Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2014.07.20 0 0 134772

KÖSZ! Küldöm, ha nem késő, most értem haza.

 

 

Előzmény: CAN BUS (134770)
cam aro Creative Commons License 2014.07.19 0 0 134771

nem osmerem. 

de neten sokan szidjak. /monnyuk ott mindent. :) 

 

talalt kepek alapjan, - szerintem sem-  semmi nem gatolja az elfordulast. 

ami lehet hulyeseg.

enyem. 

vagy aki kitalalta. 

:) 

Előzmény: 409 (134769)
CAN BUS Creative Commons License 2014.07.19 0 0 134770

Ird meg holnap hány órától vagy aztan odamegyek.

Előzmény: CAN BUS (134768)
409 Creative Commons License 2014.07.19 0 0 134769

Valakinek volt már afférja bosch CP4.1-es magasnyomású pumpával? Ha szétrágódik, akkor viszi magával az injektorokat is? Jól látom, hogy ebben a világon semmi sem gátolja meg, hogy ne tudjon keresztbe fordulni az emelődugattyú a görgővel együtt??

 

Többségében VW 2.0 CRTDI-ben van ez a gyalázat.

CAN BUS Creative Commons License 2014.07.19 0 0 134768

SZEVA KŰLD EL AZ EMAIL CIMEMRE A MOBILSZÁMODAT! ŰDV

Előzmény: novothauto (134743)
Jena307 Creative Commons License 2014.07.19 0 0 134767

igen az  legnagyobb kombi, viszont delphi a befecsi, és a lényeg hogy nagy kombi legyen nem feltétel a legnagyobb

Előzmény: mica-r (134766)
mica-r Creative Commons License 2014.07.19 0 0 134766

Szerintem a Mondeo nagyobb, ha a méret a lényeg :)

Előzmény: Jena307 (134765)
Jena307 Creative Commons License 2014.07.19 0 0 134765

Batár nagy kombi az igény, és volt egy H asztájuk amit szerettek, így a vectra nagyon tetszik nekik, nekem olyan baltával faragott dizájn

Előzmény: mica-r (134764)
mica-r Creative Commons License 2014.07.19 0 0 134764

Szerintem elég jó az 1.9 JTD motor, az Opel körítés nem annyira tetszik, de ez egyéni szoc. problem.

Előzmény: Jena307 (134763)
Jena307 Creative Commons License 2014.07.19 0 0 134763

Tisztelt nagyérdemű egy ismerős megkért kérdezzek körbe, melyik a kisebbik rossz választás

1-opel vektra 2008körüli 120 vagy 150lovas 1.9mjet

2-ford mondeo 2008tól euro5 140lovas (nem a 136)

 

Fentrthatóság, pl futómű lendkerék nyűgök, 1.9 mjetről nincs túl jó közvélemény, de mert valamilye gyenge vagy mert a ráaggatott kacatok megölik a motort? Ilyen csak egy van az ismeretségemben, ott fap miatt ledobta a tubót, turbót megette a motor, motornak szia, tehát a motorral semmi gond nem olt alapjában.

 

A 140lovas psa motorról psa,n belül hasnlóan jó a hír mint az euro5 1.6hdiről, vagyis nincs rossz híre......eddig

 

Véleményetekre lennék kíváncsi, ahol több ilyen is megfordul

mica-r Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134762

Tudom, van benne anyag :)

valahol...

www.youtube.com/watch?v=C_r5UJrxcck#t=53

Előzmény: Smafu.w126 (134759)
novothauto Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134761

Alfánál nem biztos, de a Fiat nagyon sok benzines modelljénél (2000 év környékiek)

tanítani kellett a jeladókat. Háromszor egymás után tiltásig kell pörgetni.

 

Persze ez nem jelenti azt, hogy nálad ez a baj.

Fázisszinkron képe?

 

Főtengo szenzor? Távolság a jeladókeréktől?

 

 

Előzmény: nyulas (134757)
cam aro Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134760

nezz ra fotengely szenzorra is. 

hatha keveri.

Előzmény: nyulas (134757)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134759

Tudod, hogy nem arra értem, hogy jól megy, vagy kényelmes :)

 

Előzmény: mica-r (134751)
kovacs1000 Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134758

Most meg gyűjtök egy 320CDI re a 200D helyett! :) :)

Előzmény: Smafu.w126 (134749)
nyulas Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134757

Alfa 156  1.6 ts ."8" as hibát ir a diagnosztika .Vezérműtengely jeladó jel testzárlat.A jeladót cseréltem ,vezérlés célszerszámmal összeraktam.A hiba inditás után azonnal lámpát gyujt.Szkoppal vezérlő egység lábán megjelenithető a hall jeladó jele.Az előzményekhez tartozik hogy a kocsit leragasztott motorhiba lámpával vették.Köszönök minden segitséget.

mica-r Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134756

Csak segítségként írom, hogy nem az országutazás fogja a geometriát letaknyosítani. Az állandó normál üzemnél eléggé meleg a kipuf és jó a gázok áramlása. A hideg üzem és a városi tötyögés a geo megragadásának főbb ellenségei.

Előzmény: d.jocov (134755)
d.jocov Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134755

Akkor én szerncsés darabot fogtam ki legalábbis eddig... kop kop kop

általában pályázok 120 körül tempomat, vagy 135 tempomat, ritkán 10-15 km-en 160-180 kis verseny, már akikkel versenyképes vagyok. Szoktam tempomattal gyorsítani mondjuk 110-ról 160-ra hogy a turbó mozgjon, mert olyankor biztos elfordulnak a lamellák, nehogy nagyon megszokja a helyét, egyébként meg mindenből a legjobbat adom neki ami jár neki....  15 ezrenként, vagy kicsit előbb

reméllem meghálálja........

Előzmény: Jena307 (134729)
409 Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134754

Tudod, ez ebben az országban (meg sok másikban is) nem így működik, Egyrészt nem Ő dönti el, mi jelenhet meg és mi nem. Másrészt a szerkesztőknek tudniuk kell, hogy az érintettek közül ki, kivel van, milyenek a kapcsolatai, hogyan tud visszaütni. Gyakorlatilag arról van szó, hogy az adott cikk nyomán veszíthetnek-e hirdetőket. Ha igen, nem lesz belőle cikk. 

 Írtam egyszer egy autósújságba egy cikket, egy autógyár bizonyos alkatrészéről ami veszélyessé teheti az autót. Addig az a gyár jelentős hirdetője volt a lapnak. Többé nem hirdettek ott. Plusz még később kiderült, megszüntették az alkatrész gyártójával a kapcsolatot, ami egy magyar cég volt.....valószínűleg munkahelyek szűntek meg.

Szóval nem árt néha kicsit "politikusan" is gondolkodni és nem ajtóstól rohanni a házba.

Előzmény: manta-z (134753)
manta-z Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134753

A totalcaros cikkeid mennyi munkát hoznak neked? Nem sok embernek van ekkora vitorlája.....

Ezt fordítva is lehet használni.....

A médiától sokan beszarnak, főleg nagyobb cégek, csak az a lényeg, hogy ne az utolsó egyfejűnek fenyegetőzzél vele mert annak mindegy, hanem valami jelentősebb pozícióban lévő döntéshozónak. 

Előzmény: novothauto (134740)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134752

Megjott a valasz a tesztkerdesre:

 

Modellezni az olajkályhával tudjuk:
Amikor begyújtás előtt beleeresztjük az olajat és viszonylag sok folyik
bele, akkor ha beledobjuk a gyufát, az elalszik mert elmerül, nem gyújtja
meg az olajat, mivel a lángja nem okoz gyulladási hőmérsékletet.

Amennyiben a beeresztett olaj kis mennyiségénél dobjuk bele a gyufát és nem
merül el az olajban, úgy az égő gyufaszál (a fa égési hőmérséklete) már
olyan hőt közöl, ami megfelel a gyulladási hőmérsékletnek és begyullad az
olaj. (Volt más gyújtóközeg is, ami olajjal átitatva okozta a gyulladási
hőmérsékletet).

mica-r Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134751

Néha megyek egy kört a cimborám Nissan gtr kocsikájával, olyankor azt sejtem hogy vannak autók a jelenben is :)

Előzmény: Smafu.w126 (134749)
mica-r Creative Commons License 2014.07.18 0 0 134750

Felénk eléggé gyenge az utóbbi időben a Bárdi kirendeltség forgalma. Ha betérek oda, szokták is mondani hogy van-e nálunk munka, mert kevés a forgalom. Mondom hogy van bőven, csak keveset jövök a Bárdihoz (a lentebb említett okok miatt). Szerintem hosszú távon nem működik majd jól az üzletpolitikájuk. Kérdés hogy rájönnek-e valaha. Azt hiszem máshogyan kellene csinálniuk, mint amikor volt tizenpár év felfelé emelkedő piaci csoda.

Előzmény: Smafu.w126 (134748)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134749

Történelem.....  ugyan már, régen voltak autók is, most meg...?

Előzmény: kovacs1000 (134746)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134748

Az egyik Bárdi uriembert kereste meg 10 szerelő korporésönben állva, hogy legyen szíves tenni valamit az ellen, hogy bárki besétál egy kedves mosollyal és kap annyi kedvezményt, mint amiért egy szerviz hűségesen akár milliókat költ náluk, és az ellen, hogy ne legyen teljesen visszaélhető az ügyfélkódolási rendszer, boldog boldogtalan bemegy, mind egy vevőkódot és kap... Az volt a válasza a fotelében terpeszkedve, hogy sajnos nem tud ezzel mit kezdeni, a pénze így is úgy is bejön, neki ez a lényeg...... Mi már mint írtam 2 éve nem rendeltünk tőlük, de még egy megveszekedett területi képviselő nem jelentkezett, hogy megkérdezze van e valami baj.... Szerencsétlen kiszállító srác állt meg egyszer arra járva, és könyörgött, hogy rendeljünk, mert az ő pénze ezen is múlik..... Akkor rendeltem egy karton féktisztítót, hogy szolidáljak, és annyi.....

 

Ennyit róluk!

Előzmény: novothauto (134741)
Kawabiker Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134747

Tudom nem adok veszek topik de ha valakinek vagy ügyfelének kellene...

 

Legtöbb Posche, Audi, Vw -be gond nélkül bele megy!

Mint a vadi új olyan!

Pesti átvétel megoldható.

Ára 25eFt

06-20/625-54-99

kovacs1000 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134746

Amíg dől a lé neki, addig leszarja sztem a történelmet, meg mindent.

Inkább a járhatóbb utakba fektetnék energiát.

 

Sok sikert!

Előzmény: novothauto (134743)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134745

Igazad lehet, most bele gondoltam, hogy nem vettünk mi se tőlük semmit úgy már lassan 2 éve, elhamarkodott véleményezésem inkább az idő által okozott emlékszépülésekre alapozható.

 

Előzmény: 409 (134708)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134744

ha le tudják úgy írni hogy ne legyen belőle hitelrontás címén per, akkor bizony van hatása

Előzmény: novothauto (134740)
novothauto Creative Commons License 2014.07.17 0 0 134743

Most olvastam el a Wikipédián a történelmüket. Az ős Bárdi már 1900-ban autós üzletet

nyitott. Nem hiszem, hogy ilyen üzletpolitikával működött akkor, mert felhúzták volna

egy oszlopra.

 

Ha találkozom valamelyikkel, megmondom, hogy szégyellje magát.

 

 

Előzmény: kovacs1000 (134742)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!