Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zumirobi Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134321

Hát még rendesen rámférne a tanulás e téren :D De praktika teszi a mestert :D

Előzmény: cam aro (134320)
cam aro Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134320

a map,.. az egy mero eszkoz.

egy szenzor. 

nyilvan maga az eszkoz /es periferiai/  is lehet hibas. 

es nyilvan a mert kozeg is. 

 

koromtol szokott lassulni. 

az irt ertekeid stimmelHETnek ebbe az elmeletbe. 

 

 

a maroti konyvker.-nel kituno irodalmat arulnak. 

(mar bocsi. csak hogy ne az alapoktol kelljen kezdeni a diagot. )

Előzmény: zumirobi (134317)
zumirobi Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134319

Auto-Com al nézem, kábel, meg csatlakozó egészségesnek tünik . Vákuumcső nincs, közvetlen a szivótorokba megy be .

Előzmény: kolcsar (134318)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134318

MAP szenzor hibát jelez,de kéne még egy kiegészitő szám zárójelbe,ha OP-COM al nézitek akkor ki irja konkrétan mi a hiba merre keresd.De akkor se biztos,hogy a MAP szenzor a hibás lehet kábel,csatlakozó,vagy vákumcső is.

Előzmény: zumirobi (134310)
zumirobi Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134317

Értem, és Map szenzor mellett még milyen hibalehetőségek lehetnek? Map a legvalószinűbb? koromlerakódás okozhatja?

Előzmény: cam aro (134315)
cam aro Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134316

fonci a fuggo. .

ami most van kalapszart nem er. /tulzok. ecsetelos , folyadek forgatos / 

de legalabb annyit is kernek erte. 

 

mind1.

van uk distributor. ez a lenyeg.

...megha gordon/andras klon is.. :DD 

innetol kerdezni is lehet. 

 

szerinted.. dpf-hez jo lehet ? 

Előzmény: novothauto (134314)
cam aro Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134315

a szivo oldalon uralkodo nyomas viszonyokat. 

ezt meri a map. 

 

 

Előzmény: zumirobi (134313)
novothauto Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134314

Most szólok, hogy függője leszel.

 

 

Előzmény: cam aro (134312)
zumirobi Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134313

alapjaraton 95-100 kpa mutat, gázadásra 130 ig felmegy .... vagy mit kellene nézni? 

Előzmény: cam aro (134311)
cam aro Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134312

Tibor. 

 

nyomozok valami jo moso utan. 

torrented meggyozott.

vegre talaltam uk kapcsot. 

..lassuk.. :D 

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134311

P0105 - Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Malfunction"" 

MAP szenzor/ barometrikus nyom.szenzor aramkori hiba

,....a kod jelentese.  

 

tobbnyire allo motornal nem a legkori nyomast mutatja a map. 

de mint kod utal ra.. aramkori hiba is lehet. 

eloadatban latni. 

Előzmény: zumirobi (134310)
zumirobi Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134310

Jóestét . Astra G 1.7 cdti 2004 . Gázadásra feketén füstöl, amugy minden oké, jól megy. P0105 hiba van benne. EGR elzárom, akkor nem füstöl annyira, de mégis ... Talán MAP szenzor hiba lehet ? Mire utal a P0105 pontosan, mert nem igazán értem, köszi :)

metalex Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134309

Szerintem nem biztos, hogy mindenki műhelyt akarna nyitni.

 Húsz éve az első két milla hiányzott hozzá- most az első húsz, hogy olyan legyen amilyennek szerintem lennie kellene, hogy legyen.( nemtom, már rég nem számoltam utána.)

Most kb. ott tartok, hogy inkább társulnék valakihez mintsem egyedül álljak neki.

Igaz én alapvetően társas lény vagyok.

 

A nem izzót cserélő szerelőhöz csak annyit, hogy nálunk is volt egy elég jó szerelősrác. Ő is olyan volt, hogy ha le kellett venni egy testkábelt, akkor felkiáltott, hogy, - villanyszerelő ! 

- mert áramhoz nem nyúlt. Otthon fusiban risztót is szerelt, később meg klímát javított kiszálással, akkor már nem "rázta" a derót....:-)- monnyuk van aki tényleg nem szeret vagy nem tud másba nyúlni, csak amihez ért. Ezt csak úgy elmeséltem.

Előzmény: Donibcsi (134299)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134308

Ebédet is te viszed nekik??:))

 

 

Előzmény: novothauto (134307)
novothauto Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134307

Azt hiszem, megvan a megoldás. Addig nem viszek ebédre sütit a srácoknak, amíg nem érik el a netto 2,4 bevételt :)

 

 

Előzmény: diagnet (134306)
diagnet Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134306

Ez a rágódás még jó ideig el fog tartani :)

 

Netto 200k egy szerelő alkalmazottnak álomfizetés, főleg ha nálad tanulhat és gyűjthet tapasztalatot.

Ha nem érdekli, akkor is megéri neki, mert a wallisban sem keresne annyit.

 

Viszont ha pénzt is akarsz keresni és mellette a "tüzet" is érezni, az nem fog menni.

 

A pénzpumpához min. 4-5 beállásos műhely kell, alulfizetett fiatal naív alkalmazottakkal. Nyomatni az általános szervizt, naponta 2x forduljon az alkatrész futár. A szívás munkákat elhajtani vagy dupla áron bevállalni.

17:00-kor lehúzod a rolót úgy, hogy nem marad másnapra autó.

 

Ha pedig "tüzet" akarsz akkor el lehet tapogatni a motorjavításokon, hibafeltárásokon napokat heteket egy csipetnyi sikerélményért.

Egy darabig hajt az ambició és a profizmusra való törekvés. Aztán ahogy fárad a szervezet, eddződik a lélek egyre több inger kell a katarzishoz.

Elkezdesz számolgatni, hogy hogyan tovább és itt tartunk most.

 

10 év távlatából a dunántúli állapotok azt mutatják, hogy akik az első variációt választották jártak jól.

Traguare 1 mondatban leírta a lényeget.

 

 

Előzmény: novothauto (134304)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.06.30 0 0 134305

tibi baszod, annyiért még munkát is vinnék oda, néha ott tartok.

Előzmény: novothauto (134255)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134304

Köszönöm, de néha ki kell ülni magam mellé, hogy mit csinálok rosszul.

A legnehezebb a minőség megtartása mellett emelni a bevételt.

Az elsőből nem akarnék engedni, a második meg kell, hogy legyen holnap is.

 

Meg csak felbaszom az agyam rajta, tíz éve még foggal heréltem a birkát, most meg szúr szívtájékon majd minden nap, eredmény meg lufasz.

 

 

Jóccakát!

Előzmény: metalex (134287)
cam aro Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134303

volt itt olyan munkahelyem ahol x osszeg heti betermeles utan munkadij 25%-a IS enyem. + bonuszkent. 

mar multimilliomos alkalmazott lennek.. ha lett volna eleg melo is ra..

de nem volt, mert amihez ok heti szinten szoktak, azok nekem ket napok voltak.  :) 

 

a masik veglet meg jelenlegi.. mert inkabb a faszat veri allo nap.. minthogy megmozduljon pedig munkaido igyis ugyis ugyanakkor jar le.. akkor meg ? 

volt akinel rakerdeztem..

azt mondja nem kap bonuszt.. kerdem mire kapnal.. asszogya hogy dolgozzon.. 

ja bzmg a fizut mire kapod. 

 

doncsinal az igaz, alkalmazottol ne varj csodat. 

van, de ritka. 

 

 

Előzmény: novothauto (134301)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134302

Azt még nem mondták mühelyt is vigyek akik megkerestek:)))

De szerszámot,célszerszámokat(vezérlés rögzitőket) diag cucokat,meg jó volna ha ügyfélkört is vinnék:)) Kérdeztem a frisitéseket ki fizeti,az volt a válasz benne van a fizetésbe.Átlagba olyan  96-108 bruttóért,vagy teljesitménybérbe,mikor nagynehezen elárulta kb jó hónapba meglehet keresni a 75-80 ezret is:))) Ha tömegközlekedésel jártam volna akkor olyan 2-3 órát utazhatam volna,de akkor mindenem bent van,ha hétvégén olyan keres meg diag ügybe aki másba szokott segiteni anak nem tudtam volna segiteni,ha meg kocsival jártam volna olyan 35-40 ezer lett volna havonta:))

Vagy ilyen Munka erő kölcsönző cégek kerestek hasonló felálásba:)))

Előzmény: Szabóbobó (134300)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134301

Igazad lehet.

 

Nem tud mindenki mindennel azonosulni. Van egy haverom, majdnem annyi idős, mint én.

Kocka has, ilyesmi, igazi életmód pali. Én nem annyira vagyok az.

Mondom, hogy csinálod? Aszongya, első lépésben figyeljek a vacsorára, egyek valami teljes kiőrlésű

kölesgolyót, meg mi a tökömet.

 

Mondtam neki, hogy kipróbáltam, némi füstöltkolbász után még bírtam enni ilyen golyó szarságot is.

 

Azt mondja, rosszul csinálom.

 

Nem értem :)

Előzmény: Donibcsi (134299)
Szabóbobó Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134300

Szerintem úgy lenne korrekt.hogy még egy műhelyt is vigyél magaddal két csápossal a 102 bruttóért. Ja és munkaidő  5-től 20-ig.

Előzmény: kolcsar (134267)
Donibcsi Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134299

Nem mindenki egyforma. Ha mindenki olyan lenne, nem nalad melozna, hanem muhelyt nyitna.

 El kellene kulonitened, hogy ki mihez ert, es hogy egy klasszikust is idezzek: most vegre a kuldetesunk soran mindenki azt csinalja, es csak azt csinalja, amihez ert

 

nekem is van olyan szerelom, aki egy izzot nem tud kicserelni, es ezt ertsd szo szerint, de futomu javitasban nincs parja. 

Előzmény: novothauto (134258)
metalex Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134298

ja, szerencsére én is rég láttam olyat..:-)

Előzmény: 409 (134295)
metalex Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134297

Jogos, jogos, vagy a generátor testkábele is lehet ludas- miért szerette azopel azt a generátor felfogatást....

Előzmény: viger (134293)
409 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134296

Lehet, hogy valamelyik keréknél nagy a légrés a jeladótárcsa és a jeladó között.

Előzmény: ltrcsaba77 (134266)
409 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134295

Ne törődj vele, ábrándozott. A Tiédben nincs olyan. A keresztben motorosokba elég ritka dolog.  :-DD

Előzmény: mormogi76 (134294)
mormogi76 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134294

Bocsi, de mi az a viszkó?

Előzmény: metalex (134288)
viger Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134293
A motorblokk negativ testelését kell megnézni a kábel sarukat levenni és a rögzitö csavarokkal eggyüt megtisztitani nekem volt egy ilyen hibám és ez volt a megoldás.
Előzmény: mormogi76 (134282)
cuba.71 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134292

Azt javaslom vegyük fel a kontaktot.

hetven 4nulla5ötvenhárom25

Előzmény: mica-r (134291)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!