MAP szenzor hibát jelez,de kéne még egy kiegészitő szám zárójelbe,ha OP-COM al nézitek akkor ki irja konkrétan mi a hiba merre keresd.De akkor se biztos,hogy a MAP szenzor a hibás lehet kábel,csatlakozó,vagy vákumcső is.
Jóestét . Astra G 1.7 cdti 2004 . Gázadásra feketén füstöl, amugy minden oké, jól megy. P0105 hiba van benne. EGR elzárom, akkor nem füstöl annyira, de mégis ... Talán MAP szenzor hiba lehet ? Mire utal a P0105 pontosan, mert nem igazán értem, köszi :)
Szerintem nem biztos, hogy mindenki műhelyt akarna nyitni.
Húsz éve az első két milla hiányzott hozzá- most az első húsz, hogy olyan legyen amilyennek szerintem lennie kellene, hogy legyen.( nemtom, már rég nem számoltam utána.)
Most kb. ott tartok, hogy inkább társulnék valakihez mintsem egyedül álljak neki.
Igaz én alapvetően társas lény vagyok.
A nem izzót cserélő szerelőhöz csak annyit, hogy nálunk is volt egy elég jó szerelősrác. Ő is olyan volt, hogy ha le kellett venni egy testkábelt, akkor felkiáltott, hogy, - villanyszerelő !
- mert áramhoz nem nyúlt. Otthon fusiban risztót is szerelt, később meg klímát javított kiszálással, akkor már nem "rázta" a derót....:-)- monnyuk van aki tényleg nem szeret vagy nem tud másba nyúlni, csak amihez ért. Ezt csak úgy elmeséltem.
Netto 200k egy szerelő alkalmazottnak álomfizetés, főleg ha nálad tanulhat és gyűjthet tapasztalatot.
Ha nem érdekli, akkor is megéri neki, mert a wallisban sem keresne annyit.
Viszont ha pénzt is akarsz keresni és mellette a "tüzet" is érezni, az nem fog menni.
A pénzpumpához min. 4-5 beállásos műhely kell, alulfizetett fiatal naív alkalmazottakkal. Nyomatni az általános szervizt, naponta 2x forduljon az alkatrész futár. A szívás munkákat elhajtani vagy dupla áron bevállalni.
17:00-kor lehúzod a rolót úgy, hogy nem marad másnapra autó.
Ha pedig "tüzet" akarsz akkor el lehet tapogatni a motorjavításokon, hibafeltárásokon napokat heteket egy csipetnyi sikerélményért.
Egy darabig hajt az ambició és a profizmusra való törekvés. Aztán ahogy fárad a szervezet, eddződik a lélek egyre több inger kell a katarzishoz.
Elkezdesz számolgatni, hogy hogyan tovább és itt tartunk most.
10 év távlatából a dunántúli állapotok azt mutatják, hogy akik az első variációt választották jártak jól.
Azt még nem mondták mühelyt is vigyek akik megkerestek:)))
De szerszámot,célszerszámokat(vezérlés rögzitőket) diag cucokat,meg jó volna ha ügyfélkört is vinnék:)) Kérdeztem a frisitéseket ki fizeti,az volt a válasz benne van a fizetésbe.Átlagba olyan 96-108 bruttóért,vagy teljesitménybérbe,mikor nagynehezen elárulta kb jó hónapba meglehet keresni a 75-80 ezret is:))) Ha tömegközlekedésel jártam volna akkor olyan 2-3 órát utazhatam volna,de akkor mindenem bent van,ha hétvégén olyan keres meg diag ügybe aki másba szokott segiteni anak nem tudtam volna segiteni,ha meg kocsival jártam volna olyan 35-40 ezer lett volna havonta:))
Vagy ilyen Munka erő kölcsönző cégek kerestek hasonló felálásba:)))
Nem mindenki egyforma. Ha mindenki olyan lenne, nem nalad melozna, hanem muhelyt nyitna.
El kellene kulonitened, hogy ki mihez ert, es hogy egy klasszikust is idezzek: most vegre a kuldetesunk soran mindenki azt csinalja, es csak azt csinalja, amihez ert
nekem is van olyan szerelom, aki egy izzot nem tud kicserelni, es ezt ertsd szo szerint, de futomu javitasban nincs parja.
A motorblokk negativ testelését kell megnézni a kábel sarukat levenni és a rögzitö csavarokkal eggyüt megtisztitani nekem volt egy ilyen hibám és ez volt a megoldás.