébként a metrópótláskor a Kerepesin lesz buszsáv és lesz valami "kis metrópótló", melyet Óbuda fog adni 6db 260-assal!!! A Nagypótló a Keletinél be fog menni középre, ahol most a 67V végállomásozik.
Ma jártam Kelenföldön, már csak a legutóbb a Deákon égett 412-es van ott. 10-45 selejt, a többit megcsinálják. (Amit ezekszerint el is kezdtek)
A gépjármű nyilvántartásbeli adatai
Rendszám: AHW-012
Gyártmány: SKODA
Típus: 120 L
Szín: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? Nem
KGFB* adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki
A lekérdezett jármű forgalomban van
Az kérem ki van zárva... :o)
A cégnél kapásból 3 kollégát is tudok (ebből az egyik egy Nagyobb, De Még Nem Annyira Jelentős Főnök), aki a román ipar eme gyöngyszemével jár munkába (már amikor működik. Persze, pont az autószerelő kolléga "dákója" a legvackabb...)
:o))
En kameraval veszem fol. A hatso sarokba alok vagy ulok, es hagyom porogni a kamerak. Regebben filmeztem az utat de mindenki furcsan nezet, tehat rajta hagyom a "takaro kupakot". Azutan fel rakom a szamitogepre, DVDre konvertalom, a hangot levalasztom a keptol, es utana CD-re rakom.
Mar van 11ora hangom, es lesz meg 15ora (Marciusi felvetel).
Most, hogy így elkezdtem szervezni Stephensonnal Május 1.-ét, bejelentették itthon, hogy leutazunk vidékre azon a 7vgn, és hogy ne is próbáljak nem lejönni. :o( De megpróbálom áttenni egy másik 7vgre, mert azért Szekszárdot sem utasítanám vissza :o)
Tehát Május 1 számomra még egy bazinagy kérdőjel. :o(
A Bz driver a középrigóci forgalmistának intett, legalábbis szerintem. Mondjuk Vízváron reggel meg délután is integettek nekem meg kérdezték, hogy sikerült-e kéregjegyet vennem Középrigócon. Igaz, Vízváron múltkor jól bevásároltam kéregjegyből, megjegyezték az arcomat :-)
/me elment volna.
Ám *Tector* egésznap a kormányt tekergette a Budapest nevű őrültekháza közútjain...
(Télleg, milesz elsején? Bár, dolgozom, de csak éjfélre kell helyszínremennem...)
A BZ pilótája integetni próbál? Mert nem nagyon jött össze neki :o)
A Pannonos 266-os is jó. Nem fért ki az utolsó T betű, és mint a windows, kipontozták :o))))
Mi volt ma Budapesten?
Az egész városban, a négyzetkilométerre eső E 95M -ek aránya igen nagy volt...
No/sze, mindig vezetés közben találkoztam velük, pl:
-Kossuth tér, Parlament;
-Hegyalja út;
-Stefánia út;
-Deák tér.
(Mintegy fél -háromnegyed -egy órás időintervallumokkal).
VP -vel is néztük nem most, hanem az előző vasárnap, hogy egy 263-ason is ott foigyelt az azonosító. Asszem pont VID- 333 volt az. Pisti mondta, hogy egyre többön rajtavan már.
Mind VT Transmanos amit írtál. Illetve a Tétény buszon csúcsidőben továbbra is a Kelenföldre átcsoportosított 4-5 Ezüstnyíl 280-asok dolgoznak. Csúcson kivül MAN :o(
Na most már teljesen hülye vagyok, nem 1802, hanem 1804.
Most egyébként a 13-13A-t a VT-TRANSMAN üzemelteti? És a TÉTÉNY buszt? Én eddig úgy tudtam, hogy 87, 87A, 41, 50, 150, 58, 14, 114 VT, a 88 VB, és a többi mind BKV.
1996 augusztus 1.
Mező autóbusz üzemegység megszüntetése
200 július 1.
Belváros (korábban Récsei) üzemegység megszüntetése
A Belváros garázs területét a BKV már eladta, buszok ott nincsenek. (Ellenben van egy léggömb, amelyre rá van írva, hogy "Récsei":)). A területen bevásárlóközpontot nyitnak, azt hiszem Récsei Center vagy vmi hasonló néven, már elkezdték építeni.
18-24, 18-25, 17-73, 19-99, 00-04, 00-03 nincs nálatok? Ezeket a kocsikat nem láttam még a 44gy-s szétszóratásból... (ámde ma volt nem knorros 19-78-unk és 00-14-ünk)
Vicces ez a knorrozás:)
Ez elég érdekes... Dél-Pestről ideküldenek az egyik nem-knorros kocsi helyett egy másik nem-knorros kocsit? Biztos nem pótlás volt a 85-ről vagy vhonnan?
Egyébként tényleg nem a legjobb kocsi, de azért még elviselhető.
95-ös, ahogy megy a Stadionok felé, és befordul Köbánya vkp.-nál a vasutállomás után. Ott az az utca a Pongrác asszem, de a troligarázs ott van, az bizti. Az 1 villamosról meg a 37-es villamossal való találkozásnál kell leszálni.
Egy pár hete utaztam vele a 19-esen. Hát, ha már tulontúl finoman akarok fogalmazni, akkor azt tudom mondani, hogy nem a legjobb-legszebb autó Délpesten. Ha keretelés nélkül akarok fogalmazni, akkor egy romhalmaz. Elléggé le van pukkanva szegény.
Akárcsak 17-00 Ma nézegettem egy lámpaváltásnyit közelebbről, háááát nagyon halott.
biztos rosszul értek valamit, de hogy lehet az, hogy a prágaiaknak 1365 buszuk van?
ez nagyságrendileg annyi, mint a BKV-nak, pedig az egy (kicsivel) kisebb város, és (állítólag) ritkább a buszközlekedése.
A 00-01 és 00-05 közötti buszok közül valszeg csak a 00-03-ról érdeklődtem, a 00-01 a 144gy kocsija, a 00-02 délpesti, a 00-03 elvileg cinkotás, de az idén még nem láttam, 00-04 és 00-05 a 44gy kocsijai.
Valóban érdekes kocsikiadások vannak: Cinkotán kevés a 280-as, még expót is ki kell adni, úgyhogy nálunk knorroznak nem knorros kocsik is.
De hogy legyen egy kis 44-es is:
14:33-as 44agy nem érkezik meg.
14:34-kor beáll a felszállóhelyre a 44gy. Vezér motort leállítja, kiszáll. Utasok kérdezik: mi van a 44a-val? Vezér: Nem tudom, nem is érdekel. NEkem az a dolgom, hogy 6 perc múlva elinduljak. Az másnak a dolga, hogy intézkedjen a pótlásról. Még egy kicsit magyaráz, majd elmegy az épületbe. (tegyük hozzá, hogy a vezér higgadt maradt az öregasszonyok anyázásai ellenére is)
14:37-kor megérkezik a 19-78 44agy-re táblázva. Szépen beáll a 144gy felszállóhelyére. Éberebb utasok átfutnak a 44gy-től. Pár vénasszony elkezdi magyarázni, hogy hol volt, és hogy megint kicsesznek szegény utasokkal. Vezér nem érti, hogy mi bajuk van, mondja, hogy nem ő tehet róla, őt most zavarták ide a 85-ösről. Illetékesek fölszállnak, vezér megszólal: Na mi van, nem mennek sehova? (a 144gy utasai nem szálltak föl:)
Megjegyzés: Ha már knorrozzák a héten a 44gy-t akkor nem ártana knorros kocsival pótolni és minden forgalmi számra knorros kocsit küldeni. (ma pl. 10-es forgalmi - jó tudom, csak fél kör, na de akkor is- nem knorros volt, és tegnap az egyik hosszabb szám is knorrtalan volt.
Az imént olvastam vissza egy pát oldalt, amiben lemaradásom, és ha már azIFC Security-nél járunk, akkor meg lehetne oldani, hogy az összes busz ami régen Óbudáé volt, azokat szépen visszakapjuk. mert kissé rossz érzés volt, hogy nálunk a BU-60-67 (BPI-666) ami a 4Gy volt állandó kocsi, ma a 68-ason volt, és olyan állapotban, hogy majd szét esik. Pedig Óbudán rendben voltak ezek a kocsik. Előre is köszönöm. És a BKV-nak pedig annyit, hogy a HLN-ek jók lettek, és az összes selejtezett 260.00-ás kocsit újítsa fel, és ami ráncajtós volt, az maradjon is az. előre is köszi.
Sziasztok!
Azt hiszem kb egy hónapja érdeklődőtt valaki a BPO-001-és BPO-005 közötti buszokról! Én ma kissé meglepődtem! a BPO-002 Kissé megváltoztatta akülsejét, és az területis ami azt illeti. 23GY. És ezüstös. És ha viszont ezt már vki régebben észrevette volna, akkor mindenkitől bocsi. Amúgy mi volt ma a buszkiadésokkal: 17-39,00-27 a 69-esen, AKD-711 48-ason, HLN-327 a 68-ason??? kissé mintha megváltozott volna a kocsik kiadási helye.
Hát D10-ből elvileg van 133 kW-os (a gyáritáblán egyértelműen 132 szerepel), de szvsz ezt nem azzal szerelték. A kocsi szovjet piacra készült, aztán itthonmaradt, és elvileg már nem az eredeti motor van benne.
Nolannal amikor meglátogattuk Andrist a gyors 7-esen, a 04-23-as Gyrosnak is ugyanilyen mély, öblös hangja volt, mint a 15-85-nek. Etele térről elindult, de be sem fejezte a körét, jött vissza kb. 20 perc múlva és át is szerelt S járatra...
3.-ban még a prímszámok se anyag, bár mi gyorsképzésen megtanultuk akkor:)
A faktoriális elvileg kilencedikes vagy tizedikes anyag, pontosan nem tudom. (de inkább 9-es)
Szerintem a faktoriális hozzátartozik a törzsanyaghoz. (nevezhetjük kerettantervnek is, csak nincs sok értelme.) Egyébként meg mindenhol mást tanítanak.
Én se emelt matekos nem voltam, sem 2005-ben nem fogok érettségizni (már túlvagyok rajta :-), de harmadikban okítottak minket ilyenből. Sok mindenre ugyan nem emlékszem, de ismerős, amiket írogattok :-)
"Azmá' nagyonnagy őrültség lenne, ha az emberfia fényképezőgép mellett egy kis digitmagnót is hordana magával, s rögzítené az épp fotózott kocsi hangját?"
Nem őrültség, de nem is kell hozzá diktafon, az én fényképezőm tud minden kép mellé hangot is rögzíteni, de még sose próbáltam ki :-)
Erről jut eszembe...
Azmá' nagyonnagy őrültség lenne, ha az emberfia fényképezőgép mellett egy kis digitmagnót is hordana magával, s rögzítené az épp fotózott kocsi hangját?
Ne az itteni címemre küldd! Az nem él!
:o))
Vagy az axeleros, vagy az "óbudai esernyős rendszáma kisbetűkkel egybeírva kukac frímékl pont hu" a megfelelő.
"12-20 és 12-32 szintén csak vendégszereplő (lásd 25Gy és 25AGy esete Mexikói úttal), vagy állandósult versenyzők?"
12-20 2001.09.01 óta, 12-32 pedig 2002.12.28 óta van itt. Rögtön a 25-ös csoportnál landoltak, azóta is itt vannak állandó sofőrrel, állandó számban. Egyébként 12-32-vel pont tegnap jöttem haza. Elég lepukkant (hiszen nem mai gyerek 60-48), viszont ennek ellenére a 4. fokozatban elég csendes a hajtáslánc. Rángat benne a ZF mint a disznó, de a hangerején meglepődtem.
Egyébként ha már itt szóba kerültek a kocsihangok, akkor ajánlom mindenkinek kipróbálásra BPO-335-öt és BPO-341-et. Meg merem kockáztatni, hogy a BKV kétlegcsendesebb 260-asa. Mindkettő a 25-ösé. :-)))
15-30-nak van furcsa hangja? Hát akkor ha ráérsz ma megtekintheted a 19-esen 15-85-öt. Huhuhuhúúúú, akkora luk lehet a kipufogón, hogy a fejem beleférne. Itt a wesselényinél még azt is lehet hallani, mikor 2 megállóval odébbról elindul :o)
Vagy most indult a korház felé, vagy műszakizik a Gubin. ha érdekel. Szabályszerűen beleremeg a kasztni ha indul :o)
De már elég régóta pályázok, egy ilyesmi sötétes képre, eme gyönyörűségről.
(Megjegyzem, az átlagosabbnál nőiesebb női sofőr hajtja a képen. Ha 20 ével fiatalabb lett volna, még meg is merem kockáztatni, hogy tetszett volna. De így inkább nem :o)
Akkor, ezek szerint, ők ketten csak "vendégszerepeltek" nálunk.
Más.
12-20 és 12-32 szintén csak vendégszereplő (lásd 25Gy és 25AGy esete Mexikói úttal), vagy állandósult versenyzők?
"Tegnap délelőtt 11-95 csilivili fényezéssel, zöld kapaszkodóval, szőrösüléssel gördült ki a nagytététnyi fényezőműhelyből. Szerintem napokon belül feltünik a 86-on..."
Ez már csak azért is érdekes lenne, mert ő Kelenföldi...
Tegnap délelőtt 11-95 csilivili fényezéssel, zöld kapaszkodóval, szőrösüléssel gördült ki a nagytététnyi fényezőműhelyből. Szerintem napokon belül feltünik a 86-on...
31-esen 01-43-al jöttem, érdekes egy jószág, kívül nincs felújítva, belül is az eredeti dekoritlemez + gumipadló van, DE zöldkapaszkodó + szőrösülés :-))
de oda, csak a ltp-t a másik irányba járta körül a bkv 97-es nagy falitérképe szerint (ma megnéztem, anyáméknál föl van rakva a falra:)
jól emlékeztem.
Fotózni biztos fogok, csak nem biztos, hogy buszokat, mert esetleg az osztálytársaim még hülyének néznének:)
Meséljetek, mit lehet látni Brüsszelben közlekedésileg...
Kristoof, Stephenson meg én egy Topictalin törjük a fejünket Május 1.-ére, Pestre. Kinek lenne kedve hozzá, ki ér rá stb,stb.
Egy ilyen fotózással egybekötött, majálisos, EU csatlakozós, hejehujázós összeröffenés lenne a dologból. Május 1.-én biztos rengeteg autóbusz lesz Pesten.
Akit érdekel, vagy javaslata lenne, tegye fel a kezét!
Ma délelőtt a 13-25 és a fosgyeme ezt produkálták:
8-ason jár, kívül ki is van írva a 8-as, belül az iránytábla 53-as, ezen már meg se lepődöm.
Viszont a belső fosgyem szépen elkezdte kiírni, hogy Andrássy út, Opera, Oktogon, Kodály körönd, ráadásul úgy, hogy eközben az idő mellett a viszonylatszám 8-as volt!!!
Lehet, hogy valami vírus csak a megállók kiírásánál megfelezte a viszonylatszámot :-)))))
Egy idő után aztán észrevette a sofőr, aztán helyretette, de elég vicces volt.
Az Agorát én is láttam az Örsön reggel átszerelni 7-esbe.
Más: Úgy tűnik, hogy a 44gy-44agy-n a héten főzőcskéznek, mert ma a kocsik (19-71, 73, 75, 76, 91, 92, 93, 95) - vagyis a 10-ből az a 8, amelyeket láttam mind knorros kocsi, de egyik se a csoport kocsija... Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e új menetrend (és hogy milyen lesz...)
Az egyik kelenföldi Tescos ráncajtós 280-asnak van egy kis szépséghibája. Az utolsó ajtó egyik fele valószínüleg ki lett cserélve, mert fehéren vírít a sárga-kék buszon.
De akkor hogy ertsem, van olyan jarmu ami egyik vonalcsoporthoz tartozik, es van egy masik csoport ami potol itt-ott vagy innen onnan szednek le kocsikat?
Igen tudom hogy vannak vonalcsoportok (Grimbi oldalan lehet olvasni roluk). Csak azt kerdem, hogy miert eppen erre a vonalra (vagy csoportra) van beosztva, vagy hogy van e olyan hogy erre a vonalra csak joalapotu buszokat kell rakni?
tudtommal vonalcsoportok vannak, és azokon belül van - elvileg - átjárás. (vagy mondjuk úgy hogy lehet.)
ezen kívül a délelőttösök (asszem) állandó kocsival vannak, ők oda mennek, autóstul, ahova épp be vannak osztva.
Kellemes estet mindenkinek !
Hat megerkezet. Nem rossz. Klaszikus szinezesu, lehet volna ujitani, egy designosabb szinezest talalni (mondjuk ugy mint amit fel raktam a Maskep-be).
Amugy hogy csinaljak a buszok beosztasakat, tehat miert egy busz azon a vonalon jar es nem egy masikba. Van az hogy a rossz jarmuveket egy bizonyos vonalra mennek, vagy el vannak osztva, stb ?
Tudja valaki, hogy az AKF-902 kié-mié?
Kétajtós, ráncajtós 260-as, semmi felirat, csak fehér-világoskék. Lehet, hogy magánbusz.
Csak mert tetszett. :-)
Jahh... A legutsó HÉV -pótlásnál, ami itt volt nálunk és Batthyány -Békás közt zajlott, képviseltette magát Troli, Kelenföld és Óbuda. Igaz, ez köznapba is átnyúlt, több kocsi kellett.
Hát még talán megéri, bár nemhiszem, de képzeld el, ha esetleg a BKV felbontaná a szerződést év végén, mondjuk... Akkor már mindjárt nem olyan jó biznisz.
Van FIX-es rendszámú exZalás 266-os több is :-) Amiről Te beszélsz, az KFKI járatot csinál, a múlt héten a Déli pályaudvarnál láttam. Talán tupolev mondta, hogy fótra 260-as jár.
Erről egy tegnap látott Kapos Volános E95-ös jutott eszembe. Kicsit belebarmoltak a színátmenetes fényezésbe, olyan BKV-sra sikerült a festés (túl élesen látszik a két szín találkozása).
Úgy látszik, sajnos a VT-Transmannak össze kellett húzni a derékszíjat, mert az E98-asukat is eladták...
És ráadásul külföldre került. :-(
De ma Budapesten volt :-)
Pedig a GJSz az, amely autóbuszfelújítással foglalkozik.
Így esett meg az, hogy NEM vásárolta meg a 260 -asokat, amelyeket nem újított fel, "véletlenül" nem békávékék színre festett, amelyeket aztán nem adott bérbe Dp. -nek.
Aztán, mellékesen 280 -ast úgy mittudomainmikor, de igenrégen selejteztek, s azok különböző Volánoknál, meg a kohókban landoltak...
Namindegy, lényeg az, hogy vezérképzés céljából jött. Meg gondolom most mondja meg a BKV- hogy a többin, mi-hogy legyen, ami ezen nem tetszik. Ez majd olyan lesz, mint a táblás 435, egyedi :o)
Akkor azért nem láttam ma. A kis csavargó. Minket meg a HLN-327 boldogít. A 00-80 meg egy nagyon jó autó. Igazi régi 260.00-ás fííliníííííng. Király, csak szegénykém eléggé megtépett állapotú...
Világoskékszerű, az már nem tradicionális pesti autóbusz -szín.
Elég lesz, haezek az ótvar Kombinék nem a hagyományos színben jönnek.
Muszáj mindent trendi, meg dizányos színben gyárttatni?
:o(
Ez érdekes... Hogy kerül pont Budára Rákosligetről? Mindenesetre jöhetnének már a Volvo-k, mert előbb-utóbb gondok lesznek a kiadással és még csukit is bérelnek...
Most olvasgattam bele oldalaidba. A 280-as oldalon két hibát is felfedeztem:
1. 280.00 beszerzés 1987-IG!!!
2. 280.40 CSAK 280.49-ből lettek átalakítva, 280.00-ból NEM!!!
Nem is. 2004 a 86 -os éve.
Óbuda gar összes csilivili, zöldkorlátos, szőrösüléses 280 -asa ott van.
Ezek (amiket eddig láttam): 08-22, 08-30, 08-37, 08-47, 08-76.
Csak az én meglátásom az, hogy a vezér balra alig lát ki? A Camionban van egy fotó a "pilótafülkéről", és az oldalfal belülről is, borzasztó magas. Nem szeretném vezetni :o)
Hát van a busz méretű, ami bazinagy (Elég kevés van már belőle :o(, aztán van egy közepesen nagy, és van egy garázsmesteri rettenetes :o) Vagyis, személyautóablaktörlő :o) Ez a legborzalmasabb.
Amit tudok:
Andris ma nem buszozott.
Amikor végeztünk VP-nél (kb 17:30), akkor ment a szemünk előtt a 11-24 Hév-pótlóként Bartókon a Móricz felé. Tehát valószinüleg nem volt elég.
Igen nem reg voltam Pesten marciusban 2 es fel hetig(Internet hiany miatt nem tudtam bejelenteni, igy talalkozhatunk volna, de majd osszel).
Ot meg a 0152est is, meg mintha a 0137es is zolkapaszkodos ?
De a 0144essel az is nagyon tetszik hogy olyan regi stilusu, barna ulesek, az oldalfal, szep hangja, nekem nagyon tetszik.
"Felénk a 144É se nagyon megy, mert 1200 m gyaloglásra van innen, még nem vettem igénybe soha"
Ezt így lemérted?
Egyébként meg nálunk itt a 45é, mégse mentem még vele soha... (bár novemberben láttam az utolsó 44gy-ről (igaz, hogy utána még van egy 44agy))
Egen, ez egy ős-018-as....hmmm tévedni emberi dolog-mondta a sündisznó, és lemászott a tűpárnáról...
Engem a következők tévesztettek meg:bordázott fékdob, kétállású fékkar(mechanikus kézifék),Hardy-Spicer behajtás, kerek hajtóműház.
Ez itt tényleg a faros metszetrajza.
Malwin
a nagyarcú, aki most jól leégett:-((
"Tupi, láttál vmi. érdekeset Szt Imrén, avagy a ligetben?"
Sz. Imrén nem, mert nem voltam ott, rájöttem, hogy pénteken inkább a ligetekbe érdemes menni.
Volt sok érdekesség, Bakonyos C56 a Népligetben, 300-as hegyek a Felvon téren stb...