Tényleg borzalmas a helyesírásod. Nincs ezzel semmi gond, így sikerült abszolválnod az általános iskolát. De miből gondolod, hogy ezt a hiányosságodat így világgá kell kürtölni az indexen?
(de árba nem mert 35-45zer jo eurot azért elkérnek) ott már nem "Tesla ölö" (Tesla Modell3 kb 35-4oezer Dollar)
Egyrészt a Tesla ára ÁFA nélkül értendő, másrészt előszeretettel képzik úgy az EU árakat hogy jenki ár 1:1ben átváltva + ÁFA. Harmadrészt a 35-40 ezer dodós Tesla EUban nem kapható.
Azért csak hasonlat és nem példa, mert sántíthat. Igen, a lakás az megbízhatóbb befektetés. Bár ugye manapság tudjuk, hogy azt is csak ésszel lehet csinálni. Egy techcégbe meg sok kockázat van, de például a Facebook esete is mutatja, hogy nagyon be is tud jönni.
ha lesz majd villany BMW amelyik ugyanennyit elfurikázik és lesz elég nap és szélenergia amivel töltjük az akkuját akkor egy kicsit fenntarthatóbb, élhetőbb lesz a világunk.
Na ezek a kifordított dinnye (rózsaszín sötétzöld) álmok, amelyek soha se fognak megvalósulni a Föld mint bolygó működéséből adódóan.
Ha veszel egy lakást és kiadod, akkor évekig veszteséged van csak. Ha van pénzed, akkor meg mégis megéri venni és várni.
Sántít a hasonlat, mert egy ingatlan esetében igencsak kiszámítható annak az életútja - miközben egy ilyen konjunktúra-lovaglásból összehozott akármi, lehet holnap a legkisebb rezdülésre is már 5 centet sem ér.
Ha ehhez még hozzátesszük a minősíthetetlen főnöküket is - aki inkább csak időzített bomba az egész felrobbantására - mintsem bármilyen garancia lenne bármire is - hát részemről igencsak furcsállom ezt az egészet.
Ehhez az Über-hez képest - Musk cége egy stabil, konszolidált és hosszú távon is megbízhatóan-perspektivikus vállalkozás.
Talán kicsit olyan mint a befektetés. Ha veszel egy lakást és kiadod, akkor évekig veszteséged van csak. Ha van pénzed, akkor meg mégis megéri venni és várni.
Hát hosszú távon nyilván a nyereség számít, de itt inkább arra számítanak, hogy lehet hogy most veszteséges, de idővel nagyon nyereséges lesz. Ezért jelentős a piaci értéke.
"1,8 milliárd dollár veszteséget könyvelt el az Uber a 2018-as évben - írja a cég közleménye alapján a CNN."
MONDAT 2.:
"Ennek ellenére az Uber még mindig az Egyesült Államok legtöbbet érő startup cége, a vállalat nygajából 120 milliárd dollárra teszi a saját piaci értékét."
Vajon nálunk hogy működne ugyanez? Ennyi vesztességgel szintén top-cég lenne?
Ez idő alatt elfogyasztott több mint 30 ezer liter üzemanyagot. Egy kisebb úszómedencényi szutyokfelhőt vonszol maga után eddigi élete során. Sok millió ilyen autó, sok millió úszómedencényi üzemanyag elfüstölésével maga mögött.
E múltkor volt egy Tesla taxi hasonló km-el, amelyik egyetlen gramm füstött sem tolt ki a kipufogóján.... ha lesz majd villany BMW amelyik ugyanennyit elfurikázik és lesz elég nap és szélenergia amivel töltjük az akkuját akkor egy kicsit fenntarthatóbb, élhetőbb lesz a világunk.
Nem lehetetlen vállalkozás ez. A Tesla bebizonyította. A többieknek csak egy kicsivel kell jobban csinálnia mint Musknak. Képesek rá? Ez a kérdés.
Látom szeded a gyógyszert, de nem elég eredményes.A Tesla nem fog csődbe menni, a kereslet nem fog összeomlani, de te csak várjad, mint a szektások a világ végét.
Olvasok egy nemet teslafan oldalt is, az ottani hivok mar belattak hogy erosen tetozott a kereslet a Model 3 irant, ha nem jon az olcso verzio akkor nagy gondban vannak...
Ha meg jon akkor csak a veszteseg fog tovabb noni.